Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin nuorena että vanhenemisessa pahinta on rypyt. Kukaan ei kertonut että muuttuu sirkuksen parrakkaaksi naiseksi, joka ei pääse kyykystä ylös ilman paukkuvia polviniveliä

Vierailija
20.02.2022 |

On kuulkaa todella karmeaa olla nelikymppinen ;(

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyssä iässä monen naisen kasvoihin tulee untuvakarvaa, myös poskiin. Muistan, kun nuorempana itsekseni ihmettelin kuusikymppisten naistyökaverien kasvojen karvoitusta. Se untuva näkyy tietyssä valossa, jos ei ole laitettu voidetta kasvoille. Nyt kuusikymppisenä sitä näkyy itselläkin, sen lisäksi että leukaan ja ylähuuleen kasvaa yksittäisiä ohuita pidempiä karvoja, jotka leikkaan pois.

Mulle kasvoi toi untuva heti kun tulin murrosikään. Sama hentojen viiksien kanssa.

Untuvakarvaa on pikkulapsillakin. Se on aivan normaalia. Ei mitään "noloa" mistä pitäisi päästä eroon.

Vierailija
62/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyykystä ei pääse ylös, jos ei pidä huolta lihaskunnostaan. Kotityöt, kauppakassien kantaminen ja marjanpoiminta ei riitä.

Voi luoja teitä älykääpiöitä ja yhden asian tuuttaajia. Oletko koskaan ajatellut, että ap olisi nimen omaan ollut vaikka kilpaurheilija ja tämän vuoksi polvet olisi sököt. Tai liikkunut muuten liikaa. Nuorena kulumat ovat usein liikkumisen tulossa ja sitä on tehty paljon. Eipä mulla muuta. 

Jep liika urheilu ei kannata. Tulee heti mieleen useampi 30-40v ihminen joka on urheiluharrastuksien vuoksi joutunut useamman kerran esim. polvileikkaukseen. Eikä ole koskaan euroakaan sillä urheilulla edes tienannut, ja ylipainoakin on. 

Liikunta on hyvästä, liika urheilu ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykystä ei pääse ylös, jos ei pidä huolta lihaskunnostaan. Kotityöt, kauppakassien kantaminen ja marjanpoiminta ei riitä.

Ilmeisesti kuitenkin pääsee. Minä en ole pitänyt lihaskunnostani huolta 10 vuoteen, ja pääsen vaivatta syväkyykkyyn ja ylös N55. Eikä karkaile vitsa (3 lasta). Nämä on pakosti jotain urbaanilegendoja :)

Vierailija
64/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun kyykystä nousee pisssa lirahtaa, samoin käy aivastaessa.

Ettekö ole tehneet lantionpohjanlihastreeniä koskaan?

Mulle äiti opetti yläasteikäisenä, että niitä kannattaa treenata vaikka koulumatkoilla bussissa istuessa, ja että jos niitä ei treenaa niin "tulee nelikymppisenä pissa housuun"

Varokaa antamasta näin yksipuolisia ohjeita. Miksi et kuntoillut... nivelongelmat voivat olla juuri yliliikkumisen tulosta. Miksi et tehnyt lantiopohjalihaksia. Hym... aika monen naisen ongelma on nimenomaan liiallinen treenaaminen lantiopohjan osalta. Eli älkää puhuko, jos ymmärrätte vain itsenne kannalta mustavalkoisesti. Ps. Joka päivä ei kannattaisi treenata edes sitä lantionpohjan. Sinä olet riskissä saada siksi virtsankarkailua. 

Vierailija
65/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uni katoaa, hormoonit heittelee, sexi ei maistu, töissä ei jaksa, perhe rasittaa jne. 

Meillä miehillä on tätä kaikkea samaa, mutta seksi maistuu.

Vierailija
66/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyssä iässä monen naisen kasvoihin tulee untuvakarvaa, myös poskiin. Muistan, kun nuorempana itsekseni ihmettelin kuusikymppisten naistyökaverien kasvojen karvoitusta. Se untuva näkyy tietyssä valossa, jos ei ole laitettu voidetta kasvoille. Nyt kuusikymppisenä sitä näkyy itselläkin, sen lisäksi että leukaan ja ylähuuleen kasvaa yksittäisiä ohuita pidempiä karvoja, jotka leikkaan pois.

Mulle kasvoi toi untuva heti kun tulin murrosikään. Sama hentojen viiksien kanssa.

Untuvakarvaa on pikkulapsillakin. Se on aivan normaalia. Ei mitään "noloa" mistä pitäisi päästä eroon.

On mutta ei se ole yhtään niin pörheää ja pitkää kuin ikääntyvillä.

Vierailija
67/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun kyykystä nousee pisssa lirahtaa, samoin käy aivastaessa.

Ei lirahda, jollei ole tehnyt lapsia.

Mutta parrankasvuun ja polvien paukkumiseen samaistun.

Eikä enää päde se, mihin nuorena pystyi luottamaan, että liikkumalla aikaansaatu lihaskipu lähtee samalla keinolla, millä tulikin. Ehei, nyt nelikymppisenä se kaksinkertaistuu joka treenikerta.

Vierailija
68/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyyn ei pääse eikä portaissa kärsi kulkea   ja lääkärin mukaan lievää nivelrikkoa, kaula ja rinta ovat täynnä pieniä varsiluomia joita alko tulla kuin sieniä sateella kun täytin 40,poskissa ja leuassa kasvaa vaaleaa karvaa joka näkyy auringonvalossa, silmäpussit ovat tissejä isommat,krapula kestää viikon... 

Ikää "vasta " 45. 

Vierailija
69/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuset housussa kun yskii, eikä kehtaa käyttää puuteria, kun korostaa noita pitkiä valkoisia poskikarvoja. Ja samaan aikaan naama kuitenkin täynnä finnejä ja koko ajan panettaa, mitä hittoa. En tiedä enää olenko keski-ikäinen nainen vai teinipoika!😬 

Vierailija
70/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilijastakin voi tulla raihnainen 4-kymppinen. 

Vierailija
71/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, heh. Mun nivelet alkoi poksua ja naksua jo 20-kympin alkupuolella, ensimmäiset harmaat hiukset tuli 14-vuotiaana ja partaa olen ajanut jo 30 -kympin alkuvuosista lähtien. Nivea for men Sensitive Shaving Balm on ollut käytössä pitkääään. Mun mielestä on tosi syrjivää nimetä se Nivea FOR MEN, vaikka on meitä naisiakin, jotka sitä käyttää. Ja miehet sai omat tamponit, mutta me ei saada omia kasvojen sheivaustuotteita?

Vierailija
72/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 41.v jolla on nivelissä bursiittia, kulumaa ja selkärankarappeuma. Kaikki liiallisen liikkumisen aiheuttamaa. En minäkään tajunnut, että näin aikaisin tulisi seurauksia. Treeniä ei kestä samalla lailla. Palautuminen on heikkoa. Mullakin virtsa lkrahtaa, jos olen tehnyt edellisenä päivänä kunnon vatsalihastreenin. En siis palaudu niin hyvin. Lihakset helposti myös jäykistyvät ja jäävät supistuneeksi. 

Mulla kasvaa myös parta ja sitä saa ajalla joka päivä. Laseri ei toimi, koska olen aivan todella vaalea. Hassua on se, että Ainut joka on paremmin terveydessä, on se, että olen hedelmällisempi kuin koskaan. Jaa, kukapa ukko katsoisi ihmistä, joka saa vain vesijuosta ja jumpata siellä. No mutta, elämä on. Kudostyyppini on myös helposti repeytyvä ja veltostuva. 

Vierailija
73/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juttelin kassalla 50 v naiselle. Ah kun oli kuuma. Panisin🤤

M30

Vierailija
74/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun olet 60.

Vierailija
75/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks tuon untuvan, karvat saa ihan markettihöylällä pois. 

Vierailija
76/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onneksi näin yli 6-kymppisenä polvet eivät vielä pauku lainkaan ja tuolla erilaisissa samuraiperinteen treeneissäkin pompitaan vielä ongelmitta, jopa paremminkin kuin monet nuoremmatkin. Ryppyjä toki alkaa pukkaamaan, mutta vakiparisuhteessa ei niin nekään haittaa.

Vierailija
77/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuset housussa kun yskii, eikä kehtaa käyttää puuteria, kun korostaa noita pitkiä valkoisia poskikarvoja. Ja samaan aikaan naama kuitenkin täynnä finnejä ja koko ajan panettaa, mitä hittoa. En tiedä enää olenko keski-ikäinen nainen vai teinipoika!😬 

Jos se naama ei ole aivan kauhean näköinen, niin tuota panetusta saadaan kyllä aisoihin...

Vierailija
78/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETJU ON TEHTY 20.02.2022

Vierailija
79/79 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KETJU ON TEHTY 20.02.2022

So?