Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?
Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.
Kommentit (654)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta erilaista syytä. Ammatti kertoo milloin on vapaata ja milloin töitä (valmentaja vs. opettaja), miten paljon työ vie elämästä aikaa (suorittava taso, johtaja, yrittäjä), mikä painoarvo työllä on elämässä (ura-muu elämä), millaiset asiat henkilöä ammatillisesti kiinnostavat (pappi - controlleri), minkälaisten ihmisten kanssa viettää aikaa n. 8h päivässä (kaupan kassa - psykologi), onko paljon pois kotoa (lentäjä- kääntäjä).
Tietää sitten hieman paremmin milloin ja mikälaista on yhteinenaika. Uupunutta latautumista vai energistä menemistä. Haluaako olla vapaalla kotona ja pyrkiä pois sieltä.
Mutta raha EI TIETENKÄÄN kiinnosta, ei sitten yhtään.
Joitain kiinnostaa, joitain ei.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ei kertoisi ammattiaan, ei se ole työttömyyden merkki.
Joku voi olla esim. poliisi, eikä näyttelijätkään hehkuta titteleitään tinderissä, jos edes ovat oikeita.
Miksi poliisi ei kertoisi ammattiaan kysyttäessä potentiaalille treffikumppanille, vaikka jostain syystä (miksi?) ei sitä profiiliinsa haluaisi laittaa? Omaan tuttavapiiriini kuuluu harrastuksen parista useampikin poliisi, eikä kyllä heistä yksikään ole kysyttäessä jättänyt ammattiaan kertomatta missään tilanteessa kellekään. Enkä nyt kyllä ymmärrä sitäkään, miksi kuvittelet, ettei näyttelijä haluaisi kertoa ammattiaan. Voisitko vähän avata tuota erittäin hämärää ajatusmaailmaasi?
Ot, mutta sama kokemus. Ja lentäjät on kuin vegaanit, se oma status kerrotaan jokaiselle huoneessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanon aina että olen metronomi kun nainen kysyy
Varmaan tuollainen tosi fiksu vitsiniekka saa paljon treffipyyntöjä...
P.s. itsensä tosi hauskoiksi ja nokkeliksi kuvittelevat vitsineikat ovat valtaosalle aika iso turn off - ihan näin vinkkinä
Naisilla tunnetusti on huono huumorintaju.
Siksi sun kannattaisikin katsoa miehiä, kun haluat tyypin, joka ymmärtää sun hyvää huumoriasi.
Vain työttömiä miehiä kiukuttaa ammatin kysyminen
Vierailija kirjoitti:
Voithan skipata teennäisyydet ja siirtyä Viroon (ei Tallinna/Tarto)
Lähinnä kysyvät oletko taloudellisesti vakaa ja odottavat hyviä käytöstapoja joihin kuuluu kukat plus tarjoaminen.
Tietenkin nykyistä profiilia pitää hioda. Ilmoitat olevasi vailla tulevaa kotiäitiä (viroksi/venäjäksi)
Enpä usko. Tunnen työni puolesta virolaisia ja vironvenäläisiä, jotka ovat täällä töissä. Juntti jorma ei kelpaa. Ovat fiksujs, kauniita ja koulutettuja naisia, jos siis ylipäätään olisivat sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui kuuluisassa tanssiravintola Vanha Maestrossa noin kaksikymmentä vuotta sitten. Olin mies, noin nelikymppinen. Baaritiskillä juttelin ihan fiksun oloisen miehen kanssa. Hän kertoi mitä oli tapahtunut hetki sitten. Hän oli hakenut naista tanssiin, ja nainen alkoi heti pommittaa kysymyksillä. Asuinpaikka. Ammatti. Auto, Ammatti, Mies kyllästyi ja sanoi: "no, minä olen paskakuski". Tanssi pysähtyi kuin seinään. Nainen sanoi: "kuule, minusta tuntuu, että me ei olla oikein samalla tasolla". Ihmissuhde loppui siihen. Se ei tätä miestä tuntunut ollenkaan harmittavan. Hänen oikea ammattinsa jäi tietämättä kun ei se minua kiinostanut.
En minäkään jatkaisi juttelua miehen kanssa, joka käyttää ensitapaamisella sanaa paska tai muuten käyttää karkeaa kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta erilaista syytä. Ammatti kertoo milloin on vapaata ja milloin töitä (valmentaja vs. opettaja), miten paljon työ vie elämästä aikaa (suorittava taso, johtaja, yrittäjä), mikä painoarvo työllä on elämässä (ura-muu elämä), millaiset asiat henkilöä ammatillisesti kiinnostavat (pappi - controlleri), minkälaisten ihmisten kanssa viettää aikaa n. 8h päivässä (kaupan kassa - psykologi), onko paljon pois kotoa (lentäjä- kääntäjä).
Tietää sitten hieman paremmin milloin ja mikälaista on yhteinenaika. Uupunutta latautumista vai energistä menemistä. Haluaako olla vapaalla kotona ja pyrkiä pois sieltä.
No kun sitä rahaa tarvitaan elämään. Jos itse käy töissä ja tienaa, ei kiinnosta ottaa mitään tukilusmua. Ei tarvitse minua elättää, mutta kylläkin itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ,tai elämänkoululaista, jolla koukut jääneet peruskouluun,mikä nykyaikana on harvinaista,jakertoo kyllä ihmisestä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos ammatin/työn kysyminen kiusaa, sellaista ei ole.
Mua ei ammatti kiinnosta niinkään vaan se, että käykö töissä tai jos ei käy töissä, niin yrittääkö päästä sinne.
Voisin seurustella työttömänkin kanssa ja olen itsekin välillä ollut työtön, mutta mitään sellaista jannua en ala elättää, jonka päätavoite on sohvalla makoilu.
Mies ei kiinnostu 150 kg naisesta syyllistämällä eikä nainen kiinnostu elämäntapatyöttömästä miehestä syyllistämällä. Tämä vinkkinä elämäntapatyöttömille kun mietitte ajankäyttöänne.
Asetelma ei ole hirveän reilu naisille. Naisen läskit näkyvät ilman kysymistä, mutta miehen rahat ei välttämättä näy. Sen takia naisten on pakko kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ,tai elämänkoululaista, jolla koukut jääneet peruskouluun,mikä nykyaikana on harvinaista,jakertoo kyllä ihmisestä paljon.
Nelikymppisissä on vielä niitä, jotka ovat tehneet ahkerasti töitä 16-vuotiaasta lähtien ja koulut jääneet siksi. Ei heitä elämänkoululaisiksi voi kutsua ja minusta on hienoa, että joku tekee reippaasti töitä vain mahdollistaakseen elämän työn ulkopuolella. Itselleni työn sisällöllä on hyvin valtava merkitys, koska se syö niin osan arkea, että ei minulla näiden ahkerien peruskoululaistenkaan kanssa ole riittävästi yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hauska: Naisia pitäisi kiinnostaa raha mutta ei saa kiinnostaa. Jos teet lapset työttömän hulttion kanssa niin OMA VIKA, jos taas vähän katsot tulotasoa niin OLET LOINEN.
Vierailija kirjoitti:
Asetelma ei ole hirveän reilu naisille. Naisen läskit näkyvät ilman kysymistä, mutta miehen rahat ei välttämättä näy. Sen takia naisten on pakko kysyä.
Vaihda miehiin , niin intressit on samat ja läskimäärä. 3/4 teistä on läskejä. Edes normaalipainoisen miehen löytäminen nykysuomessa on yhtä harvinaista kuin lottovoiton saaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui kuuluisassa tanssiravintola Vanha Maestrossa noin kaksikymmentä vuotta sitten. Olin mies, noin nelikymppinen. Baaritiskillä juttelin ihan fiksun oloisen miehen kanssa. Hän kertoi mitä oli tapahtunut hetki sitten. Hän oli hakenut naista tanssiin, ja nainen alkoi heti pommittaa kysymyksillä. Asuinpaikka. Ammatti. Auto, Ammatti, Mies kyllästyi ja sanoi: "no, minä olen paskakuski". Tanssi pysähtyi kuin seinään. Nainen sanoi: "kuule, minusta tuntuu, että me ei olla oikein samalla tasolla". Ihmissuhde loppui siihen. Se ei tätä miestä tuntunut ollenkaan harmittavan. Hänen oikea ammattinsa jäi tietämättä kun ei se minua kiinostanut.
En minäkään jatkaisi juttelua miehen kanssa, joka käyttää ensitapaamisella sanaa paska tai muuten käyttää karkeaa kieltä.
Et tainnut lukea kuin joka toisen rivin. Eihän ne olleet mikään sovittu ensitapaaminen, vaan normaali haku tanssimaan normit kaksi tanssia (ennen vanhaan). Mies oli ihan hyvin pukeutunut ja käyttäytyi fiksusti. Hän vain kyllästyi naisen uteluun. Huomaa, että tanssissa oli ennen vanhaan vain kuusi minuuttia aikaa jutella. Miehellä olikin juuri tarkoitus tyrmistyttää nainen, kun hän oli niin rahan ja ammatin perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos ammatin/työn kysyminen kiusaa, sellaista ei ole.
Tämä☝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut lukea kuin joka toisen rivin. Eihän ne olleet mikään sovittu ensitapaaminen, vaan normaali haku tanssimaan normit kaksi tanssia (ennen vanhaan). Mies oli ihan hyvin pukeutunut ja käyttäytyi fiksusti. Hän vain kyllästyi naisen uteluun. Huomaa, että tanssissa oli ennen vanhaan vain kuusi minuuttia aikaa jutella. Miehellä olikin juuri tarkoitus tyrmistyttää nainen, kun hän oli niin rahan ja ammatin perään.
Eli mies eli sinä teit tuon lyhyen tanssin aikana selväksi, mikä olet miehiäsi- karkea ja kiroilet.
Ukko39 kirjoitti:
Mä kysyn naisilta ensimmäiseksi elopainoa.
Karsii tehokkaasti pinnalliset pois.
Senhän näkee ulkonäöstä. Ammattia ei näe mistään.
Mutta eikö sinun nimenomaan kannattaisi mainita kaikki tuollaiset asiat, jotka karsivat sellaiset naiset, joita et itsekään arvosta? Eihän tarkoitus olekaan houkutella kaikkia, vaan tarkoitus on myös karsia niitä epäsopivia kandidaatteja. En ainakaan itse kokisi ongelmaksi, jos "karsiutuisin" siksi, että edustan sellaista ajattelutapaa, jota mies ei arvosta tai jopa halveksii. Niinhän sen tulee mennäkin.