Mistä löytää tällaisen miehen?
Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]
Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
[/quote]
Minä sovin kuvaukseen osittain. Pituutta on vain 179 ja hajusta en osaa sanoa itse mitään
Mutta, mutta: en olisi kuuna päivänä niin tyhmä, että ottaisin suomalaisen vaimon; kyllä suomalaiset naiset ovat sellaisille jotka eivät parempaa saa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:38"]Mistä ap on ja minkä ikäinen? Täytän kaikki vaatimuksesi, paitsi noihin asioihin joita itsestä on vaikea sanoa, niihin en ota kantaa.
[/quote] asun helsingissä ja olen 19 vuotias
Ap
[/quote]
Vähän nuori ja liian kaukaa.
[/quote]oota pari vuotta, jos mä sitten kelpaisin :D
Ap
[/quote]
No ei meillä mikään mahdoton ikäero olisi, riippuu niin paljon ihmisestä kuinka "vanha" on. Pohjoisemmaksi sinun ois kyllä pakko muuttaa, en lähde etelään.
[/quote]kuinka vanha olet ja missä asut?
Ap
[/quote]
25 ja melko paljon pohjoisempana
[/quote]voisin ihan hyvin muuttaakin :)
Ap
[/quote]
Joko tulen hakemaan sun tavaroita autolla ja peräkärryllä? Eikö se ois jännä, kun et tietäisi yhtään kuinka ylös pohjoiseen ajettas sun muuttokuorman kanssa?
[/quote] se olis tosi jännää! Tykkään todella paljon matkustelusta ja olen spontaani joten se kävis paremmin kun hyvin:)
Ap
[/quote]
Onko se sitten nyt sovittu? ;)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:56"]Kuvailit poikaystäväni! :) Tosin treenaa aika paljon, joten ties vaikka olisi sun makuun liikaa lihaksia... Itse en kyllä oo toista näin ihanaa nähny missään! Mutta onnea etsintään kuitenkin! [/quote]eikä! Missä tapasitte?:)
[/quote]
Me tavattiin opiskelupaikassa. Yhteiset mielenkiinnonkohteet ja harrastukset toi meidät yhteen. Aluksi jopa pidin poikaystävääni "liian hyvännäköisenä" koska olen aiemmin ollut tavallisemman näköisten miesten kanssa ja makuni on ollut erilainen. Ajattelin myös, että on makuuni liian treenattu. Mutta tänä päivänä en vaihtaisi ulkonäönkään puolesta! Luonne, ja just noi sun kuvailemat piirteet (kunnianhimo, suvaitsevaisuus, jämäkkyys, luontoihmisyys ym.) oli kuitenkin ne, joihin rakastuin!
Kyllä näitä on siis olemassa! Onnea etsintöihin! :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:38"]Mistä ap on ja minkä ikäinen? Täytän kaikki vaatimuksesi, paitsi noihin asioihin joita itsestä on vaikea sanoa, niihin en ota kantaa.
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]
No ei meillä mikään mahdoton ikäero olisi, riippuu niin paljon ihmisestä kuinka "vanha" on. Pohjoisemmaksi sinun ois kyllä pakko muuttaa, en lähde etelään.
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]
Joko tulen hakemaan sun tavaroita autolla ja peräkärryllä? Eikö se ois jännä, kun et tietäisi yhtään kuinka ylös pohjoiseen ajettas sun muuttokuorman kanssa?
[/quote] se olis tosi jännää! Tykkään todella paljon matkustelusta ja olen spontaani joten se kävis paremmin kun hyvin:)
Ap
[/quote]
Onko se sitten nyt sovittu? ;)
[/quote]ehdottomasti ;) oon jo pakkaamassa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:56"]Kuvailit poikaystäväni! :) Tosin treenaa aika paljon, joten ties vaikka olisi sun makuun liikaa lihaksia... Itse en kyllä oo toista näin ihanaa nähny missään! Mutta onnea etsintään kuitenkin! [/quote]eikä! Missä tapasitte?:)
[/quote]
Me tavattiin opiskelupaikassa. Yhteiset mielenkiinnonkohteet ja harrastukset toi meidät yhteen. Aluksi jopa pidin poikaystävääni "liian hyvännäköisenä" koska olen aiemmin ollut tavallisemman näköisten miesten kanssa ja makuni on ollut erilainen. Ajattelin myös, että on makuuni liian treenattu. Mutta tänä päivänä en vaihtaisi ulkonäönkään puolesta! Luonne, ja just noi sun kuvailemat piirteet (kunnianhimo, suvaitsevaisuus, jämäkkyys, luontoihmisyys ym.) oli kuitenkin ne, joihin rakastuin!
Kyllä näitä on siis olemassa! Onnea etsintöihin! :)
[/quote]kuulostaa ihanalle, onnea teille!:)
Ap
Kuvailuistasi osuu kaikki, paitsi ne ominaisuudet, joita on vaikeampi itsestä arvioida. Ruotsalaiseks aina luullaan, joskin viimestään em. kielen heikohko osaaminen paljastaa totuuden. ;)
Mun eksä. On kyllä vähän pidempi. Tahtoisi mut kyllä vielä takaisin, mutta eiköhän se unohtaisi jos joku kiva nainen sen löytäisi :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:24"]Kuvailuistasi osuu kaikki, paitsi ne ominaisuudet, joita on vaikeampi itsestä arvioida. Ruotsalaiseks aina luullaan, joskin viimestään em. kielen heikohko osaaminen paljastaa totuuden. ;)
[/quote]no hitto, teitähän on täällä vauvapalstalla vaikka millä mitalla, ois pitäny aikasemmin tajuta tulla tänne ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:32"]Tero Pitkämäki?
[/quote]vuoden vitsi :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:01"]Mä nään tuollaisen peilistä, paitsi pituus on 179 cm. Ja olen "vähän aikaisempaa saapumiserää" joten en taida kelvata. [/quote]Eikä! Kuinka vanha olet? :) Ap [/quote] 52 v [/quote]joo taidat olla ihan pikkasen liian vanha. Jos olisit 30 vuotta nuorempi niin kelpais :D Ap
Ei tuo ole vanha :D mies parhaassa iässä, nam
[/quote]
Ottakaas arjalaisintoilijat selvää mistä ne oikeat arjalaiset tulivat. Intiasta päin - eivätkä olleet vaaleita tai sinisilmäisiä. Ja niiden jälkeläisiä me kutsumme romaneiksi. Että silleen....
[/quote]
Tässä taas nähdään, kuinka naisten kriteerit ovat nykyään aian mahdottomia meille miehille.
Muuten olisin varmaan aika lähellä, mutta pituutta on 191 cm.
[/quote]
Täytän nuo muuten mutta kunnianhimon kanssa on vähän niin ja näin. Sanotaanko näin etten ole yltiöpäisen kunnianhimoinen, niin että se jyräisi muun alleen. Myös pituutta on muutama sentti enemmän. Hajusteita en käytä.
En ole sinkku.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]Olen ap lähes täysin kuivailemasi henkilö ja minä taas olen aina halunnut tumman naisen. [/quote] Iik, tämäpä käy jännäksi :) (en siis ole ap). Millä tavalla kertoisit noin laajemmin tuon ap:n kuvauksen osuvan sinuun? Miten luonteenpiirteet ilmenee? Mikä ei osunut? [/quote]ensinnäkin olen hyvin karismaattinen, monet ihmiset ovat näin väittäneen ja minun hyvin helppo tutustua ihmisiin. Olen hyvin kunnianhimoinen, tähtään korkealle. Luonnosta ja eläimistä en niin välitä. [/quote] Ok, tuo kyllä erottaa varmasti joukosta. :) oletko empaattinen ja suvaitsevainen? [/quote]mielestäni kyllä. [/quote] Oletko siis sinkku, koska itselläsi on myös tiukat kriteerit? Vai miksi?
[/quote]
Empaattisuuteen ei voi sanoa ."Mielestäni kyllä ", koska jokainen aidosti empaaattinen ihminen tietää olevansa empaattinen. Tietää sen takia, koska on osittain rasite kokijalleen.
Voi olla että niitä on aika vähän. Paras sitten itsesikin olla missin näköinen, todella huumorintajuinen, spontaaniluonteinen, älykäs, urheilullinen jne. Yleensä tuppaa menemään niin, että naisella on todella tarkat kriteerit, muttei itse ole sellainen että kelpaisi kuin hyvin marginaaliselle joukolle miehiä parisuhteeseen.
-mies
Tulee olemaan hirveen vaikeeta löytää ketään jos sulla noin kovat kriteerit on. Voisit vähän ehkä höllentää.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:38"]Mistä ap on ja minkä ikäinen? Täytän kaikki vaatimuksesi, paitsi noihin asioihin joita itsestä on vaikea sanoa, niihin en ota kantaa.
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]
Ap
[/quote]
Ap