40-vuotias, miten hoidat itseäsi ettet rupsahtaisi lähivuosina?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Tärkeimmät vinkkini nuorekkuuteen:
- Ei aurinkoa! Aina varjossa tai aurinkosuoja. Aurinko vanhentaa järjettömästi etenkik keski-iässä
- Ei lapsia. Ei tarvi selittää.
- Ei miestä. No man, no cry ;).
- Hyvät yöunet joka yö.
- Leppoisa elämäntyyli, ei stressiä.
- Vettä, kasviksia, lihaa, rasvaa. Ja viiniä sielun onnellisuuden ylläpitämiseksi.
Entäs kun en ole omaan napaan tuijottaa, tästä voi ottaa tietty tuon liiallisen auringon pois ja nauttia rennosta elämästä ja viinistä. Aikuiset lapset, joita pidän ainoana asiana mitä minusta tänne jää kuoltuani. Niin, ja nautin työstäni joka on erittäin mielenkiintoista, kun ei tee liikaa.
Hymyilyharjoitusta kannattaa tehdä kotona niin ei tarvitse ihmisille hymyillä. Nostaa niitä hamsteripusseja kun ei ole poskipäiden lihakset surkastuneet.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa myös sosiaaliset suhteet. Vaalikaa hyviä ihmissuhteita, energiaa vievät- miettikää tarvitsetteko niitä.
Totta. Poistin kaikki ihmissuhteeni kun jokainen niistä on kuluttava. Tietysti suvulle ja perheelle täytyy vielä kommunikoida.
Ihonhoidosta ja vitamiineista/lisäravinteista suosituksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei aurinkoa! Aina varjossa tai aurinkosuoja. Aurinko vanhentaa järjettömästi etenkik keski-iässä
- Hyvät yöunet joka yö.
- Vettä, kasviksia, lihaa, rasvaa. Ja viiniä sielun onnellisuuden ylläpitämiseksi.
Entäs kun en ole omaan napaan tuijottaa, tästä voi ottaa tietty tuon liiallisen auringon pois ja nauttia rennosta elämästä ja viinistä. Aikuiset lapset, joita pidän ainoana asiana mitä minusta tänne jää kuoltuani. Niin, ja nautin työstäni joka on erittäin mielenkiintoista, kun ei tee liikaa.
Saat nauttia ihan mistä haluat. Itse en hankkisi niitä lapsia vaikka maksettaisiin. Ei ole mitään väliä sillä mitä meistä jää tänne kuoleman jälkeen, elän mieluummin nyt onnellisena kuin kärsin lapsia kasvattaessa jonkun kuvitellun suuremman hyvän puolesta.
Se nuorekkaana pysyminen on vain kirsikka kakun päällä.
En mitenkään. Ei mua kiinnosta yhtään se rupsahdanko vai en.
Rento ja mukava elämäntyyli. Luonnossa liikkuminen, uinti ja avannossa uiminen. Karsi tyhjät tai kuluttavat ihmissuhteet. Nuku riittävästi. Hanki lemmikki, jos olet eläinrakas, lisää mielihyvähormoneja. Nauti hyvistä ihmissuhteista, ruuasta ja viinistä. Muista hyvä asenne ja itsevarmuus.
Vierailija kirjoitti:
- Hyvät yöunet joka yö.
Itse en viihdy auringossa yhtään. En siksi että se vanhentaa vaan siksi että en vain tykkää siitä. En muutenkaan mene helteillä ulos.
Naista ei ole eikä tule. Haluan olla yksin koska yksin viihdyn parhaiten. Kasviksia en voi sietää enkä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Hyvät yöunet joka yö.
Saat nauttia ihan mistä haluat. Itse en hankkisi niitä lapsia vaikka maksettaisiin. Ei ole mitään väliä sillä mitä meistä jää tänne kuoleman jälkeen, elän mieluummin nyt onnellisena kuin kärsin lapsia kasvattaessa jonkun kuvitellun suuremman hyvän puolesta.
Se nuorekkaana pysyminen on vain kirsikka kakun päällä.
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä merkityksellisemmäksi läheiset lapseni ovat tulleet. Iloitsen, kun ovat omassa elämässä, opinnoissa ja ihmissuhteissa. Pahinta olisi, jos välit menisivät lapsiin. Muita ihmisiä ja rakkauksia tulee ja menee, toivottavasti lapset pysyvät. Oma aika on kyllä nyt ihanaa, nautin siitäkin.
Minä olen 42, mutta säännöllisesti mua ihmiset luulee että oon nuorempi. Luultavasti geenit auttaa eniten, mutta minä olen ollut kohta 10 vuotta vegaani, alkoholia olen käyttänyt viimeiset 15 vuotta todella vähän, en polta, en ota aurinkoa ja kesällä käytän aina aurinkorasvaa (tätä oon tehnyt aina, kun palan niin herkästi) ja olen hoitanut ihoani hyvin jostain parikymppisestä. Harrastan voimanostoa eli treenaan säännöllisesti. Lisäksi minä nukun tarpeeksi, olen petissä klo 21.45 joka arki-ilta ja viimeistään klo 23.00 viikonloppuisin.
Kaikki edellämainitut ja buustaukset botoxilla ja tarvittaessa muilla täyteaineilla. Näitä pidän salaisina aseina kunnes on pakko ottaa kovemmat keinot käyttöön.
Ei ole suunnitelmissa mitään erityisiä toimia rupsahtamisen estämiseksi. On parempaakin tekemistä kuin yrittää näyttää mahdollisimman nuorelta mahdollisimman pitkään. Jatkan elämäni ihan tavalliseen tapaan. Myös juoksuharrastusta, vaikka minulle on sanottu, että se saa keski-ikäisen, hoikan naisen näyttämään riutuneelta.
Elän niin kuin ennenkin. Ei kiinnosta pätkääkään rupsahdanko vai en.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suunnitelmissa mitään erityisiä toimia rupsahtamisen estämiseksi. On parempaakin tekemistä kuin yrittää näyttää mahdollisimman nuorelta mahdollisimman pitkään. Jatkan elämäni ihan tavalliseen tapaan. Myös juoksuharrastusta, vaikka minulle on sanottu, että se saa keski-ikäisen, hoikan naisen näyttämään riutuneelta.
Mulle yx tuttava sanoi, että näytän kuivalta rusinalta. Tarkemmin ajatellen, hän on osittain oikeassa, vaikka ilkeä olikin. Silti aion treenata puolimaratoniin. Se siitä.
Loppusuihku aina jääkylmällä vedellä. Sama kasvopesussa.
Kylmä vesi kiinteyttää ihoa, pistää veren kiertämään ja vähentää selluliittia.
Vierailija kirjoitti:
- Hyvät yöunet joka yö.
Muuten hyvä mutta lapset ei _automaattisesti_ vanhenna.
T. Viiden äiti, pilates- ja joogaohjaaja, ja nuoren näköinen olen
Iloinen mieli nuorentaa. Erittäin monesta tulee siinä 45-55v iässä äkäinen, äreä, kesto-v*tutus päällä, tiuskiva ja jotenkin luovuttanut.
Jos johonkin kannattaa panostaa niin tähän. Ei niinkään kollageeneihin tai retinoleihin tms
Parhaiten rupsahtamista ehkäisee se, että nauttii elämästä, oli minkä ikäinen tahansa.
Kollageenia purkista. Retinoli ja kosteuttavat voiteet.