Huutokauppa-Heli oli leipassu 20v kaakun koristeena pelkkiä vaahtokarkkeja
aika surkean näköinen räpistys mun 6vuotiaskin tekee hienompia
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kukin koristelee miten tahtoo ja taitaa.
tuossahan on kyse asiakkaille tarjottavasta kakusta, he tuovat kuitenkin huutokauppiaille sen tienestin
Moni kakku päältä kaunis mutta silkkoa sisältä , maku ratkaisee mutta onhan jotkut koristelut aivan huikeita . Itse en jaksaisi enkä osaisi koristella niin . Pääasia että kakku maistuu .
Meillä kakut on syötäviksi, ei katsottaviksi. Eikös joku just jäänyt kiinni siitä, että koristeli kaupan halpiskakun oikein nätiksi, mutta kakku ei sitten maistunutkaan oikein miltään.
Ajatus tärkein, kilttiä että itse tehnyt. Varmasti maistuu monelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuossahan on kyse asiakkaille tarjottavasta kakusta, he tuovat kuitenkin huutokauppiaille sen tienestin
Paljonko kakkua jäi jäljelle? Olit siis paikan päällä tarkistamassa menekin ja myyntikatteen, eikö vain?
Mikäs siinä jos tykkää. Meidän perheessä riittää että maku on täydellinen, ulkonäköä voi nysvätä jos haluaa muttei se niin tärkeää ole perheen sisäisissä juhlissa.
AP löysi kakustakin jotain maristavaa ja toivoi, että kaikki tulisivat palstalla tukemaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä on ongelmasi?
itselleen voi tehdä millaisen haluaa mutta tätä tarjottiin HUUTOKAUPAN asikkaille!
Onhan ne videoissa aina värittömän näköisiä mutta hyviähän ne on maultaan. Eikä noin isoja kakkuja koristella millään marsipaanihahmoilla koska jokaisella pitäisi olla omat koristeet.
ketään syönyt niitä rähmäpullia Hirvaskankaalla?