Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?
Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.
Kommentit (654)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui kuuluisassa tanssiravintola Vanha Maestrossa noin kaksikymmentä vuotta sitten. Olin mies, noin nelikymppinen. Baaritiskillä juttelin ihan fiksun oloisen miehen kanssa. Hän kertoi mitä oli tapahtunut hetki sitten. Hän oli hakenut naista tanssiin, ja nainen alkoi heti pommittaa kysymyksillä. Asuinpaikka. Ammatti. Auto, Ammatti, Mies kyllästyi ja sanoi: "no, minä olen paskakuski". Tanssi pysähtyi kuin seinään. Nainen sanoi: "kuule, minusta tuntuu, että me ei olla oikein samalla tasolla". Ihmissuhde loppui siihen. Se ei tätä miestä tuntunut ollenkaan harmittavan. Hänen oikea ammattinsa jäi tietämättä kun ei se minua kiinostanut.
Itse tunnen yhden pienen hennon tyttömäisen
lääkärinaisen jolta tanssittava setä kysyi missäs tyttö on töissä. Nainen siihen että sairaalassa. Setä siihen että jaa varmaan hoitoapulainen/apuhoitaja ja voithan sä hakea hoitajakouluun.
Itse olen huomannut että duunarimiesten ilme on jotenkin ahdistunut kun kysyttäessä sanoo koulutuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on tärkeä tieto ja se, että onko töissä tällä hetkellä. Vaikuttaa suuresti tuleeko treffit vai ei.
Mitä hiton väliä sillä on treffien kannalta onko joku "tällä hetkellä" töissä? Miten se määrittää ihmistä? T. nainen ja töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ammatiksi deittipalveluihin aina lastenlääkäri. Se timii erittäin hyvin. Aamulla häivyn hiljaa nauraen. Naiset kuvittelevat pokaavansa loppuelämänsä elättäjän. Oikeasti olen rekkakuski.
Kannattaa 5 minuuttia jututtaa naista, jotta tietää mikä ammatti vetoaa. Tilanteen mukaan olen toimitusjohtaja, pankkiiri, upseeri, lääkäri, lentäjä, muusikko tai kirjailija.
Kahdesta viimemeinitusta jää kiinni aika helposti, jos valehtelee.
Joskus uppoaa, joskus ei. Mutta vaikka kaikki ei uskoisikaan, nii tärkeämpää on, että jotkut uskovat tai enemmänkin haluavat uskoa. Ja seuraavana aamuna ei se naista niin kiinnostakaan. Sai hyvät kyydit ja se on tärkeintä.
Jonnen päiväuni. Nyt takaisin sinne tunnille täältä satuilemasta.
Niillä taitaa olla jo koulu loppu, mutta iltapäiväkerho on auki vielä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Golddiggerit vauhdissa.
Ei, Pertti, se sinun kahdentonnin bruttopalkka saa golddiggereitä kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siitä saa jo aika hyvän käsityksen ihmisestä. Ja tottakai näistä kysytään.
Kyllä ne jotkut miehetkin osaavat ovat persoja naisen hienolle tittelille.
Miehiä kiinnostaa naisten tittelit yhtä paljon kuin naisia kiinnostaa paljon mies nostaa penkistä.
Mitä ihmeen tyydytystä te saatte tästä yleistämisestä? En ikimaailmassa ole tavannut nettideiteillä miestä, jota ei olisi kiinnostanut tittelini eli ammattini. Enkä kyllä olisi sellaisen kanssa juttua jatkanutkaan.
Tottakai niistä kysellää kun te täällä niin sanotte. Miehet kyllä tietää mitä pitää tehdä päästäkseen naisen pöksyihin. Naisilla on usein vaikeuksia ymmärtää näitä asioita, ja joillakin miehilläkin. Ei se ole välttämättä laatikkokirurgillekaan helppoa päästä naisen pöksyihin, varsinkin jos oikeasti pitäisi jonkun kauniin pöksyihin päästä. On miehilläkin omat tasonsa, viimeistään myöhemmin kehittyvät kun ei tyydytä enää. Naisilla biologia toimii täysin päinvastaisella tavalla.
ohis
Pöksyihin? Kerroin tuossa miehistä, joiden kanssa on tutustuttu parisuhdemielessä. Seksikumppanit olen iskenyt baarista ja silloin ammatilla ei ole ollut merkitystä puolin eikä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ammatiksi deittipalveluihin aina lastenlääkäri. Se timii erittäin hyvin. Aamulla häivyn hiljaa nauraen. Naiset kuvittelevat pokaavansa loppuelämänsä elättäjän. Oikeasti olen rekkakuski.
Kannattaa 5 minuuttia jututtaa naista, jotta tietää mikä ammatti vetoaa. Tilanteen mukaan olen toimitusjohtaja, pankkiiri, upseeri, lääkäri, lentäjä, muusikko tai kirjailija.
Joskus uppoaa, joskus ei. Mutta vaikka kaikki ei uskoisikaan, nii tärkeämpää on, että jotkut uskovat tai enemmänkin haluavat uskoa. Ja seuraavana aamuna ei se naista niin kiinnostakaan. Sai hyvät kyydit ja se on tärkeintä.
Paitsi että ei ole hääppöset kyydit olleet kun joudut koko ajan etsimään uutta kyyditettävää etkä itsekään halua ottaa uusiksi.
Moi Jenni, kivaa oli, otetaanko uudestaan.
T. Laivastoupseeri
Ei kiitos ja hyvää jatkoa. T. Jenni
Voi ei, laivastoupseeri sai Jenniltä pakit :(
Eipä ne laivastoupseerin antamat kyydit sitten kummoisia olleet, kun jatko ei kelvannut. Mies taisi olla sellainen kahden minuutin pikajyystäjä.
Ehkäpä Jenni tykkää enemmän lastenlääkäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee ihan samaa, ne kysyy multa ensimmäisten lauseiden joukossa. Varmaan johtuu siitä, että se kuuluu yleisiin tapoihin? Töissä vietetään niin paljon aikaa, että se väkiselläkin kertoo jotain ihmisestä, kunnianhimosta, arvoista.
Ja minut on lempattu sen jälkeen, kun kuuli ammattini. Tein silloin sairaalasiivoojan hommia. Nykyään maisteri
Mies kysyy tietääkseen haluaako nainen elättäjän.
Nainen kysyy tietääkseen onko miehestä elättäjäksi maksamaan kaiken "pikkukivan".
-
No huh, mitä kysymyksiä... Normaalilla työssä käyvällä ihmisellä hyvin suuri osa elämää liittyy työhön, työntekoon, työyhteisöön ja sitä myötä ammattiin. Itse pidän noista asioista keskustelemista maailman luonnollisimpana asiana vaikka kyseessä olisi ainoastaan satunnainen ja lyhyt tuttavuus Silja Europan tanssiparketilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee ihan samaa, ne kysyy multa ensimmäisten lauseiden joukossa. Varmaan johtuu siitä, että se kuuluu yleisiin tapoihin? Töissä vietetään niin paljon aikaa, että se väkiselläkin kertoo jotain ihmisestä, kunnianhimosta, arvoista.
Ja minut on lempattu sen jälkeen, kun kuuli ammattini. Tein silloin sairaalasiivoojan hommia. Nykyään maisteri
Nainen kysyy tietääkseen onko miehestä elättäjäksi maksamaan kaiken "pikkukivan".
Jälleen voisi kysyä, että kuka mies ja kuka nainen, mutta väliäkö tuolla. Pääasia, että palstamiehet ovat jälleen kerran illanvietossa meidän mammojen kanssa. Kuluuhan se elämä niinkin ;-)
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tämä kaikki "pikkukiva"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se on tärkeä tieto ja se, että onko töissä tällä hetkellä. Vaikuttaa suuresti tuleeko treffit vai ei.
Mitä hiton väliä sillä on treffien kannalta onko joku "tällä hetkellä" töissä? Miten se määrittää ihmistä? T. nainen ja töissä
No minä en lähde työttömien kanssa treffeille. Sinä saat tehdä toisin.
Vierailija kirjoitti:
-
No huh, mitä kysymyksiä... Normaalilla työssä käyvällä ihmisellä hyvin suuri osa elämää liittyy työhön, työntekoon, työyhteisöön ja sitä myötä ammattiin. Itse pidän noista asioista keskustelemista maailman luonnollisimpana asiana vaikka kyseessä olisi ainoastaan satunnainen ja lyhyt tuttavuus Silja Europan tanssiparketilla.
Samaa mieltä. Ja työ on "helppo" aihe, neutraalimpi kuin joku uskonto tai poliittinen kanta - jotka ovat sinänsä suhteen kannalta ehkä olennaisempia, mutta yleensä uuden tuttavuuden kanssa ei aloiteta sellaisista aiheista. Työ on neutraali aihe, mutta ei yhtä turha kuin vaikka säätilan päivittely, ja työhön liittyvissä keskusteluissa voi kuitenkin puhua myös itsestään ja elämästään - paljastamatta kuitenkaan mitään liian intiimiä tai arkaluontoista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sairaseläkkeellä. Omillani tulen toimeen ja ihan normaalia elämää elelen, mutta tuntuu tuolla deittisivustoilla tämä asia olevan monelle miehelle este. Miksiköhän?
No joku ns. vajavaisuus sinulla on. Kyllä mies tai nainen etsii sellaista, joka olisi kuitenkin ns. vähemmän vajavainen. En tarkoita tätä pahalla, mutta itsepä kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ei ole hääppöset kyydit olleet kun joudut koko ajan etsimään uutta kyyditettävää etkä itsekään halua ottaa uusiksi.
Moi Jenni, kivaa oli, otetaanko uudestaan.
T. Laivastoupseeri
Ei kiitos ja hyvää jatkoa. T. Jenni
Voi ei, laivastoupseeri sai Jenniltä pakit :(
Eipä ne laivastoupseerin antamat kyydit sitten kummoisia olleet, kun jatko ei kelvannut. Mies taisi olla sellainen kahden minuutin pikajyystäjä.
Ehkäpä Jenni tykkää enemmän lastenlääkäreistä.
-
No tyypillinen lastenlääkäri ei vietä avovesikautta sotalaivalla purjehtimassa:
"Merivoimien laivalla karu ilmiö: 60 prosenttia henkilöstöstä erosi puolisostaan
-
"Nykylain puitteissa työputket venyvät pahimmillaan jopa yhdeksän viikon mittaisiksi. Pahimmillaan työajat ovat johtaneet esimerkiksi eroaaltoon yksittäisellä Merivoimien aluksella."
-Tiedän tapauksia!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005898959.html
-
En ainakaan sitä ihmettele, jos tositarkoituksella liikkeellä oleva Lady kysyy miehen ammattia. Meripalveluksessa olevan upseerin/vast. vaimona kun olet käytännössä yksinhuoltajana viikkoja putkeen, jopa puhelimella puolison kiinni saaminen on epävarmaa
-.
Koska työ on mulle tärkeää ja se kertoo ihmisestä paljon. Lisäksi oon ite hyvätuloinen ja haluan, ettei mun tarvi elättää miestä ja että se mies voi omilla tuloillaan elää mun kanssa samantasoista elämää. Jos mulla olis joku huonotuloinen puoliso, niin mun elintaso laskisi, koska mun pitäs sitten maksaa senkin matkat ja autot ja talonpuolikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
Samaa mieltä. Ja työ on "helppo" aihe, neutraalimpi kuin joku uskonto tai poliittinen kanta - jotka ovat sinänsä suhteen kannalta ehkä olennaisempia, mutta yleensä uuden tuttavuuden kanssa ei aloiteta sellaisista aiheista. Työ on neutraali aihe, mutta ei yhtä turha kuin vaikka säätilan päivittely, ja työhön liittyvissä keskusteluissa voi kuitenkin puhua myös itsestään ja elämästään - paljastamatta kuitenkaan mitään liian intiimiä tai arkaluontoista.
-
Komppaan satasella!
Edellinen
Toivovat miehen olevan kynegoloogi.... ;D
Onhan lääkärillä ja teurastajalla kieltämättä hiukan eri kaiku.
Itse olen sairaseläkkeellä. Omillani tulen toimeen ja ihan normaalia elämää elelen, mutta tuntuu tuolla deittisivustoilla tämä asia olevan monelle miehelle este. Miksiköhän?