ärsyttääkö muita nämä oikeinkirjoituspoliisit?
Joka ketjussa on joku huutelija, joka korjailee toisten kirjotusvirheitä, käskee opetella kirjottamaan, ym ym. Mitä välii miten kirjottaa? Aina niistä viesteistä on kuitenki selvän saanu. Onko oikeesti ihmisiä , jotka ei tée koskaan kirjotusvirheitä? Varsinkin ku näpytttelee
Puhelimella, virheitä tuleee niin helposti ja huomaamatta. Mut hei, mitä väälii??
Kommentit (104)
Otsikon eka kirjain isolla kiitos.. Haha! No ei vaiskaan. Leikki liekkinä ei kun...
Ei ärsytä, annan aina yläpeukun jos joku jaksaa korjailla :) eniten ottaa päähän tämä av-palstan "kuullostaa"-ilmiö!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:25"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:17"]Kumma juttu, että minun puhelimeni osaa yhdyssanat ja välimerkit. Onkohan se viallinen? [/quote] Mikä puhelin sulla on, kun se on niin taitava? [/quote]nii,tuus nyt sit kertomaaaaaa [/quote] Minun puhelimeni on 6-7 vuotta vanha liukukantinen Nokia 6700. Kirjoittaa täysin virheetöntä tekstiä, jos minä niin haluan, ja haluanhan minä. Sylimikronikin osaa yhdyssanat ja välimerkit (kuten näkyy) eikä päästä ilmoille näppäilyvirheitä, vaikken käytä oikolukua. Luulen, että teillä kitisijöillä on paljon uudemmat ja tehokkaammat pelit kuin minulla. Onkohan ne tehty tahallisesti kielipuoliksi vai olisiko syy jossain muualla? :) [/quote]Mahtaa varmasti toimia hyvin nämä nettisivustot sinun kivikautisessa puhelimessa,arvon yli-ihminen...
[/quote]
Kyllä tuohon netin saa, vaikken minä sitä käytäkään. Pointtipa onkin se, että minun käsissäni laite kuin laite kirjoittaa virheetöntä tekstiä, mutta niin monella muulla moderni älypuhelin ihan väkisin poistaa pilkut, lisää pisteitä ja vääntää yhdyssanat erilleen. Mistä semmoinen mahtaa johtua?
Mua ei ärsytä jos tavallisella kommentoijalla ei mee oikein niinkään. Mutta kiireessä kirjoitetut uutiset ärsyttää mua.. Siinä vaiheessa voi jo vähän vaatia :D mut itse myös kärsin tästä piirteestä että löydän tekstistä virheet nopeasti. Työpaikalla tästä kylläkin oon saanut kiitosta.. S-postit on aina tiptop.