Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja
Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?
Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.
Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.
Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Kesällä usein lyhyekö mekko päällä ja ilman pikkareita. Ihana katsella komeita miehiä. Kun muistaa välttää istumista, niin kukaan ei huomaa :)
Neiti 19
Tuo on niin ihanaa katsottavaa ja sulla pitäs rohkeesti istua vaan ainakin hetkeksi välillä :). Oletko koskaan vahingossa vilauttanut eli istahtanut huomaamatta tiettyyn kulmaan jossain tai tahallaan vilauttanut niin että on mies nähnyt??
Vierailija kirjoitti:
Parhaimpia on ne hetket kun näkee että ihana nainen tai naispuolinen kaveri on hame päällä ilman pikkuhousuja ja istuu sellaisessa kulmassa tuolilla ravintolassa tai kesällä rannalla tietämättään tietystä kulmasta näkee suoraan hameen alle. Yksi tuttu nainen on muutaman kerran jäänyt tästä kiinni ja nuo näyt ei unohdu koskaan ;). Toivotteko ilman pikkuhousuja liikkuvat koskaan että joku mies nostaisi hametta ja ottaisi teidät yllättäen?? Joskus kyllä on huomannut että jotkut ihan tahallaan melkein vilauttaa kun huomaa että vilkaiset
Vilauttelun idea ei kyl ole se, että joku käy kiinni.
Kauniit sääret ja kiinteät pyöreät pyllyt sopivat erittäin hyvin lyhyen hameen kanssa. Mutta jos vähän vilahtaa, kaikkein parasta on pikkuhousujen vilahdus. Jotenkin se on vain seksikkäämmän ja mieltä enemmän hyväilevän tuntuista kuin vilautus ilman pikkuhousuja.
Ulkomailla olen rannalta lähtiessä laittanut pelkän mekon ja riisunut märät uikkarit. Miehelle kun kertonut hotellille kävellessä, ei ole meinannut housuissaan pysyä :).
Minulla on joskus hame tarttunut kosteeseen pimppaan niin että sen näkee. Ei haittaa vaikka miehet näkee sen. Olen joka kesä ilman alushousuja huhti-loka kuun ajan melkein joka päivä. Tietysti jos on pakkasta laitan alushousut jalkaan, mut hyvin harvoin. Nautin huomiosta. N31
Vierailija kirjoitti:
Minulla on joskus hame tarttunut kosteeseen pimppaan niin että sen näkee. Ei haittaa vaikka miehet näkee sen. Olen joka kesä ilman alushousuja huhti-loka kuun ajan melkein joka päivä. Tietysti jos on pakkasta laitan alushousut jalkaan, mut hyvin harvoin. Nautin huomiosta. N31
kuin lähelle päästä vieraan miehen uteliaana? entä annatko kameramiehen tulla kuin lähelle? entäs jos näytän käsimerkillä että tekis mieli pusutella piileskelevää persikkaa, oletko herkästi suuttuvaa sorttia?
kiinnostunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuin lähelle päästä vieraan miehen uteliaana? entä annatko kameramiehen tulla kuin lähelle? entäs jos näytän käsimerkillä että tekis mieli pusutella piileskelevää persikkaa, oletko herkästi suuttuvaa sorttia?
Miehenä voin kertoa että että hyvin harvat naiset tykkää puhua piilevän persikan pusuttelusta. Mut mene ja tiedä, voi sulla toimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Nautit siis että miehet kattoo? Vilautatko tuntemattomille koskaan? Millaisia reaktioita tullut oletko päätynyt seksiin yllättäen?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi tällä viikolla. Työlounas sujui mukavasti omassa mielessä asialle naureskellen, kun hameen alla ei ollut pikkuhousuja. Hame oli pituudeltaan vähän polvien yläpuolelle. Helposti olisi voinut vilautella istuessa, hametta vähän ylemmäs ja toinen jalka pois toisen päältä. Olisi reitti ollut näkyvillä kotipesälle saakka. ;D
Vilauttele vaan koska pillun näkeminen ja vilautus varsinkin julkisessa paikassa kiihottaa vuorokausia ja piristää monta päivää
Aika usein kesällä ilman pikkareita, mutta vain suhteellisen ennakoidusti eli en kumartele (vaan kyykkään) tai nouse portaita kommandona. Asumme hissittömän kerrostalon ylimmässä kerroksessa, joten ulos astuessa pitää kurkata, ettei rapussa ole ketään. :D En tee tätä paljastelun ilosta vaan koska alasti on mukavampaa. Jonkin verran meissä on exhibitionistia ja nakuilu johtaa helposti ulkoilmaseksiin. Nyt on pikkarit jalassa.
- nainen 25+
Rati riti ralla, tuli talvi halla.. Ei taida paljon paljas vilahdella.
Kesää odotellessa
Ei taida ulkona vilahdella tähän aikaan vuodesta juu, mutta mä ainaki kotosalla mielellään oleskelen mieheni iloksi ilman pikkuhousuja pelkkä aamutakki tai yöpaita päällä :)
Ns ihmisten ilmoille en lähe ilman pikkuhousuja kuin harvoin ja pitkän mekon/hameen kanssa, en ole sitä tyyppiä joka nauttisi vieraille miehille vilauttelusta, oman miehen kiusoittelu onkin sitten asia erikseen ;)
Täälläkin yksi ilman pikkuhousuja liikkuja. Siitä tulee kivan halukas ja seksikäs olo. Tästä on jo aikaa, mutta paras sattumus oli, kun olin menossa kotiin ja nousin siis rappukäytävässä portaita hyvin lyhyt hame päällä. Naapurin mies sattui juuri silloin tulemaan perästäni sisälle ja sai kyllä katseltavaa koko rahan edestä :P
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällaisia naisia kaivattas lisää mutta hiekkaisia kitiseviä av mammoja riittää pilaamassa hyviä ketjuja. Varmaan samat henkilöt usein asialla
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi ilman pikkuhousuja liikkuja. Siitä tulee kivan halukas ja seksikäs olo. Tästä on jo aikaa, mutta paras sattumus oli, kun olin menossa kotiin ja nousin siis rappukäytävässä portaita hyvin lyhyt hame päällä. Naapurin mies sattui juuri silloin tulemaan perästäni sisälle ja sai kyllä katseltavaa koko rahan edestä :P
Oliko ilme sen mukainen että huomasi tai sanoiko mitään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ilme sen mukainen että huomasi tai sanoiko mitään??
Vilkaisin olkani yli, miehen katse oli tiukasti nauliutunut paljaaseen pimppiin :D Ei sanonut mitään... Ihanan kiihottavaa olla tuolla tavalla katseltavana.
Vierailija kirjoitti:
Ostin halpa-hallista hameen perjantaina 5 päivä kesäkuuta vuonna 2020, maksoi noin 30 euroa. Olen 25 vuotias nuori nainen. Kuljen ilman alushousuja, koska se on niin parempi, housuista tulee todella kipeät hiertymät sisä reisiin. Shortseistakin tulee kamalat jäljet sisä reisiin. Etsin Juho Loukon postilaatikkoa muttei hän anna sitä löytää. Terveisin Hirstiina Ala-Harja
iha selvästi tyttyilijä.äijän kirjoittama, iha selvästi
Joko kommandot liikkeellä tänä kesänä?
Lääh Puuh
Joitan vuosia taaksepäin treffasin toista kertaa keski-ikäisen naisen. Olimme sopineet että saamme toteuttaa lämpimänä kesäiltana toiveitamme. Käskin hänen tulla kesämekossaan ilman pikkareita eräälle syrjäiselle heinäladolle.
No hän tuli ja siellä hän vastaavasti halusi tulla kevyesti sidotuksi nelinkontin kesämekossaan parin filtin päälle. Oli lievästi sanottuna aika kiihottava kokemus, hän siinä nelinkontin mekossaan jo valmiiksi kuumana!
Parhaimpia on ne hetket kun näkee että ihana nainen tai naispuolinen kaveri on hame päällä ilman pikkuhousuja ja istuu sellaisessa kulmassa tuolilla ravintolassa tai kesällä rannalla tietämättään tietystä kulmasta näkee suoraan hameen alle. Yksi tuttu nainen on muutaman kerran jäänyt tästä kiinni ja nuo näyt ei unohdu koskaan ;). Toivotteko ilman pikkuhousuja liikkuvat koskaan että joku mies nostaisi hametta ja ottaisi teidät yllättäen?? Joskus kyllä on huomannut että jotkut ihan tahallaan melkein vilauttaa kun huomaa että vilkaiset