Hame ja ulkona ilman pikkuhousuja
Onko täällä miten paljon naisia, jotka liikkuvat hameen kanssa ilman pikkuhousuja?
Haluaisitko mutta et ole koskaan uskaltanut? Laitatko iän mukaan vastatessa.
Meillä miltei joka kesä käydään yhdessä ulkona kun lämmintä on ilman pikkuhousuja, mies sortseissa.
Ja jos vielä tekee mieli vilauttaa, voit siitäkin kertoa.
Kommentit (223)
Niin ja edellinen nainen on 47v.
Minkäs vilauttelija itselleen voi? Aika viatonta huvia, mulla on nätti pillu ja saa sitä hetken katsella. Sitä paitsi se tuntuu hyvältä. Kylmä kesä vaan rajoittaa pukeutumista :(
Jos kerran miehet eivät saa vilautella, niin miksi naiset saisivat??
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 01:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:41"]Missä ne helteet viipyy? [/quote] Tiedossa loistavaa vilautussäätä koko maahan :) n40something
[/quote]
n40something, missä päin vilauttelet? onnistuisko että hellisin sua kielelläni, tiedän että suorasukainen on aloitus mutta ois kva päästä hamees alle jossain ja ohjaisit päätäni
[/quote]
Vilauttelen missä huvittaa, kun kerran lomalla olen. Ja katsoo saa, mutta koskee vain erityisen rakkaat ystävät, joten... jos me ei tunneta niin sit ei. Vaikka ihan nätti toi sun avaus kyllä =) n40something
[/quote]
ei se oloasia pahenna päinvastoin jos minä herra hyväilijä pääsisin laukaisemaan tähtiin sut
mites vetoketjulla tai muuten avattavat pikkarit?kellä semmoset aukolliset?
No enpä ymmärrä vilautteluja. Ihan sama juttu se on kun miehet jotka heiluttelee kyrpäänsä tuntemattomille. Ei kaikki tahdo kenen tahansa römpsää nähdä. Virtsatulehduksenkin riski siinä ja mekkoin pitää useammin pestä kun ei oo alkkareita välissä.
Avovaimo käyttää pikkareita miten sattuu. Pari viikkoa sitten lähdin viemään sitä lääkäriin, niin pois lähtiessä liukuportaissa taputtelin pepulle ja huomasin että ohuen kesämekon alla ei ollutkaan mitään.. onneksi lääkäri ei pyytänyt riisuutumaan.
Taloyhtiön julkisivuremontti-infoon tulin suoraan töistä, avokki oli tullut puolireiteen ulottuvassa hameessa niin että stayppien pitsiosuus vähän vilkahti istuessa mutta jotain oli taas unohtunut.
Tansseissa on käyty monta kertaa niin että täyskello-tanssihameen alla on sukkanauhasukat, mutta eipä sitten oikein muuta. Naistenhaulla käy sitten hakemassa hyviä pyörittäjiä tanssimaan kun jään lavan reunalle katsomaan.
Nämä nyt vaan esimerkkeinä, pikkarit saattaa puuttua melkein milloin tahansa ja missä tilanteessa tahansa.
Teiniaikana oli kuulemma vetänyt commandona yhden talvenkin pitkän villahameen kanssa.
Omasta mielestäni arvostan ja ihailen ilman alushousuja uskaltavia naisia. Muistettakoon että meidän miesten pitäisi nauttia näkemästämme, eikä heti yrittää panoja tai huora ajatuksia.
Myönnän että itselläni on silloin "kikkeli" kovana, mut käyttäytymissäännöt on olemassa ja jos nainen antaa aloitteen, olen pano valmis ;) / vilivallaton
Kyllä minäkin ihmettelen, miksi naisten vilautukset on ok ja miesten vilautukset on pervoa.
Todella outoa.
Vilautus ja suoranainen itsensä paljastaminen eri asia.
Vaimo on välillä ilman pikkareita kun lähdemme ulos kaupungille yhdessä.
Kuumentaa sekä minut että vaimon - sen verran naisellisen näköinen nainen (ei mikään meikkipossu) vaimoni on, että asfaltti- ym. miehet kyllä katsovat pitkään ja sehän saa vaimon aivan kuumaksi.
Sitten menemme yleensä hotelliin päästämään höyryt pois. Harmillisen harvoin sitä vain pääsee, kun lasten hoitoon saaminen sopivasti on aika hankalaa.
Mutta kyllä pikkuhousuttomuus on kova sana - kokeilkaa huviksenne vaikkapa käydä oopperassa. Otatte aition ja siitä esitystä katsomaan.....Varokaa väliaikoja!
Olen mies ja pidän kesällä scottihamentta ja minulla ei ole pikkuhousuja ja munat vilkkuu sopivasti.
Viime kesänä oltiin naisystäväni kanssa mökillä ja mentiin lähikauppaan. Naisellani oli lyhyt kesäinen minihame ja t-paita ilman rintsikoita. Kaupassa hän kumartui syvään ottamaan fairypurkin alahyllyltä. Kaikki näky.
Paikallinen isäntämies sattui näkemään ja häkeltyi niin, että pudotti kaljapulloja täynnä olevan ostoskorinsa. Mökille päästyämme oli naitava heti.
Toukokuu oli hyvää aikaa, onneksi jälleen kelit lämpenee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun pillu vilku
Olen usein kaupan parkkipaikalla sopivasti kurkottanut laukkua takapenkiltä niin että sopiva ohikulkeva mies näkee kaiken kun hame nousee ylös kurkotuksessa. Tunne on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus aina menemme tyttöjen kans baariin ilman pikkareita. Meitä kiihottaa ajatus et joku näkee ja voi olla et joku on joskus jotain nähnytkin :) N20
Siis naiset lyhyessä hameessa saati vilahtava pillu hameen alla saa heti aivan mut aivan kovaksi seisokin kattoon. Sitä on vaan pakko sitten vilkuilla ja melkein tuijottaa jos jollain tuntemattomalla naisella pillu paistaa. Täällä tosin on vähän näkynyt naisilla hameita kesälläkin joten pitäs löytää ne paikat jossa ne ilman pikkareita heiluvat käy :)
Kertokaa te jotka lähdette commandona paikat paljaana ulos että missä käytte ja liikutte niin pääsen nauttimaan silmänruokaa :D?
Aina kaupassa jos näen kivan naisen hameessa tai mekossa niin toivon että se vähän kurottaisi tahallaan alahyllyltä jotain tai vähän vilauttaisi ja että ei olisi mitään alla :). Kerran kysyin pokkana kaverilta ja pyysin näyttämään rannalla istuessa kun en ensin uskonut että on liikkeellä ilman pikkareita ja tämähän nosti vähän hametta. Sieltähän se kiitorata vilahti ja voi taivas sitä panetusta mikä siitä lähti ja ajatukset meni aivan sekaisin.. Yritä siinä sitten keskustella :D
Vaimoni kulkee usein kesäisin pelkässä mekossa ilman pikkupöksyjä. Oli tässä taannoin pyöräilemässä ja oli vilauttanut vastaantulevalle miehelle sopivasti ja päätyivät naimaan metsään. Kertoi tästä minulle kotiintultuaan ja pääsin mukavasti liukkaan pillun päälle.