Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tällaisen miehen?

Vierailija
06.07.2015 |

Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä täyttää sun ulkonäkökriteerit, mutta luonteenpiirteistä vain ei anna pomotella ja kunnianhimo.

Vierailija
102/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)

Suomessa miehen pitää juoda joka viikonloppu ja olla sivistymätön moukka jotta menestyy parisuhdemarkkinoilla.
[/quote] tuo on kyllä täyttä totta. Haluaisin samanlaisen miehen kuin ap mutta olen "tylsä blondi" eikä minusta kiinnostu kuin ulkomaalaiset. Tuntuu kuin kaikki tummat naiset saisivat kaikki blondit miehet.
[/quote]

Iltaa!

Mahtaa olla juurikin sitä vastakohtien vetovoimaisuutta tapauksessani. Toisaalta me suomalaiset olemme surkeita flirttailemaan, joten se kiinnostuksen näkyminen on marginaalista. Pelkäämme nolata itsemme, ihan tavallisessakin kanssakäymisessä. Minäkin olen huono näyttämään olevani kiinnostunut jostakusta, mutta minäkin lienen poikkeus, sillä minua kiinnostaa kuitenkin enemmän (aidot) vaaleaveriköt. Toki ei pitäisi yleistää, sillä sattuuhan niitä poikkeuksiakin :)

T:

Tom23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)

Suomessa miehen pitää juoda joka viikonloppu ja olla sivistymätön moukka jotta menestyy parisuhdemarkkinoilla.
[/quote] tuo on kyllä täyttä totta. Haluaisin samanlaisen miehen kuin ap mutta olen "tylsä blondi" eikä minusta kiinnostu kuin ulkomaalaiset. Tuntuu kuin kaikki tummat naiset saisivat kaikki blondit miehet.
[/quote]olen myös tumma niinkuin ap ja mun mielestä taas kaikki blondit miehet on blondien perään. Vai tykkäättekö blondit miehet myös tummista??

Vierailija
104/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)

[/quote]
Minä olen vaalea mies ja olen paljon enemmän blondien naisten perään mitä tummien. Onko sinulla siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset?
[/quote]on, olen tällainen tavis.
[/quote]
Just paras :D Vielä vähän lainetta hiuksiin niin mulla kyllä sukat pyörii jaloissa ♥

Vierailija
105/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)

[/quote]olen myös tumma niinkuin ap ja mun mielestä taas kaikki blondit miehet on blondien perään. Vai tykkäättekö blondit miehet myös tummista??
[/quote]Olen kiinnostunut kyllä enemmän blondeista (olen siis itsekin vaalea). En tiedä yhtäkään paria jossa mies olisi vaalea ja nainen tumma, toisinpäin kylläkin tiedän..

Vierailija
106/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä on ihan hyvä lista ja erityisesti arvostusta siitä, että jaksaa etsiä sitä, mitä haluaa. Nyt kuitenkin teille naisille pieni vinkki. Kukaan mies, joka on edes piirun verran karismaattinen ja 'mies' siinä mielessä, ettei anna itseään pompotella, EI TODELLAKAAN ole suvaitsevainen. Suvaitsevaisuus on pahin 'ismi' mies, joka erityisesti tituleeraa itseään suvaitsevaiseksi, on valiettavasti jo mentaalisti kastroitu.

Jos AP taas tarkoittaa, että ei ole rasisti, se on jo eri asia. Mutta ei-rasistin ja suvaitsevaisen välillä on vielä todella syvä kuilu, mutta tätähän useat naiset eivät valitettavasti jaksa vaivaantua ymmärtämään. Mutta ymmärrän AP:n ja monen muiden huolen, nimittäin etenkin pohjoismaissa ja edistyksellisemmissä Euroopan maissa miehet ovat muuttumassa enemmän ja enemmän feminiineiksi. On hipsteripartaa, paksusankaisia silmälaseja, punaisia farkkuja, käytetään aikaa turhan paljon huolittelemiseen jne.

Onnea etsintään AP:lle!

Vierailija
107/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)

[/quote]

Minä voisin vastata tähän.
Loppupeleissä luonteiden ja yhteisten mielenkiintojen tulo ratkaisee, ei se hiusten väri.
Mulla ja omilla ystävillä se ulkonäkö ja esim. hiusten väri ovat vain avainroolissa kiinnostumisen vaiheessa. Sitten jos ja kun pääsee tutustumaan toiseen, ne ovat melko merkityksettömiä seikkoja. Minäkin olen ihastunut monesti tummiin, vaikka se harvinaisempaa onkin :)

T:

Tom23

Vierailija
108/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)

[/quote]

Loppupeleissä luonteiden ja yhteisten mielenkiintojen tulo ratkaisee, ei se hiusten väri.
Mulla ja omilla ystävillä se ulkonäkö ja esim. hiusten väri ovat vain avainroolissa kiinnostumisen vaiheessa. Sitten jos ja kun pääsee tutustumaan toiseen, ne ovat melko merkityksettömiä seikkoja. Minäkin olen ihastunut monesti tummiin, vaikka se harvinaisempaa onkin :)

T:

Tom23
[/quote]jätte bra! Eli mullakin on mahiksii :)

Vierailija
109/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
[/quote]

Jep, minunkin avopuolisoni on tällainen :) ja on kyllä harvinaisen hyvä mies.Löytyi yhteisen tutun kautta, ja ruvettiin juttelemaan. Varsinkin tuo itsevarmuus/karismaattisuus -puoli on hanskassa, mutta ei todellakaan ylimielinen tai narsistinen, vaan myös terveen nöyrä ja joustava. Empaattinen, mutta ei paapoja. Yrittäjä, kunnianhimoinen. Pitää kyllä eläimistä ja luonnosta, tosin ei erityiseen innostukseen asti. Treenaa kovaa mutta ei mikään kehonrakentajan näköinen. Fiksu kuin mikä ja yleissivistynyt. Juurikin sellaista skandinaavin näköä. On kylläkin 187cm. ;) Melkein hirvittää, millainen onni onkaan käynyt. :D

Vierailija
110/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
[/quote]

Jep, minunkin avopuolisoni on tällainen :) ja on kyllä harvinaisen hyvä mies.Löytyi yhteisen tutun kautta, ja ruvettiin juttelemaan. Varsinkin tuo itsevarmuus/karismaattisuus -puoli on hanskassa, mutta ei todellakaan ylimielinen tai narsistinen, vaan myös terveen nöyrä ja joustava. Empaattinen, mutta ei paapoja. Yrittäjä, kunnianhimoinen. Pitää kyllä eläimistä ja luonnosta, tosin ei erityiseen innostukseen asti. Treenaa kovaa mutta ei mikään kehonrakentajan näköinen. Fiksu kuin mikä ja yleissivistynyt. Juurikin sellaista skandinaavin näköä. On kylläkin 187cm. ;) Melkein hirvittää, millainen onni onkaan käynyt. :D
[/quote] voi että oon kateellinen teille jotka ootte löytäny noin ihanat miehet, kunpa minäkin joskus löytäisin :)
Ap

Vierailija
111/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)

[/quote]

T:

Tom23
[/quote]jätte bra! Eli mullakin on mahiksii :)
[/quote]

No ilman muuta!

Tom23

Vierailija
112/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mun mies täytti noista kriteereistä vain yhden :D Mutta siksi ehkä onkin mun mies, di ainakaan ap varasta :)

Vierailija
113/141 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi saada noita kaikkia luonteenpiirteitä miehessä. Yleensä jos mies on kunnianhimoinen eikä anna kenenkään pomotella itseään niin hän on myös narsisti.

Vierailija
114/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:08"]Apua! Mun mies täytti noista kriteereistä vain yhden :D Mutta siksi ehkä onkin mun mies, di ainakaan ap varasta :)
[/quote]anna kun arvaan. "Ei anna pomotella itteään?" :D

Vierailija
115/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
[/quote]

[/quote] voi että oon kateellinen teille jotka ootte löytäny noin ihanat miehet, kunpa minäkin joskus löytäisin :)
Ap
[/quote]

Ei ole kyllä itsellekään aiemmin sattunut kohdalle. :) Tosin tavatessamme hän oli vähemmän lihaksikas ja urheilullinen, sekä pitkätukkainen (joka sekin puki kyllä häntä, ei sellainen liimaletti), joten olen päätynyt tällaisen miehen kanssa yhteen ikään kuin "vahingossa", jos olisi pelkkää ulkonäköä katsonut. :D mutta luonne oli silloin jo tuollainen.

Vierailija
116/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiiän pari mut valitettavasti kumpikaan heistä ei huolisi naista joka asettaa noin paljon vaatimuksia kumppaninvalintaan.

Vierailija
117/141 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:23"]Saako plussaa jos on lentäjä?
[/quote]se olis jo liian hyvää ollakseen totta :D
Ap

Vierailija
118/141 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallisia odotuksia. Eiköhän noita löydy. Etenkin jos jostain yksittäisestä vaatimuksesta on valmis tinkimään, niin eikö puolet miehistä mene tuohon muottiin?

Vierailija
119/141 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap lähes täysin kuivailemasi henkilö ja minä taas olen aina halunnut tumman naisen.

Vierailija
120/141 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:12"]Hahaa, kun katsastaa persujen ryhmäkuvaa, niin eipä sieltä tuollaisia vaaleita komistuksia löydy, enämpi suomalaista maatiaismallia :)
[/quote]

Persut ovat jalopiirteisiä suomen wannabe-arjalaisia. Kuten Hallis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän