Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä

Vierailija
29.06.2015 |

"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....

– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta

Kommentit (217)

Vierailija
121/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:20"]Ai miehet ei ole nirsoja? :D

Oon kasi nainen. Hyvä työ ja oma asunto. Miksi ottaisin jonkun juopn luuserin nurkkiin pyörimään?
[/quote]
No miksi pitäs ottaa juoppo luuseri?

Vierailija
122/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää yrittäkö ymmärtää naisia. Naiset ymmärtävät naisia ja VIHAAVAT toisiaan. Työelämässä tämän näkee kaikkein parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:47"]

"Seiskan naiset hakevat usein kympin miestä"

Joo, ja miehille, tai ainakin meille alemman tason miehille, sanotaan että pitäs tyytyä mihin tahansa rutkuun vaikka miehellä olis koulutukset, työpaikat, varallisuutta, tyylikkyyttä, älyä, pituutta, kaikki hiuksetkin päässä jne. Mutta kun naama ei ole hollywoodista niin shit-tierin naiseen pitäis tyytyä.

Ei se niin kuulkaas mene.

[/quote]Sulla on todella järkyttävä ajatusmaailma, en voi muuta sanoa. En toivo tuolla tavalla ajattelevaa ihmistä puolisoksi kenellekään. 

[/quote]

Käykö tunteisiin kun miehet ei suostu tossutettavaksi vaan vaativat sitä mikä heille kuuluu?

[/quote]

Mee jo takas sinne Ylilaudalle, ei sua kaivata tänne.

Vierailija
124/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:53"]

En ymmärrä miksi pitäisi ottaa joku, vain että olisi joku, varsinkaan minkään arvoasteikon mukaan. Olen yksin kunnes löydän juuri sopivan ihmisen, jonka kanssa olosta voi nauttia.
"Ennen riitti kun mies tienasi rahaa perheelleen ja oli uskollinen." Mitä mieltä on roikkua jonkun kanssa josta ei saa tuon kummempaa irti? Enkä haluaisi myöskään miestä, jolle "kelpaa suunnilleen kuka vain". En halua olle jollekin se kuka vain, eikä ole reilua sille toisellekaan olla minulle kuka vain. Parisuhteen väkisin tavoittelu on todella yliarvostettua. Väitän että onnelliseksi tuolla ei tule.

[/quote]

Ne jotka on pitkään yksin ovat tämän yhteiskunnan suurimpia lusereita. Ne on  niitä joissa on jotain hyvin pahasti vikaa. Se kertoo että ihmisessä on vikaa jossain jos se ei löydä kumppania. Joko se ei saa jolloin se on itse niin vastenmielinen että sitä ei kukaan huoli tai sitten sille ei kelpaa kukaan jolloin hän on itse henkisesti sairas.

Jos ihminen taas haluaa olla yksin koko ikänsä niin se vaan kertoo että ihminen ei kykene elämään muiden ihmisten kanssa. Jolloin hänessä todellakin on pahasti vikaa

Vierailija
125/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:39"]Minusta taas vitosen miehet hakevat lähes aina kympin naista. Miksiköhän siitä ei revitä otsikoita?
[/quote]
Johtuisikohan siitä, että asia on niin "sinun mielestä"? :DD

Vierailija
126/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:02"] Muistutettakoon tähän väliin OkCupidin, yhden maailman suosituimmista deittisivustoista, tekemästä selvityksestä jonka mukaan juuri naisilla, ei siis miehillä, vaan NAISILLA on täysin epärealistiset odotukset vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Naisten mukaan 80% miehistä on keskivertoa rumempia kun taas miesten arviot naisista noudattivat kellokäyrää kuten järjen mukaan kuuluukin. On todella huvittavaa ja samalla säälittävää, että naiset kehtaavat haukkua miehiä pinnallisiksi kun itse ovat monin kerroin pahempia.   http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/ [/quote]   Olipa yllätys.. Yhtään ainoaa kertaa täällä yksikään nainen ei ole selittänyt miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selityksiä miksi näin. [/quote] Kuten sanottua, alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selitystä miksi näin. Miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia ja miksi miehet näkevät naiset suurimmalta osalta normaaleina, vähemmistön keskimääräistä rumempina sekä kauniimpima kuten järjen mukaan kuuluukin. [/quote] Miehet suhtautuu asioihin vielä realistisesti, nykyäänkin. Tuossa alkuperäisessä jutussahan mainittiin sama. Huvittaa tämä että uikutetaan, että vitosen miehet etsii kympin naista, yhyy, miehet on sikoja. Kun asia on juurikin toisin päin. Sitä ei vain tajuta.....

[/quote]

Sitä ei kukaan tosin maininnut, että ne miehet lähettelivät silti hyvin vähän viestejä muille kuin mielestään kauneimmille naisille. Naiset lähettelivät viestejä kaikenlaisille miehille. Eikö siitä taas voisi päätellä, että miehet ovat pinnallisempia?

[/quote]

Naisethan ei lähettele miehille juuri ollenkaan viestejä. Miehethän tekevät iskuyrityksistä 99,9%. Niin luonnossa kuin netissä.

Vierailija
127/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:02"]

Muistutettakoon tähän väliin OkCupidin, yhden maailman suosituimmista deittisivustoista, tekemästä selvityksestä jonka mukaan juuri naisilla, ei siis miehillä, vaan NAISILLA on täysin epärealistiset odotukset vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Naisten mukaan 80% miehistä on keskivertoa rumempia kun taas miesten arviot naisista noudattivat kellokäyrää kuten järjen mukaan kuuluukin.

On todella huvittavaa ja samalla säälittävää, että naiset kehtaavat haukkua miehiä pinnallisiksi kun itse ovat monin kerroin pahempia.

http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

[/quote]

Olipa yllätys.. Yhtään ainoaa kertaa täällä yksikään nainen ei ole selittänyt miksi naisten mielestä 80% miehistä on keskimääräistä rumempia. Alapeukkuja kyllä tulee tutkitulle tiedolle muttei selityksiä miksi näin.

[/quote]

No se varmaan on tosiaan noin, itsekin koen että näen äärimmäisen harvoin mitenkään komeita miehiä missään. Mutta tässä on se juttu, että hyvin harva nainen vaatii että seurustelukumppanin tai puolison sitten pitäisi olla mitenkään komea. Ruma kelpaa useimmille naisille mainiosti, jos on muuten hyvä mies. Oma aviopuolisonikin on minun mielestäni ulkoisesti ruma: lyhyt, päälaelta kaljuuntuva, laiha kuikelo. Mutta eipä olisi tullut mieleenkään mukavaa ja älykästä miestä torjua siksi ettei ulkonäkö miellytä. 

[/quote]'

Olet oksettava ihminen.

Vierailija
128/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:01"]

no katsokaa vaikka muusikkoja. kaikki naiset tyrkyttävät itseänsä frderikille, mutta paula koivuniemen keikalla miehet etsivät kumppaniaan paikalle ilmestyneistä taviksista

[/quote]

Niin totta!  ;)

Vierailija
129/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:47"]

"Seiskan naiset hakevat usein kympin miestä"

Joo, ja miehille, tai ainakin meille alemman tason miehille, sanotaan että pitäs tyytyä mihin tahansa rutkuun vaikka miehellä olis koulutukset, työpaikat, varallisuutta, tyylikkyyttä, älyä, pituutta, kaikki hiuksetkin päässä jne. Mutta kun naama ei ole hollywoodista niin shit-tierin naiseen pitäis tyytyä.

Ei se niin kuulkaas mene.

[/quote]Sulla on todella järkyttävä ajatusmaailma, en voi muuta sanoa. En toivo tuolla tavalla ajattelevaa ihmistä puolisoksi kenellekään. 

[/quote]

Käykö tunteisiin kun miehet ei suostu tossutettavaksi vaan vaativat sitä mikä heille kuuluu?

[/quote]

Mee jo takas sinne Ylilaudalle, ei sua kaivata tänne.
[/quote]

Tunteisiiiin...

Vierailija
130/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DEITTIGURUT = Lol; eltaantuneet besserwisser pubiruusut, joita itseään juuri kukaan (ainakaan kympin mies) ei huoli, joten vaativat, että muutkin tyytyisivät.. Eivät itse osaa, siis opettavat muita. Millä pätevyydellä?

TAIPAILUTAITURIT tai SEURUSTELUOSAAJAT tms. olisi korrekti termi ilman naurettavaa Finglish -sössötystä, mutta siitä on glamour kaukana -kuten todellisuudessa onkin. Kaikenmaailman huuhaa-"ammatteja" nykyään viritellään, toivottavasti vaan kysyntää ei riitä tällaisille hömpänpömpille..

Arvosana -666, ei jatkoon!

Vierailija
131/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:50"]Sain maailman ihanimman ja parhaan miehen joka pitää minusta huolta ja rakastaa! Monta vuotta mun tyttökaverit jaksoi vittuilla mulle, että mun mies on lyhyt, vanha ja duunari. Mutta nyt on mun vuoro nauraa niille päin naamaa kun ne itkee miten niiden alfamiehet on kusettaneet, hakanneet, pettäneet ja jättäneet. Ja mun mies on edelleen maailman ihanin lyhyt vanha duunari!
[/quote]
Vanhaan mieheen haksahtamista en tule koskaan ymmärtämään. Mieluummin seksiä ja intohimoa täynnä oleva suhde muutaman vuoden ja loppuelämä yksin kuin kaiken ikää samoissa lakanoissa elähtäneen kuvotuksen kanssa. Ei sitä parisuhteeseen tarvitse sännätä, jos on löytänyt vanhemman isällisen ystävän.
[/quote]

Täysin samaa mieltä. Mieluummin olen yksin kuin ottaisin vanhan miehen. N34
[/quote]

Sinä saatkin olla lopunelämäsi yksin :)

Vierailija
132/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:20"]

Ai miehet ei ole nirsoja? :D Oon kasi nainen. Hyvä työ ja oma asunto. Miksi ottaisin jonkun juopn luuserin nurkkiin pyörimään?

[/quote]

Se on tasa-arvoa ja nyky-aikaa. Miehet ovat vuosisatoja ottaneet ammattitaidottomia luuserinaisia hoitamaan lapsia ja kotia. Nyt on teidän vuoro!

Vierailija
133/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka parka on taas jäänyt ilman deittiseuraa.

Vierailija
134/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:49"]

Tyhmät tyhjäpäät hakevat elättäjää ja eivät ole omasta ammatillisesta urasta kiinnostuneita. Ja sitten ollaan sormi suussa, kun mukelot pitäisi elättää. Ukko on vaihtanut ehkä järkinaiseen..

[/quote]

paitsi että sitten kun ollaankin käräjätuomareita tai erikoslääkäreitä, niin ei sekään todellakaan kelpaa. Kun menestyvä nainen on niiiiin iso turn off... Pariutumisvaiheessa pitäisi olla nätti tyhjäpää, ja sitten mystisesti muuttua hyväpalkkaiseksi talousihmeeksi. AI niin, mutta eihän sekään käy, kun on kauhea turn off jos nainen tienaa enemmän kuin mies. Elätti ei kumminkaan saa olla, ja elätti on siis sellainen nainen joka tienaa vähemmän kuin se mies.

että koittakaa tässä nyt pärjäillä :-D.
[/quote]
Menestyvä nainen EI OLE turn off, että ketähän tyhjäpäitä sinä olet kuunnellut? Vai yritätkö tuolla oikeuttaa loisimisesi? Miehillä on usein vähemmän tienaava muija kun ei niitä naispuolisia käräjätuomareita joka oksalla kasva..

Vierailija
135/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:17"]Lassukka parka on taas jäänyt ilman deittiseuraa.
[/quote]
Siis et osaa antaa älykästä perusteltua argumenttia tähän keskusteluun? Nuo tyhjän hokemiset voi jättää kokonaan pois pitkittämästä ketjua.

Vierailija
136/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattavasti helpompaa löytää korkeasti koulutettu, kohtuullisesti tienaava, itsestään huolta pitävä, päihde- ym ongelmaton nainen kuin vastaavanlainen mies.

Miehet voivat olla ulkonäöstäni (tavis) ja iästäni (32v) mitä mieltä tahansa, mutta samalla heidänkin tulee ymmärtää ettei heistä (ruokkoamaton läski, amiksen käynyt bensalenkkari, vähän tienaava, sivistymätön tollo jne esimerkkeinä) ole minulle mitään "hyötyä". Tai mies voi olla vaikkapa kuntosalilla käyvä 100000eur/vuosi tienaava kauppatieteilijä, mutta jos ei osaa yhdyssanoja tai lue kirjoja, niin ei kiitos. Ja koska olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, niin joku "Mä tienaan kuus tonnia kuussa ja oon väitellyt tohtoriksi ja mul on BMW ja käyn aina Alpeilla laskettelemassa" -läppä ei myöskään tee erityistä vaikutusta. Se vaan tarkoittaa, että samalla viivalla ollaan.

Miehettömyys oli jonkinlainen ongelma silloin kun olin 18-30-vuotias. Nyt olen jo täysin sopeutunut elämään yksin, tiedän mitä haluan, millaista elämäntyyliä haluan, mitä harrastan, kuka olen. Jos ei löydy kivaa ja hyvännäköistä (minun kriteereilläni), niin sitten ei. Ei se ole mikään maailmanloppu. Miksi tällaisesta asiasta edes keskustellaan. MIKSI sen kasin naisen pitäisi ottaa joku vitosen mies, joka ei kiinnosta tippaakaan? Yksinäisyys, epätoivo ym kertovat lähinnä siitä, etät ihminen ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Ja klisee on totta, ei toinen ihminen sitä elämää paremmaksi muuta. Itse on ensin tehtävä elämästä ihana, tarkoitti se sitten lisää rahaa tai lisää vapaa-aikaa tai uusia harrastuksia tai kaunista sisustusta tai upeaa kroppaa tai kivaa kaveriporukkaa tai mitä vaan. Vasta kun elämä on kunnossa, voi miettiä olisiko parisuhde paikallaan. Ja kun elämä on kunnossa ei ole epätoivoa ja aggressioita asiaa kohtaan eikä tosiaan edes haittaa jos ei sitä kultamurua löydykään. 

Vierailija
137/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 03:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:55"]

Saman huomaa baarissa. Lylleröt ja rilli-kristot jahtaa lihaksikkaita ja tyylikkäitä miehiä :D

[/quote]

mikä on rilli-kristo? o.O

[/quote]Nää on näitä homodisko-juttuja.

Vierailija
138/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Menestyvä nainen EI OLE turn off, että ketähän tyhjäpäitä sinä olet kuunnellut? Vai yritätkö tuolla oikeuttaa loisimisesi? Miehillä on usein vähemmän tienaava muija kun ei niitä naispuolisia käräjätuomareita joka oksalla kasva..

[/quote]

No tiedänpä sellaisen tapauksen, että vaaleaa hoikkaa juristi-naista on baarissa lähestynyt ihan OK:lta vaikuttanut mies. Juttelivat siinä ja mies kysyi mitä nainen tekee työkseen. Kun vastasi olevansa juristi, mies huusi naama punaisena "mitä vittua valehtelet, joku sairaanhoitaja olet kuitenkin" ja lähti menemään... Että aika kova kynnys tuntuu joillekin miehille olevan....

Vierailija
139/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rupesin tässä nyt ihan miettimään tätä asiaa :). Mitenkäs sellaiset ominaisuudet, joita ei heti näe päälle, mutta selviävät ajan mittaan ja tekevät siitä miehestä monen naisen mielestä kympin? Otetaanko niitä huomioon. Oma mieheni on sitoutunut perheeseen sataprosenttisesti, hoitaa lapsia todella hyvin ja on kaikin puolin todella perhekeskeinen. Kuitenkin on asiantuntijatyössä eli tienaa keskivertoa paremmin ilman että tekisi esim. ylitöitä illalla kotona. Toisin sanoan voi pyhittää illat perheelleen.

Tällainen 10 mies minulla on, mutta mikään näistä omaisuuksista ei näy heti päälle.

Vierailija
140/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on typerää lähteä parisuhdemarkkinoille sellaisen listan kanssa, jolla voisi yhtä hyvin valkata uuden auton kaikilla herkuilla tai ainakin sellaisilla, joihin on varaa. Ylipäätään koko tuo arvotaulukkomäärittely tai "varallisuusaspekti" istuu mielestäni tosi huonosti ihmissuhteisiin. Mikä on seiska, ja mikä on kymppi? Ja mikä on se varallisuus, millä "ostaa" toinen ihminen kumppaniksi?

Enkä näe, että ihmisen mieltymykset olisivat riippuvaisia siitä, mitkä ovat omat ominaisuudet. Ja tarvitseeko olla? Miksi jakaa elämäänsä sellaisen kanssa, joka ei viehätä? Toki siitä voidaan aina keskustella, onko suhteen rakentumisen kynnyskysymys se, että kumppanilla on oikea vyörätö-lantiosuhde tai täyttääkö hän piirrelistan kaikki kymmenen kohtaa kerralla. 

Minä menin suhteeseen asenteella päivä kerrallaan. Ja tässä ollaan, ja kultakimpaleen sain. En edes vaivaudu vertailemaan, olemmeko me nyt joillakin piirteillämme ansainneet toisemme, tai että olisiko jollakulla isompi oikeus olla parisuhteessa toisen meistä kanssa. Mitä merkitystä sillä on, kun homma pelittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän