Naiset itsekkäitä varsinkin lihavat
Suututtaa puolison kanssa hän painaa 87kg ja on 165cm pitkä. Itse olen lihaksikas 178/78
Suhteen alussa oli puoliso saman painoinen. Ollaan 6 vuotta oltu yhdessa. Ensimmäisiä kertoja kun näin puolisoni vuosia ennen kuin alettiin olemaan yhdessä painoa oli hänellä 65kg. Ajattelin että hän suhteen myötä innostuisi pudottamaan painoa kun mies on liikunnallinen mutta ei.
Painosta jos sanoo niin riita on pystyssä. Seksi ei enää huvita. Suunnittelen eroa.
Miksi puolison painosta ei saisi sanoa. Varsinkin naiset aina sanoo että toinen pitäisi hyväksyä sellaisena kun hän on. Ja ulkonäkö ei merkkaa mitään. Kumminkin kaunis hoikka nainen ei todellakaan ala olemaan lihavan miehen kanssa. Nainen purkaa pahaa oloa syömällä mies juomalla viinaa. Mies kuulemma pitää jättää kun läträä viinan kanssa. Pitääkö nainen jättää kun syö liikaa? Mies jos haukkuu taas pitää jättää kun nainen haukkuu miestä se tapahtuu aiheesta ja miehen pitäisi muuttua.
Miten naiset voivat olla näin itsekkäitä!?
Kommentit (58)
Toivoin että hän muuttuisi. En olisi uskonut että kukaan haluaa olla lihava pitemmän päälle kun hän vielä itse sanoi toivovansa muutosta asiaan. Synnytyksen jälkeinen masennus.
Eikö ole tavallista kun suunnittelet alatko olemaan jonkun henkilön kanssa mietit miten tämä piirre tai juttu vaikuttaa pitemmän päälle. Ei suin päin suhteeseen...
Eroa jos on niin vaikeaa.
Synnytyksen jälkeinen masennus ei varsinaisesti edistä kiinnostusta omaan ulkonäköön.. Mutta jos nainen on lihava ja sinun seksuaalinen kiinnostuksesi on siitä kiinni niin sitten on, ei taida hyvin mennä muutenkaan.
kukahan se on tässä tapauksessa itsekäs? miksi ihmeessä menit suhteeseen ihmisen kanssa jonka jo alunperin halusit muuttuvan? Et ainakaan rakasta häntä, rakkaudessa kun toisen hyväksyy vikoineen, ei halua muuttaa toista? Toista nimittäin ei voi muuttaa, itseään voi, jos haluaa. Tuollaisesta ilkeästä tyytymättömästä luonteesta tosin voi olla vaikea päästä eroon
Muuten menee hyvin kyllä. Puoliso itse haukkuu ylipainoisia miehiä miten iso maha heillä että ei häntäkään huvittaisi harrastaa seksiä lihavan miehen kanssa. Mutta itsessä kun ei ole mitään vikaa...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:58"]
Toivoin että hän muuttuisi. En olisi uskonut että kukaan haluaa olla lihava pitemmän päälle kun hän vielä itse sanoi toivovansa muutosta asiaan. Synnytyksen jälkeinen masennus. Eikö ole tavallista kun suunnittelet alatko olemaan jonkun henkilön kanssa mietit miten tämä piirre tai juttu vaikuttaa pitemmän päälle. Ei suin päin suhteeseen...
[/quote]
Hän oli normaalipainoinen kun suhteenne alkoi.
Loistava esimerkki. Sukulaisperheessä mies joi ei ollut ikinä väkivaltainen. Nainen lähti kävelemään. Eikös toinen pitäisi hyväksyä vikoineen. Jos vähän tissuttelee...
Miksi se puolisosi on lihonnut juuri suhteenne aikana? Syökö suruunsa, en ihmettelisi. Vaikutat ylimieliseltä ja vähän vajaa-älyiseltä. Ja etkä sinäkään ole täydellinen, painosi perusteella et kovin lihaksikas.
Kohtele naistasi paremmin, innosta hänet välittämään itsestään ja tarjoa terveellistä ruokaa, älä osta herkkuja kotiin. Yritä välttää stressaamasta naistasi turhaan.
Ihan ihme tarinaa. Jos vaimosi paino on sinulle noin tärkeää, kuulostaa siltä että olet hänen kanssaan vain paremman puutteessa etkä arvosta häntä ihmisenä. Ja miksi ihmeessä syytät vaimosi painosta koko naissukupuolta? Suhteellanne ei kuulosta olevan tulevaisuutta. Toivoisin kuitenkin edes hiukan ymmärtämystä raskaudenjälkeistä masennusta kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:58"]
Toivoin että hän muuttuisi. En olisi uskonut että kukaan haluaa olla lihava pitemmän päälle kun hän vielä itse sanoi toivovansa muutosta asiaan. Synnytyksen jälkeinen masennus. Eikö ole tavallista kun suunnittelet alatko olemaan jonkun henkilön kanssa mietit miten tämä piirre tai juttu vaikuttaa pitemmän päälle. Ei suin päin suhteeseen...
[/quote]
[/quote]
Siis eikö nainen ollut 78 kg, kun suhde alkoi? Aloitus oli kyllä niin sekavasti kirjoitettu, etten ole varma. 78 kg ja 165 cm on kyllä jo ylipainoinen.
Mutta ap oli todella typerä ryhtyessään suhteeseen naisen kanssa, jonka ulkonäköön ei alunperinkään ollut tyytyväinen. Turha nyt on enää valittaa ja vaatia. Eikä kenenkään kannata muutenkaan laihduttaa jonkun toisen vaatimuksesta. Sen innon pitää löytyä itsestä.
Olet niin huono kumppani että nainen syö suruunsa?
Minä tekisin teidän suhteesta kyllä omat johtopäätökseni. Naisesi oli ennen sinua hoikka, onnellinen ja huoleton. Avioliitto sinun kanssasi on masentanut ja lihottanut hänet. Tarjoat sängyssä huonoa seksiä ja liian harvoin, sillä seksuaalisesti tyydyttynyt nainen ei pura paineitaan ylensyömällä. Että ota tuosta vaan ensin itseesi, ennen kuin rupeat miettimään, mikä siinä vaimossa on vikana.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
Ap sanoi puolisonsa painaneen suhteen alussa 78 kiloa, joten on hän ylipainoinen ollut jo silloin.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:33"]Olet niin huono kumppani että nainen syö suruunsa?
[/quote]
no sitten taitaa yks sun toinen nainen elää huonon kumppanin kanssa jos tämä on syy naisten ylipainoon ja naisethan ei itse voi tälle mitään heidät reppanat kun nyt on vain pakotettu elämään huonossa suhteessa.ei auta muu kun valittaa miehistään ja syödä suruunsa.
Puoliso oli lihava kun aloitimme suhteen. Muutamaa vuotta aikaisemmin hän ei ollut kun jo ihastuin häneen. Puhuimme että hän haluaisi muutosta asioihin. Älykkyys osamäärä on melkein mensan rajalla armeijassa oli testit. Olen lihaksikas en bodari.
Ylimielisyydestä olemme puolison kanssa molemmat hieman hän ei pysty myöntämään virheitään. Kuusi vuotta kesti ennen kuin haki apua masennukseen kun ei hänellä ollut mitään "vikaa". Kaikki sanoi hae apua mutta ei ylpeys antanut myöten.
Laitoin tarkoituksella tänne viestiä kun naisia suurin osa. Heti hyökkäys miestä kohtaan kun tarkoitus oli keskustella onko mahdollista että naisetkin tekee virheitä vai onko vika aina miehessä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:38"]Minä tekisin teidän suhteesta kyllä omat johtopäätökseni. Naisesi oli ennen sinua hoikka, onnellinen ja huoleton. Avioliitto sinun kanssasi on masentanut ja lihottanut hänet. Tarjoat sängyssä huonoa seksiä ja liian harvoin, sillä seksuaalisesti tyydyttynyt nainen ei pura paineitaan ylensyömällä. Että ota tuosta vaan ensin itseesi, ennen kuin rupeat miettimään, mikä siinä vaimossa on vikana.
[/quote]
Ihme väitteitä ja haukkumista kun mies haukkuu sinua vedät porot nenään ja loukkaannut verisesti kun olet täydellinen. Puoliso oli hoikka ennen parisuhdetta kanssani lihoi ennen kuin aloimme seurustelemaan. Tarjoan hyvää seksiä kuulemma tosin liian harvoin.
Opettele kirjoittamaan, ap. Sun tekstiä on todella raskas lukea.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 23:44"]
Puoliso oli lihava kun aloitimme suhteen. Muutamaa vuotta aikaisemmin hän ei ollut kun jo ihastuin häneen. Puhuimme että hän haluaisi muutosta asioihin. Älykkyys osamäärä on melkein mensan rajalla armeijassa oli testit. Olen lihaksikas en bodari. Ylimielisyydestä olemme puolison kanssa molemmat hieman hän ei pysty myöntämään virheitään. Kuusi vuotta kesti ennen kuin haki apua masennukseen kun ei hänellä ollut mitään "vikaa". Kaikki sanoi hae apua mutta ei ylpeys antanut myöten. Laitoin tarkoituksella tänne viestiä kun naisia suurin osa. Heti hyökkäys miestä kohtaan kun tarkoitus oli keskustella onko mahdollista että naisetkin tekee virheitä vai onko vika aina miehessä.
[/quote]
No siinäpä lässytät nöyränä poikana, mutta otsikko sanoo jotain muuta: "naiset ovat itsekkäitä varsikin lihavat"... Silläkö tippuu teetä ja sympatiaa? Älä edes viitsi. Ja on sulla ryssittynä jo sekin, että teillä on lapsia yksi tai useampi. Vastuu vanhempina kersoistanne. Siinä ei voi sitten enää homoilla jostain rasvaprosenteista, kun on tärkeämpiäkin asioita hoidettavana.
Eli heti alussa olisit halunnut hänen muuttuvan?
Kukahan se itsekäs taas olikaan....