Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja

Vierailija
07.07.2015 |

Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?

Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.

Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.

Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.

Kommentit (223)

Vierailija
141/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman pikkareita en uskalla kotoa lähteä. Olisihan se noloa, jos vaikka tulisi tilanne, että kosteus pääsisi siihen hameen/mekon kankaaseen asti.

Mutta sukkanauhoja olen joskus omaksi ilokseni käyttänyt, kun on ollut tiedossa palaveri salaisen ihastuksen kanssa. Tulee itselle hyvät fiilikset, vaikka toinen ei asiasta tiedäkään. :D

Vierailija
142/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä se on oikeasti kiihottavamman näköistä jos hameen alta vilahtaa valkoiset pikkarit kuin paljas pylly tai piIIu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa varmaan kymmenen vuotta sitten marketissa hän minihameessa ilman pikkareita ja vähän väliä alahyllyiltä jotain katselemassa. Itse en sitä tiennyt tai huomannut, kuin vasta autossa kun asiasta mainittiin. Kyllä harmitti ettei sanonut etukäteen. Ei edes käytä minihameita niin olis pitäny tajuta, että jotain jekkua meneillään.

Vierailija
144/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä olen helteisellä ilmalla hameessa ilman pikkareita. Tuulenvire viilentää vähän sitä hikistä toosaa ja pyllyä, mutta en tosiaan tunne itseäni millään tavoin seksikkääksi silloin.

Vierailija
145/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman pikkareita en uskalla kotoa lähteä. Olisihan se noloa, jos vaikka tulisi tilanne, että kosteus pääsisi siihen hameen/mekon kankaaseen asti.

Mutta sukkanauhoja olen joskus omaksi ilokseni käyttänyt, kun on ollut tiedossa palaveri salaisen ihastuksen kanssa. Tulee itselle hyvät fiilikset, vaikka toinen ei asiasta tiedäkään. :D

Miksi et vain kerro miehelle että pikkarit unohtuneet kotiin niin löytyt hetkessä innostavaa tekemistä ja apua ongelmaan :)) minä ainakin pamahtaisin ihan kovaksi kun nainen kertois niin

M32

Vierailija
146/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa niistä tilanteista kun joku mies on vahingossa/tarkoituksella nähnyt tai olette vilauttaneet hameen alta paljasta pimppaa :)))??

Vierailija
147/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joskus hame tarttunut kosteeseen pimppaan niin että sen näkee. Ei haittaa vaikka miehet näkee sen.  Olen joka kesä ilman alushousuja huhti-loka kuun ajan melkein joka päivä. Tietysti jos on pakkasta laitan alushousut jalkaan, mut hyvin harvoin. Nautin huomiosta. N31

Kuinka usein nuo tilanteet on johtanut seksiin tai millaisia tilanteita on tullut??Toivotteko ilman pikkuhousuja liikkuvat koskaan että joku mies nostaisi hametta ja ottaisi teidät yllättäen??

Vierailija
148/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kaupassa jos näen kivan naisen hameessa tai mekossa niin toivon että se vähän kurottaisi tahallaan alahyllyltä jotain tai vähän vilauttaisi ja että ei olisi mitään alla :). Kerran kysyin pokkana kaverilta ja pyysin näyttämään rannalla istuessa kun en ensin uskonut että on liikkeellä ilman pikkareita ja tämähän nosti vähän hametta. Sieltähän se kiitorata vilahti ja voi taivas sitä panetusta mikä siitä lähti ja ajatukset meni aivan sekaisin.. Yritä siinä sitten keskustella :D

Mulla joskus vähän vastaava tilanne käynyt ja kyllä pasmat meni sekasin ja keskustelut muutenkin vituiksi kun kulli osoitti lahkeessa kohti taivasta sykkien ja mietin vaan että saisimpa nuolaista ja maistaa noita häppäreitä

Vierailija
149/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisenä viikonloppuna taisi olla vahinkovilautus minulle, kun kaverin vaimo kaiveli autotallin alahyllyltä minulle frendille lainaamaani pikalaturia. Melko lyhyt joku kotimekko rouvalla ja pikkarit jääneet laittamatta. En saanut silmiäni irti reisien välistä pilkottavasta sämpylästä....todella seksikäs näky!

Vierailija
150/223 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt hame ilman pikkareita ja uhkealla naisella kireä toppi. Siinä on silmäniloa, jos uskaltaa kantaa itsensä.

Vierailija
151/223 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sekin kokeiltu,eteenkin kun on miehen kans päätetty että saan metsästää vieraita miehiä. Näkee miehen käytöksestä kun hipelöivät takamusta. Ei löydy pikkareiden saumaa. Pudottaa jotain ja antaa vieraan nostaa se ylös. Kääntyy takuuvarmasti katse hameen alle. Esileikkiä eikä tarvi kysyä haluutko. Usein etenee jatkoille .

Vierailija
152/223 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
153/223 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kulkee silloin tällöin ns kommandona. Viime keväänä oltiin puutarhamyymälässä ja vaimolla lyhyehkö hame päällä. Meni siellä kyykkyyn kasveja katselee ja silloin huomasin että aaah ihanasti viiva näkyy.

Vierailija
154/223 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minihame, stayupit tai avosukkahousut ilman piksuja ! 

Vierailija
155/223 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kulkee silloin tällöin ns kommandona. Viime keväänä oltiin puutarhamyymälässä ja vaimolla lyhyehkö hame päällä. Meni siellä kyykkyyn kasveja katselee ja silloin huomasin että aaah ihanasti viiva näkyy.

Näkikö kukaan muu vaimosi pillua? Ja millainen siellä paljaana oli?

Vierailija
156/223 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne pillut upeita aina ollut

Vierailija
157/223 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi olla niin että tänään pillu jäätyy🥶

Vierailija
158/223 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna naiseksi itseään kutsuvat ukot voisivat ulkoilla nakki ulkona. Pakkasta oli -24

Vierailija
159/223 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo housuttomuus...ainakin meillä.

Vaimo kulkee kesät ilman pikkuhousuja aina ja itsekin jätän keväällä yleensä alushousut pois.

Onhan se kivaa joskus vaivihkaa kokeilla vaimon paljasta pyllyä hameen alta, tuntuu hänkin tykkäävän.

Joskus kurillaan vilauttaakin. Ja se saa kyllä hormonit heräämään molemmilla!

Kotona oleskellaankin sitten vallan ilman vaatteita, myös talvella.

Mutta se onkin sitten ihan toinen juttu.

Vierailija
160/223 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi ilman pikkuhousuja liikkuja. Siitä tulee kivan halukas ja seksikäs olo. Tästä on jo aikaa, mutta paras sattumus oli, kun olin menossa kotiin ja nousin siis rappukäytävässä portaita hyvin lyhyt hame päällä. Naapurin mies sattui juuri silloin tulemaan perästäni sisälle ja sai kyllä katseltavaa koko rahan edestä :P

Miten ilman pikkareita kun olette liikkeellä eikö sitä pidä kokoajan miettiä ja keskittyä ettei istu mihin vaan?? Viikonloppuna juhlissa eräällä muodokkaalla naisella oli lyhyt tumma hame ja oli upea näky kun hän istui yhdessä vaiheessa yhden pöydän reunalla ja puhui puhelimessa hiukan nojaten. En tiedä tekikö sen tahallaan mutta ihanasti paljas pillu vilkkui ja kyllä alkoi panettaa ja meni oluetkin väärään kurkkuun samalla :)). Oispa enemmän noita rohkeita naisia jotka vilauttaa tahallaan tai vahingossa

Mies31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän