Elämäsi kamalin kusihätä
Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D
Kommentit (202)
Varmaankin se kun olin 7lk koulunäytelmäs.
Mul oli niin kova kusihätä et piti puristaa haaroja tai stepata hölmön näköisesti.
Siellä sitten yritin epätoivoisesti stepata naama punaisena selvisin kuin selvisinkin 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena yötä poikaystävän perheen kesämökillä jossa oli ULKOHUUSSI. Yöllä heräsin vessahätään enkä kehdannut herättää poikakaveria vessaseuraksi,mutta en myöskään halunnut kompuroida pimeässä ötököitä kuhisevaan huussiin. En pystynyt nukkumaan ja melkein itku tuli kun hätä oli jo niin voimakas. Lopulta nousin ja johonkin laakeaan muovivatiin, jonka löysin keittiön nurkasta, laskin tulemaan . Vähän roiskui jaloille mutta pyyhin talouspaperilla, sitten avasin ikkkunan ja heitin vadin sekä paperimytyt puskaan. Ihmetteliköhän kukaan mihin se vati katosi?
Miksi et vain pissannut mökin ulkopuolella johonkin puskaan tai nurmikolle?
Pimeys,yön äänet, kaupunkilaistyttö. Olin varma että karhu tai susi puree perseestä :D T
Varmasti eilen pitkän automatkan jälkeen kotipihaan tullessa oli aika työ päästä vessaan ettei lirahda housuun eikä kyllä kaukana ollut mutta selvisin perille ja kyllä helpotti..
Varmaan tähän asti kauhein viime viikolla töissä 12h päivä ja niin kiire en koko päivänä käynyt vessassa ja pidätteli sitte hädän kanssa vielä kotiin saakka.. Piti kyllä suoraa juoksua mennä pöntölle ja se tunne kun sai istua siihen eikä tarvii enää pidättää.... Helpotti nii kauheesti
Lapsen koululla ns vasu-keskustelu. Olin liikkeellä kävellen,kotiin matkaa noin 2km, Keskustelun puolessa välissä iski hirveä pissahätä ja hädin tuskin pystyin enää puhumaan,puristin vain reisiä yhteen ja nyökkäilin, Kun keskustelu loppui mietin vessaan menoa,mutta en en tiennyt missä se on enkä halunnut säikyttää siivoojaa, että joku mustiin pukeutunut naikkonen on lasten vessassa tyhjässä koulussa ;D Joten taapersin ulos ja koetin tsempata itseäni . Jossain vaiheessa mietin että pysähdyn ja annan vain valua housuun,mutta oli kova pakkanen ja mitä olisin sanonut miehelleni?
SANOINKUVAAMATON HELPOTUS kun sain kotioven auki ja juoksin kengät jalassa vessaan!
Oudointa keisissä on että olin käynyt pissalla ennenkuin lähdin koululle,en ymmärrä mistä kova hätä tuli..
Varmaan silloin kun ollut pitkällä automatkalla ja huoltoasemalla vessa varattu ja siinä sitte yrittää kaikin voimin pidättää ja vääntelehtiä ja ihan viime sekunnilla pissalle neo kamalimpia tilanteita kun tulee paniikki siitä kauheasta hädästä ja jalat ihan kaksinkerroin joutuu pidättämään.
Päiväkodista tehtiin retki eläinpuistoon, joka oli jossain 150 kilsan päässä. Jossain vaiheessa matkaa mulle tuli vessahätä, ja kun pysähdyttiin tauolle yritin kysyä voisiko joku näyttää mulle vessan. Täti vaan sanoi ettei enää ehdi. Päästiin eläinpuistoon jossa yritin taas kinuta vessaan, mutta pyynnöt kaikui kuuroille korville. Vietimme eläinpuistossa aika monta tuntia ja koko sinä aikana kukaan niistä tädeistä ei vienyt mua vessaan ja kun olin itse joku 4-5 vuotias niin ei sitä oikeen osannut itse etsiä vessaa. Paluumatkalla oli niin kova hätä että muistan sen vieläkin. Vasta kotona pääsin vessaan. En tiedä pääsikö sillä matkalla kukaan vessaan vai olinko jotenkin epäsuosiossa, kun en useista kyselyistä huolimatta ollut niin arvokas, että kukaan olisi ehtinyt auttaa.
Joskus muistan kun en amiksessa halunnut käydä vessassa ja aina pidättelin hädän kotiin ja välillä tosiaan niin karmea hätä kotiovella että ihme ettei sattunut vahinkoja mutta ei monesti kaukana ollut...
Välillä vaan pitkitän vessaan menoa niin pitkään että ihan jo sattuu mahaan ja kiemurtelen tuskasta mutta silti sitä koittaa vain pidättää en tiedä miks ei aina vaan viiti mennä vessaan...
Ala-asteella liikuntatunnilla oli vessahätä. Tunnin jälkeen päivä päättyi ja hätä oli hieman kovempi mutta ajattelin että en viitsi mennä koulun likaisiin ulkovessoihin, jaksan kyllä tämän puolen kilometrin matkan. Olin kävellyt noin viisi minuuttia kun hätä vaan kasvoi ja aloin kävellä nopeampaa. Yhdessä vaiheessa juoksin ja pysähdyin välillä jännittämään alapään lihaksia niin täysiä kuin vain pystyin.
Olin noin puolessa välissä kunnes en enää kestänyt ja kusin housuun. Mun punaiset melko ohuet ulkohousut oli ihan märät ja tuolla edessäpäin olevalla bussipysäkillä seisoo joku nainen. Eikä suojatietä missään että olisin vaihtanut puolta. Entä jos se nainen sanoo minulle jotain jos ylitän tien tästä?
Sitten sain loistoidean että minähän voisin kaatua tuohon hankeen! Aloin kävelemään hieman huolimattomammin ja sitten tekoliukastuin ja kaaduin lumeen. Esitin että en heti pääse ylös ja möyrin siinä kunnolla että housut kastuu kunnolla. Sitten lähdin iloisena kävelemään. Mutta kun ohitin bussipysäkin, se nainen katsoi minua oudosti ja tunsin sen silmät perseessäni.
En tiedä kuinka uskottavalta se kaatumistemppuni oikeasti edes näytti.
Melkein viikottain minulla näitä jäätävä kusihätä tilanteita en vissiin ajallaan viitsi vessaan...
Onko kellään ollu niin kova hätä että ei kerta kaikkiaan oo pystyny pidättämään ja vahinko sattunut aikuisiällä? Mulle on pari kertaa sattunut näin.
Joskus on rakon hallinta pettänyt viime metreillä mutta ei koko rakollista ole päässyt kumminkaan
Lukiossa tehtiin bussimatka 2h päähän. Tyhmänä kiskoin menomatkalla puoli litraa juotavaa. Bussin vessa oli epäkunnossa ja ovi lukossa. Meinasi itku tulla.
Kerran kotiin tullessa ihan järkyttävä pissahätä viimeks aamulla käynyt vessassa.. Pakko oli hyppiä tasajalkaa ja kyykistyä välillä ja yrittää kantapäällä estää pissaa tulemasta se tuntui niin tuskalliselta mutta se hetki kun pääsi vessaan ja rentouttaa koko kehon ahhh paras tunne ikinä
Tänään ruokakaupassa töiden jälkeen ajattelin että nopeesti käyn mutta hätä oli iha kauhea piti kyykistellä hyllyjen välissä että hätä helpottais ja jotenki ihmeellä kestin sen kotia asti sitten helpotti..
Olin kaverin kanssa leffassa ja kävin juuri ennen näytöstä pissalla, mutta olin hetkeä aikaisemmin juonut pari siideriä. No alkoi pissahätä sitten aika nopeasti yltyä eikä se, että olisi ihmisten edestä tunkenut vessaan ja takaisin tuntunut mielekkäältä. Tämä ajattelu johti siihen, että pissasin sitten housuun. En kaikkea, sillä pystyn pysäyttämään yleensä pissan tulon kun kovin paine helpottaa. Ja kyllähän kuivuminen alkaa heti ja pitää vaan varoa ettei lopussa enää kastuisi uudestaan. Vähän olen ihmetellyt ettei kukaan vaikuttanut huomaavan märkiä farkkujeni edes kotimatkalla bussissa, vaikka jouduin päästämään aika isonkin lirauksen.
Ihan jäätävä pissahätä ja baarin vessaan kauhea jono.... Pitelin käsin jalkoväliä välillä kyykistyin lattialle ja painelin kantapäällä alapäätä tein vaikka mitä mutta mikään ei auttanut tuntui että räjähdän sen hädän kanssa mutta jotenkin vain sain suurinpiirtein ainakin pidettyä kaikki sisällä ja se tunne kun sai istua pöntölle ja antaa vaan pissan tulla sitä helpotusta en unohda ikinä
Viime kesänä Vammalassa.Kysyin kaupassa kohteliaasti vessaa ja kassa totesi,että se on vain henkilökunnalle.Ehdin juuri ja juuri levähdyspaikalle.
Aika harvoin tulee tilanne, että täytyy pissata juuri keskellä katua ettei terveys vaarannu.