Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi kamalin kusihätä

Vierailija
06.07.2015 |

Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäisenä oltiin kaverin ja sen äidin kanssa Tuurissa kattomassa Nightwishiä ja koko automatka kitattiin jotain mehua ja limpparia.

Päästiin eturiviin kun mentiin sinne niin perkeleen aikasin jonottamaan, ja siellä eturivissä se hätä sit iski. Eikä ollukkaan kun 7h siihen että se hemmetin Nightwish alkaa soittaa. Voin kertoa, että oli muuten pienen tytön rakko koetuksella kun jos mä nyt oisin sieltä vessaan lähtenyt, niin enhän mä hemmetti takas ois päässyt enää niiden tuhansien aikuisten ohi. Muistan edelleen sen tuskan ja kivun :DD ja sen kun se PISSI EI TULE kunnolla pidättämisen jälkeen. Oikeesti mä en muista ees enää mut saatoin kusta housuunkin vähän keikan loputtua. Oli tosi mukavaa.

Vierailija
42/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta sitten Tukholman satamassa. Pissahätä oli aivan järkyttävä on viimeisen tunnin automatkastamme ja luulin, että satama-alueella on vessa (kiirehdittiin satamaan, että saadaan auto hyvissä ajoin laivaan). Ei ollutkaan vessaa missään ja istuin autossa kantapäitteni päällä vielä n. 2 h ennen kuin pääsin laivaan pissalle. Kipu oli tosi kova ja kesti tovin, ennen kuin pystyin rentoutumaan pöntöllä niin, että sain virtsattua. Se oli aivan järkyttävää. Ennemmin synnytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusin hissiin välillä 3-6 kun asuin kuutosessa. Housuun tuli. Niin lähellä mutta niin kaukana. Koskaan ole ollut onnellisempi, että kukaan ei ollut hissiä odottamassa. Kävin toki vaivihkaa heti siivoamassa sen seitsemän litraa...

Vierailija
44/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa ajaessani, olin max 2min matkan päästä kotoa, eli aivan nurkilla jo, mutta en vain kestänyt enää, pakko oli pysähtyä keskelle omakotitaloaluetta ja pissata lumihankeen. Silloin ei paljon välittänyt että näkeekö joku vai ei.

Tämä on varmaan kamalin hätä, koska en tuota 2minuuttia edes pystynyt pidättämään enää jotta ois kotiin päässy vessaan.

Lapset istui autossa ja räkättivät ihan täysillä kun äiti perse pystyssä lumihangessa kotinurkilla :D

Vierailija
45/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juomassa mun exän ja sen kavereiden kanssa. Olin 17v. No sitten mentiin yöksi exän kaverin luokse jossa nukuttiin patjalla ja mua kusetti koko yön mutta en jostain syystä uskaltanut mennä vessaan. Se oli yhtä kärsimystä koko yö ja sit kun aamulla uskalsin kysyä että missä vessa, niin en saanut turistettua kuin muutaman pisaran ulos kun koko yön olin niin armottomasti pidätellyt... :D

Vierailija
46/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni taisi olla todella kova kusihätä kerran, mutta en muista sitä. Sen sijaan muistan sen loppuelämäni, kun heräsin aamulla sellälläni kaverini isosiskon sängystä siihen, että pissasin kaaressa rinnalleni ja kasvoilleni. Edellisenä iltana tuli juotua reilusti olutta ja viimeisenä sitten vielä konjakkia. Taisi tulla uni, ennen kuin kävin tyhjentämässä.

Tuskaa ei helpottanut se, että olin vielä viimeisenä tekonani yrittänyt pinppiä siltä ystäväni isosiskolta. Hän oli kihloissa ja minua 10v. vanhempi, todella erikoista ettei lämmennyt???

Vierailija
47/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muillakin niin, että jos aivan hillitön kusihätä ja viimein kun pääsee pissalle niin ei meinaa alkuun tulla mitään? Sit mulla on joka kerta niin, että vaikka pissaan rakon tyhjäksi, niin tulee uusi hätä 5min päästä, aina jos on ollut armoton kusihätä.

Vierailija
48/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä tapahtumassa koko päivän ja yön. Paluukyyti kotiin 200 km:n päähän lähti yhden aikaan yöllä. Olin juonut paljon olutta, viiniä ym. ja juhlissa oli tosi hauskaa. Noh, en sitten ehtinyt vessaan kun bussikyyti lähti. Minulla oli niin hirveä pissahätä että olin valmis vaikka laskemaan alleni. Humalaisia ihmisiä bussi täynnä eikä kukaan varmaan huomaisi. Sitten lähdin kävelemään kuitenkin kuljettajan luokse että hän pysäyttäisi bussin ja pääsisin jonnekin pusikkoon pissalle. Kun kävelin kuskia kohti, huomasin että BUSSISSA ON VESSA!!! Voi sitä onnen tunnetta :)

Vierailija
49/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan näitä pissa-Liisoja palstalla riittääkin...

Vierailija
50/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston pääsykokeissa. En kehdannut pyytää lupaa vessaan. Kun isä vei huoltsikan vessaan niin pissaa riitti ikuisesti. Varmaan 2 minuuttia lorotin. Huh HUH kun helpotti. Pääsin sisään :)

Vierailija
51/202 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on välillä aamulla/yöllä herätessä niin kauhea hätä, että rakkoon sattuu aivan saatanasti ja kun yritän musta niin mitään ei tule, sattuu vaan enemmän. Sit kun lähtee tulemaan niin hirveä helpotus ja kusen joku 2min putkeen.

Vierailija
52/202 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin luennolta, 5h takana ilman vessakäyntejä. Hätä oli, mutta bussipysäkille oli jo valmiiksi kiire 2,5 kilometrin päähän. Hermoilin koko kävelymatkan, että ehtisinkö käydä vaikka hesellä vessassa ja että kusenko bussin penkille vahingossa (tai housuun pysäkillä, jos myöhästyn ja joudun odottamaan seuraavaa tunnin).

Ehdin bussiin, mutta se 5 minuuttia, minkä se odotti ennen lähtöä pysäkillä moottorin voimasta täristen ja jyristen oli tuskaa. Vaihdoin painoa pakaralta toiselle ja ristin jalat. Puolen tunnin ajomatkan jälkeen olisin kotipysäkillä, josta olisi 1,2 kilometrin matka omaan vessaan. Ehkä selviäisin jalkoja heiluttelemalla. Vähän voi päästää housuun, jos meinaa räjähtää, housut ovat kuitenkin mustat.

Puolen tunnin päästä bussi jätti minut kotipysäkille. Ei siinä enää mitään kotivessaa ajateltu vaan ryntäsin rantakioskin taakse vyön solkea riuhtoen ja housunnappia vapisevin käsin repien. Lorottelin siinä sitten puolet nätisti nahkakengille roiskuen ja reisiä pitkin pikkareihin valuen, kun ei ehtinyt kiskoa housuja niin alas että olisi kyennyt avaamaan jalkoja haralleen. Laukunkin heitin johonkin loskavelliin kiireessä pois alta. Toisella puolella pyllistelevää meikäläistä oli uimarannan parkkipaikka ja toisella kioski. Onneksi oli huhtikuu. Mutta kyllä helpotti niin paljon, että siinä kotiin kävellessä tuntui olevan jotain ylimääräistä kevään tuntua ilmassa.

Vierailija
53/202 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajani ja suihkukaapin asentajat ehtivät tulla ovesta ennen kuin ehdin avaamaan. Ei siinä mitään, oli lupa tulla. Se vaan että olin makkarissa pelkässä narutopissa ja stringeissä eikä muita vaatteita ollut. Eivät tienneet että olin himassa, huhuilivat kyllä hetken aikaa. Olin just heränny ja oli jo siinä vaiheessa hätä. Asennukseen meni rapsakat 2h, sinä aikana kieriskelin lattialla tuskissani ja kuuntelin niiden asentajien paskaläppää ties mistä viikonlopun panoista. En sit kehdannu mennä peitto ympärillä :D

Vierailija
54/202 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin World Birding Centerissä Texasissa vuosikymmen sitten ja iski hirvee paskahätä. Onneks siinä Meksikon rajalla Rio Granden rannalla oli yksi autio penkki sellaisen lintulavan vierellä jossa paljastin pyllynposkeni penkin taakse ja pyöräytin sellaisen kunnon katkeamattoman pythonin. Kukaan ei nähnyt vääntöäni ja sit housut polvissa kipitin autolle jossa oli vessapaperia. Toisella kerralla paskahätä iski yhden texasilaisen pikkukaupungin eräällä puistoalueella. Hyvä kun pökäle oli ehtinyt saviruukusta ulos kun kärpäsparvi pölähti paikalle! Sit tajusin että ei hemmetti tää on hautausmaan vierellä jossa raatokärpäsiä kuhisee! Piti kesken toimituksen välillä vaihtaa kyykkypaskapaikkaa kun aina kun kakka putosi pölähti kärpäsarmeija paikalle munimaan hedelmälliselle maaperälle.

Vierailija
55/202 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 15-Vuotias poika ( Nimi saku) ja kävin sellasen 8-Vuotiaan pojan kanssa jonka piti mennä äitinsä kans sinne mut sit sen äitille tuli joku meno ja se lykkäs sen sit mulle ja sitä poikaa (Nimi salainen) jännitti jotenki mun läsnäolo mut tosin eihä me oltu tätä ennen ees nähty mutta se meni mun polvilla vaikka se poika oli suoraan sanoen aika ylipainonen nii välillä piti vaihtaa polvea. Mä sanoin sille et muista sit sanoo heti jos on vähänki vessahätä ja tää poika nyökkäs ihan punasena mä ymmärsin ettei se siitä tilanteesta nii tykänny enkä kyllä mäkää mut aattelin et kai pitää vähä pitää huolta. Vähän ennen ekaa väliaikaa se rupes pitelemää munistaan kii ja mä arvasin et sitä kusetti ja mä sanoin sille et väliaikaan on viä aikaa et pitäskö päästä käymää kusella ennen sitä johon tää poika vastas kieltävästi ja mulle tuli pelko et se kusee housuihinsa ja mun farkut menee kuseen siiitä kans ku se istu mun sylis. Sillä pojalla oli jo tukalat oltavat ja mun kävi ihan sääliks toista ja mä sitte sanoin et mun pitäs päästä käymää paskalla et lähekkö mun mukaa ja sit se sano et "vaikka" ja ne lähettii käymää ulkona ja vessan ovi oli lukossa ja mä tiesin että se ei kehtaa kusasta mun aikana jote mä sanoin sille et mä käyn sit hoitaa tarpeeni tua puskas oota mis haluut ja sit mun piti mennä sinne olevinaa puskapaskalla ja olin siä sit kyykys nii meidän koulun "kovat pojat" menee siitä ovi ja huutaa et -Mitäs nätti poika eikö maha kestäny sirkusta ku piti tulla ulos vääntämää. Mä olin iha nolona housut nilkoissa ja mä siis näin kokoaja et se poika pääsi kuselle joka oli helpotus ja se jengiki lähti siitä sit aikanaa. No mä menin takasi ja mentii sen pojan kans takasi telttaa kunnes mulle tuli oikee paskahätä ja kusettiki viä ja mää aattelin et mä halkeen enkä voinu sanoo että pitäs käydä vessas ku uskottrlin sille pojalle et kävin jo mä tärisin siinä nii kamalasti et hyvä ettei se poika pudonnu mun polvelta ja sit oli vaa pakko sanoo et mä käyn polttamas yhen röökin ja sit äkkiä piti juosta housut nilkkoihin ja sinne puskaan vaa ai että ku helpotti mutta sit mä tajusin et mä olin vahingossa kussu nahkatakkiini ja farkkuihini ja että mua hävetti samalla soitti tän pojan vanhemmat ja kysy mite on menny ja mä kerroin sit et poika menee sylissä maksutta ja nousin sieltä puskasta ja mä olin ihan kirjaimellisesti kusessa laitoin farkut kii ja lähin kohti telttaa nii yks vanha mies tulee VESSASTA!!! Voitteko kuvitella ja sanoo että kyllä niitä vahinkoja sattuu!!!! Sit vaa telttaa ja mä nostin sen pojan äkkiä sylii peittämää ne kusijäljet ja siinä sit joku puol tuntii enne puoliaikaa oli kyllä aika vauhdikasta mut sillo mä päätin et jos musta isä tulee nii en tee lapsestani nii läskiä ei pahalla :)

Vierailija
56/202 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa 2 viimeistä tuntia toisiks vikal tunnil tuli pieni hätä mutta se lähti ja välkäl unohtu. Heti tunnil kuitenki se jatku ja suureni. Sit oli viel odotustunti eli piti odottaa pihalla joku tunti. Ei puskas voinu käydä ku piha oli pieni ja joku näkisi. Sit bussi tuli ja siellä piti pidätellä. Matka oli jotai 45 min nii puristelin munaa siin ja vieres oleva kaveri tajus et mul o kusihätä nii se alko heiluttelee vesipulloo ja tuli nii hirvee hätä et kusin sen tyypin päälle.

Vierailija
57/202 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina oli konsertti jonka pääesiintyjä oli Metallica ja olin viimeksi alueella katsomassa mutta tällä kertaa olin kulmilla kuuntelemassa ja oli tosi hyvä ja oli hienot efektit pyrotekniikat ja värit. Olin kyllä käynyt jo ennen mutta mä myös join keikan aikana ja sitten mulle alkoi tulla kusihätä ja yritin kestää ja myös fiilistellä keikkaa mutta sitten tuli jo todella vaikeaa. Kun tuli encore ja sitten tuli Nothing else matters niin mun oli ihan pakko lähteä. Otin laukkuni ja koppani ja lähdin menemään ja etsimään jotain sopivaa paikkaa. Yhtään bajamajaa ei sillä reitillä ollut ja menin siellä yksin ja etsin paikkaa joka olisi jossain puiden tai pensaiden suojassa mutta ei kenenkään takapihalla. Löysinkin paikan ja sitten housut alas ja kusin. Sitten otin kopastani pidemmän hameen ja laitoin sen päälle. Pystyn hyvin tuntemaan empatiaa ja sympatiaa niitä tyttöjä kohtaan jotka jossain Intiassa joutuu lähtemään johonkin jos kotona ei ole saniteettitiloja ja pelkäävät matkalla jotain miestä joka saattaa seurata... Mulla tuli ihan samanlainen olo ja katsoin että kukaan mies ei seuraa tai tule koska sehän varmaan tulkittaisiin sitten suostumuksena kun on itse laskenut housunsakin alas ja mä en voi käsittää enkä hyväksyä tätä asiaa kun ihan oikeasti se on niin että kun aikuiset haluavat samalla hetkellä samaan aikaan olla yhdynnässä toistensa kanssa niin silloin on suostumus mutta jos näin ei ole niin se on raiskaus

Vierailija
58/202 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen parikin kertaa nähnyt unta että mulla on hirveä kusihätä ja yrittänyt unessa ruveta kuselle mutta ei tuu millään. Sitten kun oon herännyt niin hirveä hätä. Onneksi 'lukitus' on unessa pitänyt.

Äiti kertoi joskus tarinaa naisesta joka kauan sitten matkusti vessattomassa bussissa eikä uskaltanut pyytää että pitäisi pysähtyä. Se oli pidätellyt niin kauan että rakko hajosi ja se nainen oli kuollut. En tiedä onko tarina totta mutta kyllä pitäisi jossain vaiheessa uskaltaa avata suunsa. Kaikkihan me kusella käymme monta kertaa päivässä, ei siinä ole hävettävää.

Vierailija
59/202 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että mulla oli kova kusihätä ja siinä unessa olin jossain vieraassa paikassa ja etsin vessaa. Lopulta sitten vessa löytyi ja aloin kusemaan ja helpotti. Siihen sitten heräsin, ja huomasin että olin kussut sänkyyn.

Vierailija
60/202 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit sanonu vaanheti että pitäis mennä vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi