Elämäsi kamalin kusihätä
Noniin kerätäänpäs tänne sitten näitä hullutuksia :D
Kommentit (202)
Menkää muualle pissafantasioittenne kanssa.
Olin joku 13-vuotias ja mummulan pihalla telttailemassa. Kesäyö ja kello ehkä kolme ja armoton kusihätä. Ei ollu avainta sisään mutta aattelin että en kehtaa teltan taakse pusikkoon kusasta. Sinnittelin pari tuntia ja taisin nukahtaakki mutta heräsin sitte viien maissa taas siihe rakon paineeseen. Oli sitten pakko mennä sinne teltan taakse kykkimään ku en kehannu mummua herättää. Ai sitä helpotuksen määrää.
Asuntolassa samassa huoneessa parin muun ihmisen kanssa keskellä yötä. Hätä oli kestänyt jo useamman tunnin enkä saanut nukuttua, joten ajattelin viimein uskaltaa mennä vessaan, vaikka ovi oli raskas ja piti kovan äänen avatessa. Hiippailin ovelle, mutta en saanutkaan lukkoa auki enkä viitsinyt ruveta riuhtomaan. Oli pakko palata sänkyyn vaikka olo alkoi olla sietämätön.
En muista kuinka pitkän ajan päästä menin yrittämään uudelleen, mutta se tuntui ikuisuudelta. Seuraavalla kerralla en enää jaksanut välittää metelistä niin paljon, oli vain pakko päästä vessaan.
Tais olla viidennellä luokalla. Vikalla tunnilla n.klo.14-15 koe. En ollu käyny vessassa koko päivänä, kusetti ihan S******sti!! No lopputulos oli se että pissaa vaan tuli tipotellen/lirauksin tasasin väliajoin ja olin ihan kauhuissani. Jouduin imeyttää niitä liruja siitä penkistä housuihini ettei siijen jää lammikkoa. Istuin takarivissä ja en muista miten keplottelin itteni siitä tilanteesta mutta en jääny kiinni.
Mulla on niin kutsuttu "vesiholismi", joten näitä tilanteita tulee koko ajan. Kotoota lähtiessä pitää suunnitella valmiiksi mihin pääsen vessaan kohteessa johon olen menossa.
Olin bussissa välillä Savonlinna-Mikkeli ja josain kumman syystä koko autossa ei ollut vessaa ! Olin juonut pari reilua kupillista aamukahvia +paljon vettä ja sehän alkoi tietysti tunkea läpi..
aikani kärvistelin kupla ottassa, lopulta oli PAKKO hihkaista kuskille että pitää päästä vessaan. Pysähdyimme ottamaan jonkun mummon kyytiin ja samalla ryntäsin ulos pissille. Muut matkustajat siinä sitten kuikkivat ikunoista, kun kyykin siinä hame korvissa ja lähes helpotuksesta nyyhkien.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:03"]Kiiihottuuko joku näistä?
[/quote]
Kyllä. Jotkut ihmiset on jämähtäneet anaalivaiheeseen, jolloin kaikki pissa-, kakka- ja pierujutut kutkuttaa. En voi ymmärtää. Alakoululaisella normaalia, aikuisella ei.
Niitä kuulkaa riittää!
Minulla on ahtasnpaikankammo ja ovien lukitsemiskammo joten monta kertaa olen pidätellyt tuskissani junassa tai bussissa..
Olin menossa ekoille treffeille (nykyisen aviomieheni kanssa) join siinä viimeistä bussia odotellessa 3 kaljaa niin nopeasti kun vaan ikinä kykenin. (Jännitti) Bussimatka kesti noin 45min Jumalan selän takaa kaupunkiin. Puolessa välissä matkaa alkoi kusettaa niin hirveästi, että tosiaan kyyneleet silmissä pidättelin kunnes mun oli kertakaikkiaan pakko sanoo kuskille et jätä mut nyt tähän. No jättihän se seuraavalle bussipysäkille lähelle erästä huoltoasemaa. Koitin juosta niillä 15cm korkkareilla sinne asemalle niin kovaa kun ikinä kykenin mutta ei, alkoi jo valua housuun. :D Ei muutakun housut alas ja siihen ojaan perse pystyyn. Siinä lorotellessa aloin kuulla takaani naurua, käännyin ja näin joukon mopopoikia takanani. Ikinä ei ole niin hävettänyt mutta onneksi olin pienessä nousussa niin kuittasin vain, että housuun oli tulossa, pakko oli kusta. Ei siinä sitten, taksi alle ja alkkarit kusessa treffeille.
No onhan noita kertynyt. Joskus jämähtää pidättelystä niin, että rakko ei meinaa tyhjentyä ja vatsaan sattuu jälkikäteen.
Olin loppusuoralla raskaana, eikä silloin jaksa pidättää samalla lailla kun vauva painaa rakkoa. Olimme lenkillä koirien kanssa ja matkalla kotiin. Lähin vessa oli kotona. En jaksanut pidättää vaan pissa alkoi valua vaaleita housuja pitkin. Tuon jälkeen en uskaltanut lähteä kotipihaa kauemmaksi.
Kävin JFK:n kentällä vessassa juuri ennen boardingia. Kone lähti kolme tuntia myöhässä hurrikaanin vuoksi, vain yksi kiitorata oli käytössä. Ja alkulentokin oli pitkään pomppuinen joten turvavyövalo paloi. Ihan hillitön vessahätä jo varmaan tunti edellisestä vessareissusta, kiitos kentällä juodun jättikahvin. Ja arvatenkin vessajonolla oli mittaa, en ollut ainoa jolla oli hätä... Oli aika lähellä että en "tehnyt Gerald Depardieut" ja pissannut lattialle...
Synnytyksen aikana iski ihan kauhee veskihätä, mutta vessaan pästyäni sitä ei tullutkaan kuin tippa pari ja pissahätä ei lähtenyt..Kerroin tästä kätilölle ja hän ehdotti katetroimista. Se tunne kun rakko sit tyhjeni oli oikeasti maaginen. Koko loppuraskauden oli kohtu painanut virtsarakkoa ja se ei päässyt kunnolla tyhjenemään. Pissaa tuli 1,4 litraa. :D
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 07:03"]
Kiiihottuuko joku näistä?
[/quote]
Miksi ihmeessä? Nämä on kokemuksina kamalia, mutta sellaisia, jotka jää mieleen. Hauska kertoa jälkikäteen.
Muksuna olin leirillä jossa majoituimme 6 hengen kopperossa. Yöllä heräsin pissahätään, ja koska ulkona oli säkkipimeää en tietenkään uskaltanut ulos puskapissalle. Fiksuna lapsena siis kiipesin alas sängystä ja pissasin sen kopin lattialle. Lattia oli jotain lastulevyn kaltaista levyä joka oli onneksi imenyt pissat pois aamuun mennessä enkä jäänyt kiinni tästä koskaan.
Toisen kerran olin linja-autossa, elettiin aikaa jolloin busseissa ei ollut vessoja. Hätä yllätti ja koveni kovenemistaan, pari tuntia kärvisteltyäni aloin katselemaan ympärilleni mihin pissata. En kehdannut pyytää kuskia pysäyttämään. Koska bussissa ei ollut kuin muutama matkustaja, oli ilta ja kohtuullisen pimeää, menin istumaan viereiselle paikalle, nostin hameeni ja laskin pikkuhousuni ja pissasin bussin penkille. Onneksi se imi kaiken pissan sisälleen eikä kukaan tullut istumaan viereeni loppumatkalla.
Olin teininä ollut kylillä juopottelemassa enkä viitsinyt koko ajan ravata puskapissillä niin loppuillasta arvelin odottaa siihen asti että pääsin kotiin. Rakko meinasi räjähtää jo matkalla ja kotiin ja vessaan päästyäni en saanut housujen vyötä auki. Vyössä ei siis ollut reikiä vaan se oli semmoinen kangasvyö missä jonkinlainen solkilukitus. Voi sitä tuskaa kun yritin äheltää vyötä auki ja eihän se lähtenyt... Lopulta yritin repiä housuja vöineen päivineen pois jalasta mutta eihän ne tiukat farkut mihinkään lähteneet. Kovin pitkään en ehtinyt vyön ja housujen kanssa tapella kun kusi alkoi jo virrata. Sain sitten onneksi vyön auki ja kusiset housut jalasta mutta ikinä en enää samanlaisia vöitä käyttänyt!