Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehet Sara "kielinainen" Forsbergin tyylisistä naisista?

Vierailija
09.07.2015 |

Niin kuin yleisesti ottaen? Kun mä oon vähän samanlainen lapsenmielinen, nauran monille asioille eli monenlainen huumori osuu ja oon itseironinen. En kyllä yhtä "hullu" (hyvällä tavalla, tykkään Sarasta!) enkä menevä kuin Sara. Mutta tälleen ristiriitainen sekoitus kypsyyttä ja kypsymättömyyttä...

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulis täräyttämään sulle : "Oot mielestäni teennäinen" , et siis ottais sitä loukkauksena? Saanko kysyä, et onko tällainen palaute sulle ihan arkipäivää?

Vierailija
2/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:26"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:21"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:12"] Kateelliset ämmät täällä haukkuu [/quote]Myönnän olevani nainen enkä mies mutta en ole kateellinen vaikka minäkin pidän häntä teennäisenä. Onko se haukkumista? Jos kritisoisin hänen ulkonäköänsä tai ääntänsä tai jotain, olisi se haukkumista. Mutta teennäiseksi sanominen luonnonlapsen sijaan? [/quote] Ja tulit ketjuun kommentoimaan, vaikka ap ei sinulta mitään kysynyt:D

[/quote]Voi anteeksi. Mutta luin ketjun mielenkiinnosta ja unohdin vallan että tämä olikin tarkoitettu vain miehille ja niinpä kommentoin minäkin, vieläpä rehellisesti myöntäen etten ole mies. Niin näköjään unohti moni muukin, Saran puolustajakin. Miksi et heille vinoile?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:33"]

Jos joku tulis täräyttämään sulle : "Oot mielestäni teennäinen" , et siis ottais sitä loukkauksena? Saanko kysyä, et onko tällainen palaute sulle ihan arkipäivää?

[/quote]Jestas sentään, jos puhutaan tykkääkö vai ei niin vastaukseksi kelpaa vain joo tykkään? Mielestäni se joka epäili taustalla olevan koulukiusaamista tms saattaa olla hyvinkin oikeassa. Loukkasiko sen sanominen?

Ja ei, ei ole arkipäivää saada palautetta teennäisyydestä, päinvastoin, saan palautetta siitä että olen liiankin avoin ja aito. Sekään palaute ei ole aina positiivista. Mutta kuka tässä maailmassa saa pelkkää hyvää palautetta?

Vierailija
4/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain vielä kiinnostaa niin ei en tykkää. Eikä pelota.Tuskin olen kateellinen ämmä. M32

Vierailija
5/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua, kenellekään ei tule mieleen että jollekulle luonnonlapseksi nimittäminen voisi olla paha loukkaus.

Vierailija
6/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveella Saran nimi on kirosana, kannattaa muistaa tää aina :DD

Vierailija
7/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:38"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:33"]

[/quote]Jestas sentään, jos puhutaan tykkääkö vai ei niin vastaukseksi kelpaa vain joo tykkään? Mielestäni se joka epäili taustalla olevan koulukiusaamista tms saattaa olla hyvinkin oikeassa. Loukkasiko sen sanominen?

Ja ei, ei ole arkipäivää saada palautetta teennäisyydestä, päinvastoin, saan palautetta siitä että olen liiankin avoin ja aito. Sekään palaute ei ole aina positiivista. Mutta kuka tässä maailmassa saa pelkkää hyvää palautetta?
[/quote]
Saara on kyllä itse kertonut olleensa koulukiusattu ja olevansa iloinen jos voi rohkaista kiusattuja nuoria esimerkillään. Osoittaa siis, että kiusaamisen ei saa antaa olla este menestymiselle omassa elämässä. Itse ainakin koen hänen esimerkiksi tämän takia olevan todella mukavan positiivinen hahmo verrattuna moneen muuhun julkkikseen. Siksi ketuttaa tällainen perisuomalainen "teennäinen ja muutenkin ikävä on"-haukkuminen. Huolimatta siitä, mikä ap:n alkuperäinen kysymys oli.

Vierailija
8/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta tää meni Saran hatereiden jutuksi taas kerran, niin sanon että Sara on ihana ♡.♡ Upeempi nainen kuin kaiken maailma Tissi-Torpat ja muut silikonibimbot!!

Vierailija
9/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Saarasta. Yleensä hänen tyyppisensä huumori ei pure minuun, mutta mielestäni hänessä on paljon hauskaa. Hän on myös joka paikassa. Ulkonäkö 9½.

t. mies

Vierailija
10/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
11/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huomaa, että itsevarmuus on AV-mammalle punainen vaate. "En minä hauku Saraa, kritisoin vain että onpa ruma, teennäinen, ärsyttävä ämmä."

Juu et hauku et. Mikä siinä on, että jos joku menestyy kropallaan, niin on huomiohuora ja turha julkkis. Jos joku menestyy laulamalla, niin samanlaisia on tusinoittain ja ei sellaista enää tarvita. Jos joku menestyy koomikkona, vlogaajana ja jollain kokonaan uudella tavalla niin se ln esittämistä ja ärsyttävää. Hei hoi uutistuokio! Vlogaaminen on aina joltain osin esittämistä. Harva vlogaaja haluaa oikeasti olla kameran edessä oma hiljainen ja normaali itsensä. Miksikö? Koska se ei kiinnosta ihmisiä. Se ei myy.

Saara on lahjakas laulaja, jolla on hyvä huumorintaju. AV-mammat kokee sen vain jotenkin taas hirvittäväksi uhkaksi. Ei se ole sieltä amerikoista tulossa viemään teidän miehiä. Ei tarvitse pelätä. Minut se voisi kyllä viedä, mutta epäilen että neitiä ei tyttörakkaus kiinnosta :(

Vierailija
12/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn tyyppiset miejet tykkää, bimboa on helppo nusauttaa.

Vierailija
13/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:07"]Tietyn tyyppiset miejet tykkää, bimboa on helppo nusauttaa.
[/quote]
Sara ei ole bimbo.

Vierailija
14/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä! On aina inhottanut se jatkuva esittäminen ja naaman vääntely!! Ois mukava jos se yrittäis edes olla oma itsensä! Tai ehkä hän ei vaan osaa olla oma itsensä

Vierailija
15/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 07:07"]Tietyn tyyppiset miejet tykkää, bimboa on helppo nusauttaa.
[/quote]
Sara ei ole bimbo.
[/quote]

No feikkibimbo sitten. Mitäs pitää roolia päällä.

Vierailija
16/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran ulkomuoto on ok mutta ulosanti ei. Toki hänellä on hyviä juttuja paljon, mutta normaali viestintä huumorin välissä tai tv-haastatteluissa on aivan liian imelää ja teennäistä.

Vierailija
17/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on harvinaislaatuinen super- monilahjakkuus yhdistettynä loistavaan ulkomuotoon, toivottavasti löytää oikeat ihmiset niin ettei mene hukkaan. Tuollainen ulkonäkö, lauluääni, Harlinin mukaan myös näyttelijänä luonnonlahjakkuus ja näkeehän sen niistä videoistakin.

Vierailija
18/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin Saarasta kaveriporukassa hetki sitten ja miesten mielipide oli, että hän on liian päällekäyvän ja itsevarman oloinen. Kukaan ei dissannut hänen mahdollisuuksiaan menestyä, mutta näköjään tuntemani miehet pelkäävät tuollaista naistyyppiä. Samanlaisia on viihdemaailma pullollaan Madonnasta alkaen, koska vaatii pokkaa menestyä. Itse tunnen tosielämässä yhden vastaavanlaisen naisen, jolla on ollut ongelmia parisuhteissaan. En tiedä eikö miehet kestä vahvaa naista vai alkaako tuollainen shown pitäminen arjessa väsyttää vai mikä on.

Vierailija
19/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:12"]

Kateelliset ämmät täällä haukkuu

[/quote]

Ämmät haukkuu kaikkia naisia, jotka menestyy. Naiset eivät osaa olla iloisia toisen naisen menestyksestä.

Vierailija
20/64 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 03:43"]

Aaveella Saran nimi on kirosana, kannattaa muistaa tää aina :DD

[/quote]

Ja Jenni Vartiainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme