Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin nuorena että vanhenemisessa pahinta on rypyt. Kukaan ei kertonut että muuttuu sirkuksen parrakkaaksi naiseksi, joka ei pääse kyykystä ylös ilman paukkuvia polviniveliä

Vierailija
20.02.2022 |

On kuulkaa todella karmeaa olla nelikymppinen ;(

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kyykystä nousee pisssa lirahtaa, samoin käy aivastaessa.

Vierailija
2/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kannattaa pitää huolta siitä kehostaan ihan sieltä lapsesta saakka. Oma vika.

Vierailija
4/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet jo nelikymppisenä tuossa kunnossa, niin ei vaikuta tulevaisuus kovin lupaavalta. Minulle nuo oireet tulivat vasta kuudenkympin ja kuoleman välillä.

Vierailija
5/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet jo nelikymppisenä tuossa kunnossa, niin ei vaikuta tulevaisuus kovin lupaavalta. Minulle nuo oireet tulivat vasta kuudenkympin ja kuoleman välillä.

Älä vain sano etteivät oireet helpottaneet edes haudassa?

Vierailija
6/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykystä ei pääse ylös, jos ei pidä huolta lihaskunnostaan. Kotityöt, kauppakassien kantaminen ja marjanpoiminta ei riitä.

Vierailija
7/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siks kannattaa pitää huolta siitä kehostaan ihan sieltä lapsesta saakka. Oma vika.

Ai pitää huolta kehostaan sillai että on aina 20? Kuule Niko Kiveläkin sanoi suoraan että 40+ vuotta kun tulee täyteen niin ei kannata arvata tuleeko pieru vai kakka. Sanoi myös että p^niksen varressa odottaa aina se viimeinen kusitippa. Että takaisin ei ole kääntymistä.

Vierailija
8/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehostaan kannattaa toki huolehtia ja joku on niin onnekas, että on sitten vielä 70- vuotiaana vetreä.

Mutta ikääntyminen on vain fakta, monet alkavat kärsiä sen tuomista ongelmista jo 40- vuotiaana terveistä elämäntavoista huolimatta.

Ei pidä kuvitella, että terveys olisi täysin omissa käsissä.

Vierailija
9/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Kehostaan kannattaa toki huolehtia ja joku on niin onnekas, että on sitten vielä 70- vuotiaana vetreä.

Mutta ikääntyminen on vain fakta, monet alkavat kärsiä sen tuomista ongelmista jo 40- vuotiaana terveistä elämäntavoista huolimatta.

Ei pidä kuvitella, että terveys olisi täysin omissa käsissä.

40-vuotias ei ole kyllä millään mittarilla ikääntynyt!

Vierailija
10/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaista olotilaa kokenut. Ehkä piipahtaminen lääkärissä auttaa ...

t. 55 +

Vierailija
12/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian 50 vuotias ja polveni eivät pauku ollenkaan ja naamassani ei kasva myöskään karvoja sen enempää kuin ennenkään. Huolehdin itsestäni.

Vierailija
13/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jo ala-astelaisena poksui nilkat siihen malliin että talo kaikui kun koitin yöllä hiippailla portaita alas. :D

Ehkä iän myötä tulee sitten meluhaitan kylkeen kipujakin.

Vierailija
14/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin niin, että olet laiska? Minulla ei ainakaan lirahtele pissat, kyykystä pääsee vallan hyvin ylös ja aivastaa saa ihan pelotta. 

Vierailija
15/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67 v, ei ole ihmeemmin ryppyjä, ei pauku nivelet eikä lirahtele pissat, vaikka kaksi lasta synnyttänyt.

Vierailija
16/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha aina puhua elintavoista, meillä ainakin on nivelrikkoa koko suvussa geeniperimän ansiosta. Oli sitten elintavat hyvät tai huonot, keinoniveltä pukkaa.

Mutta onhan se mukava säilyttää harha siitä, että kaikkea pystyy kontrolloimaan.

Vierailija
17/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pian 50 vuotias ja polveni eivät pauku ollenkaan ja naamassani ei kasva myöskään karvoja sen enempää kuin ennenkään. Huolehdin itsestäni.

Minä taas olen jo 63, karvoja näkyy kasvavan leuassa mutta ryppyjä ei ole. Eikä pauku nivelet. Kyykkyyn pääsen ja ylös vaivatta, mutta en ole mikään liikkuja, ennemminkin sohvaperuna.

Eli ei ne "ominaisuudet" riipu aina siitäkään miten itteänsä hoitaa. Kyykkyyn olen elämäni aikana monesti joutunut, ehkä se vetreys on sieltä.

Vierailija
18/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v ja salilla ei huvita enää tehdä kyykkyjä kun sattuu polviin :(

Vierailija
19/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykystä ei pääse ylös, jos ei pidä huolta lihaskunnostaan. Kotityöt, kauppakassien kantaminen ja marjanpoiminta ei riitä.

Sivusta: käyn salilla säännöllisesti 3-4 kertaa viikossa, olen ikäistäni vahvempi, normaalipainoinenja nivelet poksuu ja paukkuu, lievää nivelrikkoa jo todettu..

Vierailija
20/79 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni katoaa, hormoonit heittelee, sexi ei maistu, töissä ei jaksa, perhe rasittaa jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi