Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja

Vierailija
07.07.2015 |

Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?

Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.

Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.

Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.

Kommentit (223)

Vierailija
121/223 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten olimme yhdellä uimarannalla vaimon kanssa. Otimme aurinkoa ja sitten hän puki kesämekon jo ylleen pukukopissa ja tuli melkein viereen huovan päälle istumaan. Makasin vielä uikkareissa vatsallani ja  hän istuen kääntyi tahallaan niin, että näin suoraan sen mekon alle. Pikkuhousut olivat poissa ja näin koko ihanuuden. En tiedä näkikö joku  muu ? Väkeä ei ollut paljon silloin, eli tuskin näki. Kiihotuin kyllä tosi paljon, oli vaikeaa pitää erektioni piilossa kun hän oikein avasi jalkojaan ja katsoi silmiin. Oli pakko sitten lähteä heti kotiin ja se puoli tuntia oli himokasta odottaa, kun hyväilin häntä sieltä ja hän minua ajellessani..Seksi oli kiihkeää kotona aivan heti kun päästiin suoraan sänkyyn

Oletteko tehnyt tällaista?

Vierailija
122/223 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla todella kaunis nainen lopetteli auringonottoaan, ja veti lyhyen hameen bikinien päälle. Tämän jälkeen hän otti bikinit pois, laittoi ne kassiin ja lähti kävelemään rannalta pois. Tuskin kukaan osasi arvata, että tuo kaunotar liikkui minihameessaan ilman pikkareita. Ajatus oli aika kiihottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/223 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin noin jos mulla olisi mies, yksin ei viitsi.

Vierailija
124/223 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jos siihen lisaa sukkanauhat?

Vierailija
125/223 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään käytiin tyttöystävän kanssa hiljaiseen aikaan Lidlissä. Tytsy kesämekon kanssa ilman pikkareita, minä caprihousuilla. Siinä työkalulaarin kohdilla tytsy veti minut itseensä kiinni takaapäin, nosti mekonhelmaa ja sanoi "pane mua". Avasin vetoketjun ja samantien kalu kovana ja siinä pantiin. Oli kyllä kiihottavaa. Suosittelen kokeilemaan joskus.

Vierailija
126/223 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään käytiin tyttöystävän kanssa hiljaiseen aikaan Lidlissä. Tytsy kesämekon kanssa ilman pikkareita, minä caprihousuilla. Siinä työkalulaarin kohdilla tytsy veti minut itseensä kiinni takaapäin, nosti mekonhelmaa ja sanoi "pane mua". Avasin vetoketjun ja samantien kalu kovana ja siinä pantiin. Oli kyllä kiihottavaa. Suosittelen kokeilemaan joskus.

Lidlissä!! Ja sinä  caprihousuissa!!! Ei ole todellista!

Vierailija
127/223 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla todella kaunis nainen lopetteli auringonottoaan, ja veti lyhyen hameen bikinien päälle. Tämän jälkeen hän otti bikinit pois, laittoi ne kassiin ja lähti kävelemään rannalta pois. Tuskin kukaan osasi arvata, että tuo kaunotar liikkui minihameessaan ilman pikkareita. Ajatus oli aika kiihottava.

Olen nähnyt saman useita kertoja, taitaa olla melko yleistä. Oma puolisokin usein tekee samoin.

Vierailija
128/223 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on yllättävän kiihottava paikka! 😅 Täytynee käydä aistimassa. 😉

Vierailija
129/223 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidl on yllättävän kiihottava paikka! 😅 Täytynee käydä aistimassa. 😉

Mene ihmeessä.

Vierailija
130/223 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt saman useita kertoja, taitaa olla melko yleistä. Oma puolisokin usein tekee samoin.

Minihametta en käytä, mutta kesäistä edestä napitettavaa pellavamekkoa kyllä.

Vierailija
131/223 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jotain hienoa. Voin sieluni silmin nähkö kuinka jännä paikka tuo on ollut. Minäkin haluaisin joskus kokea saman, mutta tiedän että se jää haaveeksi.

Vierailija
132/223 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopulta ajattelee tuota samaa asiaa miehen nakokulmasta, niin ei siinä mitään ihmeellistä ole. Itse tunnen oloni oikein mukavaksi vaikka ei ole muuta kuin pyyhe kiedottuna lanteille. Siis so what?

Ennen, kerrotaan, etteivät naiset mitään pikkuhousuja pitäneet,vaan ennemmin useampia alushameita, näin olen asian ymmärtänyt.

Mita seksikasta tuossa nyt sitten lopulta on!

Vierailija
133/223 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisno täällä joku 18-19 vuotias nainen joka haluais seksiä Merikarvialla.

Vierailija
134/223 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28. Yleensä en käytä alushousuja pitkän tai yli polven mittaisen hameen/mekon kanssa. Lyhyempi hame/mekko kyllä aina alushousut jalassa 😅

Vierailija
135/223 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Minä niin miehenä tykkään kesästä. Kesä on miehen parasta aikaa.

Vierailija
136/223 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi ilman pikkuhousuja liikkuja. Siitä tulee kivan halukas ja seksikäs olo. Tästä on jo aikaa, mutta paras sattumus oli, kun olin menossa kotiin ja nousin siis rappukäytävässä portaita hyvin lyhyt hame päällä. Naapurin mies sattui juuri silloin tulemaan perästäni sisälle ja sai kyllä katseltavaa koko rahan edestä :P

Oliko ilme sen mukainen että huomasi tai sanoiko mitään??

Vilkaisin olkani yli, miehen katse oli tiukasti nauliutunut paljaaseen pimppiin :D Ei sanonut mitään... Ihanan kiihottavaa olla tuolla tavalla katseltavana.

Masturboi varmasti kotona. Helpotti oloa kiihotuksen vuoksi.

Vierailija
137/223 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jos siihen lisaa sukkanauhat?

Tuo on mun heikkous. Hame, sukat ja sukkanauhat, ei pikkareita... kerran oon tuollaseen tilanteeseen törmännyt kun ujutin käden hameen alle töissä ja vastapuoli oliki jättänyt pikkarit pois. Ja tämä siis ei ollu mikään satunnainen tyyppi - en kouri kaikkia naisenpuolia XD

Mutta joo, jos en ois naimisissa niin haluaisin katsoa ja koskea - nainen ilman pikkareita ja sukkanauhoissa julkisella paikalla... oih...

Vierailija
138/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuukaan kesällä viileä tuuli pillulla kun alla ei olekkaan alushousuja. Kuinka moni kulkee hameessa ja mekossa ilman pikkareita ?? upeimpia hetkiä kun nainen on vilauttanut ettei alla ole mitään. Välitön seisokki ja paine :)). Parasta kesässä hameet ja kesämekot ilman pikkuhousuja liikenteessä

139/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kesässä.

Vierailija
140/223 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi.

(Osoittaa vain) orastavaa:

- dementiaa ?

- alzheimeria ?

- aivojen taantumusta(tyhmyyslisääntyy)?

Se on ikävää. (ko.naisilla..)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi