Kysykää, vastaan kysymyksiinne.t.ammattivalittaja
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:30"]
Miksi et ruvennutkaan R-kioski -yrittäjäksi? Kielsikö mies?
[/quote] Ajattelin että se olisi liian raskas ja vaikea homma mulle. Siinä joutuisi varmasti n 50 tuntia tekemään viikossa vähintään töitä ja kun mies on monesti töissä 10-12 tuntia vuorokaudessa niin lapsi olisi ollut vaikea hoitaa ja nyt kun ei häntä saa enää päivähoitoon hän olisi joutunut olemaan pitkiä päiviä yksin kotona.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:21"]
Missä hullujenhuoneessa tällä hetkellä olet hoidettavana?
[/quote] kotona.ap
[/quote] Tunnustat siis olevasi hullu.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:21"] Missä hullujenhuoneessa tällä hetkellä olet hoidettavana? [/quote] kotona.ap [/quote] Tunnustat siis olevasi hullu.[/quote] En ole.ap
Aion lisätä tämän listan siihen asti että vastaat.
.
Poimin tähän kätevästi sulle kaikki sun skippaamat kysymykset jotka mua kiinnostaa niin saat lainattua kaikki kerralla.
.
Paraniko se sun syöpä johon olit joku aika sitten kuolemassa?
.
Missä asut? (Ei tartte kaupunkia edes laittaa mutta lääni taikka vain etelä-, keski- tai pohjois-suomi).
.
Oletko koskaan valehdellut palstalla?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:32"]
Oletko ymmärtänyt, että riskeeraat paitsi omasi myös läheistesi (molempien poikiesi, miehesi, anoppisi, appesi, sisartesi) yksityisyyden kirjoittamalla niin yksityiskohtaisesti itsestäsi (seksielämää myöten) ja myös heistä?
Henkilöllisyytesi on tunnistettu. Pahantahtoinen ihminen voisi käyttää tietoa hyväkseen. Tämä ei ole kysymys vaan neuvo: älä kirjoita tänne yhtään enempää henkilökohtaisista asioistasi.
[/quote] Ainoa kuka mun henkilöllisyyteni voi täältä tunnistaa on vanhimman lapseni adoptioäiti. Kun sitä asiaa ei tiedä kuin mies,minä ja he.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:30"]
Poimin tähän kätevästi sulle kaikki sun skippaamat kysymykset jotka mua kiinnostaa niin saat lainattua kaikki kerralla. . Paraniko se sun syöpä johon olit joku aika sitten kuolemassa? . Missä asut? (Ei tartte kaupunkia edes laittaa mutta lääni taikka vain etelä-, keski- tai pohjois-suomi). . Oletko koskaan valehdellut palstalla?
[/quote]
Minäkin odotan vastausta näihin
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:43"]
Oletko ymmärtänyt, että riskeeraat paitsi omasi myös läheistesi (molempien poikiesi, miehesi, anoppisi, appesi, sisartesi) yksityisyyden kirjoittamalla niin yksityiskohtaisesti itsestäsi (seksielämää myöten) ja myös heistä?
Henkilöllisyytesi on tunnistettu. Pahantahtoinen ihminen voisi käyttää tietoa hyväkseen. Tämä ei ole kysymys vaan neuvo: älä kirjoita tänne yhtään enempää henkilökohtaisista asioistasi.
[/quote] Ainoa kuka mun henkilöllisyyteni voi täältä tunnistaa on vanhimman lapseni adoptioäiti. Kun sitä asiaa ei tiedä kuin mies,minä ja he.ap
[/quote]
Koko palsta tietää tästä adoptiosta todella paljon yksityiskohtia. Olet kertonut itsestäsi ja läheisistäsi niin paljon, että sinut voi löytää. Sen jälkeen löytyy yhteys adoptiopoikaasi. Mieti, niin keksit, mitä kautta. Sanon tämän tosissani: älä enää kirjoita itsestäsi nettiin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:43"]
[/quote]
Koko palsta tietää tästä adoptiosta todella paljon yksityiskohtia. Olet kertonut itsestäsi ja läheisistäsi niin paljon, että sinut voi löytää. Sen jälkeen löytyy yhteys adoptiopoikaasi. Mieti, niin keksit, mitä kautta. Sanon tämän tosissani: älä enää kirjoita itsestäsi nettiin.
[/quote] Adoptiopaperit yms on salaisia eli tiedän kuka olet.ap
Varmasti adoptiopaperit ovat salaisia eikä sitä kautta kukaan saa tietää asiasta. Mutta olet itse lörpötellyt tänne (= koko maailmalle) niin monta yksityiskohtaa elämästäsi. Ymmärrän, että et itse tajua, mitä kaikkea sinulta on vahingossa lipsahtanut. Aivan ystävällisesti kehotan sinua lopettamaan nettikirjoittelun yksityisasioistasi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:06"]Varmasti adoptiopaperit ovat salaisia eikä sitä kautta kukaan saa tietää asiasta. Mutta olet itse lörpötellyt tänne (= koko maailmalle) niin monta yksityiskohtaa elämästäsi. Ymmärrän, että et itse tajua, mitä kaikkea sinulta on vahingossa lipsahtanut. Aivan ystävällisesti kehotan sinua lopettamaan nettikirjoittelun yksityisasioistasi.[/quote]
En tosiaankaan muista kaikkea mitä olen tänne kirjoitellut, miten voisin muistaa kun joku muu on kirjoitellut nimimerkilläni juttuja tänne kun itse olen ollut palstalta pois, näin on aika monesti käynyt.ap
^ Näin varmasti on. Mutta tosiasioita elämästäsi olet kirjoittanut tänne vain sinä itse. Älä anna enää yhtään uutta vihjettä.
Paraniko se sun syöpä johon olit joku aika sitten kuolemassa?
Missä asut? (Ei tartte kaupunkia edes laittaa mutta lääni taikka vain etelä-, keski- tai pohjois-suomi)
Oletko koskaan valehdellut palstalla?
Yllättäen ammattivalittaja häipyi ketjusta.
Alan liittämään noi kysymykset sit jokaiseen ketjuun jonka näen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:47"]Alan liittämään noi kysymykset sit jokaiseen ketjuun jonka näen.[/quote]
Tee niin.ap