Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää, vastaan kysymyksiinne.t.ammattivalittaja

Vierailija
01.07.2015 |

Saa kysellä.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia referenssejä sulla on myyjän työhön? Entä toimistotyöhön?

Vierailija
22/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:12"]

Minkälaisia referenssejä sulla on myyjän työhön? Entä toimistotyöhön?

[/quote] Ei mitään.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko vielä joskus saavasi työpaikan?

Vierailija
24/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:19"]

[/quote] En mutta pakko on yrittää koska miehenikään ei elätä mua ja joudun aina rahat jostain keksimään eli sit tehtävä vain jotain pientä bisnestä kuten kirppisjuttuja,marjojen poimintaa tms.ap

Vierailija
25/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä vastannut oikeastaan yhteenkään kysymykseen. No, ei yllätys.

Vierailija
26/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:47"]

Et ole vielä vastannut oikeastaan yhteenkään kysymykseen. No, ei yllätys.

[/quote] Kyllä olen.ap

Vierailija
27/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranitko sitä syövästä?

Vierailija
28/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tottako pystyt elättämään itseäsi marjoja poimimalla? Hatunnosto, jos näin on. Se on vielä paljon raskaampaa työtä kuin myyjän homma, joka sekin on raskasta. Ja tiedoksi, että kyllä myyjät on jalkojensa päällä ihan joka kaupassa koko päivän. Vai missä oletko jossain törmännyt istuviin myyjiin?

Vierailija
29/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:00"]

Ihan tottako pystyt elättämään itseäsi marjoja poimimalla? Hatunnosto, jos näin on. Se on vielä paljon raskaampaa työtä kuin myyjän homma, joka sekin on raskasta. Ja tiedoksi, että kyllä myyjät on jalkojensa päällä ihan joka kaupassa koko päivän. Vai missä oletko jossain törmännyt istuviin myyjiin?

[/quote] En mut teen lisäksi kirppisjuttuja ja aina jotain bisnestä.ap

Vierailija
30/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:01"]

Kestääkö sun terveys seisomatyötä? Kysyn, kun joskus opiskelijana olin myyjän hommissa, ja vaikka olin nuori ja terve, jalat oli tosi kovilla. 8 tuntia jalkojen päällä on pitkä aika, sitten vielä se nostelu, kumartelu, kurkottelu ja kyykyttely.

[/quote] Ajattelin että pienissä liikkeissä ei tarvitsisi olla niin paljon jalkojen päällä etteikö se kestäisi. Ei mun terveys kestä jossain isossa ruokakaupassa oloa mutta ajattelin ettei nuo olisi niin raskaita. Ja olen hakenut kaikkia mahdollisia toimistotöitäkin niin hain noita lisäksi.ap

[/quote]

Ajattelit että pienessä liikkeessä tarvitsee seistä vähemmän kun liike on pieni? Jaha. Täytyy vain ihailla tuota sinun logiikkasi riemulaukkaa.

Onko terveydentilasi muuten parantunut ja huimaus hävinnyt, kun aiemmin kerroit, että ilman taluttajaa pääset tuskin sairaalakäytävän päästä toiseen?

Vierailija
31/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:09"]

[/quote]

Mitä ne kirppisjutut ja bisnes on? Valmistatko itse myytävät tuotteet, vai mitä? Jos myyt kirpputorilla aiemmin ostettuja tavaroita halvemmalla, niin voittoahan siitä ei tule.

Vierailija
32/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:01"]

Kestääkö sun terveys seisomatyötä? Kysyn, kun joskus opiskelijana olin myyjän hommissa, ja vaikka olin nuori ja terve, jalat oli tosi kovilla. 8 tuntia jalkojen päällä on pitkä aika, sitten vielä se nostelu, kumartelu, kurkottelu ja kyykyttely.

[/quote] Ajattelin että pienissä liikkeissä ei tarvitsisi olla niin paljon jalkojen päällä etteikö se kestäisi. Ei mun terveys kestä jossain isossa ruokakaupassa oloa mutta ajattelin ettei nuo olisi niin raskaita. Ja olen hakenut kaikkia mahdollisia toimistotöitäkin niin hain noita lisäksi.ap

[/quote]

Ajattelit että pienessä liikkeessä tarvitsee seistä vähemmän kun liike on pieni? Jaha. Täytyy vain ihailla tuota sinun logiikkasi riemulaukkaa.

Onko terveydentilasi muuten parantunut ja huimaus hävinnyt, kun aiemmin kerroit, että ilman taluttajaa pääset tuskin sairaalakäytävän päästä toiseen?

[/quote] On se nyt ollut pikkasen parempi siis tuo huimaus että edes jonkin verran pääsen liikkumaan.ap

Vierailija
33/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:11"]

[/quote]

Mitä ne kirppisjutut ja bisnes on? Valmistatko itse myytävät tuotteet, vai mitä? Jos myyt kirpputorilla aiemmin ostettuja tavaroita halvemmalla, niin voittoahan siitä ei tule.

[/quote] Joo jotakin valmistan. Mä olen elellellyt säästöilläni mutta kaikki on kulutettu niin pakko keksiä jotakin että saa elätettyä itsensä.ap

Vierailija
34/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa olet täällä julistanut "nyt varmasti eroan"? Minä en muista kuin kolme, mutta varmaan itse muistat paremmin.

Vierailija
35/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:21"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 09:19"]

[/quote] En mutta pakko on yrittää koska miehenikään ei elätä mua ja joudun aina rahat jostain keksimään eli sit tehtävä vain jotain pientä bisnestä kuten kirppisjuttuja,marjojen poimintaa tms.ap

[/quote]

Paljonko marjoja olet poiminut ja paljonko niillä tienannut? Ei ihan kilon ja euron tarkkuudella tarvitse vastata, mutta jos edes sataselleen.

Vierailija
36/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä ap koskaan onnellinen? Kirjoituksistasi tänne tulee jotenkin masentunut mielikuva aina. Mutta onko tämä vain sun nettiminä ja sulla oikeasti on elämässä hyviäkin hetkiä?

Vierailija
37/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "jotain" valmistat myyntiin kirpparille?

Oletko joskus poiminut marjoja myyntiin vai onko tämä suunnitteluasteella?

Joko on pojalle koulureppu ostettu? Maksaako mies sen? Millä mielellä poika lähdössä kouluun? Miten kulkee koulumatkat? Onko iltapäiväkerhopaikkaa?

Jaksatko olla pojan kanssa sen pari viikkoa elokuussa kotona kun päivähoito-oikeus loppuu ennenkuin koulu alkaa?

Vierailija
38/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:38"]Oletko sinä ap koskaan onnellinen? Kirjoituksistasi tänne tulee jotenkin masentunut mielikuva aina. Mutta onko tämä vain sun nettiminä ja sulla oikeasti on elämässä hyviäkin hetkiä?[/quote]
Olen mä joskus onnellinen. Tietysti se kun useasti yritin valmistua merkonomiksi ja etenkin tuo viiminen epäonnistuminen silloin n 3v sitten otti lujille.ap

Vierailija
39/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:39"]

Mitä "jotain" valmistat myyntiin kirpparille?

Oletko joskus poiminut marjoja myyntiin vai onko tämä suunnitteluasteella?

Joko on pojalle koulureppu ostettu? Maksaako mies sen? Millä mielellä poika lähdössä kouluun? Miten kulkee koulumatkat? Onko iltapäiväkerhopaikkaa?

Jaksatko olla pojan kanssa sen pari viikkoa elokuussa kotona kun päivähoito-oikeus loppuu ennenkuin koulu alkaa?

[/quote] En kerro mitä valmistan kirppikselle ja olen oikeasti myynyt marjoja. Olen tosin tämän vuosien kotona olon rahoittanut mökkini ja tonttini myynnilla ja tuollaisilla pikku bisneksillä. Pojalla on valmiina koulureppu,menee hyvillä mielin kouluun, minä vien autolla ja tuon hänet koska matkalla 3km on paljon vaarallisia tienylityksiä.  Iltapäiväkerhoon ei mene koska olen kotona. Ja poika on mun potkujen jälkeen ollut kotona ei saa edes viedä kesäksi hoitoon kun toinen vanhempi on kotona.

Vierailija
40/76 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun terveys sitten ihan huono voi olla, jos pystyt poimimaan marjoja. Kovaa hommaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi