Yle: kuka vaan voi olla raiskaaja
Ajatelkaa, Ylellä tullut kiire tehdä raiskauksista juttua ja löytää haastateltava, joka toteaa kenen vain voivan olla raiskaaja. Liittyneekö mamujen tekemiin raiskauksiin ja siihen syntyneeseen keskuteluun. Sitä voi miettiä.
En vaan muista, että esim. lestadiolaisten hyväksikäyttöjen tultua ilmi Yle olisi tehnyt juttua, kuinka KUKA vaan voi olla lasten hyväksikäyttäjä.
Ei kai nyt sentää kuka vaan ole raiskaaja. Aika loukkaavaa näin miehenä.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:08"]Itse naisena välttelen ulkomaalaistaustaisia miehiä ja näiden välitöntä seuraa esim. junassa. Yksikään suomalainen mies ei ole minua ahdistellut (okei, ehkä joku puliukko kerran tai kaksi), mutta samaa en voi sanoa mamumiehistä.
Jos asemalaiturilla seisoo vaikkapa suomalainen mies ja ulkomaalainen mies, hakeudun lähemmäs suomalaista. Jos ulkomaalaisia on isompi porukka, vältän olemasta edes näkyvillä näille enkä koskaan mene samaan junavaunuun.
[/quote]Ikävää että olet ennakkoluuloinen.
[/quote]
Eiköhän tässä kohti roturealisti ole oikeampi sana.
Itse naisena välttelen ulkomaalaistaustaisia miehiä ja näiden välitöntä seuraa esim. junassa. Yksikään suomalainen mies ei ole minua ahdistellut (okei, ehkä joku puliukko kerran tai kaksi), mutta samaa en voi sanoa mamumiehistä.
Jos asemalaiturilla seisoo vaikkapa suomalainen mies ja ulkomaalainen mies, hakeudun lähemmäs suomalaista. Jos ulkomaalaisia on isompi porukka, vältän olemasta edes näkyvillä näille enkä koskaan mene samaan junavaunuun.
Googlaa olli immonen maahanmuuttajien tekemät raiskaukset suomessa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:08"]Itse naisena välttelen ulkomaalaistaustaisia miehiä ja näiden välitöntä seuraa esim. junassa. Yksikään suomalainen mies ei ole minua ahdistellut (okei, ehkä joku puliukko kerran tai kaksi), mutta samaa en voi sanoa mamumiehistä.
Olet aivan oikeassa: ei kunnolliset - normaalit suomalaiset - miehet tunne tarvetta eivätkä he missään tilanteessa alentuisi tekemään kenellekään seksuaalista väkivaltaa.
Sitten on tietysti näitä mieleltään häiriintyneitä, jotka kyllä raiskaavat; ja suurin osa nästä on maahanmuuttajia. Asian kiertely ei muuta miksikään tuota tosiasiaa!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:08"]Itse naisena välttelen ulkomaalaistaustaisia miehiä ja näiden välitöntä seuraa esim. junassa. Yksikään suomalainen mies ei ole minua ahdistellut (okei, ehkä joku puliukko kerran tai kaksi), mutta samaa en voi sanoa mamumiehistä.
[/quote]
Vai varovainen ?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:13"]
Olet aivan oikeassa: ei kunnolliset - normaalit suomalaiset - miehet tunne tarvetta eivätkä he missään tilanteessa alentuisi tekemään kenellekään seksuaalista väkivaltaa.
Sitten on tietysti näitä mieleltään häiriintyneitä, jotka kyllä raiskaavat; ja suurin osa nästä on maahanmuuttajia. Asian kiertely ei muuta miksikään tuota tosiasiaa!
[/quote]
Älä puhu paskaa! Todennäköisintä on joutua suomalaisen tuttavamiehen raiskaamaksi, älä edes yritä selittää tuollaista saastaa. Hyvin harva raiskaaja on Suomessa asuva ulkomaalainen. Oletko hommatrolli jonka tarkoituksena on lietsoa vihaa tiettyjä kansanryhmiä kohtaan?
Toisessa maailmansodassa kunnolliset perheenisät tappoivat ja raiskasivat mm. juutalaisia. Samaa nähdään kaikissa konflikteissa. Kyllä kuka tahansa on raiskaaja tai murhaaja kun olosuhteet ovat oikeat.
Kaikista todennäköisimmin raiskaaja on oma mies. On vähemmän vaarallista vaikka harhailla yksin öisissä puistoissa kuin mennä naimisiin.
Ei liity mamuihin, vaan tyypillistä feministien propagandaa, jolla on tarkoitus syyllistää miehiä ja uhriuttaa naisia.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:46"]Ei liity mamuihin, vaan tyypillistä feministien propagandaa, jolla on tarkoitus syyllistää miehiä ja uhriuttaa naisia.
[/quote]
Nainenkin voi olla raiskaaja.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:08"]
Itse naisena välttelen ulkomaalaistaustaisia miehiä ja näiden välitöntä seuraa esim. junassa. Yksikään suomalainen mies ei ole minua ahdistellut (okei, ehkä joku puliukko kerran tai kaksi), mutta samaa en voi sanoa mamumiehistä.
[/quote]Et taida tietää, että se raiskaaja on useimmiten joku tuttu mies.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:08"]Itse naisena välttelen ulkomaalaistaustaisia miehiä ja näiden välitöntä seuraa esim. junassa. Yksikään suomalainen mies ei ole minua ahdistellut (okei, ehkä joku puliukko kerran tai kaksi), mutta samaa en voi sanoa mamumiehistä. Jos asemalaiturilla seisoo vaikkapa suomalainen mies ja ulkomaalainen mies, hakeudun lähemmäs suomalaista. Jos ulkomaalaisia on isompi porukka, vältän olemasta edes näkyvillä näille enkä koskaan mene samaan junavaunuun. [/quote]Ikävää että olet ennakkoluuloinen.
[/quote]
Osaatko lukea? Nimenomaan ennakkoluuloista ei ole kyse tässä, vaan KOKEMUKSISTA.
Eikös raiskauksista jo yli 30 % ole ulkomaan kansalaisten tekemiä? Jos vielä otetaan huomioon, että siellä suomen kansalaisten joukossa on kansalaisuuden saaneita mamuja ja toisen polven maahanmuuttajia, kuten vaikka tämä Tapanilan kolmikko, ei enää ole juuri todennäköisempää, että raiskaaja olisi suomalainen. Näin, vaikka vain 2% väestöstä on mamuja.
Ap, raiskaaja voi olla kuka tahansa, mutta kaikki eivät silti raiskaa. Lähestymiskulma on siis uhrin: päältä päin tai vaikkapa miehen sosiaalisesta statuksesta et voi ennustaa, voiko hän tilaisuuden tullen raiskata.
Minusta tuo on hyvä juttu, ja terveellinen muistutus näinä aikoina, kun hommalaiset yrittävät ulkoistaa kaikean pahan pelkästään mamujen kontolle.
Että todennäköisesti raiskaaja ei ole ns. puskaraiskaaja, vaan naiselle jo entuudestaan tuttu, suomalainen ja päällepäin vaarattoman oloinen mies.
Turha tuota on miesvihamieliselsi väittää. Raiskaukset ovat oikea naisen elämään vaikuttava riski, ja niistä pitää naisia varoittaa ja muistuttaa. Jos jotakuta haluaa syyttää miesvihan lietsomisesta, niin kaiketi ennemminkin niitä raiskaajia!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:13"]Olet aivan oikeassa: ei kunnolliset - normaalit suomalaiset - miehet tunne tarvetta eivätkä he missään tilanteessa alentuisi tekemään kenellekään seksuaalista väkivaltaa.
[/quote]
Jospa ylen artikkelin syynä on ravistella pikkuisen tällaisia asenteita, joissa mamuista tehdään raiskaajia ja väitetään että suomalaiset eivät seksuaalirikoksiin syyllistyisi? Totuus kuitenkin on se että myös suomalaiset raiskaavat naisia. Suurimmassa osassa raiskaustapauksista tekijä on uhrille tuttu, joko puoliso, kaveri tai poikaystävä. Puskaraiskauksia on vähemmistö kaikista raiskauksista.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:44"]
Kaikista todennäköisimmin raiskaaja on oma mies. On vähemmän vaarallista vaikka harhailla yksin öisissä puistoissa kuin mennä naimisiin.
[/quote]
No joo. Tämä tosin on vähän eri juttu kuin se tuntematon puskaraiskaaja. Jos siis sitä samaa miestä on nussinut vaikka eilen. Puskaraiskaukset ovat raaempia ja monin tavoin traumaattisempia. Tautistatus myös epäselvä ja usein varsinkin Afrikasta tulleilla hiv yleinen. Kaikista todennäköisimmin pahoinpitelijä on oma vaimo. Noinkin asian voi ilmaista ja se on myös fakta.
Tuossa on alkuperäinen juttu.
http://yle.fi/uutiset/poliisi_raiskaaja_voi_olla_kuka_tahansa/8108672?origin=rss
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:44"]
[/quote]
No joo. Tämä tosin on vähän eri juttu kuin se tuntematon puskaraiskaaja. Jos siis sitä samaa miestä on nussinut vaikka eilen. Puskaraiskaukset ovat raaempia ja monin tavoin traumaattisempia. Tautistatus myös epäselvä ja usein varsinkin Afrikasta tulleilla hiv yleinen. Kaikista todennäköisimmin pahoinpitelijä on oma vaimo. Noinkin asian voi ilmaista ja se on myös fakta.
Tuossa on alkuperäinen juttu.
http://yle.fi/uutiset/poliisi_raiskaaja_voi_olla_kuka_tahansa/8108672?origin=rss
[/quote]
Et taida olla nainen? On todella traumaattista tulla luottamansa raiskaamaksi ja pahoinpitelemäksi. Afrikkalaisten tekemiä raiskauksia tehdään hyvin vähän. Miksi puolustelet suomalaisia miehiä, jotka raiskaavat ja tekevät äärimmäistä väkivaltaa naisilleen?
Kuka tahansa voi olla raiskaaja on vähän samanlainen toteamus kuin että kuka tahansa voi olla homo. Että et voi koskaan etukäteen tietää kuka on, mutta hyvin harva kuitenkaan on.
up