Elämäsi kamalin kusihätä
Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D
Kommentit (202)
Koska mode sensuroi aloitukseni pois, tuodaan kusta etusivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin leirikoulussa ja koulukiusaajat parioi vessan edessä etten pääse vessaan. Leirikoulun toisena päivänä kipu oli jo ihan sietämätöntä kun rakko oli ylitäynnä. Yhdessä vaiheessa tajusin että kiusaajat olivat ratsastamassa, eikä kukaan ollut vessan lähellä partioimassa ja juoksin lähimpään vessaan niin nopeasti kuin kusihädältä ja kivulta pystyin. Melkeen itkin onnesta kun sain vihdoin rakon tyhjennettyä vaikka se myös sattui. Koskaan ei ole niin suurta arvostusta vessaa kohtaan ollut kun silloin kun leirikoulu oli ohi ja pääsi kotiin ja sai käydä vessassa just sillon kun itse halusi.
Leirikoulussa kun ei tosiaan tehdä muuta kuin seistä vessan edessä eikä siellä ole aikuisiakaan, jotka puuttuisivat asiaan.
Millon muka aikuiset olisi puuttuneet kiusaamiseen? En tiedä yhtäkään tapausta jollon aikuinen olisi saanut kiusaamisen loppumaan tai ylipäätään edes yrittänyt.
Tais olla vuonna 2006....?
https://tb-lb.sb-cd.com/t/7494952/7/4/w:1280/t2-enh/ajx-latin-biggest-c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin leirikoulussa ja koulukiusaajat parioi vessan edessä etten pääse vessaan. Leirikoulun toisena päivänä kipu oli jo ihan sietämätöntä kun rakko oli ylitäynnä. Yhdessä vaiheessa tajusin että kiusaajat olivat ratsastamassa, eikä kukaan ollut vessan lähellä partioimassa ja juoksin lähimpään vessaan niin nopeasti kuin kusihädältä ja kivulta pystyin. Melkeen itkin onnesta kun sain vihdoin rakon tyhjennettyä vaikka se myös sattui. Koskaan ei ole niin suurta arvostusta vessaa kohtaan ollut kun silloin kun leirikoulu oli ohi ja pääsi kotiin ja sai käydä vessassa just sillon kun itse halusi.
Leirikoulussa kun ei tosiaan tehdä muuta kuin seistä vessan edessä eikä siellä ole aikuisiakaan, jotka puuttuisivat asiaan.
Millon muka aikuiset olisi puuttuneet kiusaamiseen? En tiedä yhtäkään tapausta jollon aikuinen olisi saanut kiusaamisen loppumaan tai ylipäätään edes yrittänyt.
Ja jos on mukamas jotain tehneet, niin on kiusaaja tullu niskaan pahemmin ja kovemmin kostonhimossaan.
Oltiin menossa sukujuhliin miehen kanssa, jonne oli tarkotus jäädä yöksikin. Matkaa oli 3-4 tuntia. Ekan tunnin jälkeen tuli pissahätä. Oli hellettä, joten join enemmän. Pissahätä yltyi, mutta huoltsikoita ei näkynyt.
Bongattiin sitten pieni taukopaikka. Menin sinne reunaan pissille. Oli hiukan ujo rakko, joten piti yrittää rentouttaa sitä. Sain noin neljäsosan ulos, kun pärinäpojat päräytti ohi tiellä. Säikähdin vähän ja pissan tulo loppui, enkä saanut enää tiristettyä ulos mitään. Jäi siis ihan kivasti rakkoon tavaraa. Mies oli ostanut sillä välin itselleen juoman kioskilta ja minulle smoothien. Lähdettiin takaisin tien päälle. Kuski eli mieheni siemaili koko ajan juomaansa josta mulle tuli vähän hermostunut olo.
Lopulta päästiin perille. Rakko nitisi jo liitoksissaan, ja autosta noustessa tuli pikkuisen housuunkin. Halattiin mieheni tätiä Meeriä eli juhlien emäntää. Olin menossa vessaan, kun mieheni juoma alko vaikuttaa ja säntäsi suoraan veskiin. Aioin jäädä odottamaan vessavuoroa mutta mies oli kakkosella eli hommassa kesti ja Meeri pyysi minut kahvipöytään.
Siinä sitä sitten istuttiin, ja olin jo oikeasti tuskissani. Ei ollut puhettakaan, että olisi voinut lähteä vessaan, sillä pöydästä noustessa a) joko ympärillä oli pikkulapsia, jotka halusivat leikkiä tai b) miehen sukulaiset kärttivät valokuvia tai pyysivät ottamaan niitä. +Vielä ainakin kvaziljoona muuta syytä.
Häly hiljeni, kun jotkut perheet alkoivat lähteä omiin koteihinsa ja toiset nukuttamaan lapsiaan yläkertaan. Kello alkoi olla paljon ja otettiin kaljat ja muut drinkit esiin. Mä olin jo ihan tuskissa. Mä otin vähän kaljaa kun tarjottiin. Sit mä huomasin, että vessa on vapaa. Mä syöksyin sinne, mutta joku toinen ehti ensin ja lukitsi oven mun nenän edestä. Siinä sitten oottelin, kun rakossa oli varmaan litra, tai siltä se ainakin tuntu :D No pisu alkoi virtaamaan housuun, ja päällä oli vaan pikkarit ja hellemekko, eikä muuta. Yritin painaa pildeä seinään, johon nojasin mutta ei. Onnekseni ovi avautui ajoissa ja pääsin tyhjentämään loput pönttöön. Ai että sitä helpotusta :D Laskin pytyllä istuessani, että olin pidätellyt melkein kuus tuntia. Sit menin takasin bilettään :D loppu. Mutta yöllä sain elämäni ihaninta seksiä, ja se onkin jo toinen tarina
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Menkää muualle pissafantasioittenne kanssa.
Haluaisin laskea kultaisen suihkun suuhusi. Se olisi varmasti ihanaa.
Sensuurimodelle terkkuja ja kusta ylös.
Purjeveneessä jossain päin Itämerta, merenkäynti oli suht kovaa enkä siinä tilanteessa uskaltanut laskea yli laidan kuten normaalisti olisin menetellyt.
Olin juuri edeltävänä päivänä tullut myös ensimmäistä kertaa merisairaaksi enkä oikein uskaltanut mennä sisävessaankaan kun pelkäsin sen uusivan.
Matkaa satamaan oli yli 10 tuntia ja koitin pidätellä mutta reilun 6 tunnin odottelun jälkeen oli pakko mennä sinne sisävessaan. Purjeveneen vessa ei toimi perinteisen vesivessan tapaan vaan täyttyy täyttymistään kunnes pumpataan tyhjäksi - no tavaraa oli pidättäessä kertynyt ja pöntön laita alkoi jo lähestyä.
Kun pönttö oli ääriään myöden täynnä niin eikös suuri aalto heilauttanut venettä siihen malliin että puolet pöntön täytteestä loiskahti veneen lattialle. Oli aika voittaja olo siinä kohden. 😁
Tulin pitkän päivän jälkeen kotiin. Ainakin 5h ollut jo kusihätä mutta vessaan ei päässyt. Kotona sitten Tyttöystävä pyysi katsomaan jalkapalloa (katsoimme sitä aina yhdessä). Kiskoi ihan kädestä sohvalle joten enpä sitten vessaan mennyt vieläkään. Heiluin siinä ja etsin hyvää asentoa jossa voisin olla. Tyttöystävä ei mitään huomannut. Oli hakenut valmiiksi kahviakin pöytään niin join sitten kun hän tarjosi. Pian hän nukahti jaloilleni enkä viittinyt nousta vaikka kauhea kusihätä. Yleensä hän ei noin nukahda joten halusi kokemuksen kokea. Jäin siihen heilumaan kunnes hätä yltyi niin pahaksi että olisi vaan ollut pakko mennä. Tietenkin tyttöystävä heräsi kun heiluin ja kysyi mitä nyt. Vastasin että jännitin peliä. Hän nousi takaisin istumaan ja jäin siihen itsekkin vielä hetkeksi. Jokin tunti oli kulunut kotiin tulosta ja tunsinkin sitten kuinka housuun tuli jo vähän. Sanoin nopeasti että menen vessaan mutta tietenkään EN SAANUT VYÖTÄ AUKI. Riuhdoin sitä samalla kun heiluin hyvin paljon. Sain kuitenkin housut alas juuri kun pidätyskyky loppui. Oli muuten helpottava tunne. Olin tällöin nuori ja ujo. Myös nykyään eronnut tästä tytöstä.
Ja kusta taas etusivulle sensuurimoden iloksi.
Varmaan kamalin hätä ikinä oli äsken kaupoilta kotiin tullessa kiitos kolme kuppia kahvia aamulla ja puolikas vesipullo vielä kotimatkalla. Hätä oli niin älytön että kotiovella oli pakko kyykistyä hetkeksi ja rauhoitella rakkoa painamalla kantapäät kovasti vasten jalkoväliä ja se kipu kun rakko ihan räjähtämäisillään... Jotenkin selvisin pöntölle ja se helpotus tuntui taivaalliselta pissaa vaan suhisi todella pitkän aikaa..
Olin silloisen poikaystävän luona n. parikymppisenä. En ollut koskaan ollut vielä yötä hänen luonaan. Yöllä heräsin armottomaan kusihätään, ja vessanpöntölle meninkin, mutta hävetti, että jos kuuluu lorinaa. Koitin päästellä vähän kerrallaan, mutta jostain syystä lorina oli aika kova, ja lopetin sitten kesken. Sain nukuttuakin ihme kyllä hädästä huolimatta.
Aamulla herättiin, ja koitin pyytää että poikaystävä laittaisi vaikka musaa soimaan, aattelin sen soidessa uskaltaa käydä lorisemassa. Mutta hän ei halunnut musaa. Syötiin sitten aamupala hiljaisuudessa, ja minulla luultavasti erittäin kärsivä ilme.
Hän heitti mut kotiin, ja menin suoraan vessaan, ihanaa vihdoinkin! Mutta mitään ei tullutkaan! Mulle oli siitä pidättämisestä kehittynyt spasminen virtsaumpi. Pari tuntia koitin sitä väkisin tikistää tuloksetta. Otin sitten muutaman vodkashotin, niin spasmi laukesi. Aivan hirvittävä kokemus. Nykyään 20 vuotta myöhemmin uskallan jo käydä vessassa ilman mitään paineita äänistä..
Lentokoneessa ikkunapaikalla. Jostain syystä en vain pystynyt sanomaan "anteeksi, minun pitäisi käydä vessassa" vierustovereille. Istuin sitten sellaisessa sanoinkuvaamattomassa tuskatilassa vaikka kuinka kauan :D
Onko kukaan pissannut koko rakollista housuihin kun ei vain ole enää kestänyt nimittäin itselleni keväällä kävi niin olin pidättänyt monta tuntia eikä rakko vaan kestänyt enää viime metreillä ja kaikki vain tuli väkisin ulos kotipihassa
Tänään yövuorosta tullessa kotiin niin kauhea pissahätä että meinasi väkisin tulla alle vaikka miten päin pidättelin.kestin kuitenkin vessaan asti ja se helpotus kun ei enää tarvinnut pidättää niin ihana tunne
Olin juonut työpäivän aikana melko paljon vettä ja kävin ennen lähtöä vessassa, mutta mitään ei tullut. Sitten lähdin kotiin ja jo bussipysäkillä iski hätä, joka vain paheni koko 45 minuutin kotimatkan. Pysäkiltä juoksin niin hirveällä koko noin 300 kotimatkan kotiin kuin vain ehdin ja olin tuskin ehtinyt kotiovea lukkoon kun revin housut alas ja heti kun istuin pöntölle niin sitä alkoi tulemaan ja tuntui että tuli useita litroja kerralla. Oikeasti ihmetytti, kun virtsaa vain tuli ja tuli eikä meinannut millään loppua.