Naiset itsekkäitä varsinkin lihavat
Suututtaa puolison kanssa hän painaa 87kg ja on 165cm pitkä. Itse olen lihaksikas 178/78
Suhteen alussa oli puoliso saman painoinen. Ollaan 6 vuotta oltu yhdessa. Ensimmäisiä kertoja kun näin puolisoni vuosia ennen kuin alettiin olemaan yhdessä painoa oli hänellä 65kg. Ajattelin että hän suhteen myötä innostuisi pudottamaan painoa kun mies on liikunnallinen mutta ei.
Painosta jos sanoo niin riita on pystyssä. Seksi ei enää huvita. Suunnittelen eroa.
Miksi puolison painosta ei saisi sanoa. Varsinkin naiset aina sanoo että toinen pitäisi hyväksyä sellaisena kun hän on. Ja ulkonäkö ei merkkaa mitään. Kumminkin kaunis hoikka nainen ei todellakaan ala olemaan lihavan miehen kanssa. Nainen purkaa pahaa oloa syömällä mies juomalla viinaa. Mies kuulemma pitää jättää kun läträä viinan kanssa. Pitääkö nainen jättää kun syö liikaa? Mies jos haukkuu taas pitää jättää kun nainen haukkuu miestä se tapahtuu aiheesta ja miehen pitäisi muuttua.
Miten naiset voivat olla näin itsekkäitä!?
Kommentit (58)
Jos minua häiritsisi puolison ylipaino noin paljon varmaankin eroaisin.
Ihme nillitystä jonkun naisen ylipainosta. Eihän se ole muuta kuin nappaa tavarat kainaloon ja etsii laihan.
Lihavat on just leppoisia ja mukavia.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:44"]
Puoliso oli lihava kun aloitimme suhteen. Muutamaa vuotta aikaisemmin hän ei ollut kun jo ihastuin häneen. Puhuimme että hän haluaisi muutosta asioihin. Älykkyys osamäärä on melkein mensan rajalla armeijassa oli testit. Olen lihaksikas en bodari. Ylimielisyydestä olemme puolison kanssa molemmat hieman hän ei pysty myöntämään virheitään. Kuusi vuotta kesti ennen kuin haki apua masennukseen kun ei hänellä ollut mitään "vikaa". Kaikki sanoi hae apua mutta ei ylpeys antanut myöten. Laitoin tarkoituksella tänne viestiä kun naisia suurin osa. Heti hyökkäys miestä kohtaan kun tarkoitus oli keskustella onko mahdollista että naisetkin tekee virheitä vai onko vika aina miehessä.
[/quote]
No siinäpä lässytät nöyränä poikana, mutta otsikko sanoo jotain muuta: "naiset ovat itsekkäitä varsikin lihavat"... Silläkö tippuu teetä ja sympatiaa? Älä edes viitsi. Ja on sulla ryssittynä jo sekin, että teillä on lapsia yksi tai useampi. Vastuu vanhempina kersoistanne. Siinä ei voi sitten enää homoilla jostain rasvaprosenteista, kun on tärkeämpiäkin asioita hoidettavana.
[/quote] Taidat olla läski joka käyttää liian pieniä vaatteita tunteakseen olonsa hoikaksi. Mitä voitat sillä. Laihduta. Lapsi on edellisestä suhteesta...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]Minä tekisin teidän suhteesta kyllä omat johtopäätökseni. Naisesi oli ennen sinua hoikka, onnellinen ja huoleton. Avioliitto sinun kanssasi on masentanut ja lihottanut hänet. Tarjoat sängyssä huonoa seksiä ja liian harvoin, sillä seksuaalisesti tyydyttynyt nainen ei pura paineitaan ylensyömällä. Että ota tuosta vaan ensin itseesi, ennen kuin rupeat miettimään, mikä siinä vaimossa on vikana. [/quote] Ihme väitteitä ja haukkumista kun mies haukkuu sinua vedät porot nenään ja loukkaannut verisesti kun olet täydellinen. Puoliso oli hoikka ennen parisuhdetta kanssani lihoi ennen kuin aloimme seurustelemaan. Tarjoan hyvää seksiä kuulemma tosin liian harvoin.
[/quote]
No niihän sanoinkin nainen oli hoikka, onnellinen ja huoleton ennen sinua, dildo.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:56"]Jos minua häiritsisi puolison ylipaino noin paljon varmaankin eroaisin.
Ihme nillitystä jonkun naisen ylipainosta. Eihän se ole muuta kuin nappaa tavarat kainaloon ja etsii laihan.
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]Minä tekisin teidän suhteesta kyllä omat johtopäätökseni. Naisesi oli ennen sinua hoikka, onnellinen ja huoleton. Avioliitto sinun kanssasi on masentanut ja lihottanut hänet. Tarjoat sängyssä huonoa seksiä ja liian harvoin, sillä seksuaalisesti tyydyttynyt nainen ei pura paineitaan ylensyömällä. Että ota tuosta vaan ensin itseesi, ennen kuin rupeat miettimään, mikä siinä vaimossa on vikana. [/quote] Ihme väitteitä ja haukkumista kun mies haukkuu sinua vedät porot nenään ja loukkaannut verisesti kun olet täydellinen. Puoliso oli hoikka ennen parisuhdetta kanssani lihoi ennen kuin aloimme seurustelemaan. Tarjoan hyvää seksiä kuulemma tosin liian harvoin.
[/quote]
No niihän sanoinkin nainen oli hoikka, onnellinen ja huoleton ennen sinua, dildo.
[/quote] oli myös lihava ennen minua sekä masentunut. Aika paljon on asiat parantunut aikanani.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:58"] Toivoin että hän muuttuisi. En olisi uskonut että kukaan haluaa olla lihava pitemmän päälle kun hän vielä itse sanoi toivovansa muutosta asiaan. Synnytyksen jälkeinen masennus. Eikö ole tavallista kun suunnittelet alatko olemaan jonkun henkilön kanssa mietit miten tämä piirre tai juttu vaikuttaa pitemmän päälle. Ei suin päin suhteeseen... [/quote] Hän oli normaalipainoinen kun suhteenne alkoi. [/quote] Ap sanoi puolisonsa painaneen suhteen alussa 78 kiloa, joten on hän ylipainoinen ollut jo silloin.
[/quote]
Opettele lukemaan. Mies sanoo painavansa itse 78 kiloa, nainen painoi ennen suhdetta 65 kiloa.
[/quote]
"Itse olen lihaksikas 178/78 Suhteen alussa oli puoliso saman painoinen." "...kun näin puolisoni vuosia ennen kuin alettiin olemaan yhdessä painoa oli hänellä 65kg." "Puoliso oli lihava kun aloitimme suhteen. Muutamaa vuotta aikaisemmin hän ei ollut kun jo ihastuin häneen."
Opettele itse lukemaan ja ymmärtämään lukemaasi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:44"]Puoliso oli lihava kun aloitimme suhteen. Muutamaa vuotta aikaisemmin hän ei ollut kun jo ihastuin häneen. Puhuimme että hän haluaisi muutosta asioihin. Älykkyys osamäärä on melkein mensan rajalla armeijassa oli testit. Olen lihaksikas en bodari.
Ylimielisyydestä olemme puolison kanssa molemmat hieman hän ei pysty myöntämään virheitään. Kuusi vuotta kesti ennen kuin haki apua masennukseen kun ei hänellä ollut mitään "vikaa". Kaikki sanoi hae apua mutta ei ylpeys antanut myöten.
Laitoin tarkoituksella tänne viestiä kun naisia suurin osa. Heti hyökkäys miestä kohtaan kun tarkoitus oli keskustella onko mahdollista että naisetkin tekee virheitä vai onko vika aina miehessä.
[/quote]
Luulisi tuolla älykkyysosamäärällä (joka on muuten yhdyssana) saavan hieman parempaa tekstiä aikaiseksi :D Ei pahalla, mut mensa taitaa olla aika saatanan kaukana.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:25"]
Suututtaa puolison kanssa hän painaa 87kg ja on 165cm pitkä. Itse olen lihaksikas 178/78 Suhteen alussa oli puoliso saman painoinen. Ollaan 6 vuotta oltu yhdessa. Ensimmäisiä kertoja kun näin puolisoni vuosia ennen kuin alettiin olemaan yhdessä painoa oli hänellä 65kg. Ajattelin että hän suhteen myötä innostuisi pudottamaan painoa kun mies on liikunnallinen mutta ei. Painosta jos sanoo niin riita on pystyssä. Seksi ei enää huvita. Suunnittelen eroa. Miksi puolison painosta ei saisi sanoa. Varsinkin naiset aina sanoo että toinen pitäisi hyväksyä sellaisena kun hän on. Ja ulkonäkö ei merkkaa mitään. Kumminkin kaunis hoikka nainen ei todellakaan ala olemaan lihavan miehen kanssa. Nainen purkaa pahaa oloa syömällä mies juomalla viinaa. Mies kuulemma pitää jättää kun läträä viinan kanssa. Pitääkö nainen jättää kun syö liikaa? Mies jos haukkuu taas pitää jättää kun nainen haukkuu miestä se tapahtuu aiheesta ja miehen pitäisi muuttua. Miten naiset voivat olla näin itsekkäitä!?
[/quote]
Mitäs siinä olet kuitenkin vehdannut kuusi vuotta, jos et alunperinkään ollut tyytyväinen johonkin?
Sitä minäkin ihmettelen. Se vaan tuntuu olevan naisilla monilla sama itsepetosta. Katsotaan kaupassa vaatekokoa ja otetaan liian pieni vaate mihin survotaan itsensä ja makkaransa. Olo on hyvä kun vaatteen koko lapussa lukee xl sijaan m. Naiset on välillä NIIN hölmöjä
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:58"] Toivoin että hän muuttuisi. En olisi uskonut että kukaan haluaa olla lihava pitemmän päälle kun hän vielä itse sanoi toivovansa muutosta asiaan. Synnytyksen jälkeinen masennus. Eikö ole tavallista kun suunnittelet alatko olemaan jonkun henkilön kanssa mietit miten tämä piirre tai juttu vaikuttaa pitemmän päälle. Ei suin päin suhteeseen... [/quote] Hän oli normaalipainoinen kun suhteenne alkoi. [/quote] Ap sanoi puolisonsa painaneen suhteen alussa 78 kiloa, joten on hän ylipainoinen ollut jo silloin.
[/quote]
Opettele lukemaan. Mies sanoo painavansa itse 78 kiloa, nainen painoi ennen suhdetta 65 kiloa.
[/quote] painoi 5 vuotta ennen suhdetta 65kg. 3 vuotta ennen suhdetta 87kg.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:51"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]Minä tekisin teidän suhteesta kyllä omat johtopäätökseni. Naisesi oli ennen sinua hoikka, onnellinen ja huoleton. Avioliitto sinun kanssasi on masentanut ja lihottanut hänet. Tarjoat sängyssä huonoa seksiä ja liian harvoin, sillä seksuaalisesti tyydyttynyt nainen ei pura paineitaan ylensyömällä. Että ota tuosta vaan ensin itseesi, ennen kuin rupeat miettimään, mikä siinä vaimossa on vikana. [/quote] Ihme väitteitä ja haukkumista kun mies haukkuu sinua vedät porot nenään ja loukkaannut verisesti kun olet täydellinen. Puoliso oli hoikka ennen parisuhdetta kanssani lihoi ennen kuin aloimme seurustelemaan. Tarjoan hyvää seksiä kuulemma tosin liian harvoin. [/quote] No niihän sanoinkin nainen oli hoikka, onnellinen ja huoleton ennen sinua, dildo. [/quote] oli myös lihava ennen minua sekä masentunut. Aika paljon on asiat parantunut aikanani.
[/quote]
Jättämällä sen ja vielä kertomalla syyn, kun se on sulle liian lihava, niin saat sysättyä sen ihmisen uusiin pohjalukemiin masennuksessa. Että se niistä parannuksista. Mutta omakehu ei ollutkaan sulle mikään vieraslaji.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:25"]
Suututtaa puolison kanssa hän painaa 87kg ja on 165cm pitkä. Itse olen lihaksikas 178/78 Suhteen alussa oli puoliso saman painoinen. Ollaan 6 vuotta oltu yhdessa. Ensimmäisiä kertoja kun näin puolisoni vuosia ennen kuin alettiin olemaan yhdessä painoa oli hänellä 65kg. Ajattelin että hän suhteen myötä innostuisi pudottamaan painoa kun mies on liikunnallinen mutta ei. Painosta jos sanoo niin riita on pystyssä. Seksi ei enää huvita. Suunnittelen eroa. Miksi puolison painosta ei saisi sanoa. Varsinkin naiset aina sanoo että toinen pitäisi hyväksyä sellaisena kun hän on. Ja ulkonäkö ei merkkaa mitään. Kumminkin kaunis hoikka nainen ei todellakaan ala olemaan lihavan miehen kanssa. Nainen purkaa pahaa oloa syömällä mies juomalla viinaa. Mies kuulemma pitää jättää kun läträä viinan kanssa. Pitääkö nainen jättää kun syö liikaa? Mies jos haukkuu taas pitää jättää kun nainen haukkuu miestä se tapahtuu aiheesta ja miehen pitäisi muuttua. Miten naiset voivat olla näin itsekkäitä!?
[/quote]
Mitäs siinä olet kuitenkin vehdannut kuusi vuotta, jos et alunperinkään ollut tyytyväinen johonkin?
[/quote]
Oletko sinä miehessäsi tyytyväinen joka asiaan. Ylipaino on terveysriski ja pelottaa puolisoni terveys. Tuttava piirissä on kakkostyypin diabeteksen takia amputoitu jalkoja.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:44"]Puoliso oli lihava kun aloitimme suhteen. Muutamaa vuotta aikaisemmin hän ei ollut kun jo ihastuin häneen. Puhuimme että hän haluaisi muutosta asioihin. Älykkyys osamäärä on melkein mensan rajalla armeijassa oli testit. Olen lihaksikas en bodari.
Ylimielisyydestä olemme puolison kanssa molemmat hieman hän ei pysty myöntämään virheitään. Kuusi vuotta kesti ennen kuin haki apua masennukseen kun ei hänellä ollut mitään "vikaa". Kaikki sanoi hae apua mutta ei ylpeys antanut myöten.
Laitoin tarkoituksella tänne viestiä kun naisia suurin osa. Heti hyökkäys miestä kohtaan kun tarkoitus oli keskustella onko mahdollista että naisetkin tekee virheitä vai onko vika aina miehessä.
[/quote]
Luulisi tuolla älykkyysosamäärällä (joka on muuten yhdyssana) saavan hieman parempaa tekstiä aikaiseksi :D Ei pahalla, mut mensa taitaa olla aika saatanan kaukana.
[/quote]
Minua kiinnostaa isommat asiat esim tasa-arvo sun muut epäkohdat. Toiset ihmiset kuolee nälkään ja sinua vaan liikuttaa yhdyssanat... lol
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]
Minä tekisin teidän suhteesta kyllä omat johtopäätökseni. Naisesi oli ennen sinua hoikka, onnellinen ja huoleton. Avioliitto sinun kanssasi on masentanut ja lihottanut hänet. Tarjoat sängyssä huonoa seksiä ja liian harvoin, sillä seksuaalisesti tyydyttynyt nainen ei pura paineitaan ylensyömällä. Että ota tuosta vaan ensin itseesi, ennen kuin rupeat miettimään, mikä siinä vaimossa on vikana.
[/quote]
Mutta jos mies ryyppää se ei ole ikinä naisen vika, ei tietenkään.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:58"] Toivoin että hän muuttuisi. En olisi uskonut että kukaan haluaa olla lihava pitemmän päälle kun hän vielä itse sanoi toivovansa muutosta asiaan. Synnytyksen jälkeinen masennus. Eikö ole tavallista kun suunnittelet alatko olemaan jonkun henkilön kanssa mietit miten tämä piirre tai juttu vaikuttaa pitemmän päälle. Ei suin päin suhteeseen... [/quote] Hän oli normaalipainoinen kun suhteenne alkoi. [/quote] Ap sanoi puolisonsa painaneen suhteen alussa 78 kiloa, joten on hän ylipainoinen ollut jo silloin. [/quote] Opettele lukemaan. Mies sanoo painavansa itse 78 kiloa, nainen painoi ennen suhdetta 65 kiloa. [/quote] painoi 5 vuotta ennen suhdetta 65kg. 3 vuotta ennen suhdetta 87kg.
[/quote]
Voi hyvää päivää - naisetkaan ei ole noin hyperneuroottisia noiden vaakalukemien kanssa, vaikka aika paljon niistä jaksavat kälättää. Taidat olla oikea neiti. Ja tuo nousu 65kilosta 87 kiloon on hyvin todennäköinen, jos se nainen oli sinä aikana raskaana + vielä synnytysmasennus -> lihottavat mielialalääkkeet.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:51"] [quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]Minä tekisin teidän suhteesta kyllä omat johtopäätökseni. Naisesi oli ennen sinua hoikka, onnellinen ja huoleton. Avioliitto sinun kanssasi on masentanut ja lihottanut hänet. Tarjoat sängyssä huonoa seksiä ja liian harvoin, sillä seksuaalisesti tyydyttynyt nainen ei pura paineitaan ylensyömällä. Että ota tuosta vaan ensin itseesi, ennen kuin rupeat miettimään, mikä siinä vaimossa on vikana. [/quote] Ihme väitteitä ja haukkumista kun mies haukkuu sinua vedät porot nenään ja loukkaannut verisesti kun olet täydellinen. Puoliso oli hoikka ennen parisuhdetta kanssani lihoi ennen kuin aloimme seurustelemaan. Tarjoan hyvää seksiä kuulemma tosin liian harvoin. [/quote] No niihän sanoinkin nainen oli hoikka, onnellinen ja huoleton ennen sinua, dildo. [/quote] oli myös lihava ennen minua sekä masentunut. Aika paljon on asiat parantunut aikanani.
[/quote]
Jättämällä sen ja vielä kertomalla syyn, kun se on sulle liian lihava, niin saat sysättyä sen ihmisen uusiin pohjalukemiin masennuksessa. Että se niistä parannuksista. Mutta omakehu ei ollutkaan sulle mikään vieraslaji.
[/quote]
Aivan. Tämä on yksi syy miksi en pakkaa romujani. Asuntomme olisi aika tyhjä jos veisin kaiken ostamani mukaan.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]
Minä tekisin teidän suhteesta kyllä omat johtopäätökseni. Naisesi oli ennen sinua hoikka, onnellinen ja huoleton. Avioliitto sinun kanssasi on masentanut ja lihottanut hänet. Tarjoat sängyssä huonoa seksiä ja liian harvoin, sillä seksuaalisesti tyydyttynyt nainen ei pura paineitaan ylensyömällä. Että ota tuosta vaan ensin itseesi, ennen kuin rupeat miettimään, mikä siinä vaimossa on vikana.
[/quote]
Mutta jos mies ryyppää se ei ole ikinä naisen vika, ei tietenkään.
[/quote]
Ei tietenkään naiset ovat Jumalan lahja miehille eivätkä koskaan tee virheitä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:33"]Olet niin huono kumppani että nainen syö suruunsa?
[/quote] Paino ei ole noussut suhteemme aikana ei kyl laskenutkaan