Mistä löytää tällaisen miehen?
Haluaisin miehen joka on itsevarma, karismaattinen, empaattinen, tykkää eläimistä ja luonnosta, ei anna kenenkään pomotella itseään, suvaitsevainen, kunnianhimoinen ja fiksu. Ja ulkonäöllisesti: blondi, siniset silmät (norjalaisen tai ruotsalaisen näköinen), 180-186 cm pitkä, ei ruipelo muttei liian lihaksikas ja tuoksuu hyvälle. Onko tällaisia miehiä olemassa vai joudunko olemaan ikuisesti yksin? :D
Kommentit (141)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]Olen ap lähes täysin kuivailemasi henkilö ja minä taas olen aina halunnut tumman naisen.
[/quote]
Iik, tämäpä käy jännäksi :) (en siis ole ap). Millä tavalla kertoisit noin laajemmin tuon ap:n kuvauksen osuvan sinuun? Miten luonteenpiirteet ilmenee? Mikä ei osunut?
Et oikeasti halua tuollaista miestä koska hän ei välitä mielipiteistäsi vaan tekee asiat oman pään mukaan. Oikeasti haluat koiranpennun eli alfan jonka voi koulia haluamaasi raamiin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:18"]Aika tavallisia odotuksia. Eiköhän noita löydy. Etenkin jos jostain yksittäisestä vaatimuksesta on valmis tinkimään, niin eikö puolet miehistä mene tuohon muottiin?
[/quote]no ei kyllä todellakaan mene! :D
Miten mä en oo koskaan tollasia tavannu..
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]Olen ap lähes täysin kuivailemasi henkilö ja minä taas olen aina halunnut tumman naisen.
[/quote]
Iik, tämäpä käy jännäksi :) (en siis ole ap). Millä tavalla kertoisit noin laajemmin tuon ap:n kuvauksen osuvan sinuun? Miten luonteenpiirteet ilmenee? Mikä ei osunut?
[/quote]ensinnäkin olen hyvin karismaattinen, monet ihmiset ovat näin väittäneen ja minun hyvin helppo tutustua ihmisiin. Olen hyvin kunnianhimoinen, tähtään korkealle. Luonnosta ja eläimistä en niin välitä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:36"]Et oikeasti halua tuollaista miestä koska hän ei välitä mielipiteistäsi vaan tekee asiat oman pään mukaan. Oikeasti haluat koiranpennun eli alfan jonka voi koulia haluamaasi raamiin.
[/quote]
No tämä on kyllä sikäli totta, että mies joka ei anna pomottaa on myös aika itsenäinen päätöksentekijä parisuhteessa. Siksi tällaista miestä ei kannata ottaa, jos on kovin fiksaantunut siihen, että asiat pitää tehdä tietyllä tavalla ja pariskunnat sitten yhdessä tekevät sitä ja tätä ja toimivat tietyillä tavoilla. :D tulee pettymään. Pitää pystyä elämään omaa elämäänsä ja antaa toisen elää omaansa. Yhteistä on sitten se, mikä tuntuu molemmista hyvältä. Auttaa, jos on kiinnostusta esim. samankaltaisiin asioihin ja ilmiöihin, niin riittää sitten puhuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]Olen ap lähes täysin kuivailemasi henkilö ja minä taas olen aina halunnut tumman naisen.
[/quote]
[/quote]ensinnäkin olen hyvin karismaattinen, monet ihmiset ovat näin väittäneen ja minun hyvin helppo tutustua ihmisiin. Olen hyvin kunnianhimoinen, tähtään korkealle. Luonnosta ja eläimistä en niin välitä.
[/quote]
Ok, tuo kyllä erottaa varmasti joukosta. :) oletko empaattinen ja suvaitsevainen?
Mulla olis mielessä yks. Omaksi et kyl saa, mut jos lainaksi haluat.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:18"]Aika tavallisia odotuksia. Eiköhän noita löydy. Etenkin jos jostain yksittäisestä vaatimuksesta on valmis tinkimään, niin eikö puolet miehistä mene tuohon muottiin?
[/quote]
No siis kaikki eivät ole vaaleita, mutta onhan nuo muuten aika peruskauraa. Vai elänkö ihan kuplassa..?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:23"]Saako plussaa jos on lentäjä? [/quote]se olis jo liian hyvää ollakseen totta :D Ap
[/quote] mitä hyvää on siinä, että on pitkiä aikoja poissa ja nussii kaikki lentoemoja?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]Olen ap lähes täysin kuivailemasi henkilö ja minä taas olen aina halunnut tumman naisen.
[/quote]
[/quote]
Ok, tuo kyllä erottaa varmasti joukosta. :) oletko empaattinen ja suvaitsevainen?
[/quote]mielestäni kyllä.
Harvoin lukee tällaista sontaa. Ensin luetellaan "ominaisuuksia" jotka valtaosa suomalaisista miehistä täyttää mennen tullen sitten surkutellaan mistä tällaisia löytää. Niinpä niin.
paria kriteeriä vaille täydet, tosin ei ole blondi eikä ruotsalaisen/norjalaisen näköinen. tuo hajukriteeri on muuten sun ihan itse testattava, se kun määräytyy lähinnä yhteensopivista geeneistä haiseeko joku hyvälle vai ei (eli tämän vuoksi esim. sisarukset ei yleensä haise kovin vetävälle)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]Olen ap lähes täysin kuivailemasi henkilö ja minä taas olen aina halunnut tumman naisen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko siis sinkku, koska itselläsi on myös tiukat kriteerit? Vai miksi?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:18"]Aika tavallisia odotuksia. Eiköhän noita löydy. Etenkin jos jostain yksittäisestä vaatimuksesta on valmis tinkimään, niin eikö puolet miehistä mene tuohon muottiin?
[/quote]
No siis kaikki eivät ole vaaleita, mutta onhan nuo muuten aika peruskauraa. Vai elänkö ihan kuplassa..?
[/quote]no elät kyllä jossain omassa kuplassa.
Ehkä noilla vaatimuksilla miehellä on jo poikaystävä ; ) .
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 11:08"]Harvoin lukee tällaista sontaa. Ensin luetellaan "ominaisuuksia" jotka valtaosa suomalaisista miehistä täyttää mennen tullen sitten surkutellaan mistä tällaisia löytää. Niinpä niin.
[/quote]ei kyllä täytä sori vaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]Olen ap lähes täysin kuivailemasi henkilö ja minä taas olen aina halunnut tumman naisen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oletko siis sinkku, koska itselläsi on myös tiukat kriteerit? Vai miksi?
[/quote] Eipä oikeastaan, ei vain ole "kolahtanut" vielä kukaan.
Taidat ap jäädä yksin. Tuollaisis miehiä ei suomessa ole.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:57"]
Olen kiinnostunut kyllä enemmän blondeista (olen siis itsekin vaalea). En tiedä yhtäkään paria jossa mies olisi vaalea ja nainen tumma, toisinpäin kylläkin tiedän..
[/quote]
no huh, sä et taida tuntee paljon ihmisiä... Siis harvemmin näkee paria, jossa molemmat ihan vaaleita. Tumma nainen vaalea mies-yhdistelmä taas on tosi yleinen.
"Mul on mitä sä tarvit beibi"