Elämäsi kamalin kusihätä
Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D
Kommentit (202)
Kaveri kertoi olleensa ylitöissä pitkään eräänä perjantaina kunnes tuli kunnon hätä. Hän sitten lähti kiireesti vessaan mutta huomasikin, että käytävän väliovi, joka johti vessaan, olikin lukittu koska kello oli niin paljon. Hän laski, että Jäljelle jäävät mahdollisuudet olivat sitten joko kahvimuki tai työpaikan piha. Mukiin ei ehkä enää tässä vaiheessa mahtuisi, joten jäi pihavaihtoehto. Hän avasi ulko-oven ja huomasi ainoan pensaan olevan ihan oven vieressä. Pakko oli sitten siellä käydä. Juuri kun hän oli istahtanut, niin joku tuli ovesta ulos ja näki tietysti kaverin. Ei siinä tilanteessa voinut sitten muuta kuin hymyillä ja toivottaa housut kintuissa tuntemattomalle kollegalle hyvää viikonloppua.
Minulla on ujo pissa, ja herkästi sen takia kärsin virtsaummesta, kun on pidättänyt niin pitkään. Lapsena ujous onli pahempi, koska nyt aikuisena pissaamisessa ei mielestäni ole mitään noloa. Olen myös huomannut, että mitä useammin ja pienemmällä hädällä menen julkiseen vessaan, sitä "pienempiujoinen" pissani on. Ja siten vältän myös virtsaummesta (tosi viheliäinen vaiva...).
Pahin pissahätäni oli matkalla Oulusta Helsinkiin. Virtsaan huonosti liikkuvissa ajoneuvoissa, mutta onneksi juna tekee useamman minuutin pysähdyksiä, jolloin ajoitan pissataukoni. MUTTA. Eräänä kesänä Oulu-Ylivieska välillä oli ratatöitä, ja jouduin menemään bussilla kyseisen välimatkan. Bussissa oli takana vessakoppi, jossa yritin käydä 3 kertaa, mutta eihän siitä mitään tullut. Seurueeni vielä halusi istumaan sen vessakopin viereen, joten en päässyt omaan rauhaan ollenkaan, vaan tuntui häiritsevältä, että "nyt se Riitta tietää että olen pissalla ja ajattelee että kestääpäs mulla kauan".
Olin juonut aamulla ennen lähtöä aamuvedet, kahvit ja kaurapuuroa (poistaa nestettä), ja kahden tunnin aikana vessahätä oli melkoinen. Pohdin jo ajon aikana, että menenkö sanomaan bussikuskille, että vie minut huoltoasemalle vessaan. No sinnittelin loppuun asti, ja juoksin laukkuni kanssa junalle vessaan. Kesti tovin tietenkin saada virtsaa tulemaan virtsaummen takia, mutta tiesin että juna ei lähde liikkeelle vielä vähään aikaan, niin sain olla rauhassa ongelmani kanssa. Joskus haaveilen jotain rauhoittavista tms lääkkeistä, jotka helpottaisi tätä pissaamisongelmaa. Lentokoneella matkustamista en halua edes tässä avata.
Itsellä kanssa joskus siitä.syystö kun on pidättänyt todella pitkään niin tuntuu että.vessassa menee ikuisuus kun pissa ei meinaa tulla kun rakko kramppaa ja sit kun alkaa tulemaan niin ei loppua näy pissan tulolle.en ymmärrä miten voi rakkoon mahtua niin paljon pissaa
Kerran suhasin kaupungilla koko päivän enkä käynyt vessassa koko päivänä.. kyllä helpotti kun kotia pääsi ja sai rakon tyhjäksi silloin ei vahinko ollut kaukana.
Hirveä pissahätä tällä hetkellä odotan niin että pääsen vessaan ja eroon tästä hädästä
Vietiin ambulanssilla sairaalaan mahdollisen epileptisen kohtauksen vuoksi. Sairaalapedillä valitin kovaa k.sihätää, jossa ei muuten olisi ollut ongelmaa, mutta aivoista ei lähtenyt käskyä jolla olisi saanut kusen tulemaan ulos. No ystävällinen hoitaja sitten tunki jonkin putken pipulin läpi virtsarakkoon. Tavara tuli ulos ja helpotti, mutta tapa millä se saatiin tulemaan, ei ollut kovin ihana.
Syötyäni paljon vesimelonia. Istuin ja työskentelin ulkona, tauko venähti ja rakkoni myös; tajusin, etten pääse muutaman sadan metrin päähän tyhjentämään ja ympärillä oli paljon ihmisiä, joten en voinut pissata ulkona. Hätätilanteessa otin 1,5 litran tyhjän limsapullon, ja menin siivouskomeroon. Virtsaa tuli niin paljon, että pullo ei riittänyt! (mahtoi olla jo vastapaine munuaisille) vaan sitä piti vähän tyhjentää. Aika vammaista. Niin täyden rakon kanssa jos putoaisi ja loukkaisi alavatsan, saattaisi rakko jopa revetä?
Olen kuullut, että joku on pudonnut kalliolta alas ja menehtynyt siihen, että virtsarakko repesi.
Intti aikoina 10 oluen jälkeen kyllä kusetti
Juuri nyt heräsin päiväunilta ja tuntuu että rakko repeää yritän tässä kiemurrella mutta pakko mennä vessaan
En tiiä kauhein mut heräsin just siihen ku sattuu rakkoon nii kauheesti ihan täynnä ku join nukkumaan mennessä varmaan litran jääteetä... Kusin varmaa 2litraa mutta kyllä helpotti
Autokoulun kakkosvaihe, se missä istutaan omissa autoissa yhtenä letkana. Jokaisella walkie talkie jonka kautta ohjaajat kertoo mitä pitää tehdä ja jokainen vuorollaan lähtee siitä ajamaan.
Siinä oltiin jo aika pitkään ajeltu ja muutenkin pyöritty ulkosalla, aivan jäätävä vessahätä muttei oikein kehdannut siitä autojonosta lähteä pöpelikköön kun oma vuoro saattaisi tulla piankin ja tietty muut oppilaat katselisi autojensa ikkunasta. Muistan miten katselin jo että löytyykö autosta muovipussia ja talouspaperirullaa että voisin tehdä niistä "vaipan" ja kusta siinä kuskinpenkillä huomaamatta. :D
Onneksi koko kärsimys kesti enää alle 30min ja pääsin vihdoin juoksemaan vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että joku on pudonnut kalliolta alas ja menehtynyt siihen, että virtsarakko repesi.
Ilmeisesti näin voi käydä myös jos kolaroi silloin kun rakko on äärimmäisen täynnä.
Kerkeskö tippa jo lirahtaa ennenkö vessaa pääsit?
Elokuvateatterissa on tullut kahdesti laskettua alle.
Olin työharjoittelussa paikallislehdessä ja minut laitettiin tekemään juttua jonkin koululuokan metsäretkestä. Siellä metsässä iski kauhea kusihätä, mutta en tohtinut mennä kuselle, kun olin aivan varma, että sillä aikaa muut lähtevät pois eivätkä muista, että minäkin olin mukana.
Kärvistelin varmaan 8 tuntia sen hädän kanssa.
Ameriikan sisäisellä lennolla San Franciscosta Nykiin. Sinänsä kohtuu iso kone (3 jonoa istuimia) ja paljon vessoja, mutta paikkani oli ikkunan vieressä ja pari muuta samassa setissä "hieman" ylipainoisen pariskunnan varaamana, pelkästään heidän kankeamisensa istuimille oli iso operaatio. Lisäksi nukahtivat heti nousun jälkeen karmeati korsnaten. Ja sitten iski se kusihätä...nippanappa että ehdin laskeutumisen jälkeen ajoissa veskiin.
Olin leirikoulussa ja koulukiusaajat parioi vessan edessä etten pääse vessaan. Leirikoulun toisena päivänä kipu oli jo ihan sietämätöntä kun rakko oli ylitäynnä. Yhdessä vaiheessa tajusin että kiusaajat olivat ratsastamassa, eikä kukaan ollut vessan lähellä partioimassa ja juoksin lähimpään vessaan niin nopeasti kuin kusihädältä ja kivulta pystyin. Melkeen itkin onnesta kun sain vihdoin rakon tyhjennettyä vaikka se myös sattui. Koskaan ei ole niin suurta arvostusta vessaa kohtaan ollut kun silloin kun leirikoulu oli ohi ja pääsi kotiin ja sai käydä vessassa just sillon kun itse halusi.