Mistä löytää tällaisen miehen?
Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
Kommentit (141)
Kyllähän tollasia löytyy, itse ainakin löysin! Norjasta tosin ;)
Kuvasit just mun miehen! On aarre
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 11:51"]Kyllähän tollasia löytyy, itse ainakin löysin! Norjasta tosin ;)
[/quote] kerro lisää! :) miten tapasit ja missä?:) itsekin haluaisin norjalaisen miehen.
Minulla on muutoin tuollainen, paitsi ei tykkää luonnosta. Ja on sentin liian pitkä.
Kovan elämänkoulun on käynyt läpi... Siksi vahvasta ja egokeskeisestä miehestä on tullut suvaitsevainen ja empaattinen.... Eli jos tapaat tällaisen miehen, pitää sinun hyväksyä hänen menneisyytensä.
Eli ylipäätään: mies, joka on yhä aikaa vahva ja heikko, hänen egonsa on jossain vaiheessa murrettu.
Joko oot ap löytäny tällasen miehen?
Haluat miehen jota ei pomotella mutta jonka pitää olla suvaitsevainen. Jäänet ilman miestä jollei joku hyvin näyttelevä lassukka kelpaa
Mun mies! Paitsi se ei ole blondi vaan tumma, vihreillä silmillä. Mutta silmien/hiusten väri ei liene pääasia :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:58"]Haluat miehen jota ei pomotella mutta jonka pitää olla suvaitsevainen. Jäänet ilman miestä jollei joku hyvin näyttelevä lassukka kelpaa
[/quote]mitä sää selität? Miksei vois löytyä? :D
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:58"]Haluat miehen jota ei pomotella mutta jonka pitää olla suvaitsevainen. Jäänet ilman miestä jollei joku hyvin näyttelevä lassukka kelpaa
[/quote]
Haluat jotain ominaisuutta mutta sitten etkään halua sitä ominaisuutta. Koitat poimia rusinoita pullasta.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:58"]Haluat miehen jota ei pomotella mutta jonka pitää olla suvaitsevainen. Jäänet ilman miestä jollei joku hyvin näyttelevä lassukka kelpaa
[/quote]
Haluat jotain ominaisuutta mutta sitten etkään halua sitä ominaisuutta. Koitat poimia rusinoita pullasta.
[/quote]ei ne poissulje toisiaan? Ja en ole ap jo sitä koitit vihjailla, mulla on jo mies.
Sehän on niinku mä. Tosin, oon kyl yli 190 senttinen. Mutta voi ei, oon jo varattu ja onnellisesti liitossa. Mut kyl sä varmaan löydät sellasia. Toki meitä on paljon, useimmat vaan varattuja.
Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)
Suomessa miehen pitää juoda joka viikonloppu ja olla sivistymätön moukka jotta menestyy parisuhdemarkkinoilla.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 18:56"]
Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
[/quote]
Minä sovin kuvaukseen osittain. Pituutta on vain 179 ja hajusta en osaa sanoa itse mitään
Mutta, mutta: en olisi kuuna päivänä niin tyhmä, että ottaisin suomalaisen vaimon; kyllä suomalaiset naiset ovat sellaisille jotka eivät parempaa saa.
[/quote]
Juu, ainakin kohdat suvaitsevainen ja fiksu karsiutuu sun kohdalla pois.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)
Suomessa miehen pitää juoda joka viikonloppu ja olla sivistymätön moukka jotta menestyy parisuhdemarkkinoilla.
[/quote] tuo on kyllä täyttä totta. Haluaisin samanlaisen miehen kuin ap mutta olen "tylsä blondi" eikä minusta kiinnostu kuin ulkomaalaiset. Tuntuu kuin kaikki tummat naiset saisivat kaikki blondit miehet.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)
[/quote] tuo on kyllä täyttä totta. Haluaisin samanlaisen miehen kuin ap mutta olen "tylsä blondi" eikä minusta kiinnostu kuin ulkomaalaiset. Tuntuu kuin kaikki tummat naiset saisivat kaikki blondit miehet.
[/quote]
Minä olen vaalea mies ja olen paljon enemmän blondien naisten perään mitä tummien. Onko sinulla siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset?
Mulla on tollanen paitsi ei ole blondi. Hollannista löyty.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:34"]Täällä myös yksi raitis ja tupakoimaton vaalea 180cm mies Oulusta. Ap taitaa olla harvinaisuus, sillä tummuus on trendikästä pohjoismaissa. Keski- ja Etelä-Euroopassa me vaaleat taas saatamme saada edes muutamia katseita :)
[/quote]
Minä olen vaalea mies ja olen paljon enemmän blondien naisten perään mitä tummien. Onko sinulla siniset silmät ja vaaleat pitkät hiukset?
[/quote]on, olen tällainen tavis.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:00"]Voi olla että niitä on aika vähän. Paras sitten itsesikin olla missin näköinen, todella huumorintajuinen, spontaaniluonteinen, älykäs, urheilullinen jne. Yleensä tuppaa menemään niin, että naisella on todella tarkat kriteerit, muttei itse ole sellainen että kelpaisi kuin hyvin marginaaliselle joukolle miehiä parisuhteeseen.
-mies
[/quote]entä jos olenkin ;)
Ap