Vihaan tota guggenheimia!!
Tyhmempää ideaa ei vaan ole! En kyllä tajua miksi otan tän niin henkilökohtaisesti.
Kommentit (5)
Mä en tajua miten tuosta voisi ikinä saada voitollista, ihan oikeasti. Suunnittelikipailun voittaja oli kyllä ihan hieno, mutta ei paljon auta..
Guggenheimilla on amerikkalaisten suuryritysten tapa tulla vaikka väkisin sinne, minne ne ovat itse aikoneet tulla. Se toimintatapa rimmaa oikeastaan aika kiinnostavasti päivän raiskausuutisten kanssa. Amerikkalaisille suuryhtiöille kun ei sanota ei. Tai jos sanotaan, niin se on niille kyllä ja ne ottavat sen mitä haluavat vaikka väkisin. Tällä tavalla väkisin runnomallahan tätä prokkista on viety koko ajan eteenpäin. Kuin tilannetta korostaakseen lautakunta veti aivan läsikiksi kisan säännötkin: voittajaksi valittiin sääntöjen vastaisen korkuinen pytinkin eikä ehdokkaista mikään tainnut edustaa sitä puuarkkitehtuuria, jota olisi alunperin pitänyt. Ei jummi, miten järkyttävää. Tosiaan todella raiskaajakulttuurimaista. Me tulemme vaikka väkisin ja kusemme kaikkien sääntöjen päälle.
En voi tajuta kuka tästä luulee käärivänsä rahat...
Joku katsoo tämän toteuttamisen arvoiseksi. Minä vastustan Guggenheimia, ei se tuo tänne lisää turisteja.
Aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Koko mörskää ei ole toistaiseksi edes rakennettu, mutta tän jatkuvan juupas eipäs juupas no ehkä ei kun ei sittenkään tai jospa sittenkin -väännön jälkeen jo pelkkä sana Guggenheim herättää negatiivisia väristyksiä. Jos joku miljonääri haluaa sen kustantaa niin ok, mutta mun verorahoja en siihen halua käytettävän.