Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja
Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?
Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.
Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.
Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Olisko täällä joku 20-30vuotias nainen joka kaipaisi seksiä? Turusta
Kyllähän täällä on, mutta ei ne taija haluta sulle antaa.. jatka tatin hakkaamista vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun pillu vilku
Olen usein kaupan parkkipaikalla sopivasti kurkottanut laukkua takapenkiltä niin että sopiva ohikulkeva mies näkee kaiken kun hame nousee ylös kurkotuksessa. Tunne on ihana.
Minä teen samalla lailla ja nostan samalla ihan vähän hametta niin ettei kukaan sitä huomaa. Teen sen taas ensi keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun pillu vilku
Olen usein kaupan parkkipaikalla sopivasti kurkottanut laukkua takapenkiltä niin että sopiva ohikulkeva mies näkee kaiken kun hame nousee ylös kurkotuksessa. Tunne on ihana.
Miksei sunlaisia naisia ole enemmän.. Se jos joku vilauttaisi pillua ja nostaisi hametta hymyillen saisi kyllä aikaan sellaisen kiihotuksen ja lömpimän aallon ja fiiliksen joka kestäis koko päivän. Jaksais olla hymyssä suin
Mulla ois vaan toive teille hameessa kulkeville jos olette ilman alushousuja liikenteessä niin voisitteko rohkeasti näyttää mulle sen sillä parempaa silmäkarkkia ei ole :))
M29
Ehdottomasti ilman pikkareita kesällä.Ja muuten pelkät sukkikset.Ikää 58v.Miesystävä tykkää.
En käytä liehuvia helmoja,se ei ole fiksua.Minihametta kyllä.
Kiva kun vanhempien perhealbumissa on kuva vajaan 20 vuoden takaa, kun veljen kaverit oli kokoontumassa meillä ja vajaa parikymppisellä muijalla hameen alta näkyy cameltoe, kun katsoo tarkempaa ... :D
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ilman pikkareita kesällä.Ja muuten pelkät sukkikset.Ikää 58v.Miesystävä tykkää.
En käytä liehuvia helmoja,se ei ole fiksua.Minihametta kyllä.
Hienoa, mielellään vilkaisisin.
Kamelinvarpaat vaan esiin ja pikkuhousut pois :) kuinka moni muu vilahtelee ?
Vierailija kirjoitti:
Kamelinvarpaat vaan esiin ja pikkuhousut pois :) kuinka moni muu vilahtelee ?
En käytä pikkuhousuja kesäisin, en tykkää kun pimppa hikoilee kuumalla.
N49 kirjoitti:
Hienoa, jatka samaan malliin. Ja yllätä joskus joku mies housuttomuudellasi.
Voi useinkin kesällä tulee liikuttua ilman pikkareita. Olinpa jopa yhdet häätkin ilman. Toki stayupit jalassa ja oli kyllä niin seksikäs olo että olin vähällä retkahtaa erääseen häävieeraaseen :D
n22
Vierailija kirjoitti:
Voi useinkin kesällä tulee liikuttua ilman pikkareita. Olinpa jopa yhdet häätkin ilman. Toki stayupit jalassa ja oli kyllä niin seksikäs olo että olin vähällä retkahtaa erääseen häävieeraaseen :D
n22
Iskitkö itse kiinni vai iskikö mies ? Kävikö miehelle ilmi ettei sulla ollu alla mitään ??
Tottahan toki kesät mennään ilman pikkareita. Mekko ja sandaalit, uimaan mennessä bikinit, eipä muuta tarvita. En ole vilauttelija mutta jos jotakuta kiinnostaa niin mikäs siinä.. Hajuhaittoja ei todellakaan. Pimpsa tykkää tuulettamisesta, yhtäkään hiivakuuria en ole joutunut käyttämään. N46
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki kesät mennään ilman pikkareita. Mekko ja sandaalit, uimaan mennessä bikinit, eipä muuta tarvita. En ole vilauttelija mutta jos jotakuta kiinnostaa niin mikäs siinä.. Hajuhaittoja ei todellakaan. Pimpsa tykkää tuulettamisesta, yhtäkään hiivakuuria en ole joutunut käyttämään. N46
Pimpsoja on kiva kattella. Vilautatko koskaan hameen alta jos mies istuu esim vastapäätä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimpsoja on kiva kattella. Vilautatko koskaan hameen alta jos mies istuu esim vastapäätä??
Itsellä sattuu olemaan sen verran miellyttävä pärstä ja kroppa lihaksikkaassa kunnossa, että kesäisin näitä vilautuksia tarjotaan pienen hymyn kera useitakin.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää. Lämmintä kesää odotellen.
Kesällä usein lyhyekö mekko päällä ja ilman pikkareita. Ihana katsella komeita miehiä. Kun muistaa välttää istumista, niin kukaan ei huomaa :)
Neiti 19
Oispa tuo mukava nähdä moinen vilauttelijanainen. Tasan kerran olen nähnyt pepun vilahtavan tuulisella säällä minihameen alta. En lähtisi yleistämään tämän keskustelun perusteella, että moista kovin usein näkee. Tai sitten minä olen liian ruma mies...
Vierailija kirjoitti:
N49 kirjoitti:
Hienoa, jatka samaan malliin. Ja yllätä joskus joku mies housuttomuudellasi.
Minäkin olen aina ilman pikkuhousuja kesäisin. Aloitan pimpan tuulettelun perinteisesti toukokuun 1pv.
Siinä on miehellä onni käynyt jos sattumalta lenkillä pääsee vastaantulevan naisen sisään lastit laskemaan ;)) sun vaimo vois tulla muaki vastaan