Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja
Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?
Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.
Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.
Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.
Kommentit (223)
Enemmän saisivat naiset liikkua ilman mitään housuja. Ainakin kesäaikaan.
Joo nyt menee artikkelit kohmeeseen näillä keleillä
Upeaa kun kesä tulee taas ja naisilla näkee minihameita ja mekkoja ja miettii että onkohan alla mitään :3 . Rohkeesti vaan commandona itse ainakin menen himosta ihan sekaisin kun sellainen nainen on liikenteessä ja he usein ovat rempseitä muutenkin. Muistan kun istuttiin iltaa joskus kaverin luona ja tämän naiskaveri tokaisi mekko päällä että ei hiosta kuuma keli kun paljaana pitää . Heitin sitten vitsillä että empä usko ja tämä nostikin hametta ylös ja paljas pilluhan sieltä paistoi ja mulla iski seisokki. Homma johti pikaiseen seksiin hiukan tuon jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilautelkaa vaan tytöt...
Olen vilautellut kun sellainen tilanne tullut.
Aina keväällä kun tulee lämpimät kelit alkaa kiima viemään.
Muutaman kerran on ollut jännä tilanne.
Nuoret miehet on vilauttelun kohteena ja muutama tilanne on johtanut jälki toimiin.
Muutaman kerran on näyttänyt oikein kunnolla.
kertokaa tilanteista kun olette vilauttaneet ja miten miehet reagoineet ??
Laittakaa pikkuhousuttomat hameniekat jokin tunnuspinssi rintaanne, jotta tiedettäisiin teidän olevan ilman pikkuhousuja. On se siksi tärkeä tieto.
En käytä pikkuhousuja.
Nykyisin en käytä rintsikoitakaan kuin erikoistilanteissa.
Mies käyttää pienenpieniä speeduja. Kulli on mageen näkönen kun asettelen sen muljauttamalla lahkeesta ulos. Melkein kuin penisrengas. Seisokki on uhkea.
Voisin hyvin lähteä liikenteeseen polvipituisen hameen kanssa ilman pikkareita. Mutta kyllä minulla pillu kostuu sen verran herkästi, että eipä olisi kovin hauskaa sitten valua reisille. Tai jos istuessa tulisi märkä pläntti hameeseen. Olen aina ihmetellyt, että miten joku voi oleskella ilman pikkareita tuolla tavalla julkisesti.
Minulla on eräs tietty lyhyt kesämekko, johon liittyy kesäinen harrastus mieheni kanssa lähteä vaikkapa iltakävelylle, terassijäätelolle tai julkiseen tilaisuuteen niin että mekon alla ei ole pikkuhousuja. Silloin tällöin on jotain jännää ja kivaa päässyt tapahtumaan, mikä suuresti tuntuu viehättävän miestäni. Enkä minäkään ole näistä seikkailuista pahastunut. Mielenkiinnolla odotan kesää.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa pikkuhousuttomat hameniekat jokin tunnuspinssi rintaanne, jotta tiedettäisiin teidän olevan ilman pikkuhousuja. On se siksi tärkeä tieto.
Sellainen selkeä merkki missä symbolina pikkuhousut ja kieltomerkki päällä :3
Ihanan kiihottavaa naiset jotka pitää mekkoa ja hametta ilman pikkuhousuja. Joskus on asia selvinnyt sattumalta kun nainen on helmaa nostanut. Siinä sitten on ollut heti pakko hyökätä nuolemaan ja maistamaan pimppaa
Ah kevät ja kesä lähenee niin saa miettiä taas kun naiset mekot ja hameet päällä liikkuu että kellä on pikkarit alla ja ketkä commandona. Muistan yhden 24v nuoren ihanan naisen jonka luona kävin usein kylässä ja laittoi tahallaan kesämekon ilman pikkareita ja vilautteli nostaen hametta ja istuen vastapäätä ja minä olin ihan pää pyörällä kiihotuksesta. Usein jäi kahvit kesken seksin lomassa. Hänellä oli mieskin mutta ei innostunut seksistä eikä tykännyt huomioida häntä juuri ollenkaan. Tehtiinkin niin että kun mies oli työmatkoilla kävin " kilttiä kotirouvaa" hoitamassa kunnolla. Mukava oli käydä pikakahvilla ja laueta pilluun ja jatkaa siitä töihin nainen yhtä hymyä
M32
Vierailija kirjoitti:
Upeaa kun kesä tulee taas ja naisilla näkee minihameita ja mekkoja ja miettii että onkohan alla mitään :3 . Rohkeesti vaan commandona itse ainakin menen himosta ihan sekaisin kun sellainen nainen on liikenteessä ja he usein ovat rempseitä muutenkin. Muistan kun istuttiin iltaa joskus kaverin luona ja tämän naiskaveri tokaisi mekko päällä että ei hiosta kuuma keli kun paljaana pitää . Heitin sitten vitsillä että empä usko ja tämä nostikin hametta ylös ja paljas pilluhan sieltä paistoi ja mulla iski seisokki. Homma johti pikaiseen seksiin hiukan tuon jälkeen :D
Oi että mikä nainen ja noita kun löytäisi. Ujoja tiukkapipoja sen sijaan tavannut sitäkin enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upeaa kun kesä tulee taas ja naisilla näkee minihameita ja mekkoja ja miettii että onkohan alla mitään :3 . Rohkeesti vaan commandona itse ainakin menen himosta ihan sekaisin kun sellainen nainen on liikenteessä ja he usein ovat rempseitä muutenkin. Muistan kun istuttiin iltaa joskus kaverin luona ja tämän naiskaveri tokaisi mekko päällä että ei hiosta kuuma keli kun paljaana pitää . Heitin sitten vitsillä että empä usko ja tämä nostikin hametta ylös ja paljas pilluhan sieltä paistoi ja mulla iski seisokki. Homma johti pikaiseen seksiin hiukan tuon jälkeen :
Oi että mikä nainen ja noita kun löytäisi. Ujoja tiukkapipoja sen sijaan tavannut sitäkin enemmän
Eipä tulisi mieleenikään liikkua ulkona/ käydä kyläilemässä ilman alusvaatteita. Pienet pikkarit jalassa eivät "menoani haittaa." En voisi myöskään kuvitella esitteleväni pilluani mieheni tuttaville tai ylipäätään kenellekään. Nainen, joka nostelee hameenhelmaansa/ vilauttelee paljasta pilluaan julkisilla paikoilla, ei kyllä ole ihan täyspäinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehellekin sellainen vilauttelu lyhyissä sortseissa ilman aluskaliiseja sopii
Naisille vielä hamettakin kiihottavampi koti/kesäasu on oikein lyhyet mutta reisistä väljät shortsit ilman pikkuhousuja.
Kannattaa makoilla polvet koukussa tai nostaa kantapäät penkin reunalle jalat harallaan niin aurinko lämmittelee ja tuuli huuhtelee raikkaaksi.
"Eipä tulisi mieleenikään liikkua ulkona/ käydä kyläilemässä ilman alusvaatteita."
Kehtaatko käydä ihan suihkussa tai pissalla riisumatta pikkuhousuja?
Jokuhan voi vaikka nähdä että naisella on pillu. Se on salaisuus. Ei ole täysipäisen ihmisen touhua olla hetkeään alasti.
Vierailija kirjoitti:
"Eipä tulisi mieleenikään liikkua ulkona/ käydä kyläilemässä ilman alusvaatteita."
Kehtaatko käydä ihan suihkussa tai pissalla riisumatta pikkuhousuja?
Jokuhan voi vaikka nähdä että naisella on pillu. Se on salaisuus. Ei ole täysipäisen ihmisen touhua olla hetkeään alasti.
Ei ole salaisuus, mutta esim.ruokakaupassa käydessäni en halua nähdä kenenkään nostelevan hameenhelmaansa pillunsa vilauttelutarkoituksessa, en rav.terassilla jne.jne.
Olen aina kesällä mekossa ilman bixuja. Tekee hyvää tuuletella pimppiä.
Kesäisin tulee mekossa ja hameessa tuuleteltua (ja kiihotettua) pimppaa! Nostattaa omaa kiimaa, ja helppoa poiketa tarvittaessa nautinnolliseen hetkeen miehen kanssa.
Pakko palata aiheeseen kaupassa pikkareitta, koska tänään kävi niin, että hymyilin (ihan kohteliaisuuttani kylläkin ihan puoleensavetävälle, itseä hieman vanhemmalle,) vastaantulevalle miehelle. Tämä jäi sitten minua katsomaan silmiin erittäin pitkään. Minä luistelin seuraavalle käytävälle, jonne luisteli sitten yllättäen tämä mieskin - katseensa kera. Ajattelin, että ollessani jo poimimassa melkein alimmalta tasolta jotain tuotetta, taivutan itseäni korostetun paljon alas, jotta peppu on oikein kunnolla tuijotettavissa. Oli kylläkin ihan suorat housut jalassa ja pikkaritkin alla, mutta nautin tarjota miehelle vähän katseltavaa.
Miehellekin sellainen vilauttelu lyhyissä sortseissa ilman aluskaliiseja sopii