Tykkääkö miehet Sara "kielinainen" Forsbergin tyylisistä naisista?
Niin kuin yleisesti ottaen? Kun mä oon vähän samanlainen lapsenmielinen, nauran monille asioille eli monenlainen huumori osuu ja oon itseironinen. En kyllä yhtä "hullu" (hyvällä tavalla, tykkään Sarasta!) enkä menevä kuin Sara. Mutta tälleen ristiriitainen sekoitus kypsyyttä ja kypsymättömyyttä...
Kommentit (64)
Olen naisvaltaisella alalla ja tässä ketjussa näkyy syy siihen, miksi annoin itseni lihoa ja en meikkaa enää töihin. Olen urheilullinen ja ihan nätti. Ennen olin timmissä kunnossa ja leikkautin tukan nätisti ja olen iloinen ja positiivinen. Jouduin melkoisen kiusaamisryöpyn keskelle, kun kahvipöydässäkin kritisoitiin hoikkuuttani ja haukuttiin, kun pidän itsestäni huolta.
Vaihdoin työyksikköä ja annoin itseni vähän repsahtaa. Nykyään sitaisen tukan huolimattomalle ponkkarille ja en käytä enää meikkiä. Nyt pärjään hyvin ja sulaudun porukkaan ja olen oppinut jopa sen tyylin, että kahvitauolla katsellaan lehtiä ja haukutaan kaikki kauniit naiset niissä ja kohennetaan liitingin yllä riippuvaa mahamakkaraa ja huokaistaan, että minä en ainakaan haluaisi olla tommonen laiha kuikelo, joka esittää itsevarmaa ja luulee itsestään liikoja. Mun mieski sanoi, että tykkää siitä, että naisessa on jotain, mistä ottaa kiinni ja meikkiä en kyllä ala laittamaan naamaani ja näyttään teennäiseltä.
Ei tykkää. Saara/Sara/Smou/Moukkahontas olisi ihan siedettävän oloinen jos vähentäisi tuota jatkuvaa elehtimistä ja nykimistä ja ilmehtimistä. Liika elämöinti vain ON todella puuduttavaa. En kyllä ymmärrä miksi noiden sieraimienkin pitää lepattaa jatkuvasti. Luulee kai olevansa hauska.. Ehkä tuolla Amerrriiikassa erottuu muiden kahjojen joukossa, mutta ei fiksut ja rauhalliset suomalaiset tuollaista esitystä jatka. Tervemenoa vaan Juu Es Eihin ja pysy siellä, Sooooora! Inhoan muuten tuota miten hän ääntää tuon oman nimensä (Saara) että Sooooora. Puistattavaa.
No, minusta Sara on fiksun tuntuinen tyyppi. Mitäpä naaman vääntelyistä, jos niillä on päässyt eteenpäin niin hieno juttu! Ja vaikkei hänen laulajanuransa tai muukaan uransa ottaisi kummemmin tuulta alleen (tai siis tämän enempää) niin hän on kuitenkin päässyt "pelikentille", saanut tehdä USA:ssa kaksi leffaa jo, päässyt ihan kunnon levytysstudioon jne.
Mielestäni ne ovat jo niiin mielettömiä kokemuksia, että mulle ainakin kelpais, vaikka sitten sen jälkeen joutuisin takaisin perähikiälle unohdettuna. Olisipahan tullut ainakin elettyä elämää!
Sara on pitkä, näyttävä nainen, ja oikein meikattuna todella kaunis. On lahjakas, laulaa hyvin. Kyllä sitä on viihdemaailmassa huonommillakin avuilla pärjätty.
Ja PS. Jim Carrey on niin kamala, että pakko vaihtaa kanavaa heti kun naama vilahtaa...
Miehet tykkää minkälaisesta naisesta vaan, pääasia että nainen on hoikka. Muunlaiset ei käy kuin äärimmäisessä hätätilanteessa ja harvoin.
Tykkää. Kaunis ja rento. Hauska ja rohkea. Tarttuu uusiin haasteisiin. Raikas
Tiedän kaksi miestä joiden mielestä hyvännäköinen ja hauska. Panisivat.
Vuoden 2003 Fobban Forsbergin veivin jälkeen ketuttanut jo pelkkä Forsberg nimenä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:12"]Kateelliset ämmät täällä haukkuu
[/quote]
Mä en ole ainakaan kateellinen. On nimittäin. Ihan luotettavalta taholta kuultua, että koko julkisuuteen tulo oli ennalta suunniteltu ja kielivideo tekemällä tehty, jotta nimi saataisiin esille. Siitä myös johtuu, tämä näin nopea uran eteneminen. Jos on hyvät suhteet niin kyllähän sitä edistyy.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:53"] [quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:39"] Riippuu varmasti paljon miehen persoonasta, mutta veikkaan että aika moni tykkää positiivisista ja huumorintajuisista tyypeistä, jotka ovat hassuja mutta eivät mitään idiootteja. Jos olet yhtä itsevarma kuin miltä Sara vaikuttaa, moni saattaa kokea sen uhkana. [/quote] En koe Saran itsevarmuutta, tai itservarmuutta yleensäkään uhkana tai muuten negatiivisena asiana, mutta Sarassa tökkii se jatkuva esittäminen. En tietenkään tiedä millainen hän on oikeasti persoonana, voin vain perustaa mielipiteeni julkisuudessa näkemääni. Esim. tämä haastattelu ja jatkuva esittäminen naamanvääntelyineen. [/quote] Jep, jos tekisi noi naamanvääntelyt vaikka pari kertaa niin ois iha siedettävää, mutta koko helvetin ajan ja tuosta ihmisestä huokuu niin kauas tuo feikkeys että tulee itselle melkoisen epämukava olo. Noi sieraimet on muuten ihan jäätävät. [/quote] Jim Carreyn ura perustuu naamanvääntelyyn [/quote] Jim Carrey nyt sattuu olemaan myös erittäin lahjakas koomikko - ei pelkällä naamanvääntelyllä pitkälle pötkitä... [/quote] Ainoa asia joka erottaa Saaran ja Jim Carreyn naaman vääntelyn on sukupuoli. Ihmisiä riepoo niin itsevarma nainen kuin Saara.
[/quote]Kyllä tosta kermapylly Forsbergistä on itsevarmuus kaukana:D Muijahan on aivan paniikissa haastatteluissa.
Forsbergin naamanvääntely ja "huumori" eivät vetoa minuun ollenkaan, mutta ulkoisesti hän on kyllä todella kaunis ja tyylikäs nainen.
Ulkonäöltä on hyvinkin mieleen, mutta muuten ihan turha ja typerä akka.
Musta SF on jotenkin maskuliininen. En tykkää.
Riippuu varmasti paljon miehen persoonasta, mutta veikkaan että aika moni tykkää positiivisista ja huumorintajuisista tyypeistä, jotka ovat hassuja mutta eivät mitään idiootteja. Jos olet yhtä itsevarma kuin miltä Sara vaikuttaa, moni saattaa kokea sen uhkana.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:39"]
Riippuu varmasti paljon miehen persoonasta, mutta veikkaan että aika moni tykkää positiivisista ja huumorintajuisista tyypeistä, jotka ovat hassuja mutta eivät mitään idiootteja. Jos olet yhtä itsevarma kuin miltä Sara vaikuttaa, moni saattaa kokea sen uhkana.
[/quote]
En koe Saran itsevarmuutta, tai itservarmuutta yleensäkään uhkana tai muuten negatiivisena asiana, mutta Sarassa tökkii se jatkuva esittäminen. En tietenkään tiedä millainen hän on oikeasti persoonana, voin vain perustaa mielipiteeni julkisuudessa näkemääni. Esim. tämä haastattelu ja jatkuva esittäminen naamanvääntelyineen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 01:39"]
[/quote]
En koe Saran itsevarmuutta, tai itservarmuutta yleensäkään uhkana tai muuten negatiivisena asiana, mutta Sarassa tökkii se jatkuva esittäminen. En tietenkään tiedä millainen hän on oikeasti persoonana, voin vain perustaa mielipiteeni julkisuudessa näkemääni. Esim. tämä haastattelu ja jatkuva esittäminen naamanvääntelyineen.
[/quote]
Jep, jos tekisi noi naamanvääntelyt vaikka pari kertaa niin ois iha siedettävää, mutta koko helvetin ajan ja tuosta ihmisestä huokuu niin kauas tuo feikkeys että tulee itselle melkoisen epämukava olo. Noi sieraimet on muuten ihan jäätävät.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 08:34"]
Puhuttiin Saarasta kaveriporukassa hetki sitten ja miesten mielipide oli, että hän on liian päällekäyvän ja itsevarman oloinen. Kukaan ei dissannut hänen mahdollisuuksiaan menestyä, mutta näköjään tuntemani miehet pelkäävät tuollaista naistyyppiä. Samanlaisia on viihdemaailma pullollaan Madonnasta alkaen, koska vaatii pokkaa menestyä. Itse tunnen tosielämässä yhden vastaavanlaisen naisen, jolla on ollut ongelmia parisuhteissaan. En tiedä eikö miehet kestä vahvaa naista vai alkaako tuollainen shown pitäminen arjessa väsyttää vai mikä on.
[/quote]
Heh, just ennen kuin ketju ilmestyi aaveelle, juttelit Sarasta miesporukassa :D