En ota mieheltäni suihin
Mieheni pyytää usein minua ottamaan häneltä suihin, mutta minua ei vain haluta. Hän sanoo että se tuntuu mielettömän hyvältä. Olen kyllästynyt hänen vonkaamiseensa eikä oikein tee mieli muutenkaan. Miten hänet saisi ymmärtämään, etten halua?
Jonkun kerran olen ottanut kortsun kanssa. Se ei kuulemma tunnu niin hyvältä kuin paljaana, mutta siihen hän on tyytynyt, silloin kun olen antanut.
Kommentit (142)
Jätä se sika niin miehesi voi löytää kunnon naisen joka osaa ottaa myös poskeen.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:44"]Mieheni pyytää usein minua ottamaan häneltä suihin, mutta minua ei vain haluta. Hän sanoo että se tuntuu mielettömän hyvältä. Olen kyllästynyt hänen vonkaamiseensa eikä oikein tee mieli muutenkaan. Miten hänet saisi ymmärtämään, etten halua? Jonkun kerran olen ottanut kortsun kanssa. Se ei kuulemma tunnu niin hyvältä kuin paljaana, mutta siihen hän on tyytynyt, silloin kun olen antanut. [/quote] Onko joku asia, jota sinä ap haluat, mutta miehesi ei suostu tekemään? Miltä se tuntuu sinusta?
[/quote]
En ole ap, mutta miksi sen pitäisi tuntua pahalta? Minusta tuntuisi vain miehen puolesta pahalta, jos ei "kykenisi" johonkin, mikä mulle olis normaalia ja tuottais nautintoa. Koska tosiaan mullehan riittäisi vain vaihtaa kumppania, sille toiselle ei ehkä sekään. Ellei sitten hänestä seksi olisi kiihottavampaa jonkun muun kuin minun kanssani. Mullehan se ois sitten voi voi ja miksi olenkaan valinnut sen miehen.
En ole koskaan ottanut suihin, enkä kaipaa nuolentaa.
Mä otan mieheltäni suihin, olen tehnyt sitä jo suhteen alkuajoista lähtien, eli 18 vuoden ajan. Ja mies tykkää. Niin tykkään myös minä enkä kyllästy siihen puuhaan varmasti koskaan. Suihin ottaessa mies on aina niin rento, avoin ja luottavainen, että sitä tilaa ei saa normaalisti puuhatessa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v
[/quote]
Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet.
Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:44"]Mieheni pyytää usein minua ottamaan häneltä suihin, mutta minua ei vain haluta. Hän sanoo että se tuntuu mielettömän hyvältä. Olen kyllästynyt hänen vonkaamiseensa eikä oikein tee mieli muutenkaan. Miten hänet saisi ymmärtämään, etten halua? Jonkun kerran olen ottanut kortsun kanssa. Se ei kuulemma tunnu niin hyvältä kuin paljaana, mutta siihen hän on tyytynyt, silloin kun olen antanut. [/quote] Onko joku asia, jota sinä ap haluat, mutta miehesi ei suostu tekemään? Miltä se tuntuu sinusta?
[/quote]
En ole ap, mutta miksi sen pitäisi tuntua pahalta? Minusta tuntuisi vain miehen puolesta pahalta, jos ei "kykenisi" johonkin, mikä mulle olis normaalia ja tuottais nautintoa. Koska tosiaan mullehan riittäisi vain vaihtaa kumppania, sille toiselle ei ehkä sekään. Ellei sitten hänestä seksi olisi kiihottavampaa jonkun muun kuin minun kanssani. Mullehan se ois sitten voi voi ja miksi olenkaan valinnut sen miehen.
En ole koskaan ottanut suihin, enkä kaipaa nuolentaa.
[/quote]
Väität, että sinulle on ihan ok se, jos haluat jotain eikä mies sitä suostu sinulle tekemään? Ei tuntuisi pahalle tai et miettisi, että en halua olla hänen kanssan?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v
[/quote]
Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet.
Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita.
[/quote]
Kirjoittajan uskomuksia naureskelin. Ja kuinkahan hän meinaa ratkaista asian tulevaisuudessa, jos kohdalle osuu nainen, jolla ei ole emättimessä juurikaan tuntoa vaan vaatii koskettelua ja kieltä lauetakseen? Niitähän kirjoittaja ei toisen mieliksi halua tehdä. Eikö silloin yhdyntä taas ole tälle mahdolliselle kumppanille vain toisen mieliksi? Ja sitäkään ei tulisi tehdä. Ja näin ollen seksielämä estyy kyseisen kumppanin kanssa. Joten vähän huvittuneena mietin tilannetta:D
N32v
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 10:44"]Mieheni pyytää usein minua ottamaan häneltä suihin, mutta minua ei vain haluta. Hän sanoo että se tuntuu mielettömän hyvältä. Olen kyllästynyt hänen vonkaamiseensa eikä oikein tee mieli muutenkaan. Miten hänet saisi ymmärtämään, etten halua? Jonkun kerran olen ottanut kortsun kanssa. Se ei kuulemma tunnu niin hyvältä kuin paljaana, mutta siihen hän on tyytynyt, silloin kun olen antanut. [/quote] Onko joku asia, jota sinä ap haluat, mutta miehesi ei suostu tekemään? Miltä se tuntuu sinusta? [/quote] En ole ap, mutta miksi sen pitäisi tuntua pahalta? Minusta tuntuisi vain miehen puolesta pahalta, jos ei "kykenisi" johonkin, mikä mulle olis normaalia ja tuottais nautintoa. Koska tosiaan mullehan riittäisi vain vaihtaa kumppania, sille toiselle ei ehkä sekään. Ellei sitten hänestä seksi olisi kiihottavampaa jonkun muun kuin minun kanssani. Mullehan se ois sitten voi voi ja miksi olenkaan valinnut sen miehen. En ole koskaan ottanut suihin, enkä kaipaa nuolentaa. [/quote] Väität, että sinulle on ihan ok se, jos haluat jotain eikä mies sitä suostu sinulle tekemään? Ei tuntuisi pahalle tai et miettisi, että en halua olla hänen kanssan?
[/quote]
No joo. Olen ollut jopa miehen kanssa, jolla ei seissyt. Toki kyse ei ollut "ettei suostu", mutta en mä ajattele, että seksissä kukaan huvikseen ja pahalla ei johonkin suostu. Pikemminkin, ettei kykene. Ja en mä siitä rankaisis. En itsekään kykene olemaan kovin monipuolinen. En ole koskaan tahallani epä-kyennyt. Kun ei pysty, niin ei pysty.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v [/quote] Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet. Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita. [/quote] Kirjoittajan uskomuksia naureskelin. Ja kuinkahan hän meinaa ratkaista asian tulevaisuudessa, jos kohdalle osuu nainen, jolla ei ole emättimessä juurikaan tuntoa vaan vaatii koskettelua ja kieltä lauetakseen? Niitähän kirjoittaja ei toisen mieliksi halua tehdä. Eikö silloin yhdyntä taas ole tälle mahdolliselle kumppanille vain toisen mieliksi? Ja sitäkään ei tulisi tehdä. Ja näin ollen seksielämä estyy kyseisen kumppanin kanssa. Joten vähän huvittuneena mietin tilannetta:D N32v
[/quote]
Mitä huvittavaa siinä on? En mäkään olisi miehen kanssa joka lauetakseen vaatii yhtään mitään. Jos se, mitä annan ei riitä, niin ei kai se minun mokani ole? Sitten on hyvä sellainen nainen ja etsii jonkun muun kuin tuon kirjoittajan. Eihän sille mitään voi.
Ketään ei tietysti pidä pakottaa tai painostaa väkisin mihinkään.
Silti on asioita, varsinkin parisuhteessa, jossa pitäisi\kannattaisi ajatella sitä kumppania, kumppanin haluja ja nautintoa. Lähteä pois siitä itsekeskeisyydestä. Ajatella toista _omasta halusta_ ja tahdosta. Ei pakottamalla.
M37
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v [/quote] Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet. Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita. [/quote] Kirjoittajan uskomuksia naureskelin. Ja kuinkahan hän meinaa ratkaista asian tulevaisuudessa, jos kohdalle osuu nainen, jolla ei ole emättimessä juurikaan tuntoa vaan vaatii koskettelua ja kieltä lauetakseen? Niitähän kirjoittaja ei toisen mieliksi halua tehdä. Eikö silloin yhdyntä taas ole tälle mahdolliselle kumppanille vain toisen mieliksi? Ja sitäkään ei tulisi tehdä. Ja näin ollen seksielämä estyy kyseisen kumppanin kanssa. Joten vähän huvittuneena mietin tilannetta:D N32v
[/quote]
Mitä huvittavaa siinä on? En mäkään olisi miehen kanssa joka lauetakseen vaatii yhtään mitään. Jos se, mitä annan ei riitä, niin ei kai se minun mokani ole? Sitten on hyvä sellainen nainen ja etsii jonkun muun kuin tuon kirjoittajan. Eihän sille mitään voi.
[/quote]
Kyllä tuli itsekäs vaikutelma. Millaisia parisuhteita sinulla on takana?
M37
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:15"]
[/quote]
[/quote]
Seksistä jotain ymmärtävänä ja sitä paljon harrastaneena, monien erilaisten kumppanien kanssa, voin todeta, että usko pois, toi kommentti oli hulvaton xD
N32v
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:23"]
Ketään ei tietysti pidä pakottaa tai painostaa väkisin mihinkään. Silti on asioita, varsinkin parisuhteessa, jossa pitäisi\kannattaisi ajatella sitä kumppania, kumppanin haluja ja nautintoa. Lähteä pois siitä itsekeskeisyydestä. Ajatella toista _omasta halusta_ ja tahdosta. Ei pakottamalla. M37
[/quote]
Ei se mielestäni ole itsekeskeisyyttä, jos ei kykene.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:15"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v [/quote] Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet. Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita. [/quote] Kirjoittajan uskomuksia naureskelin. Ja kuinkahan hän meinaa ratkaista asian tulevaisuudessa, jos kohdalle osuu nainen, jolla ei ole emättimessä juurikaan tuntoa vaan vaatii koskettelua ja kieltä lauetakseen? Niitähän kirjoittaja ei toisen mieliksi halua tehdä. Eikö silloin yhdyntä taas ole tälle mahdolliselle kumppanille vain toisen mieliksi? Ja sitäkään ei tulisi tehdä. Ja näin ollen seksielämä estyy kyseisen kumppanin kanssa. Joten vähän huvittuneena mietin tilannetta:D N32v [/quote] Mitä huvittavaa siinä on? En mäkään olisi miehen kanssa joka lauetakseen vaatii yhtään mitään. Jos se, mitä annan ei riitä, niin ei kai se minun mokani ole? Sitten on hyvä sellainen nainen ja etsii jonkun muun kuin tuon kirjoittajan. Eihän sille mitään voi. [/quote] Kyllä tuli itsekäs vaikutelma. Millaisia parisuhteita sinulla on takana? M37
[/quote]
3 kappaletta miesten kanssa, joille olen ollut mieletön catch ja he minulle alle tasoni. En nauttinut seksistä. Nyt 9-vuotinen avoliitto ja pari lasta nykyisen mieheni kanssa. Seksi-intoa ollut mulla reilun vuoden. Mutta aika huono oon nauttimaan, estoisuutta löytyy paljon. Mies on kestänyt seksittömiä kausia ja nyt sitten on seksiä ihan minkä verran mies vain tahtoisi. Mutta en ota suihin. Mies ei ole pyytänyt, kun olen sanonut, että olisin siinä varmaan tosi huono.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:15"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v [/quote] Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet. Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita. [/quote] Kirjoittajan uskomuksia naureskelin. Ja kuinkahan hän meinaa ratkaista asian tulevaisuudessa, jos kohdalle osuu nainen, jolla ei ole emättimessä juurikaan tuntoa vaan vaatii koskettelua ja kieltä lauetakseen? Niitähän kirjoittaja ei toisen mieliksi halua tehdä. Eikö silloin yhdyntä taas ole tälle mahdolliselle kumppanille vain toisen mieliksi? Ja sitäkään ei tulisi tehdä. Ja näin ollen seksielämä estyy kyseisen kumppanin kanssa. Joten vähän huvittuneena mietin tilannetta:D N32v [/quote] Mitä huvittavaa siinä on? En mäkään olisi miehen kanssa joka lauetakseen vaatii yhtään mitään. Jos se, mitä annan ei riitä, niin ei kai se minun mokani ole? Sitten on hyvä sellainen nainen ja etsii jonkun muun kuin tuon kirjoittajan. Eihän sille mitään voi. [/quote] Seksistä jotain ymmärtävänä ja sitä paljon harrastaneena, monien erilaisten kumppanien kanssa, voin todeta, että usko pois, toi kommentti oli hulvaton xD N32v
[/quote]
Ei ollut, aivan kuin sinulla olisi joku seksin käsikirja, mistä luulet, että seksi on samanlaista kaikille? Olet tyhmä ja lisäksi saatanan alentava.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:15"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v [/quote] Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet. Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita. [/quote] Kirjoittajan uskomuksia naureskelin. Ja kuinkahan hän meinaa ratkaista asian tulevaisuudessa, jos kohdalle osuu nainen, jolla ei ole emättimessä juurikaan tuntoa vaan vaatii koskettelua ja kieltä lauetakseen? Niitähän kirjoittaja ei toisen mieliksi halua tehdä. Eikö silloin yhdyntä taas ole tälle mahdolliselle kumppanille vain toisen mieliksi? Ja sitäkään ei tulisi tehdä. Ja näin ollen seksielämä estyy kyseisen kumppanin kanssa. Joten vähän huvittuneena mietin tilannetta:D N32v [/quote] Mitä huvittavaa siinä on? En mäkään olisi miehen kanssa joka lauetakseen vaatii yhtään mitään. Jos se, mitä annan ei riitä, niin ei kai se minun mokani ole? Sitten on hyvä sellainen nainen ja etsii jonkun muun kuin tuon kirjoittajan. Eihän sille mitään voi. [/quote] Kyllä tuli itsekäs vaikutelma. Millaisia parisuhteita sinulla on takana? M37
[/quote]
3 kappaletta miesten kanssa, joille olen ollut mieletön catch ja he minulle alle tasoni. En nauttinut seksistä. Nyt 9-vuotinen avoliitto ja pari lasta nykyisen mieheni kanssa. Seksi-intoa ollut mulla reilun vuoden. Mutta aika huono oon nauttimaan, estoisuutta löytyy paljon. Mies on kestänyt seksittömiä kausia ja nyt sitten on seksiä ihan minkä verran mies vain tahtoisi. Mutta en ota suihin. Mies ei ole pyytänyt, kun olen sanonut, että olisin siinä varmaan tosi huono.
[/quote]
Et todellakaan tainnut olla mikään catch näille miehille, kun et edes seksistä pitänyt xDxDxD Itsestään liikoja luuleminen ja tuo kumppanien arvottaminen "tasoille" ei muuten kaunista yhtään ketään. Miehiä eikä naisia. Otetaan yksilöt yksilöinä:)
N32v
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote]
Ei siinä tietenkään mitään väärää ole, jos asia on kummastakin ok ja hyväksyttävä. Tavalla tai toisella yhteisymmärryksessä sovittu. Se voi olla kompromissi siellä miehen puolellakin. Parisuhde on kokonaisuus.
Kokonaisuus jossa ei itsekkyydelle ole sijaa minun mielestä. Aina voi miettiä miksi ei kykene, miksi on estoinen tai miksi ei halua. Voisiko sille tehdä jotain vai olla itsekäs ja pakottaa toinen siihen. Omien estojen, halujen ja kyvyttömyyden muuttaminen kun ei ole helppo tie. Helppo linnoittautua itseensä.
M37
PS. Tämä alkaa jo muistuttaa aiempaa "haluttomuus" keskustelua. Eräässä samoja piirteitä. Vai mitä N32v
M37
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:27"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:15"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 18:29"] [quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 17:49"]Mä en itse halua itselleni naista, joka suostuu ottamaan suihin. Koska eihän kukaan tee sitä oikeasti omasta halustaan vaan miellyttääkseen. Mua kiinnostaa niin hyvän itsetunnon omaava nainen, jonka ei tarvitse miellyttää säännöllisesti - toki kompromissejä on hyvä kyetä tekemään, mutta itsekään en halua nuolla toista, joten miksi hänen pitäisi tehdä niin minulle? [/quote] Ja ikää oli 16v, kokemuksia seksistä ja naisista pyöreä nolla:D N32v [/quote] Kuinka niin, sähän käytännössä katsoen siis edellytät, että seksissä tehdään asioita toisen painostamana. Kun kirjoittaja siis uskoo, ettei kukaan ota suihin kuin toisen painostamana. Taidat itsekin tehdä niin, kun sua NIIN vaivaa erilaiset mielipiteet. Sellaisiakin naisia on, jotka eivät tahdo omasta halustaan ottaa suihin, esim. minä. Enkä ole siis siksi koskaan ottanut, koska mun ei tarvitse miellyttää miestä vailla tunteita. [/quote] Kirjoittajan uskomuksia naureskelin. Ja kuinkahan hän meinaa ratkaista asian tulevaisuudessa, jos kohdalle osuu nainen, jolla ei ole emättimessä juurikaan tuntoa vaan vaatii koskettelua ja kieltä lauetakseen? Niitähän kirjoittaja ei toisen mieliksi halua tehdä. Eikö silloin yhdyntä taas ole tälle mahdolliselle kumppanille vain toisen mieliksi? Ja sitäkään ei tulisi tehdä. Ja näin ollen seksielämä estyy kyseisen kumppanin kanssa. Joten vähän huvittuneena mietin tilannetta:D N32v [/quote] Mitä huvittavaa siinä on? En mäkään olisi miehen kanssa joka lauetakseen vaatii yhtään mitään. Jos se, mitä annan ei riitä, niin ei kai se minun mokani ole? Sitten on hyvä sellainen nainen ja etsii jonkun muun kuin tuon kirjoittajan. Eihän sille mitään voi. [/quote] Kyllä tuli itsekäs vaikutelma. Millaisia parisuhteita sinulla on takana? M37 [/quote] 3 kappaletta miesten kanssa, joille olen ollut mieletön catch ja he minulle alle tasoni. En nauttinut seksistä. Nyt 9-vuotinen avoliitto ja pari lasta nykyisen mieheni kanssa. Seksi-intoa ollut mulla reilun vuoden. Mutta aika huono oon nauttimaan, estoisuutta löytyy paljon. Mies on kestänyt seksittömiä kausia ja nyt sitten on seksiä ihan minkä verran mies vain tahtoisi. Mutta en ota suihin. Mies ei ole pyytänyt, kun olen sanonut, että olisin siinä varmaan tosi huono. [/quote] Et todellakaan tainnut olla mikään catch näille miehille, kun et edes seksistä pitänyt xDxDxD Itsestään liikoja luuleminen ja tuo kumppanien arvottaminen "tasoille" ei muuten kaunista yhtään ketään. Miehiä eikä naisia. Otetaan yksilöt yksilöinä:) N32v
[/quote]
No sikäli olin, koska kelpasin heille, vaikka en pitänyt seksistä. Oman toiseni olisivat hylänneet, eihän heidän olisi ollut mitään järkeä olla kanssani. Oli myös itse helpompaa kestää ajatus, että tulisin jätetyksi koska en pidä seksistä, jos en ollut kovin rakastunut. Tai siis kun en ollut. Mutta kivoja, mukavia ihmisiä he olivat ihan, ei siinä mitään.
Oman toiseni, siis oman tasoiseni
Tässäkin ketjussa ilmenee ihmisten itsekkyys. Minä en halua, minä teen kuin minä haluan, minä haluan sitä mutta en halua itse tehdä. Minä, minä, minä.
Eikö parisuhteessa pidä tehdä välillä kompromisseja (tietty tietyissä rajoissa)? Eikö parisuhteessa toisen nautinto ja halun osoittaminen toista kohtaan ole tärkeää?
.
Minä haluan sinua. Minä haluan, että nautit. Minä rakastan sinua.
Ne oikeat "minät"
M37