Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi kamalin kusihätä

Vierailija
06.07.2015 |

Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin munkkivuoressa Olin bussissa n 18 menossa kotiin oli kaamee pissahätä.

Se typerä bussi viihdoin lähesty kotiani mutta se vielä jää seisomaan n 5 min munkkivuoren ostarille n päätebysäkki tuntu että en kestä enää No se lähtee matelemaan taas jään bussista pois ja juoksen kotiin ja portaat ylös 4 krs.

Pääsee vessaan ja vedän housut alas ja aah vihdoin😊 . Vaikka siinä istun tummen että kaikki on aivan märkää.Katson alas ja huomaan kauhukseni: meillä oli ( ja on edelleen) kissa huushollissa 🚽wc kannen pitää olla aina kiinni.

En ollut kerennyt nostaa kantta ylös vaan ; kusasin sen päälle 😫😕😳

Sen pituinen tarina se oli se wc tarina

Vierailija
62/202 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kanssa vessattomassa bussissa kovassa hädässä. Pyysin lopulta kuskia pysähtymään ja pissasin pysäkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan reppureissaamassa Euroopassa, kipeänä ja väsyneenä 8 tunnin matka Saksasta Hollantiin halpayhtiön täpötäydessä bussissa. En käynyt kusella alkumatkasta, ja loppumatkasta matkakumppanini kertoi, että vessa oli aivan törkyisessä kunnossa, kusta lattialla jne. En halunnut mennä sinne vaan päätin odottaa, että päästään asemalle. Tässä vaiheessa kusihätä oli kuitenkin aivan infernaalinen, tietysti meni hetki löytää vessa, joka oli maksullinen, ei sopivia kolikoita... Minä pelkäsin laskevani alleni ja seisoin jalat tiukasti ristissä odottamassa, kun matkatoveri kävi äkkiä ostamassa kioskista jonkun postikortin tms, jotta sai rikottua rahaa. Ne muutamat minuutit jotka odotin oli kyllä todella kivuliaita, en usko että on koskaan ollut vastaavaa pissahätää.

Vierailija
64/202 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-vuotiaana leffassa kaverin kanssa. Noin 90 minuutin pätkä ja heti alkumetreillä iski hätä, joka vain paheni pahenemistaan .

En tiennyt, että saliin pääsee takaisin jos käy vessassa, joten sinnittelin koko leffan kun en uskaltanut poistua leffasta. Siinä sitten jossain vaiheessa pohdin jo josko saisin tyhjään limumukiin (sen tyhjäksi juominen varmasti auttoi asiaa!) pissattua huomaamattomasti, mutta ei pokka riittänyt edes kokeiluun vaikka muka jotain lattiallekin jo pudotin ja kävin penkin takana kykkimässä (oltiin takarivissä eikä Itiksen Kino 1-2-3:ssa ollut seinää suoraan takarivissä kiinni). Tuskaisaa oli, mutta onnistui kuitenkin pidättely koko sen puolentoista tunnin ajan.

Leffa oli kyllä itsessään hyvä jälkeenpäin VHS:ltä katsottuna - leffateatterissa katsottuna kun ei jäänyt mitään mieleen paitsi se hirveä kusihätä.

Sama kokemus mutta leffani Sithin kosto. Tulihan se sitten myöhemmin katsottua uudelleen.

Vierailija
65/202 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juonut rutkasti kahvia, ja menin konserttiin, joka oli kirkossa. Se oli katolinen kirkko, jossa alttarin takanakin on penkkejä, jotka on siis naamatusten päälaivan penkkien kanssa. Sinne jouduttiin, kun oli jo niin täyttä. Siinä sitten varsin pian alkoi tulla hätä, mutta orkesteri soitti siinä alttarilla meidän penkkien ja kirkon keskikäytävän välissä, joten en voinut lähteä kesken kaiken rynnimään ulos. Elämäni pisin kaksituntinen! Kirkon ulkopuolellakaan ei ollut mitään vessapaikkaa, joten hyppäsin ratikkaan ja menin kotiin. Alavatsaa särki vielä seuraavanakin päivänä.

Vierailija
66/202 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
67/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla montakin mutta varmaan pahin oli kerran kun olin töissä pidätellyt koko päivän pissaa ja ajattelin että kestän sen kotia. Töistä lähtiessä piti jo ristiä jalkoja ja kun kävelin kotiin päin välillä piti pysähdellä ja mennä kyykkyyn niin että kantapää painaa alapäätä jotta hädän tunne helpottais... Kotiovella kauheeta hyppelyä ja molemmat kädet jalkovälissä tuntui et ei oo mitään tehtävissä housut kastuu väkisin mut niin vain juuri ja juuri ehdin pöntölle äkkiä revin housut alas ja aaah kusin varmaan 5min tuntui että rakko ei tyhjene ollenkaan kun pissaa vaan tuli ja tuli ja tuli..

Vierailija
68/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin koulun kans jojonki reissuun ja käytiin vessassa. Ei tullut kusi kun muut odotti hiljaa oven takana, ujo pissa. Hiukan oli paha olla loppupäivä. Kun pääsin kotiin, kusi tuli toooosiii hitaasti. Auts.

Vierailija
69/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana palasin aamuyöstä kävellen kostealta ravintolareissulta. Oli talvi, pakkasta 20 astetta, päällä sukkahousut ja minihame. Matka oli 2.5km, joten humalassa tallatessa meni vähän aikaa. Enkä ollut ravintolasta lähtiessä käynyt vessassa.

Niinpä siinä kävi niin, että kotiovelle päästyä oli hätä jo melkoinen. Ovea avatessa piti tepastella ja seistä välillä jalat ristissä. Enpä saanut ovea auki, kun olin niin jäässä, ettei kädet oikein toimineet. Lukkopesäkin meni sekaisin.

Meillä oli luhtiparveke, eli ulkona jouduin lukkoa raplaamaan. Kun tajusin etten ehdi vessaan, tuli ensin itku, sitten pissa ja sitten vasta aukesi ovi.

Vierailija
70/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kotiin niin kovassa pissahädässä, etten ehtinyt edes kenkiä tai takkia heittää, kun piti kiirehtiä vessaan. Pissa oli ehtinyt jo vähän liristä housuun. Pääsin pöntölle ja ahh, jopa alkoi helpottaa. Puhelin alkoi soida (silloin oli vielä lankapuhelimet) parin metrin päässä eteisen pöydällä. Ja mikä hitto siinä on että siihen piti muka heti vastata. Ajattelin lopettaa pissaamisen hetkeksi ja vastata, mutta kun katkaisin suihkun ja nousin ylös, rakko antoi periksi kuin koski olisi tulvinut yli. Kastui kintut, housut, pönttö, sukat, kengät ja vessan matto. Puhelu oli ja meni. En edes tiedä kuka soitti.

Vierailija
71/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmea hätä juuri tällä hetkellä tekisi mieli itkeä kun sattuu alamahaan niin paljon mutta silti vaan olen koneella ja selailen... Yritän nostaa housujakin niin että sauma painaisi alapäätä ja käsillä pitää ja työntää niin syvälle ku vain pystyy mutta ei vain auta tuntuu et kohta tulee alle jos en mene varmaan pakko juosta

Vierailija
72/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päntännyt viimeiseen tenttiin yön läpi ja join kaksi energiajuomaa ennen koetta. Onneksi sain vastaukset valmiiksi siihen mennessä kun tentistä sai aikaisintaan poistua mutta se odottaminen oli tuskaista.

Vierailija
73/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet leirikoulussa 2 vuorokautta kuudennen luokan lopussa. Olin pidätellyt pissaa sen koko ajan, koska leirialueella ei ollut kuin yhteisvessoja, joissa kopeissa oli vieläpä ikkunat. Korkealla tosin, mutta ujolle murrosikäiselle se oli liikaa.

Kotiinpäin lähtiessä, bussissa oli jo sellainen olo että rakko räjähtää. Lisäksi suuta kuivasi, kun en tietenkään voinut juoda mitään.

Kauhuissani olin varma, että pissa tulee housuun hetkenä minä hyvänsä. Ja tietty siinä samalla bussinpenkille.

Tuijottelin samalla vastapäätä istuvia luokkani poikia pelonsekaisin tuntein (bussinoli sellainen pitkän matkan bussi, jossa oli penkkirivejä vastakkain)

Olin varma, että he olivat huomanneet tuskastuneesta ilmeestäni, että minulla on joko kova pissahätä, tai nolompaa, kakkahätä.

Vilkuilin heitä ja heidän reaktioitaan niin paljon, että luokkaretken jälkeen alettiin juoruta, että olisin erääseen heistä ihastunut.

Enkä edes ollut.

Tästä on yli toistakymmentä vuotta aikaa, mutta silti muistan edelleen sen karmean kivuliaan tunteen rakossa ja koko kehossa.

Vierailija
74/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alta parikymppinen ja mentiin kaveriporukalla elokuviin. Kyseessä oli joku kauhuleffa. Ja jotenkin onnistuin kehittämään ihan hirvittävän kusihädän jo ensimmäisen puolen tunnin aikana. Ei siitä kehdannut vessaan lähteä, nuorena sitä ihminen on niin omituisen häveliäs ja arka joissain asioissa ja kuvittelee että se, mitä muut ajattelevat sinusta on jotenkin tärkeää. Niinpä sitten pinnasin siinä, ja vielä piti kävellä kotiin. Oli oikeasti niin kova hätä että sattui. Onneksi oli siinä iässä vielä hyvät venttiilit että tavara pysyi siellä missä piti, etten sentään kussut housuuni koko porukan nähden.

Vierailija
75/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää kokemuksianne

Vierailija
76/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti joku bussipysäkki tai bussi, odotustilat yleensä.

Vierailija
77/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten iski illalla tosi ärtsy virtsatieinfektio, verta virtsassa ja kipu sen mukainen. Oli lähdettävä sairaalaan missä päivystys, oli pakko juoda paljon jotta oli mitä tulee, matkaan meni puoli tuntia ja siinä ajassa pakko pysähtyä kahteen kertaan. Kenellä on ollut niin tietää mitä tarkoitan, ei mukavaa lainkaan.

Vierailija
78/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan aloittelimme ystäväni kanssa hauskaa iltaa bussikaljalla puistossa  ja tarkoitus oli  lähteä siitä baariin. Puistossa ei ole puskia ja ainoa vessa oli semmoinen ällöttävä "nis tivessa", sinne ei huvittanut mennä. Kaverillani on teräsrakko mutta itsellä oli kolmannen tölkin jälkeen jo kupla otsassa! Ehdotin, että siirrytäänkö baariin jo ja ilokseni kaveri suostui. Matka ei ollut pitkä mutta herranjee kun ei pystynyt kävelemään kunnolla! Semmoista taaperrusta reisiä yhteen  puristaen. Onneksi baarissa vessa oli vapaa ja melkein huusin onnesta kun sain peffani posliiniselle valtaistuimelle!

Vierailija
79/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teini-ikäisenä lähdettiin isäpuolen ja veljen kanssa kalastamaan ja reissu vähän venähti. Edelleen muistan sen tuskallisen kusihädän, ei ole vastaavaa tullut koettua sen jälkeen. Rakko meinas haljeta ja aivan teki kipeää. Velipojalla sama homma ja isäpuoli ei malttanut lähteä rantaan. Hypättiin veneestä heti, kun päästiin maihin ja sännättiin kotikunnan pikkusatamassa ensimmäiseen pusikkoon, joka nähtiin. Kusi lensi niin kovalla paineella, että taas teki kipeää ja tuntui, että jotakin nyt repeää. Veli lorottaa vieressä, kun ei ehditty hädältämme häveliäästi ottaa toisiimme edes välimatkaa. Jossain kusiputken loppupäässä havaittiin, kun lähellä rapsahti ovi auki. Talon isäntä tuli ulos ja tajuttiin ykskaks, että ollaan jonkun takapihan tunkiolla. Housut kintuissa hihitellen pötkittiin pakoon, mutta ei se isäntä onneksi tainnut kunnolla meitä huomata. Hävetti, mutta tulipa lannoitettua tunkion multia.

Vierailija
80/202 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun kanssa oltiin pyöräilemässä. En oikein tiedä unohdinko käydä vessassa ennen lähtöä vai mitä tapahtui, mutta kesken lenkin iski jäätävä pissahätä. Se oli sellainen pitkä letka ja itse olin keskivaiheilla. Poljettiin varmaan pari tuntia putkeen tai sitten tuntuu vaan siltä. Hyvä etten pissannut housuun, kun päästiin takaisin koulun pihaan ja vessojen luokse. Välillä tuntuu että juuri kun on pääsemässä pöntölle se vaan valahtaa. Ihan kuin rakko reagoisi jo pelkän pöntön näkemiseen :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme