Kysykää, vastaan kysymyksiinne.t.ammattivalittaja
Kommentit (76)
Mitä valmistat myyntiin kirppikselle? Miksi et voi vastata tähän kysymykseen?
Olet kertonut täällä elämästäsi melkein kaiken, mutta ikinä et ole aiemmin maininnut valmistavasi jotakin myyntitavaraa kirpputoreille ja tienaavasi marjastuksella. Olisi luullut, että tällaisista onnistuneista bisneksistä olisit raportoinut heti, jos näin olisi tapahtunut.
Vetäisitkö nämä nyt siis hatusta? Anteeksi että epäilen, mutta usein tuntuu siltä, että keksit vastauksia sitä mukaa kuin kysytään. Saahan täällä tietysti valehdellakin niin paljon kuin sielu sietää, ei siinä mitään.
Pieniä käsitöitä valmistan ja myyn ja kyllä hyvinä aikoina marjastan mutta pääosin olen elättänyt itseni mökkini ja tonttini myynnillä.ap
Kysytään näin: minä vuonna viimeksi keräsit marjoja myyntiin? Missä myit ne, torilla, netti-ilmoituksella, muuten? Miten olet järjestänyt lapsen hoidon sillä aikaa, kun olet itse metsässä?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:02"]
Kysytään näin: minä vuonna viimeksi keräsit marjoja myyntiin? Missä myit ne, torilla, netti-ilmoituksella, muuten? Miten olet järjestänyt lapsen hoidon sillä aikaa, kun olet itse metsässä?
[/quote] Toissa vuonna myin ja ihan on löytänyt ostajia oikeastaan ilman kovempaa ilmoittelua. Ja lapsi on usein myös metsässä tai sitten mummon kanssa.ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:05"]
[/quote] Toissa vuonna myin ja ihan on löytänyt ostajia oikeastaan ilman kovempaa ilmoittelua. Ja lapsi on usein myös metsässä tai sitten mummon kanssa.ap
[/quote]
Suunnilleen montako litraa marjoja myit toissa vuonna?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:11"]
[/quote]
[/quote] n 100 litraa mutta kuten jo kerroin niin olen elättänyt itseni mökkini ja tonttini myynnillä. Minulla olisi ollut ihan ok omaisuus jos olisin osannut elää oikein.ap
Sori ap, mutta mä en usko sua. Jos olisit oikeasti tehnyt käsitöitä kirpputorimyyntiin ja marjastanut ja myynyt niitä marjoja, olisit kyllä heti kertonut asiasta täällä. Siis kuinka tuli kädet/jalat/selkä kipeäksi mutta kuinka tienasit kuitenkin hyvät rahat. Sähän raportoit täällä jokaisen aivastuksesikin, ja tämä olis ollut iso asia niihin verrattuna.
Eipä silti, ei täällä mitään totuuspakkoa olekaan. Sulla on oikeus tarinoida ihan mitä tahdot.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:11"]
[/quote]
[/quote] n 100 litraa mutta kuten jo kerroin niin olen elättänyt itseni mökkini ja tonttini myynnillä. Minulla olisi ollut ihan ok omaisuus jos olisin osannut elää oikein.ap
[/quote]
Terveytesi ja toimintakykysi on siis ilmeisen hyvä, kun kykenet rämpimään toistakymmentä ämpärillistä marjoja metsästä. Mustikkaa vaiko puolukkaa poimit vai hillasuollako kävit?
Tässä yksi kysymys: oletko valehdellut täällä koskaan?
Kuinka ehdit marja-aikanakin palstailla päivittäin?
Mihin ratkaisuun päädyit isäsi synttäreistä? Menetkö, vaikka siellä on myös adoptioon antamasi poika ja hänen adoptiovanhempansa?
Tietääkö sun mies, että sun nikki täällä on Ammattivalittaja?
Voisitko näyttää miehellesi kaiken, mitä olet kirjoittanut tänne ja kaksplussalle?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 11:48"]Mihin ratkaisuun päädyit isäsi synttäreistä? Menetkö, vaikka siellä on myös adoptioon antamasi poika ja hänen adoptiovanhempansa?[/quote]
En mene mutta se ei johdu adoptiovanhemmista tai lapsesta vaan meidän automme on rikki ja mieheni on lauantainakin töissä. Ja jos ette usko että marjastan niin aivan sama niin olen tehnyt. Ja voin näyttää kaiken miehelleni mutta miksi näyttäisin?ap
Missä hullujenhuoneessa tällä hetkellä olet hoidettavana?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 12:21"]
Missä hullujenhuoneessa tällä hetkellä olet hoidettavana?
[/quote] kotona.ap
Poimin tähän kätevästi sulle kaikki sun skippaamat kysymykset jotka mua kiinnostaa niin saat lainattua kaikki kerralla.
.
Paraniko se sun syöpä johon olit joku aika sitten kuolemassa?
.
Missä asut? (Ei tartte kaupunkia edes laittaa mutta lääni taikka vain etelä-, keski- tai pohjois-suomi).
.
Oletko koskaan valehdellut palstalla?
Miksi et ruvennutkaan R-kioski -yrittäjäksi? Kielsikö mies?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:49"]
Ei sun terveys sitten ihan huono voi olla, jos pystyt poimimaan marjoja. Kovaa hommaa.
[/quote] Mun terveyteni on aika vaihteleva. Joskus on onneksi parempi mutta sitten on paljon huonojakin aikoja.ap