Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen katkeroituu syrjäytymisestään joka on loppu viimein omien elämänvalintojensa seurausta?

Vierailija
12.04.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina omien elämänvalintojen seurausta. Ympäristön olosuhteetkin vaikuttavat. 

Vierailija
2/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina omien elämänvalintojen seurausta. Ympäristön olosuhteetkin vaikuttavat. 

Katkeroituneen selityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tekee oletuksia muiden elämästä, tuntematta henkilöä tai hänen taustojaan? 

Mistä tiedät, että ei ole yrittänyt?

T: Tuntematon 

Vierailija
4/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä. 

Vierailija
5/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmalla se on omien elämänvalintojen seurausta. 

Vierailija
6/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa narsistisin piirtein oleva?

Vierailija
7/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuvittelee olevansa Jumala ja hallitsevansa elämää maapallolla?

Vierailija
8/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä käytyä ulkona, mutta enemmän menen katsomaan jotain hyvää DJ:tä kuin kännäysmielessä. 

Vierailija
9/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain autismidiagnoosin vasta yli 60-vuotiaana.

Siinä saakin pyöritellä ja prosessoida asioita aika paljon päässään, kun viimein selviää, miksi elämä meni miten meni. Hyvästä yrityksestä huolimatta. 

Nyt olen itseni ja elämäni kanssa sujut, mutta en halua olla juurikaan tekemisissä ihmisten kanssa. Hyvistä syistä.

Vierailija
10/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kyllä käytyä ulkona, mutta enemmän menen katsomaan jotain hyvää DJ:tä kuin kännäysmielessä. 

Ups, väärä ketju...

Vierailija
11/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kyselytunti täällä on meneillään? 👶🏻

Vierailija
12/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmalla se on omien elämänvalintojen seurausta. 

Aivan. Pikemmin seurausta muiden tekemistä valinnoista, joista on saanut osansa. Ikävät ja harmittavat osat.

Vierailija
13/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi surra menetettyjä mahdollisuuksiaan. Toisten on turha tulla neuvomaan - niitä hyviä ja ilmaisia neuvoja meillä kaikilla riittää. Tärkeintä on kuunnella, kuunnella ja olla myötätuntoinen.

Vierailija
14/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ovat äärimmäisiä egoisteja? Tässä, mitä sinä oikeasti kysyit: Eikö niin, että minun ei-syrjäytymiseni johtuu minun ihan itse tekemistäni valinnoista, olen loistava ihminen ja parempi kuin nuo muut? 

Kysy itseltäsi, miksi tarvitsisit tällaista vakuuttelua ja vahvistusta, mikäli asia olisi noin.

Vierailija
15/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali? Sanotaan siis ihan keskiverto. Koulussa menestyy keskivertona. Ensin kilpaillaan opiskelupaikasta. Jotkut jäävät jo tähän. Sitten työpaikasta. Nykyaikana yhä mahdottomampaa. Siinä ohessa kilpaillaan vielä parisuhteesta ja lasten hankkimisesta.  Jälkimmäisen ja terveyden suhteen ylipäänsä on usein kiinni geeneistä. 

Vierailija
16/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ovat äärimmäisiä egoisteja? Tässä, mitä sinä oikeasti kysyit: Eikö niin, että minun ei-syrjäytymiseni johtuu minun ihan itse tekemistäni valinnoista, olen loistava ihminen ja parempi kuin nuo muut? 

Kysy itseltäsi, miksi tarvitsisit tällaista vakuuttelua ja vahvistusta, mikäli asia olisi noin.

Toisten pään sisään ei yrityksestäsi huolimatta voi mennä. Projektiosi on hyvin läpinäkyvää.

Vierailija
17/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän kaikki muiden, muunlaisten ihmisten alaspainaminen on: oman itsensä ylentämistä ja pönkitystä.

Sinänsä kummallista, että omassa, koetussa (muka ylemmyydessään vielä tarvitsee tämmöistä. Hmm...

Vierailija
18/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lumihiutale hauraalla minäkuvallaan reagoi avaukseen projisoimalla.

Vierailija
19/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten pään sisään ei yrityksestäsi huolimatta voi mennä. Projektiosi on hyvin läpinäkyvää.

😁🤦🏻‍

Kommentoija väittää jotain, minkä kumoaa seuraavassa lauseessa. Äly hoi. Logiikka hui.

Vierailija
20/33 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten konventioiden räikeästä rikkomisesta voi seurata pidemmän päälle syrjäytymisen kierre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme