Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?

Vierailija
17.02.2022 |

Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.

Kommentit (654)

Vierailija
221/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset vain suosiolla laittaisi profiiliin ne ammatit, jotka kelpaa, niin miehet ei suotta tuhlaisi aikaa vääriin naisiin.

Ja samoin myös tulorajat.

-

Tuolon hyvä!

Eikös joku voisi luoda pisteytysjärjestelmän (appin tai softan) jossa olisi eri parametrejä ja oletus-painoarvokerroin kullekin. Se olisi luonnollisesti muokattavissa, sillä niinhän elävässä elämässäkin toinen nainen arvostaa hyvää tanssitaitoa ja toinen kunnossa olevaa lompakkoa ja kolmas erotiikkaosastoa.

Alku-hahmotelma... voi täyentää

-vuosiansio

-painoindeksi

-postinumero

-veneen pituus

-Bemarin malli

-Odotettavissa oleva perintö M€

-lapsia edellisistä suhteista

-tasoitus golffissa

-kaukomatkojen kesto kuukausissa mitattuna

-

-

-

jne  varmaan täydennystä löytyy...?

Palsta-autistihan jo nysväsi tällaisen. Minun mieheni pisteet oli -150. Siis miinus.

Heh!   Mistä sai miinuspisteitä; miksi nolla ei riittänyt??

En muista enää mutta testihän oli luonnollisesti kalibroitu "naisia" lue instatyrkkyjä ajatellen, ja kaikesta normalista ja taviksesta sai miinuspisteitä.

-

No huh huh raadollisuuden määrää...

Vierailija
222/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö pastori? Tai vartija? Onko maanviljelijällä mitään mahdollisuuksia? Entäs turkistarhaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään tasojahan ei ehdottomasti ole olemassa, mutta jotenkin ne kemiat löytyy aina helpommin koulutetun hyväpalkkaisen kanssa. 

Totta hitossa on olemassa tasoja ja siksi sinä et kouluttamattona, kokemattomana ja työttömänä voi saada koulutettua ja hyväpalkkaista naista, kun sinulla ei ole tarjota sille mitään.

Koulutuksessa vaikuttaa kaksi asiaa. 1) Eri koulutuksiin lähtökohtaisesti valikoituu erilaisia ihmisiä ja kokonaan koulutusten ulkopuolelle jää vielä erillinen joukko sekä 2) Koulutus itsessään muokkaa ihmisen ajattelutapaa ja ajatuksia.

Siksi kouluttamattoman ja korkeakoulutetun kemiat eivät kohtaa kuin korkeintaan himokkaassa yhden illan jutussa, jossa puolestaan ulkonäkötekijöillä on iso rooli.

Vierailija
224/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulta rakas ap saa sitten kysyä? Jos kuvitellaan että kahvitellaan puolisen tuntia. Mitä saan kysyä jos en saa edes selvittää sitä mitä teet työksesi eli suurimman osan päivästäsi, päivistäsi, viikoistasi, vuosistasi?

Vierailija
225/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

No huh, mitä kysymyksiä...   Normaalilla työssä käyvällä ihmisellä hyvin suuri osa elämää liittyy työhön, työntekoon, työyhteisöön ja sitä myötä ammattiin.  Itse pidän noista asioista keskustelemista maailman luonnollisimpana asiana vaikka kyseessä olisi ainoastaan satunnainen ja lyhyt tuttavuus Silja Europan tanssiparketilla.

Hyi helvetti.

Toivottavasti en ole koskaan tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
226/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

No huh, mitä kysymyksiä...   Normaalilla työssä käyvällä ihmisellä hyvin suuri osa elämää liittyy työhön, työntekoon, työyhteisöön ja sitä myötä ammattiin.  Itse pidän noista asioista keskustelemista maailman luonnollisimpana asiana vaikka kyseessä olisi ainoastaan satunnainen ja lyhyt tuttavuus Silja Europan tanssiparketilla.

Hyi helvetti.

Mitä ihmettä sitten teet työksesi, jos niin kauhea on siitä puhua?

Vierailija
227/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käviskö pastori? Tai vartija? Onko maanviljelijällä mitään mahdollisuuksia? Entäs turkistarhaaja?

Pastorin ja turkintarhaajan kanssa ei taitaisi katsomukselliset asiat osua yksiin. Maanviljelijä taas todennäköisesti asuu kaukana, joten todennäköisesti se olisi este. Vartijaan suhtaudun vähän skeptisesti, koska osa heistä on ihmistyyppeinä vähän sellaisia, joista en pidä, mutta sanotaanko näin että vartijan ja maanviljelijän kohdalla kokonaisuus ratkaisee. Mutta jollekin muulle, esim. kirkkoon kuuluvalle, voi pastorikin olla hyvä vaihtoehto - itse vaan olen kirkosta eronnut ateisti, ja on huonoja kokemuksia uskovaisista.

Vierailija
228/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulta rakas ap saa sitten kysyä? Jos kuvitellaan että kahvitellaan puolisen tuntia. Mitä saan kysyä jos en saa edes selvittää sitä mitä teet työksesi eli suurimman osan päivästäsi, päivistäsi, viikoistasi, vuosistasi?

Sun kuuluu koiranpentusilmäisenä ihailla itseäsi huomattavasti korkea-arvoisempaa ihmistä, Miestä. Koska et kuitenkaan ole Miss Universum -tasoa, oma tasosi on lähellä nollaa, eikä mikään sitä paranna.

Vierailija
229/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni nettideittailussa on se että moni mies kertoo itse ammattinsa jo profiilissaan. Mitähän sillä halutaan saavuttaa?

Vierailija
230/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole miehenä mitään sitä vastaan, että kysellään ammattia, koulutusta, tulotasoa. Ymmärrän, että nämä ovat suurimmalle osalle naisista kumppanissa todella merkityksellisiä asioita. Se mikä mua häiritsee on, kun toistellaan, että ei sillä koulutuksella tai työpaikalla ole väliä ja että kyllä työtönkin voi löytää kumppanin, koska persoonallisuus ja sisäinen kauneus ovat lopulta tärkeintä. Voitaisiinko sopia, että lopetetaan valehtelu ja lopetetaan turhan toivon antaminen esimerkiksi työttömille tai huonosti koulutetuille miehille?

Etkö sinäkään tunne yhtään pariutunutta ammattikoulun käynyttä miestä? Etkö vaikka miten pinnistät?

Ammattikoululainenkin voi tienata paljon. Se kumoaa matalan koulutuksen vaikutuksen.

Eikä se, että amis pariutuu vielä poista sitä tosiasiaa, että matalan koulutuksen taso on matalampi kuin korkeakoulun käyneillä.

Vierailija
231/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti leimaa koko ihmisen. Kosmetologejakin pidetään reikäpäinä.

Vierailija
232/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni nettideittailussa on se että moni mies kertoo itse ammattinsa jo profiilissaan. Mitähän sillä halutaan saavuttaa?

Todennäköisesti sen on aloittanut joku vartija tms. kyllästyttään ghosteihin, kun kertoo ammattinsa. Sitten se tapa on tarttunut kaikille muillekin. Vrt. pituus profiilissa.

Pituuskaan ei usein ole totta, joten ei siihen ammattiinkaan kannata varauksetta luottaa.

Vierailija
233/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan skipata teennäisyydet ja siirtyä Viroon (ei Tallinna/Tarto)

Lähinnä kysyvät oletko taloudellisesti vakaa ja odottavat hyviä käytöstapoja joihin kuuluu kukat plus tarjoaminen.

Tietenkin nykyistä profiilia pitää hioda. Ilmoitat olevasi vailla tulevaa kotiäitiä (viroksi/venäjäksi)

Venäjällä uranaiset kysyvät käytkö töissä. Mutta mikään tietyn ammatin puuttuminen ei ole niin suuri turn off, että se estäisi suhteen. Suomessa sen sijaan se näyttää olevan naisille.

Jos kerran noin on, niin mitähän johtopäätöksiä siitä kannattaisi vetää? ;-)

Vierailija
234/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole miehenä mitään sitä vastaan, että kysellään ammattia, koulutusta, tulotasoa. Ymmärrän, että nämä ovat suurimmalle osalle naisista kumppanissa todella merkityksellisiä asioita. Se mikä mua häiritsee on, kun toistellaan, että ei sillä koulutuksella tai työpaikalla ole väliä ja että kyllä työtönkin voi löytää kumppanin, koska persoonallisuus ja sisäinen kauneus ovat lopulta tärkeintä. Voitaisiinko sopia, että lopetetaan valehtelu ja lopetetaan turhan toivon antaminen esimerkiksi työttömille tai huonosti koulutetuille miehille?

Väitätkö siis vakavissasi, että yksikään työtön mies ei ole Suomessa löytänyt kumppania?

Vierailija
235/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska loppuviimein suurinta osaa naisista kiinnostaa ennen kaikkea miehen elatuskyky ja joitakin myös miehen yhteiskunnallinen asema/status. Muut tekijät ovat plussaa, mutta yllättävän moni nainen on valmis sietämään luonteeltaan totaalisen kusipäisiä miehiä, jos näillä vain on reilusti varallisuutta/hyvät tulot tai ovat julkkiksia.

Kokeilepa vaikka kokeeksi laittaa hyvin kirjoitettu treffi ilmoitus miehenä. Kerrot siinä luonteestasi ja pehmeistä arvoistasi kauniisti, mutta myös sen, että olet postinjakaja ammatiltasi ja tienaat 1900 eur/kk bruttona.

Voit olla varma, ettei matcheja tule, ellet sitten ole ulkonäöltäsi miesmallin mitoissa.

O tempores, O morales!

Ok. Eli mitä tämä tarkoittaa sinun kannaltasi, mitä sinun kannattaa tehdä? Tai, ellet puhunut omasta kokemuksestasi niin sen miehen, joka tienaa 1900 e/kk bruttona? Vai onko tarkoitus vain hokea tätä?

Vierailija
236/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vaikuttaa siihen, millaista elämä kyseisen ihmisen kanssa olisi, esim merikapteeni muualla, lentokapteeni kanssa pääsee ehkä reissuun halvemmalla, kokki osaa tehdä hyvää ruokaa, lääkäri päivystää pitkiä iltoja ja tuskin jää koti isäksi, eläinhoitolan kaveri on empaattinen, jne,

Hyvä ruoka, halvemmalla reissuun... nämäkö on kriteerejä kumppania valitessa?

Vierailija
237/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 sivua keskustelua siitä, kun aloittaja on tehnyt aika korkealentoisia tulkintoja siitä että potentiaalista kumppania kiinnostaa missä toinen viettää n. 10 h (työmatkat otettu huomioon) viitenä päivänä viikossa.

Ps. minulta on joka ainoa tuttavuus kysynyt ammattia sukupuolesta ja asiayhteydestä riippumatta.

Vierailija
238/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan vasemmalle kaikki miehet joiden profiileissa yritetään esittää varakasta, oli varallisuus aitoa tai feikattua. Ei kiinnosta semmoinen arvomaailma.

Vierailija
239/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Hyi helvetti.

-

Häpeäkös ammattiasi/työttömyyttäsi, vai mikä siinä on noin herkkää sinulle...?

-

Et todennäköisesti osaa asemoitus tilanteeseen, jossa kaksi ventovierasta keskustelee luontevasti ja jopa innolla viikonlopun vietosta Nykissä edellisellä työreissulla...

-

Vierailija
240/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ammatti kertoo sinusta paljon: kiinnostuksenkohteista, osaamisesta. Ja työpaikka kertoo arjen sujuvuudesta: palkasta, työajoista, rutiineista.

Itse etsin suurinpiirtein samanlaista ihmistä kuin itse olen. Samantasoinen palkka, työaika, kiinnostus, älykkyys, vastuunkanto.

Itselle työ on tärkeä osa elämää niin en ehkä voisi arvostaa ihmistä, jolle työ ei olisi tärkeä. Kysyn myös, onko lapsia, koska haluaisin, että toisellakin olisi, jotta olisi samat arvot ja elämäntavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi