Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?
Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.
Kommentit (654)
Voisiko sitten olla ero siinä että miehet (yleensä) haluaisi että asiat menisi vaan omalla painollaan kun ovat niin hyviä tyyppejä ja naiset haluaa pohtia pidemmällä tähtäimellä yhteensopivuutta?
Vrt "onko pakko jutella netissä, miksei voida mennä vaan kahville?"
Enkä nyt puhu seksijutuista vaan suhteen etsimisestä, ihan eri kriteerit.
Kyllä itseäni kiinnostaa ammatti siksi koska se kertoo koulutustaustan ja ympyrät missä viettää päivät, ja raha sen verran että jos oma ajatukseni unelmalomasta on vaikka purjehdus Atlantin yli, safari ja ratsastus Patagoniassa niin onko toisella rahkeita osallistua sellaiseen vai yksinkö pitää mennä taas.
Kyllähän ammatti kertoo ihmisestä paljon. Kuhunkin ammattiin päätyy tietyntyyppisiä ihmisiä. Olen itse esimerkiksi kirjastonhoitaja. Herättää varmaan tiettyjä mielikuvia ihmisissä. Mieheni on lääkäri. Se herättää sitten taas toisenlaisia ajatuksia. En ymmärrä miksi ammatin tiedusteleminen olisi jotenkin loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvittääkseen pystyykö mies nostamaan naisen sosioekonomista asemaa ja kuinka paljon.
Sinä se jaksat jankuttaa. Jank jank.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ammatiksi deittipalveluihin aina lastenlääkäri. Se timii erittäin hyvin. Aamulla häivyn hiljaa nauraen. Naiset kuvittelevat pokaavansa loppuelämänsä elättäjän. Oikeasti olen rekkakuski.
Kannattaa 5 minuuttia jututtaa naista, jotta tietää mikä ammatti vetoaa. Tilanteen mukaan olen toimitusjohtaja, pankkiiri, upseeri, lääkäri, lentäjä, muusikko tai kirjailija.
Kahdesta viimemeinitusta jää kiinni aika helposti, jos valehtelee.
Joskus uppoaa, joskus ei. Mutta vaikka kaikki ei uskoisikaan, nii tärkeämpää on, että jotkut uskovat tai enemmänkin haluavat uskoa. Ja seuraavana aamuna ei se naista niin kiinnostakaan. Sai hyvät kyydit ja se on tärkeintä.
Paitsi että ei ole hääppöset kyydit olleet kun joudut koko ajan etsimään uutta kyyditettävää etkä itsekään halua ottaa uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lastenlääkäri toimii kyllä. Olen oikeasti lastenlääkäri mutta en laita ammattiani näkyviin mihinkään juurikin sen vuoksi, että se houkuttelee naisia treffeille kanssani. Ottaa päähän jo nuo sairaanhoitajat, jotka kärkkyvät meitä nuoria sinkkulääkäreitä. Omat treffikumppanit löytyvät useimmiten muualta kuin netin deittipalveluista.
Tästä tulee mieleen yksi kerta kun kävin lapsen kanssa lääkärissä ja lääkäri oli miesmallin näköinen ja myös olemus oli erittäin lämmin. Ainoa ajatus lääkärikäynnit jälkeen oli, että toi lääkäri saa niin paljon pillua, että joutuu oikeasti kieltäytymään 90% pillusta mitä oli tarjolla.
Kyllä sillä ammatilla tuntuu olevan iso merkitys myös miehille. Nuorempana baarissa ollessa miehet kysyivät mitä teen työkseni. Kun sanoin olevani siivooja, eivät sen jälkeen enää juttelua jatkaneet. Ja tämä oli useamman kerran. Tätä aikani kun ihmettelin, ajattelin valehdella seuraavalle. Seuraava kysyi, sanoin olevani merkonomi opiskelija. Juttelu jatkui ja miehellä pysyi mielenkiinto.
Toki kun teoriani oli vahvistettu, en itse jatkanut jutustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan ammatiksi deittipalveluihin aina lastenlääkäri. Se timii erittäin hyvin. Aamulla häivyn hiljaa nauraen. Naiset kuvittelevat pokaavansa loppuelämänsä elättäjän. Oikeasti olen rekkakuski.
Kannattaa 5 minuuttia jututtaa naista, jotta tietää mikä ammatti vetoaa. Tilanteen mukaan olen toimitusjohtaja, pankkiiri, upseeri, lääkäri, lentäjä, muusikko tai kirjailija.
Joskus uppoaa, joskus ei. Mutta vaikka kaikki ei uskoisikaan, nii tärkeämpää on, että jotkut uskovat tai enemmänkin haluavat uskoa. Ja seuraavana aamuna ei se naista niin kiinnostakaan. Sai hyvät kyydit ja se on tärkeintä.
Paitsi että ei ole hääppöset kyydit olleet kun joudut koko ajan etsimään uutta kyyditettävää etkä itsekään halua ottaa uusiksi.
Moi Jenni, kivaa oli, otetaanko uudestaan.
T. Laivastoupseeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hyöty sinusta tietty on, että kun nainen saa oikeasti hyvät kyydit, niin se tarraa mieheen kiinni kynsin ja hampain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä ammatilla tuntuu olevan iso merkitys myös miehille. Nuorempana baarissa ollessa miehet kysyivät mitä teen työkseni. Kun sanoin olevani siivooja, eivät sen jälkeen enää juttelua jatkaneet. Ja tämä oli useamman kerran. Tätä aikani kun ihmettelin, ajattelin valehdella seuraavalle. Seuraava kysyi, sanoin olevani merkonomi opiskelija. Juttelu jatkui ja miehellä pysyi mielenkiinto.
Toki kun teoriani oli vahvistettu, en itse jatkanut jutustelua.
Tämä voisikin olla hyvä keino päästä eroon niistä miehistä, jotka tulevat baarissa juttelemaan, ja joiden kanssa ei halua jatkaa juttua. Jatkossa sanon aina, kun aloittavat sen kyselyn, että olen siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Laivastoupseeri
Ei kiitos ja hyvää jatkoa. T. Jenni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonnen päiväuni. Nyt takaisin sinne tunnille täältä satuilemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sanon aina miehille olevani koirien kouluttaja ja resque-harrastaja. Sitten pidän puolen tunnin monologin koiruliinieni ihanuudesta ja luonteenpiirteistä. Jos mies jaksaa tuon, niin hän on tosissaan minusta kiinnostunut.
Heh, no jollet osaa edes kirjoittaa rescue oikein, niin eipä taida kiinnostaa.
Oho, tulipa kirjoitusvirhe. Et sinä kuitenkaan puheesta sitä erota, joten ei haittaa.
Ei minulla oikeasti koiria ole eikä tule enkä halua sellaista miestäkään, jolla on koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siitä saa jo aika hyvän käsityksen ihmisestä. Ja tottakai näistä kysytään.
Kyllä ne jotkut miehetkin osaavat ovat persoja naisen hienolle tittelille.
Miehiä kiinnostaa naisten tittelit yhtä paljon kuin naisia kiinnostaa paljon mies nostaa penkistä.
Mitä ihmeen tyydytystä te saatte tästä yleistämisestä? En ikimaailmassa ole tavannut nettideiteillä miestä, jota ei olisi kiinnostanut tittelini eli ammattini. Enkä kyllä olisi sellaisen kanssa juttua jatkanutkaan.
Tottakai niistä kysellää kun te täällä niin sanotte. Miehet kyllä tietää mitä pitää tehdä päästäkseen naisen pöksyihin. Naisilla on usein vaikeuksia ymmärtää näitä asioita, ja joillakin miehilläkin. Ei se ole välttämättä laatikkokirurgillekaan helppoa päästä naisen pöksyihin, varsinkin jos oikeasti pitäisi jonkun kauniin pöksyihin päästä. On miehilläkin omat tasonsa, viimeistään myöhemmin kehittyvät kun ei tyydytä enää. Naisilla biologia toimii täysin päinvastaisella tavalla.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vain työttömiä miehiä kiukuttaa ammatin kysyminen
Niin?
Milloin se menee perille, että miehiä ei kiinnosta naisen ammatti? 😅
Miehiä kiinnostaa naisen tissit, peppu, emätin, hiukset, kasvot.
Miksi väitätte vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Laivastoupseeri
Ei kiitos ja hyvää jatkoa. T. Jenni
Voi ei, laivastoupseeri sai Jenniltä pakit :(
Eipä ne laivastoupseerin antamat kyydit sitten kummoisia olleet, kun jatko ei kelvannut. Mies taisi olla sellainen kahden minuutin pikajyystäjä.
Aikaisemmin joku totesi että tietylle alalle päätyvät samankaltaiset henkilöt ja tuossa olikin sitten se syy miksi en paljasta ammattiani aluksi, karkea yleistäminen.
Olen työskennellyt ammatissani riittävän kauan kuullakseni tai lukeakseni lähes kaikki stereotypiat työhöni ja ammattiryhmääni liittyen enkä halua kuunnella niitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain työttömiä miehiä kiukuttaa ammatin kysyminen
Niin?
Milloin se menee perille, että miehiä ei kiinnosta naisen ammatti? 😅
Miehiä kiinnostaa naisen tissit, peppu, emätin, hiukset, kasvot.
Miksi väitätte vastaan?
Juu, kuultu on. Miksi miehiä sitten parisuhteessa tai etenkin sen loppuessa kiukuttaa, jos naisella ei ole koulutusta, ammattia tai tuloja? Miksi valitatte, kun saitte mitä halusitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun tarvitsee nähdä noin paljon vaivaa? Itse (n) aikoinaan pokasin yökerhosta useinkin miehiä mukaan. Kyllä kiinnostuksen herättämiseen riitti ulkonäkö, supliikki ja se, että he olivat fiksuja ja hauskoja. Ammatilla ei ollut pienintäkään merkitystä.
Mutta ehkä sinulla ei ole sellaista ulkonäköä, supliikkia ja huumoria, että niillä saisi naisia, jotka haluvat seksiä kanssasi? Joudut hankkimaan seksisi valehtelemalla ja teeskentelemällä (ikään kuin kukaan uskoisi että olet koskaan saanut naista silläkään tavalla).
Tähän on kyllä pakko kirjoittaa sen verran, että olet kyllä aikamoinen jeesustelija.
Vai oletko sinä nyt jotain niitä ihmeellisiä naisia jotka eivät muka valehtele koskaan eikä ikinä?
Kysypäs muuten vanhemmiltasi ihan tosissaan, että oletko valehdellut? Olet jo lapsesta lähtien ollut surkea valehtelija.
ohis