40-vuotias, miten hoidat itseäsi ettet rupsahtaisi lähivuosina?
Kommentit (200)
Olen pian 47. Syön vähähiilihydraattisesti, harrastan juoksua monta kertaa viikossa, hoidan hyvin hiuksia (pitkät ja paksut) ja ihoa.
Mutta tärkein, siis aidosti tärkein asia on tämä:
Tietoisesti pysyn iloisena, hyväntuulisena ja ajattelen positiivisesti, etten muutu kärttyiseksi ja katkeraksi. Hymy ja iloinen mieli nuorentaa!
Ei liian raskasta liikuntaa, kun kaikki rasva palaa niin alkaa paikat roikkumaan.
En ottanut koronarokotetta. Rokotetut vanhenee silmissä. Pelottavaa.
Vähähiilarinen on kusetusta. Iho menee romuksi. Suolisto tarvitsee kuituja ja keho kivennäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vähähiilarinen on kusetusta. Iho menee romuksi. Suolisto tarvitsee kuituja ja keho kivennäisiä.
Kuituja saa kun syö puoli kiloa juureksia ja leseitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä nuorenin rokotuksesta! ;)
Minä olen aina hoitanut itseäni yli nelikymppisenä. Pitänyt painon kurissa, jumpannut, elänyt terveellisesti. Syönyt kollageenia, laittanut kasvonaamioita, hyviä naamarasvoja. Jne,
Olen 53 v nyt. Ei mahda mitään. Silti ikäännyn. Hamsterinpussit tekevät tuloaan ja kulmat valahtaneet alaspäin. Edelleen purkeissa retinolia yms.
Vierailija kirjoitti:
Olen pian 47. Syön vähähiilihydraattisesti, harrastan juoksua monta kertaa viikossa, hoidan hyvin hiuksia (pitkät ja paksut) ja ihoa.
Tietoisesti pysyn iloisena, hyväntuulisena ja ajattelen positiivisesti, etten muutu kärttyiseksi ja katkeraksi. Hymy ja iloinen mieli nuorentaa!
Joo, siis mikään ihonhoito, facelift, raivo-jumppa tms ei auta jos on koko ajan kärttyinen, naama norsunveellä, valittaa, on katkera.
Sen sijaan kun hymyilee aidosti ja on lämmin, iloinen ja positiivinen, näyttää kauniilta vaikka olisi kaksoisleukaa ja vähän ylikiloja.
Hoidan ihoa morfisilla kentillä. (Äänitaajuus)
Tärkeimmät vinkkini nuorekkuuteen:
- Ei aurinkoa! Aina varjossa tai aurinkosuoja. Aurinko vanhentaa järjettömästi etenkik keski-iässä
- Ei lapsia. Ei tarvi selittää.
- Ei miestä. No man, no cry ;).
- Hyvät yöunet joka yö.
- Leppoisa elämäntyyli, ei stressiä.
- Vettä, kasviksia, lihaa, rasvaa. Ja viiniä sielun onnellisuuden ylläpitämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
VHH:lla saa molempia runsaasti eli mikähän on ongelma? 😅 Mun 20 vuotta piinannut akne parantui vasta VHH:llä eli juupa juu, romahti iho...
Vierailija kirjoitti:
Tärkeimmät vinkkini nuorekkuuteen:
- Ei aurinkoa! Aina varjossa tai aurinkosuoja. Aurinko vanhentaa järjettömästi etenkik keski-iässä
- Ei lapsia. Ei tarvi selittää.
- Ei miestä. No man, no cry ;).
- Hyvät yöunet joka yö.
- Leppoisa elämäntyyli, ei stressiä.
- Vettä, kasviksia, lihaa, rasvaa. Ja viiniä sielun onnellisuuden ylläpitämiseksi.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoisesti pysyn iloisena, hyväntuulisena ja ajattelen positiivisesti, etten muutu kärttyiseksi ja katkeraksi. Hymy ja iloinen mieli nuorentaa!Joo, siis mikään ihonhoito, facelift, raivo-jumppa tms ei auta jos on koko ajan kärttyinen, naama norsunveellä, valittaa, on katkera.
Sen sijaan kun hymyilee aidosti ja on lämmin, iloinen ja positiivinen, näyttää kauniilta vaikka olisi kaksoisleukaa ja vähän ylikiloja.
Tää on just näin. Eikä edes tarvitse hymyillä koko aikaa, ettei vaikuta idiootilta. Mutta se myönteinen asenne ja itsevarmuus. Se kaunistaa iässä kuin iässä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli pelottavan tiukkaa tieteellisesti todistettua faktaa 😎.
Vierailija kirjoitti:
Terveellinen ruoka, alko pois, ei sokeria, kevyttä liikuntaa raittiissa ilmassa, vedenjuonti.
Tämä + uni.
Riittävä uni, vitamiinit, paljon vihreää ravintoa, raitista ilmaa ja liikuntaa, hyvät kosteuttavat kasvovoiteet.
Sokeri ja alko pois, mielummin vähän rasvaa luiden päällä. Retinoli kohtuudella. Mikroneulaus, jooga.
Muistakaa myös sosiaaliset suhteet. Vaalikaa hyviä ihmissuhteita, energiaa vievät- miettikää tarvitsetteko niitä.
Terveellinen ruoka, alko pois, ei sokeria, kevyttä liikuntaa raittiissa ilmassa, vedenjuonti.