Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäsi kamalin kusihätä

Vierailija
06.07.2015 |

Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista kohti hotellia hoippuessa aamuyöstä jokunen vuosi sitten. Kusihätä oli kolossaalinen, ja 15 metriä ennen hotellin ovea menetin tilanteen hallinnan ja kusin housuuni. Olen 185-senttinen mies, ja kusta tulee pitkän pidättelyn jälkeen lähes litra (on mitattu kerran tämäkin). Ihan kiva, ettei samaan hissiin sattunut ketään muuta, kun sinne lopulta pääsin.

Vierailija
142/202 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa. Pidättelin talvella varmaan parisataa kilsaa, ei huoltoasemia ( tai kuski päätti et seuraavassa pysähdytään), no ei seuraavaa näy. Sit kylmäasemalle ison lumipenkan taakse. Nykyään en automatkoilla juo liki ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kotimatka oli noin 30km bussilla ja pissitti niin kamalasti, että tuntui tulevan kohta housuun. Mietin oikeasti, että jos ihan hiljalleen lirutan pissiä siihen penkille niin ei kukaan huomaa. En liruttanut vaan kärvistelin loppuvoimilla kotiin asti. 

Vierailija
144/202 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans bussissa joskus missä ei vessaa ja rakko räjähtämäisillään se on tukalaa kiemurrella ja yrittää pidätellä niin ettei muut huomaa... Ihan hirveää monesti meinannut vahinko käydä matkalla vessaan

Vierailija
145/202 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissulta lähdin ajamaan kotia kohti. Matkaa oli pari tuntia. Jo lähtiessä oli hieman pissahätä, mutta en viitsinyt enää kiertää vessan kautta. Siinä matkan aikana hätä tietysti vähitellen yltyi. Aivan loppumatkasta moottoritiellä oli onnettomuus tms. tilanne, jonka vuoksi syntyi ruuhka ja autot matelivat kävelyvauhtia, välillä pysähdeltiinkin. Siihenpä sitten juutuin pitkäksi aikaa. Pissahätä yltyi sietämättömäksi, mutta minkäs teet!? En päässyt autolla pois, en voinut pissata autossa, mutta en voinut oikein poistuakaan autosta jättäen sitä jonoon. Kiemurtelin ja melkein itkin. Kun suma vihdoin purkautui, ajoin hirveellä vauhdilla kotiin. Kotipihassa en meinannut päästä enää ylös autosta, sillä pienikin lihasponnistus uhkasi räjäyttää padon.

Vierailija
146/202 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kotiin tullessa on ollut niin älytön hätä että väkisin on pikkareihin tullut muutama pisara vaikka miten vääntelehtinyt mutta koko rakollista ei ole ikinä päässyt vaan pieniä vahinkoja ennenkö päässyt pöntölle.

Vierailija
147/202 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten työmatkalla Helsinkiin junalla. Piti olla 10 min. vaihto Seinäjoella. Tuli kuulutus, että jatkoyhteys on jonkin verran myöhässä. Siinä vaiheessa alkoi pissattaa, mutta asemalle en uskaltanut lähteä vessaan, etten missaisi junaa. Sanoin työkaverille, että nyt et naurata, voi sattua vahinko. Yhtään jatkokuulutusta ei enää tullut ja myöhässä oleva juna tuli runsaan tunnin päästä. Junaan ensimmäisestä ovesta mikä kohdalle sattui ja vessaan. Kiitos VR hyvästä informaatiosta.

Vierailija
148/202 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eilen kun olin päivän rannalla ottamassa aurinkoa ja siinä tuli juotua aika paljon.jossain vaiheessa alkoi tuntua pieni pissahätä mutta ajattelin että ei vielä niin paha pystyy vielä olemaan menen sitten kotona vessaan kun rannalla ei koppeja ollut. Kotimatkalla kuitenkin hätä oli jo niin kova että piti jo nytkyä auton penkillä kun pissatti ja kotipihaan kun pääsin niin naapuri vielä jäi jututtamaan en tiedä huonasko se ku mun oli vaikea olla paikallaan hetkeäkään... Pakko oli sitten sanoo et on aika kova vessahätä pitää varmaan mennä ja se vaan naurahti ja sanoi et mene ihmeessä.kerkesin vessaan mutta kyllä sitä pissaa riittikin ihan loputtomiin miten voikin rakkoon mahtua niin paljon... Sen jälkeen olo oli kyllä helpottunu

Vierailija
149/202 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein viikottain on semmoinen hätä kotiin tullessa että viime metrit tekee tiukkaa pysyä kuivana ja siinä pomppien ja hyppien suoraan vessaan

Vierailija
150/202 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kerran kun oltiin Helsingissä festareilla ja tuli juotua koko päivän mutta vessoihin oli kokoajan niin pitkät jonot että päätin pidätellä niin kauan kuin pystyy.yöllä sitten hotellille kävellessä oli pakko pysähdellä ja kyykistellä välillä kun hätä oli niin järkyttävä tuntui että rakko ei kestä millään perille. Jotenkin kuitenkin selvisin hotellihuoneeseen ja ihan viime tipassa vessaan ja aluksi ei meinannut tulla mitään kun rakko oli niin krampissa mutta kun viimein alkoi tulemaan niin sitä helpotuksen tunnetta en unohda ikinä...

Vierailija
151/202 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yks päivä autoa ajaessa niin jumalaton hätä että oikein sattu pidättää sitä pakko oli pysähtyä levikkeelle kyykky pissalle

Vierailija
152/202 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yötä poikaystävän perheen kesämökillä jossa oli ULKOHUUSSI. Yöllä heräsin vessahätään enkä kehdannut herättää poikakaveria vessaseuraksi,mutta en myöskään halunnut kompuroida pimeässä ötököitä kuhisevaan huussiin. En pystynyt nukkumaan ja melkein itku tuli kun hätä oli jo niin voimakas. Lopulta nousin ja johonkin laakeaan muovivatiin, jonka löysin keittiön nurkasta, laskin tulemaan . Vähän roiskui jaloille mutta pyyhin talouspaperilla, sitten avasin ikkkunan ja heitin vadin sekä paperimytyt  puskaan. Ihmetteliköhän kukaan mihin se vati katosi?

Vierailija
153/202 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa, tunsin orastavaa vessahätää, sitten tuli kuulutus että pian aloitamme laskeutumisvalmistelut. En uskaltanut enää mennä vessaan, vaikka olisi ehtinyt ja saanut. En halunnut sitä häpeää, että olen juuri vessassa tai kävelen juuri käytävällä silloin kun ei enää saisi. Joten päätin pidätellä. Pissahätä paheni sitten aika nopeasti, ja olo alkoi olla tuskallinen. Tuo tunne oli kamala. Kone oli vihdoin laskeutunut, ja muistan kun jalat ristissä kamalissa tuskissa odotin että ihmiset alkavat poistua koneesta jotta pääsen juoksemaan ensimmäiseen vessaan joka kentällä on. Kyseessä oli Dohan lentokenttä ja vessa onneksi löytyi lähes heti.

Vierailija
154/202 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena yötä poikaystävän perheen kesämökillä jossa oli ULKOHUUSSI. Yöllä heräsin vessahätään enkä kehdannut herättää poikakaveria vessaseuraksi,mutta en myöskään halunnut kompuroida pimeässä ötököitä kuhisevaan huussiin. En pystynyt nukkumaan ja melkein itku tuli kun hätä oli jo niin voimakas. Lopulta nousin ja johonkin laakeaan muovivatiin, jonka löysin keittiön nurkasta, laskin tulemaan . Vähän roiskui jaloille mutta pyyhin talouspaperilla, sitten avasin ikkkunan ja heitin vadin sekä paperimytyt  puskaan. Ihmetteliköhän kukaan mihin se vati katosi?

Miksi et vain pissannut mökin ulkopuolella johonkin puskaan tai nurmikolle?

Vierailija
155/202 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä oli kiirettä enkä malttanut mennä vessaan ajattelin että käyn vuoron lopuksi sitten sinne asti jaksaa pidätellä mutta hätä yltyi niin sietämättömäksi että piti välillä ihan vääntelehtiä ja kiemurrella sit oli pakko lähtee vessaan päin ei mitenkään olis rakko kestänyt vuoron loppuun.yllötys kun vessaan pääsin ni se oli varattu siinä kiva sit steppailla paikallaan ja yrittää olla niiku ei hätä olisikaan mut väkisin meni jalat ristiin ja pakko oli jo vähän kysellä että vieläkö kauan menee ja pari lirausta pääsi ihan väkisin odotellessa pikkareihin vaikka miten pidätin mutta ei onneks näkynyt ulospäin muutakuin pikkareissa Pien märkä kohta. Oli vaan ihana tunne kun viimein pääsin pöntölle...

Vierailija
156/202 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain pissannut mökin ulkopuolella johonkin puskaan tai nurmikolle?

Samaa ihmettelen. Nokkospuskaan mieluiten, kun noin huonosti käyttäytyy. Se oli taatusti tiskivati ja niitä ei ole varastossa ylimääräisiä. Kyllä se vati sieltä on löytynyt, yäk

Vierailija
157/202 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattiin munuaiset ja virtsatiet. Ensin piti juoda valtavasti vettä ja sitten annosteltiin diureettia suoraan suoneen. Ajoin kotiin ja luulin räjähtäväni matkalla. Mietin kumpi olisi kurjempaa, laskea alle autossa vai rappukäytävässä ja hississä. Vaikka housut olivat jo märkänä kun vihdoin pääsin kotiin kuin ihmeen kaupalla en jättänyt vesivanaa rappukäytävään.

Vierailija
158/202 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui ala-asteella keväällä 1996. Olimme menneet bussilla kotipaikkakuntani maaseudulla sijaitsevalle leirikeskukselle ja tulomatkan alussa alkoi yhtäkkiä kusettaa ihan hirveesti. Ihmettelin myös, että miten taas alkoi kusettaa vaikka olin melko vasta käynyt vessassa. Matka ei tietysti kovin pitkä ollut kun olimme sentään kotipaikkakunnallani, mutta tietysti se tuntui ikuisuudelta ja oli kyllä helpotus kun sitten pääsin koulun vessaan.

Vierailija
159/202 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla nukuin pommiin yksi aamu ja tuli niin kiire lähtö töihin että ei ehtinyt aamupissalla käymään.töihin kun pääsin niin oli ekana juostava suoraan vessaan tuntu että housuun tulee mutta selvisin melkein kuivana vessaan

Vierailija
160/202 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi kirjoitti:

Oltiin menossa sukujuhliin miehen kanssa, jonne oli tarkotus jäädä yöksikin. Matkaa oli 3-4 tuntia. Ekan tunnin jälkeen tuli pissahätä. Oli hellettä, joten join enemmän. Pissahätä yltyi, mutta huoltsikoita ei näkynyt.

Bongattiin sitten pieni taukopaikka. Menin sinne reunaan pissille. Oli hiukan ujo rakko, joten piti yrittää rentouttaa sitä. Sain noin neljäsosan ulos, kun pärinäpojat päräytti ohi tiellä. Säikähdin vähän ja pissan tulo loppui, enkä saanut enää tiristettyä ulos mitään. Jäi siis ihan kivasti rakkoon tavaraa. Mies oli ostanut sillä välin itselleen juoman kioskilta ja minulle smoothien. Lähdettiin takaisin tien päälle. Kuski eli mieheni siemaili koko ajan juomaansa josta mulle tuli vähän hermostunut olo.

Lopulta päästiin perille. Rakko nitisi jo liitoksissaan, ja autosta noustessa tuli pikkuisen housuunkin. Halattiin mieheni tätiä Meeriä eli juhlien emäntää. Olin menossa vessaan, kun mieheni juoma alko vaikuttaa ja säntäsi suoraan veskiin. Aioin jäädä odottamaan vessavuoroa mutta mies oli kakkosella eli hommassa kesti ja Meeri pyysi minut kahvipöytään.

Siinä sitä sitten istuttiin, ja olin jo oikeasti tuskissani. Ei ollut puhettakaan, että olisi voinut lähteä vessaan, sillä pöydästä noustessa a) joko ympärillä oli pikkulapsia, jotka halusivat leikkiä tai b) miehen sukulaiset kärttivät valokuvia tai pyysivät ottamaan niitä. +Vielä ainakin kvaziljoona muuta syytä.

Häly hiljeni, kun jotkut perheet alkoivat lähteä omiin koteihinsa ja toiset nukuttamaan lapsiaan yläkertaan. Kello alkoi olla paljon ja otettiin kaljat ja muut drinkit esiin. Mä olin jo ihan tuskissa. Mä otin vähän kaljaa kun tarjottiin. Sit mä huomasin, että vessa on vapaa. Mä syöksyin sinne, mutta joku toinen ehti ensin ja lukitsi oven mun nenän edestä. Siinä sitten oottelin, kun rakossa oli varmaan litra, tai siltä se ainakin tuntu :D No pisu alkoi virtaamaan housuun, ja päällä oli vaan pikkarit ja hellemekko, eikä muuta. Yritin painaa pildeä seinään, johon nojasin mutta ei. Onnekseni ovi avautui ajoissa ja pääsin tyhjentämään loput pönttöön. Ai että sitä helpotusta :D Laskin pytyllä istuessani, että olin pidätellyt melkein kuus tuntia. Sit menin takasin bilettään :D loppu. Mutta yöllä sain elämäni ihaninta seksiä, ja se onkin jo toinen tarina

Keksityt tarinat tunnistaa aina siitä, että mainitaan joku nimi ja että "täytyi painella pildeä".

Toki myös epärealismi on yksi tunnusmerkki.