Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä
"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....
– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:40"][/quote] Menestyvä nainen EI OLE turn off, että ketähän tyhjäpäitä sinä olet kuunnellut? Vai yritätkö tuolla oikeuttaa loisimisesi? Miehillä on usein vähemmän tienaava muija kun ei niitä naispuolisia käräjätuomareita joka oksalla kasva..
[/quote]
No tiedänpä sellaisen tapauksen, että vaaleaa hoikkaa juristi-naista on baarissa lähestynyt ihan OK:lta vaikuttanut mies. Juttelivat siinä ja mies kysyi mitä nainen tekee työkseen. Kun vastasi olevansa juristi, mies huusi naama punaisena "mitä vittua valehtelet, joku sairaanhoitaja olet kuitenkin" ja lähti menemään... Että aika kova kynnys tuntuu joillekin miehille olevan....
[/quote]
"Joillekin". Toivottavasti ymmärrät mikä ero on kaikilla ja "joillakin" :)
Ei yllätä valtavirtamedian sovinistiset asenteet. Joka paikassa otsikot on revitty tuomitsemaan naisten pinnallisuus ja korkeat odotukset, vaikka teksti lukemalla molemmilla sukupuolilla on yhtä epärealistisia odotuksia.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:00"]
Ei yllätä valtavirtamedian sovinistiset asenteet. Joka paikassa otsikot on revitty tuomitsemaan naisten pinnallisuus ja korkeat odotukset, vaikka teksti lukemalla molemmilla sukupuolilla on yhtä epärealistisia odotuksia.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Naiset nyt vaan tavoittelevat kuuta taivaalta, plain and simple: http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Naiset nyt vaan tavoittelevat kuuta taivaalta, plain and simple: http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/
[/quote]
Te lassukkaluuserit luette muna huurussa sovinistisia palstoja. Ihme kun jaksatte vaikka kukaan normaali ei teidän paskaan usko.
Esim. juuri tämän päivän hesarissa todettiin yksiselitteisesti tutkijan taholta, että suhdetta ajatellessa miehet ovat ERITTÄIN tarkkoja siitä millaisen naisen huolii itselleen.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:59"]
Suomessa koulutettu nainen ottaa useammin itseään huonommin koulutetun miehen kuin päinvastoin.
[/quote]
Eli naistutkimusta opiskellut akateeminen työtön ottaa ylitöitä omassa firmassaan puskevan putkarin tai lastentarhanopettaja paperimiehen. Mutta ottaako vaikka naislääkäri miessiivojan?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"]
[/quote]
[/quote]
Katoitko niitä käyriä ollenkaan? Asiahan on ton mukaan täysin päinvastoin. Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saapuneita viestejä. Miehistä eniten viestejä saivat (deittipalstan) keskivertoa epäviehättävämmät miehet. Siispä: miehet tavoittelevat kuuta taivaalta.
Viesti 164 jo sivuaa sitä mitä minäkin kummailen. Mikä on tämän ketjun tarkoitus? Jos osa naisista jää sinkuksi siksi ettei löydä sen tasoista miestä kun haluaisi niin senhän pitäisi olla vain sen naisen henkilökohtainen ongelma. Suomessa ei ole pariutumispakkoa eikä seksinantopakkoa, kuten joissain maissa vieläkin on, joissa nainen naitetaan kysymättä häneltä itseltään. Minä itse en kiihoitu seksuaalisesti kuin todella harvoista miehistä ( ei tarvitse olla tavanomaisen komea, mutta joku minuun vetoava kokonaisuus pitää olla ). Ja kyllä , olen sellaisen löytänyt ja oma" tasoni" on näköjään riittävä. Jos jään syystä tai toisesta yksin, aion edelleen olla itselleni" uskollinen" , aloitan uuden suhteen vain jos löydän sellaisen joka tekee minuun oikeasti vaikutuksen, ellei löydy, olen ilman.
Jutun pointtihan oli se, että ihmiset tuomitsevat muita ulkonäön perusteella eikä tutustuta sen lähemmin.
Niin mutta ellei nappaa ulkonäöllisesti, niin lähempi tutustuminen voi aiheuttaa sen että joutuu kuitenkin antaa pakit mukavalle miehelle, jonka kanssa ei silti pysty olemaan fyysisesti tekemisissä. Korostan vielä että minulle ulkonäöllisesti 10 mies harvoin on sama jollekin toiselle naiselle.
Onhan tuo aika raflaavasti ilmaistu, mutta valitettavan totta myös. Se minkä olen huomannut parista ikisinkkukaveristani, on nimenomaan suuret luulot itsestään ja mieskriteerit täysin epärealistiset. Heillä on valmis lista ominaisuuksista, jotka ovat pakollisia: tummat luonnontaipuisat hiukset, ruskeat silmät, komea, iso se, +190cm pitkä, urheilullinen, timmi ja lihaksikas, toimitusjohtaja, rikas, ei liian kokenut naisten kanssa, mutta taitaa täydellisen romanssietiketin jne. Toisin sanoen naistenkirjallisuutta on tullut luettua. Itse naiset eivät täytä vastaavia kriteereitä esim.tuloissa, vartalossa tai naamassa.
eihän kaikilla ole hulluja vaatimuksia, mutta osalla on. En ole ikinä ymmärtänyt vaatimuslistoja, vaikka onhan tiettyjä omia kriteerejä hyvä olla. Mutta se, että ovat niin ehdottomia usein ulkoisten seikkojen osalta. Vieläpä kun itsellä ei rahkeet riitä.
NYKYAJAN KAUNISTELUA:
Deittigurut = seurustelunatsit, tapailubesserwisserit, minäminäminäeimuut, tiedänkaikkiasiasisinuaparemmin, huuhaabimbot, itsekkäänenosaa, paskanpuhuminenrahaksi
Seksigurut = prostituoidut, huorat, loppuunn*tut, hoonatut
Alkoholigurut = spurgut, juopot, puliveivarit, tenukepit, mehulingot
Savukegurut = nikotinatsit, nikitiininorjat, räkäiset, epäsiistit, haisevat, tunkkaiset tervakeuhkot, keuhkosyöpäläiset, puli-ihmiset
Kaunotar = kauhutar, petolinnunperse, ruma, kukatahansanainen
Suosikki = jokapaikantyrkky, naamavippi, ekssätiiäkukamäoon, kukatahansaframilletarpeeksisinnikkäästituppaava
"No nyt on sitä ja tätä, tota ja vaikka mitä" = ammattitaidotonta roskajournalismia
168:ole. Sinun ikisinkkukavereillasi on joku muu ongelma. Sitä peitellään sillä että asetetaan niin kovat vaatimukset ettei koskaan joudu oikeasti tosi paikan eteen.
Mistä niitä pisteitä tulee? Ulkonäöllisesti oon varmaan vitonen, muut ominaisuudet huomattavasti paremmat. En ala ottaa jotain täysin epäsopivaa kumppania sen takia, etten viehätä ulkoisesti miehiä.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:59"]
Minä olen rehellisesti arvioituna asteikolla 4-10 ehkä juuri ja juuri vitosen nainen. Olen ruma, toinen silmä karsastaa, ylipainoa on, mitäänsanomaton persoonallisuus, tyyli luokkaa harmaavarpunen, mielenterveysongelmia. Mutta minulla on mies, jonka mielestä (kyllä, hän sanoo näin päivittäin) olen jumalatar! Ihailee "kauneuttani", saa seisokin aina kun näkee minut alasti, kimpussani vielä 10 avioliittovuoden jälkeenkin. Ja mies on siis itse jossei nyt ihan alfa, niin hyvätasoinen beta.
Että anteeksi nyt vaan kauheasti, kun näin epäsuhta pari on päässyt syntymään. :D
[/quote]
Alfa ja beta ovat ihan eri kärjessä tyhmä:D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:00"]Jos listalla näkyisi titteleitä ja ammatteja ja niiden perusteella pitäisi valita kumppani, niin rankkaisin itseään "deittiguruksi" tituleeraavan samaan osastoon spurgun, liikemiehen ja kauppatieteilijän kanssa.
[/quote]
Moi, sielunsisar!
Mä oon kutosen nainen ja mulla on ysi-luokan mies. Eli ite melko ruma pottunenäni ja lievän ylipainoni kanssa. Mieheni taas vaalea himotreenaaja ja hyväpalkkaisessa duunissa. Ollaan myös saman ikäisiä. Peukku ylös ketä potuttaa tämä liittomme!! :D
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:13"]
Mä oon kutosen nainen ja mulla on ysi-luokan mies. Eli ite melko ruma pottunenäni ja lievän ylipainoni kanssa. Mieheni taas vaalea himotreenaaja ja hyväpalkkaisessa duunissa. Ollaan myös saman ikäisiä. Peukku ylös ketä potuttaa tämä liittomme!! :D
[/quote]
Blondi himotreenaaja, YÄK. Tummat miehet komeimpia
No mutta.. eikö tällä palstalla ole tapana huutaa, että naisen EI PIDÄ KOSKAAN laskea tasoaan! Älkää laskeko, sama se minulle. Minulla on jo kaunis ulkomainen vaimo.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:28"]
Minulla miehenä käy sääliksi niitä kympin miehiä, jotka ovat seiskan naisten mukaan lähteneet, kun olisi ollut heillä mahdollisuus etsiä se kympin nainenkin.
[/quote]
Se nainen voi olla sen miehen mielestä täys kymppi.