Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?

Vierailija
17.02.2022 |

Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.

Kommentit (654)

Vierailija
181/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille miehessä on tärkeää miehen palkka.

Tämän takia olen vapaaehtoisesti sinkku.

Haluan, että nainen kiinnostuu minusta, eikä palkastani.

Vierailija
182/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sairaseläkkeellä. Omillani tulen toimeen ja ihan normaalia elämää elelen, mutta tuntuu tuolla deittisivustoilla tämä asia olevan monelle miehelle este. Miksiköhän?

No joku ns. vajavaisuus sinulla on. Kyllä mies tai nainen etsii sellaista, joka olisi kuitenkin ns. vähemmän vajavainen. En tarkoita tätä pahalla, mutta itsepä kysyit.

Ai että sairaseläkkeellä olevat ovat vajavaisia ja heillä ei sit vissiin ole oikeutta parisuhteeseen? Onpa kapeakatseista suhtautumista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tasojahan ei ehdottomasti ole olemassa, mutta jotenkin ne kemiat löytyy aina helpommin koulutetun hyväpalkkaisen kanssa. 

Vierailija
184/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ruvennut seurustelemaan vakavasti jo teininä?

Vierailija
185/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan skipata teennäisyydet ja siirtyä Viroon (ei Tallinna/Tarto)

Lähinnä kysyvät oletko taloudellisesti vakaa ja odottavat hyviä käytöstapoja joihin kuuluu kukat plus tarjoaminen.

Tietenkin nykyistä profiilia pitää hioda. Ilmoitat olevasi vailla tulevaa kotiäitiä (viroksi/venäjäksi)

Venäjällä uranaiset kysyvät käytkö töissä. Mutta mikään tietyn ammatin puuttuminen ei ole niin suuri turn off, että se estäisi suhteen. Suomessa sen sijaan se näyttää olevan naisille.

Vierailija
186/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään tasojahan ei ehdottomasti ole olemassa, mutta jotenkin ne kemiat löytyy aina helpommin koulutetun hyväpalkkaisen kanssa. 

Niin? Jos kumpikin on hankkinut korkeakoulutuksen, niin sehän on vain luonnollista.

Vierailija
187/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kehtaa kysyä suoraan paljon on rahaa tai kuinka paljon tienaa

Miksi miehet sitten niin hanakasti ja oma-aloitteisesti aina kertovat, millainen auto heillä on?

Olet ilmeisesti sen oloinen nainen, johon helppo tehdä vaikutus autoilla?

Vierailija
188/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska keskityin koulutukseeni.

Vierailija
189/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sairaseläkkeellä. Omillani tulen toimeen ja ihan normaalia elämää elelen, mutta tuntuu tuolla deittisivustoilla tämä asia olevan monelle miehelle este. Miksiköhän?

No joku ns. vajavaisuus sinulla on. Kyllä mies tai nainen etsii sellaista, joka olisi kuitenkin ns. vähemmän vajavainen. En tarkoita tätä pahalla, mutta itsepä kysyit.

Ai että sairaseläkkeellä olevat ovat vajavaisia ja heillä ei sit vissiin ole oikeutta parisuhteeseen? Onpa kapeakatseista suhtautumista

Ei kenelläkään ole mitään oikeutta parisuhteeseen. Ihme termiä käytät. Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen. Jollei joku halua sairaseläkkeellä olevaa, niin ei halua. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
190/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan úlimiehilleensimmäinen ajatus näyttää olevan rahan ja statuksenpetössä juokseva vòsu. Hirmu yllätys. Tässäpä yksi syy,miksi kannattaa kysyä,että tunnistaa mulgun, javoi sanoa, ettäkäväisen puuterihuoneessa,ja juosta äkkiä karkuuun,ja ajatella,että väistin luodin👍

Ei luotia voi väistää.

Vierailija
191/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet sitten niin hanakasti ja oma-aloitteisesti aina kertovat, millainen auto heillä on?

En ole. Inhoan miehiä, jotka kuvittelevat mukahienon auton tekevän vaikutuksen. Pahimmillaan joku on ostanut ihan liian kalliin auton velkarahalla, ihan järjetöntä.

Vierailija
192/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska keskityin koulutukseeni.

Eihän nuo ole mitenkään toisensa poissulkevia. Olisit opiskellut sen tyttöystävän kanssa yhdessä.

Vierailija
193/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä hirmuylläri että kemiaa on todennäköisemmin älykkään ja aktiivisen ja sosiaalisesti taitavan kanssa kuin elämäntapatyöttömän yksinkertaisen lusmun.

Vierailija
194/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on niin peruskysymys ihmisiin tutustuessa, ainakin useimmissa tilanteissa.

Ainakin oma ammattini/koulutukseni kertoo jo todella paljon mielenkiinnonkohteistani ja ylipäätään elämästäni. Kaikilla toki ei välttämättä, mutta kai sitä nyt yleensä on ruvennut sellaiseen hommaan joka itseä kiinnostaa ja siten se ammatti tai koulutus kertoo itsestä jotain.

Vierailija
195/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tosiaan kannattaa jättää ammatin kysyminen väliin ja kysyä mieheltä tämän lemmikkieläimistä ja harrastuksista. Yksi hyvä asia selvittää heti alkuun on kysyä, asuuko mies vielä vanhempiensa kanssa vai onko jo muuttanut omilleen.

Vierailija
196/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet tuntuvat kuvittelevan, että autolla on suurikin merkitys naisille? Aika usein rakkauselämään liittyen kuulee jotain autolla leijumista, mutta oikeasti en nyt muista tietäväni yhtäkään naista joka olisi vähääkään kiinnostunut autoista.

Vähän niin kuin miehet tuntuvat luulevan, että naisten ihannemies on samanlainen kuin miesten ihannemies, eivätkä tajua miksi naiset pitävät vaikka jostain Benjamin Cumberbatch -tyyppisistä miehistä.

Vierailija
197/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miehenä mitään sitä vastaan, että kysellään ammattia, koulutusta, tulotasoa. Ymmärrän, että nämä ovat suurimmalle osalle naisista kumppanissa todella merkityksellisiä asioita. Se mikä mua häiritsee on, kun toistellaan, että ei sillä koulutuksella tai työpaikalla ole väliä ja että kyllä työtönkin voi löytää kumppanin, koska persoonallisuus ja sisäinen kauneus ovat lopulta tärkeintä. Voitaisiinko sopia, että lopetetaan valehtelu ja lopetetaan turhan toivon antaminen esimerkiksi työttömille tai huonosti koulutetuille miehille?

Vierailija
198/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole miehenä mitään sitä vastaan, että kysellään ammattia, koulutusta, tulotasoa. Ymmärrän, että nämä ovat suurimmalle osalle naisista kumppanissa todella merkityksellisiä asioita. Se mikä mua häiritsee on, kun toistellaan, että ei sillä koulutuksella tai työpaikalla ole väliä ja että kyllä työtönkin voi löytää kumppanin, koska persoonallisuus ja sisäinen kauneus ovat lopulta tärkeintä. Voitaisiinko sopia, että lopetetaan valehtelu ja lopetetaan turhan toivon antaminen esimerkiksi työttömille tai huonosti koulutetuille miehille?

Etkö sinäkään tunne yhtään pariutunutta ammattikoulun käynyttä miestä? Etkö vaikka miten pinnistät?

Vierailija
199/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan ammatiksi deittipalveluihin aina lastenlääkäri. Se timii erittäin hyvin. Aamulla häivyn hiljaa nauraen. Naiset kuvittelevat pokaavansa loppuelämänsä elättäjän. Oikeasti olen rekkakuski.

Kannattaa 5 minuuttia jututtaa naista, jotta tietää mikä ammatti vetoaa. Tilanteen mukaan olen toimitusjohtaja, pankkiiri, upseeri, lääkäri, lentäjä, muusikko tai kirjailija.

Kahdesta viimemeinitusta jää kiinni aika helposti, jos valehtelee.

Joskus uppoaa, joskus ei. Mutta vaikka kaikki ei uskoisikaan, nii tärkeämpää on, että jotkut uskovat tai enemmänkin haluavat uskoa. Ja seuraavana aamuna ei se naista niin kiinnostakaan. Sai hyvät kyydit ja se on tärkeintä.

Paitsi että ei ole hääppöset kyydit olleet kun joudut koko ajan etsimään uutta kyyditettävää etkä itsekään halua ottaa uusiksi.

Moi Jenni, kivaa oli, otetaanko uudestaan.

T. Laivastoupseeri

Ei kiitos ja hyvää jatkoa. T. Jenni

Voi ei, laivastoupseeri sai Jenniltä pakit :(

Eipä ne laivastoupseerin antamat kyydit sitten kummoisia olleet, kun jatko ei kelvannut. Mies taisi olla sellainen kahden minuutin pikajyystäjä.

Ihan kaikkea ei voi laittaa mun piikkiin. Jennin lentäjämies tuli yllättäen kotiin ja tuli kiire hoitaa homma maaliin nopeasti.

Vierailija
200/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vastata ammatti kysymykseen että olet ihminen, Jumalan edessä tasavertainen rikkaan ja koulutetun kanssa. Jeesusta ei kiinnosta tittelit.

Niin, mutta jos ei olekaan treffeillä Jeesuksen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi