Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset nettideittailussa kysyvät aina ammattia?

Vierailija
17.02.2022 |

Olen pistänyt merkille, että tutustumisen aikana naiset eivät ikinä unohda kysyä mieheltä ammattia. Miksi tämä on niin tärkeää?
Muistan kerran yhdet treffit joiden alussa nainen kysyi, että mitäs teet työksesi ja sen jälkeen hän ei kysynyt enää yhtään mitään.
Harvoin kuulen esim. kysymystä, että minkälainen olet luonteeltasi.
Aina tuntuu olevan hirveä kiire kuulla se ammatti, käännetään se keskustelu heti töihin ihan kuin ilman sitä tietoa ei voisi jatkaa tutustumista.

Kommentit (654)

Vierailija
321/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo aloittaa keskustelu mitä teet työksesi ja koulutus.

Tämä! On neutraali aihe. Siitä on helppo aloitraa ja katsoa, miten juttu alkaa luistamaan.

Vierailija
322/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi seurustella poliisin kanssa joten siksi haluaisin tietää miehen ammatin.

Poliisi on poliisi myös vapaa-ajalla joten poliisin kanssa täytyy miettiä tarkemmin keskustelun aiheet ja mitä sanoo.

Olisi kohteliasta kertoa ammatti heti, että tietää tarkemmin miettiä mitä sanoo tai että ei ehdi keskustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on vatkattu samaa 16 sivua eikä elämäntapatyötön ole vimmatusta spinningistä huolimatta metriäkään lähempänä pariutumista.

Entäs töissä käyvät lyhyet miehet?

Oletko koskaan käynyt Prismassa?

Vierailija
324/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ilmoittaa olevansa oman elämänsä toimitusjohtaja, niin miten naiset reagoi siihen?

Kertoo heti että on pershärö ääliö.

Vierailija
325/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut aikaisemmin edes ajatelleeksi, vaikka asia on mulle tosi tosi nou, nou.  Kaikki uskonlahkot tai niiden vallan alaisuudessa lapsuutensa viettäneet olisivat melko pelottava asia uuden seurustelu tuttavuuden suhteen.  En tiedä pystyisinkö olla oikeanlaisesti tukena esim. niin traumaattisissa oloissa eläneestä ja sieltä sitten itsenäistymään lähteneelle.  Kokemusta on vain kaveripohjalla ilmenneistä joiden oma tahto on miten  paljon sitten on halunnut avautua.  Joku heistä on kuitenkin tajunnut, että se maailma on mulle ihan käsittämätön alue. Tämä tuli nyt mieleen kun joku kirjoitti, että työasioista on helpompi lähteä rakentamaan tutustumista kuin jostain uskontoon liittyvästä.  

Vierailija
326/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ilmoittaa olevansa oman elämänsä toimitusjohtaja, niin miten naiset reagoi siihen?

I d i o o t t i.

Vierailija
327/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olis oikeasti helpompi a) mennä töihin tai B) etsiä elämäntapatyötön kumppani?

Vierailija
328/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on vatkattu samaa 16 sivua eikä elämäntapatyötön ole vimmatusta spinningistä huolimatta metriäkään lähempänä pariutumista.

Joo, paljon yksinäisiä miehiä ostoksilla

Vierailija
329/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tullut aikaisemmin edes ajatelleeksi, vaikka asia on mulle tosi tosi nou, nou.  Kaikki uskonlahkot tai niiden vallan alaisuudessa lapsuutensa viettäneet olisivat melko pelottava asia uuden seurustelu tuttavuuden suhteen.  En tiedä pystyisinkö olla oikeanlaisesti tukena esim. niin traumaattisissa oloissa eläneestä ja sieltä sitten itsenäistymään lähteneelle.  Kokemusta on vain kaveripohjalla ilmenneistä joiden oma tahto on miten  paljon sitten on halunnut avautua.  Joku heistä on kuitenkin tajunnut, että se maailma on mulle ihan käsittämätön alue. Tämä tuli nyt mieleen kun joku kirjoitti, että työasioista on helpompi lähteä rakentamaan tutustumista kuin jostain uskontoon liittyvästä.  

Eipä tulisi mieleeni kysyä uskonnolliseen - tai poliittiseen vakaumukseen liittyviä kysynyksiä KENELTÄKÄÄN, saatikka sitten ekalla tai tokalla tapaamiskerralla tuntemattomalta.

Vierailija
330/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt te jekutatte. Kuka hitto baarissa alkaa keskusteleen randomin kaa mitä töitä tekee. Kyl mä oon naisten kaa jutellu ihan kaikesta muusta kuin töistä baarissa.

Baarissa tällaiset puheenaiheet ehkä otetaan esiin, jos ei juttu oikein luista eikä keksi muutakaan kysyttävää/sanottavaa. Mutta valtaosa lienee tässä ketjussa puhunut nettideittailusta tai ekoista treffeistä.

Ja itselleni (olen siis nainen) on kyllä jotkut miehet tulleet baarissa avaamaan keskustelua "haluamalla arvata ammattini". Sitte ovat arvanneet jotain amispohjaista kauneudenhoitoalaa. Tämä on tapahtunut toistuvasti, joten oletan, että ovat opetelleet sen jostain pelimiesoppaista (ja ei, en näytä siltä, että olisin töissä hiusten, meikkien, kynsien, muodin tms parissa). No, oikeaa ammattiani eivät saaneet tietää. En sitten tiedä, mihin varsinaisesti pyrkivät tuolla - ilmeisesti yrittivät ärsyttää ja provosoida minua kertomaan itsestäni jotain. Mutta sen sijaan tuli entistä vahvempi olo, että ei olla samalla aaltopituudella ja että ei kiinnosta.

Vierailija
331/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se nyt kiinnostaa mitä toinen ihminen tekee työkseen. Kysyn sitä yhtälailla muiltakin uusilta tuttavuuksilta kuin vain treffikumppaneilta. 

Vierailija
332/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kysyvät kokoa? Ja jos laitan paremman kuvan niin kommentoidaan ehkä että olen ihmisen näköinen. Joo, taitaa riittää mulle.

Vierailija
333/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä baarissakin tapaamiltani ihmisiltä voin ihan hyvin kysyä mitä he tekevät työkseen tai opiskelevatko he. Minusta se on sellainen kevyt puheenaihe millä voi aloittaa tutustumisen. 

Vierailija
334/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olis oikeasti helpompi a) mennä töihin tai B) etsiä elämäntapatyötön kumppani?

Niinpä. Palstan vänimiehet syyttää naisia hypergamiasta siksi, koska ovat itse sitä. Työttömän, kouluttamattoman perseilevän , moukan sossupummin pitäisi saada koukutettu, työssäkäyvä, fiksu, keskusteluraitoiben nainen.

Vierailija
335/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet joku turkistarhaaja niin enempää en halua sinusta tietää, kun meidän välille ei koskaan voisi tulla mitään.

Vierailija
336/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No öisin kun teikäläiset liikkuu nii varmaan noin. Olen kiinnittänyt tämän palstan takia oikein huomiota asiaan. Olen 160 cm pitkä. Kun laitan 7 cm korkeat kengät tulee jatkuvasti vastaan nuoria miehiä tyttö ystäviensä kanssa jotka on yhtä pitkiä kuin minä koroissa. Olen yllättynyt miten paljon on lyhyitä miehiä.

Vierailija
337/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No öisin kun teikäläiset liikkuu nii varmaan noin. Olen kiinnittänyt tämän palstan takia oikein huomiota asiaan. Olen 160 cm pitkä. Kun laitan 7 cm korkeat kengät tulee jatkuvasti vastaan nuoria miehiä tyttö ystäviensä kanssa jotka on yhtä pitkiä kuin minä koroissa. Olen yllättynyt miten paljon on lyhyitä miehiä.

Siis ne miehet on mun pituisia. Kerran oli neljän nuoren porukka joissa lyhin oli toinen pojista, kaksi pariskuntaa siis. Autolla liikkuivat joten ikä 18+.

Vierailija
338/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitten kysyä munan koko ja kuinka paljon hyppää pituutta? Jos ei tuollaista perusasiaa kuin ammatti saisi kysyä.

Vierailija
339/654 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee ihan samaa, ne kysyy multa ensimmäisten lauseiden joukossa. Varmaan johtuu siitä, että se kuuluu yleisiin tapoihin? Töissä vietetään niin paljon aikaa, että se väkiselläkin kertoo jotain ihmisestä, kunnianhimosta, arvoista. 

Ja minut on lempattu sen jälkeen, kun kuuli ammattini. Tein silloin sairaalasiivoojan hommia.  Nykyään maisteri

Mikä työ maisteri on?

Vierailija
340/654 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi seurustella poliisin kanssa joten siksi haluaisin tietää miehen ammatin.

Poliisi on poliisi myös vapaa-ajalla joten poliisin kanssa täytyy miettiä tarkemmin keskustelun aiheet ja mitä sanoo.

-

- Kenen tarvitsee, kenen ei. Omaan tuttavapiiriin ei kuulu eikä tule kuulumaan henkilöitä, jotka joutuvat varomaan sanomisiaan, jos poliisi vaikka vapaalla, on kuululla.

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä