Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä
"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....
– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:59"]
Eikä hän koskaan, siis koskaan puhu ihmisistä kuten tässä ketjussa moni mies puhuu. Ihan näin vinkkinä, jos se naisen saanti tuntuu erityisen hankalalta omalla kohdalla ...
[/quote]
Moni tuntemani pelimies käyttää naisista todella alentavia ilmaisuja. Onpa siellä osa tehnyt naisille sellaisiakin asioita, joiden paljastuminen pilaisi maineen iäksi. Mutta kyllä tuntuvat naisille kelpaavan, kun ovat itsevarmoja, sopivan röyhkeitä, pukeutuvat hyvin, käyvät salilla, osaavat olla mulkkuja tarvittaessa tai välillä silloinkin kun ei tarvitsisi...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:59"]Kyllä minunkin mielestä George Clooney on komea. Samoin moni muu näyttelijä ja urheilija ja muusikko ja, ja, ja.
En vain "vaadi" itselleni Clooneyn näköistä miestä. En ole koskaan kiinnostunut äärettömän komeista miehistä. Ehkä en omaa tarpeeksi itseluottamusta, ehkä ymmärrän oman tasoni, kuka sen tietää? Tosin koskaan en ole pariutunut sovinistisen ja ilkeän miehen kanssa, jollaisia nämä laasalaiset suuri osa tuntuu olevan.
Oma mieheni on ujon puoleinen nörtti insinööri, joka ulkonäöltään kyllä miellyttää minua suurestikin. Hän on fyysisesti vahva ja käsistään taitava. Hänellä on ihana huumorintaju, hän on kiltti, hän on hyvä isä, hän on positiivinen ihminen joka on saanut aikaan paljon elämässään. Hän saa minut nauttimaan sängyssä niin että haluan häntä joka päivä.
Eikä hän koskaan, siis koskaan puhu ihmisistä kuten tässä ketjussa moni mies puhuu. Ihan näin vinkkinä, jos se naisen saanti tuntuu erityisen hankalalta omalla kohdalla ...
[/quote]Niin hyvin sanottu!!!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:42"]
On huomattavasti helpompaa löytää korkeasti koulutettu, kohtuullisesti tienaava, itsestään huolta pitävä, päihde- ym ongelmaton nainen kuin vastaavanlainen mies.
Miehet voivat olla ulkonäöstäni (tavis) ja iästäni (32v) mitä mieltä tahansa, mutta samalla heidänkin tulee ymmärtää ettei heistä (ruokkoamaton läski, amiksen käynyt bensalenkkari, vähän tienaava, sivistymätön tollo jne esimerkkeinä) ole minulle mitään "hyötyä". Tai mies voi olla vaikkapa kuntosalilla käyvä 100000eur/vuosi tienaava kauppatieteilijä, mutta jos ei osaa yhdyssanoja tai lue kirjoja, niin ei kiitos. Ja koska olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, niin joku "Mä tienaan kuus tonnia kuussa ja oon väitellyt tohtoriksi ja mul on BMW ja käyn aina Alpeilla laskettelemassa" -läppä ei myöskään tee erityistä vaikutusta. Se vaan tarkoittaa, että samalla viivalla ollaan.
Miehettömyys oli jonkinlainen ongelma silloin kun olin 18-30-vuotias. Nyt olen jo täysin sopeutunut elämään yksin, tiedän mitä haluan, millaista elämäntyyliä haluan, mitä harrastan, kuka olen. Jos ei löydy kivaa ja hyvännäköistä (minun kriteereilläni), niin sitten ei. Ei se ole mikään maailmanloppu. Miksi tällaisesta asiasta edes keskustellaan. MIKSI sen kasin naisen pitäisi ottaa joku vitosen mies, joka ei kiinnosta tippaakaan? Yksinäisyys, epätoivo ym kertovat lähinnä siitä, etät ihminen ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Ja klisee on totta, ei toinen ihminen sitä elämää paremmaksi muuta. Itse on ensin tehtävä elämästä ihana, tarkoitti se sitten lisää rahaa tai lisää vapaa-aikaa tai uusia harrastuksia tai kaunista sisustusta tai upeaa kroppaa tai kivaa kaveriporukkaa tai mitä vaan. Vasta kun elämä on kunnossa, voi miettiä olisiko parisuhde paikallaan. Ja kun elämä on kunnossa ei ole epätoivoa ja aggressioita asiaa kohtaan eikä tosiaan edes haittaa jos ei sitä kultamurua löydykään.
[/quote]
Tästä tulee vähän se ongelma, nimittäin sinä menestyvänä naisena et taas välttämättä ole riittävän hyvännäköinen menestyville miehille, jotka ottavat ennemmin kauniin "duunaritytön" kuin ruman ja menestyneen. Kauniit ja menestyneet naiset viedään toki heti ensimmäisenä, mutta mitä sitten jäljelle jää, niin siellä on epäsuhta. Menestyneet, itsevarmat ja sosiaaliset miehet ottavat kauniita naisia kaikista tuloluokista. Jäljelle jää sitten köyhiä duunarimiehiä, erittäin epävarmoja ja epäsosiaalisia menestyneitä miehiä sekä vähemmän kauniita menestyneitä naisia, mutta kelpaavatko he toisilleen?
[/quote]
Ja taas ihan puppua. Tutkitusti nainen ottaa todennäköisemmin itseään alemmin koulutetun puolison kuin mies. Suomessa on hyvin harvinaista, että miehellä on itseään alemmin koulutettu puoliso. Joten todellakin miehille on merkitystä sillä, mikä on puolison koulutustaso. Eikä lääkärimies ota sitä kaunista duunarityttöä, vaan toisen lääkärin tai vastaavan tasoisen muun puolison.
[/quote]
En mä tiedä mistä sä olet tuollaista lukenut, ite oon lukenut suomalaista ja kv-tutkimusta, joka osoittaa ihan muuta. http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011060313795983_lz.shtml
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:51"]
Entä jos 9 nainen hakee 7-8 miestä?
[/quote]
Ei tapahdu tässä universumissa.
[/quote]
Suomessa koulutettu nainen ottaa useammin itseään huonommin koulutetun miehen kuin päinvastoin.
[/quote]Näin on ihan tilastojen perusteella. Naiset ovat nykyään korkeammin koulutettuja kuin miehet.
Jokainen sinkkumues tietää tämän. Pitää vain löytää se sinkkunainen, jonka kanssa synkkaa tarpeeksi ja joka ei hae sitä kuuta taivaalta. Voi vaatia jopa kymmeniä deittejä tai yhden yön suhteita. Ronkelit jääköön vanhoiksi piioiksi. Ja miehistä ronkelit runkkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:30"]Jokainen sinkkumues tietää tämän. Pitää vain löytää se sinkkunainen, jonka kanssa synkkaa tarpeeksi ja joka ei hae sitä kuuta taivaalta. Voi vaatia jopa kymmeniä deittejä tai yhden yön suhteita. Ronkelit jääköön vanhoiksi piioiksi. Ja miehistä ronkelit runkkaa.
[/quote]
Onnenpeliä siis pitkälti.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:59"]
[/quote]
Moni tuntemani pelimies käyttää naisista todella alentavia ilmaisuja. Onpa siellä osa tehnyt naisille sellaisiakin asioita, joiden paljastuminen pilaisi maineen iäksi. Mutta kyllä tuntuvat naisille kelpaavan, kun ovat itsevarmoja, sopivan röyhkeitä, pukeutuvat hyvin, käyvät salilla, osaavat olla mulkkuja tarvittaessa tai välillä silloinkin kun ei tarvitsisi...
[/quote]Kelpaavat koska naiset eivät tajua millaisista mulkuista todellisuudessa on kyse. Tästä syystä olen itse aina kiertänyt kaukaa miehet, joista edes epäilen että ovat pelimiehiä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:52"] [quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:51"] Entä jos 9 nainen hakee 7-8 miestä? [/quote] Ei tapahdu tässä universumissa. [/quote] Suomessa koulutettu nainen ottaa useammin itseään huonommin koulutetun miehen kuin päinvastoin. [/quote]Näin on ihan tilastojen perusteella. Naiset ovat nykyään korkeammin koulutettuja kuin miehet.
[/quote]
Joo, mutta niissä kaikista korkeimmin koulutetuissa naisissa on suhteessa todella paljon sinkkuja ja lapsettomia. Miesten kohdalla tilanne on päinvastoin. Mistäköhän johtuu? No siitä mitä tutkimukset kaikkialla maailmassa sanovat: mies etsii naisesta hedelmällisiä piirteitä, nainen miehestä menestystä. Nainen pariutuu paljon mieluummin menestyvän ruman miehen kuin komean luuserin kanssa, jos on itse menestynyt.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:59"] Eikä hän koskaan, siis koskaan puhu ihmisistä kuten tässä ketjussa moni mies puhuu. Ihan näin vinkkinä, jos se naisen saanti tuntuu erityisen hankalalta omalla kohdalla ... [/quote] Moni tuntemani pelimies käyttää naisista todella alentavia ilmaisuja. Onpa siellä osa tehnyt naisille sellaisiakin asioita, joiden paljastuminen pilaisi maineen iäksi. Mutta kyllä tuntuvat naisille kelpaavan, kun ovat itsevarmoja, sopivan röyhkeitä, pukeutuvat hyvin, käyvät salilla, osaavat olla mulkkuja tarvittaessa tai välillä silloinkin kun ei tarvitsisi... [/quote]Kelpaavat koska naiset eivät tajua millaisista mulkuista todellisuudessa on kyse. Tästä syystä olen itse aina kiertänyt kaukaa miehet, joista edes epäilen että ovat pelimiehiä.
[/quote]
Niin, eli käytännössä se siitä, että asenteella olisi niin kauheasti väliä. Naiset katsovat ensisijaisesti itsevarmuutta, moraali tai hyväntahtoisuus ovat vähän toissijaisia asioita.
On huomattavasti helpompaa löytää korkeasti koulutettu, kohtuullisesti tienaava, itsestään huolta pitävä, päihde- ym ongelmaton nainen kuin vastaavanlainen mies.
Miehet voivat olla ulkonäöstäni (tavis) ja iästäni (32v) mitä mieltä tahansa, mutta samalla heidänkin tulee ymmärtää ettei heistä (ruokkoamaton läski, amiksen käynyt bensalenkkari, vähän tienaava, sivistymätön tollo jne esimerkkeinä) ole minulle mitään "hyötyä". Tai mies voi olla vaikkapa kuntosalilla käyvä 100000eur/vuosi tienaava kauppatieteilijä, mutta jos ei osaa yhdyssanoja tai lue kirjoja, niin ei kiitos. Ja koska olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, niin joku "Mä tienaan kuus tonnia kuussa ja oon väitellyt tohtoriksi ja mul on BMW ja käyn aina Alpeilla laskettelemassa" -läppä ei myöskään tee erityistä vaikutusta. Se vaan tarkoittaa, että samalla viivalla ollaan.
Miehettömyys oli jonkinlainen ongelma silloin kun olin 18-30-vuotias. Nyt olen jo täysin sopeutunut elämään yksin, tiedän mitä haluan, millaista elämäntyyliä haluan, mitä harrastan, kuka olen. Jos ei löydy kivaa ja hyvännäköistä (minun kriteereilläni), niin sitten ei. Ei se ole mikään maailmanloppu. Miksi tällaisesta asiasta edes keskustellaan. MIKSI sen kasin naisen pitäisi ottaa joku vitosen mies, joka ei kiinnosta tippaakaan? Yksinäisyys, epätoivo ym kertovat lähinnä siitä, etät ihminen ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Ja klisee on totta, ei toinen ihminen sitä elämää paremmaksi muuta. Itse on ensin tehtävä elämästä ihana, tarkoitti se sitten lisää rahaa tai lisää vapaa-aikaa tai uusia harrastuksia tai kaunista sisustusta tai upeaa kroppaa tai kivaa kaveriporukkaa tai mitä vaan. Vasta kun elämä on kunnossa, voi miettiä olisiko parisuhde paikallaan. Ja kun elämä on kunnossa ei ole epätoivoa ja aggressioita asiaa kohtaan eikä tosiaan edes haittaa jos ei sitä kultamurua löydykään.
[/quote]
Tästä tulee vähän se ongelma, nimittäin sinä menestyvänä naisena et taas välttämättä ole riittävän hyvännäköinen menestyville miehille, jotka ottavat ennemmin kauniin "duunaritytön" kuin ruman ja menestyneen. Kauniit ja menestyneet naiset viedään toki heti ensimmäisenä, mutta mitä sitten jäljelle jää, niin siellä on epäsuhta. Menestyneet, itsevarmat ja sosiaaliset miehet ottavat kauniita naisia kaikista tuloluokista. Jäljelle jää sitten köyhiä duunarimiehiä, erittäin epävarmoja ja epäsosiaalisia menestyneitä miehiä sekä vähemmän kauniita menestyneitä naisia, mutta kelpaavatko he toisilleen?
[/quote]Miksi heidän pitäisi 'kelvata' toisilleen? Mikä tässä on ongelma? Kertokaa se meikäläiselle, sinkulle, joka on täysin hyväksynyt kohtalonsa ja voi erittäin hyvin? Onko minun nyt vain pakko kuitenkin ottaa joku mies? Miksi? 80 %:a miehistä on silkkaa paskaa minun mielestäni, (ja jotka eivät takuulla tule minun elämääni mesoamaan, huorittelemaan, vähättelemään, länkyttämään), mut se on myös vain minun ongelmani (paitsi ettei se ole DDD), miksi siitä muut huolta kantaa?
Sitä paitsi: jotenkin on sellainen käsitys päässyt syntymään, ettei täällä suinkaan iki-sinkut miehiä käy haukkumassa - taitaa suurin osa haukkujista olla parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:59"] Eikä hän koskaan, siis koskaan puhu ihmisistä kuten tässä ketjussa moni mies puhuu. Ihan näin vinkkinä, jos se naisen saanti tuntuu erityisen hankalalta omalla kohdalla ... [/quote] Moni tuntemani pelimies käyttää naisista todella alentavia ilmaisuja. Onpa siellä osa tehnyt naisille sellaisiakin asioita, joiden paljastuminen pilaisi maineen iäksi. Mutta kyllä tuntuvat naisille kelpaavan, kun ovat itsevarmoja, sopivan röyhkeitä, pukeutuvat hyvin, käyvät salilla, osaavat olla mulkkuja tarvittaessa tai välillä silloinkin kun ei tarvitsisi... [/quote]Kelpaavat koska naiset eivät tajua millaisista mulkuista todellisuudessa on kyse. Tästä syystä olen itse aina kiertänyt kaukaa miehet, joista edes epäilen että ovat pelimiehiä.
[/quote]
Niin, eli käytännössä se siitä, että asenteella olisi niin kauheasti väliä. Naiset katsovat ensisijaisesti itsevarmuutta, moraali tai hyväntahtoisuus ovat vähän toissijaisia asioita.
[/quote]
Voin kuvitella, naiset istuvat terassilla: Vau, näitkö millainen moraali tuolla miehellä oli! Nyt äkkiä iskemään!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:11"]
[/quote]
[/quote]Miksi heidän pitäisi 'kelvata' toisilleen? Mikä tässä on ongelma? Kertokaa se meikäläiselle, sinkulle, joka on täysin hyväksynyt kohtalonsa ja voi erittäin hyvin? Onko minun nyt vain pakko kuitenkin ottaa joku mies? Miksi? 80 %:a miehistä on silkkaa paskaa minun mielestäni, (ja jotka eivät takuulla tule minun elämääni mesoamaan, huorittelemaan, vähättelemään, länkyttämään), mut se on myös vain minun ongelmani (paitsi ettei se ole DDD), miksi siitä muut huolta kantaa?
Sitä paitsi: jotenkin on sellainen käsitys päässyt syntymään, ettei täällä suinkaan iki-sinkut miehiä käy haukkumassa - taitaa suurin osa haukkujista olla parisuhteessa.
[/quote]
Nyt ehkä tajuan. Esim. sinkkumiehiä haukkumalla halutaan puolustaa ja perustella sitä omaa miesvalintaa. Eräänlainen defenssimekanismi siis.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:59"]
Suomessa koulutettu nainen ottaa useammin itseään huonommin koulutetun miehen kuin päinvastoin.
[/quote]
Eli naistutkimusta opiskellut akateeminen työtön ottaa ylitöitä omassa firmassaan puskevan putkarin tai lastentarhanopettaja paperimiehen. Mutta ottaako vaikka naislääkäri miessiivojan?
[/quote]Outo suhtautuminen parinvalintaan. Ei toista "oteta" aseman tai ammatin vuoksi, se on osa kokonaisuutta mutta en voi sanoa aikanani yliopisto-opiskelijana ottaneeni merkonomin. Sellaisessa tilanteessa tapasimme ja aloitimme yhteiselon. Sen jälkeen vetovuoro on vaihdellut, kumpikin on kouluttautunut, tehnyt töitä ja ollut rakentamassa meidän yhteistä elämäämme. Tärkeämpää kuin "status" on esim. persoonallisuustyypit ja maailmankuvien yhteensopivuus, elämäntilanteet ja toiveet tulevaan, halukkuus kompromisseihin jne.
Eikä tosiaan aina ole niin päin että se korkeammin koulutettu olisi se joka päättäisi ottaa ja toinen olisi alistuva ja aina valmis otettavaksi. Sama pätee mielestäni myös ulkonäköön, ihmiset siinä toisiaan valitsevat eivätkä seiskat ja kympit. Todella pieneksi on ihminen kutistettu jos sukupuoli, koulutus, työ ja ulkonäkö ovat ne mittarit.
Ps. Selvisikö muuten se, mitä se "ja toisinpäin" tarkoittaa. Minä ymmärsin sen niin, että jos ne seiskan naiset hakevat kympin miehiä niin toisinpäin tarkoittaa sitä, että kympin miehet seiskan naisia. Eli kaikki ovat tyytyväisiä. Aikamoiset deittigurut, en ostaisi heiltä hellehattua Saharassa, eivät vakuuta yhtään.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:37"]
[/quote]Näin olen minäkin ymmärtänyt, jos eivät ole pitkässä suhteessa niin sarjamonogamiaa harjoittavia.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:02"]
[/quote]
Hassu taktiikka nykymiehillä. Sen sijaan että yrittäisivät olla naisten arvoisia, naisettomat miehet yrittävät parhaansa mukaan lytätä ja lannistaa naisia, vakuuttaa naisille että naiset ovat kelvottomia ja saisivat olla onnellisia jos edes joku huolii.
Linkkiä en avannut koska lähdekritiikki.
[/quote]
[/quote]
Ja taas ihan puppua. Tutkitusti nainen ottaa todennäköisemmin itseään alemmin koulutetun puolison kuin mies. Suomessa on hyvin harvinaista, että miehellä on itseään alemmin koulutettu puoliso. Joten todellakin miehille on merkitystä sillä, mikä on puolison koulutustaso. Eikä lääkärimies ota sitä kaunista duunarityttöä, vaan toisen lääkärin tai vastaavan tasoisen muun puolison.