Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä

Vierailija
29.06.2015 |

"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....

– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta

Kommentit (217)

Vierailija
181/217 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikos joku mamma kehitellä jonkun av-sertifioidun barometrin tälle luokitusasteikolle? Tai entäs joku humanistipuolen tohtorikokelas joka etsii väitekirjan aihetta jolla voittaa kuuluisa biletohtori, otatko haasteen vastaan? Mua niin kiinnostaisi tietää ihan oikeasti että millä tasolla oon itse ja millä tasolla etsimäni miehet ovat, sillä vaikka kuulostan täällä av:lla itserakkaalta lehmältä jolla on vinksahtanut kuva itsestään niin olen rehellisesti sitä mieltä että olen kympin arvoinen nainen ja minulle kelpaa vain kympin mies! Salaisuus on siinä, mitä "arvostelussa" otetaan huomioon. Eihän fysiikan kokeen arvioinnissa katsota sitä kuinka pitkälle oppilas hyppää pituutta tai kuinka hyvin osaa suomen kalalajit ulkoa, miksi minun arvoasteikollani arvottaisin asioita millä minulle ei ole merkitystä?

Oman käsitykseni mukaan heitän esimerkin yleisesti hyväksytystä kympin miehestä. Hyvä kroppa, komea, pitkä, pukeutuu hyvin, hyvä hygienia, älykäs, huolehtivainen, you name it. minun mielestäni kympin miehen ei tarvitse olla miesmallin näköinen, vaikka varmasti itseni mielestä hän olisikin maailman kuumin mies.

Samoin ajattelen olevani kympin pakkaus sellaiselle miehelle, joka kiinnostuu juuri minusta eikä hae kansikuvablondia vaan älykästä, empaattista ja noh minunlaistani naista. Olen ehkä vähän koko maailmaa halaava todellisuudesta vieraantunut lapsellinen hippi mutta minusta jokainen on kaunis tavallaan ja suren sitä että naiset painavat itseään alas ja sanovat itseään "seiskoiksi". Mitä, olet paras ja ihanin sinä ja ansaitset täyden kympin miehen jolle sinä olet kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!

Summa summarum, suren itse niin kovasti sitä miten me ihmiset arvotamme toisiamme ulkonäköön ym perustaen eri kasteihin. Jokainen ansaitsee ajatella itsestään "olen täysi kymppi ja paras ja ihanin minä", miksi vain yleisten kauneusnormien edustamat kimmat ja kollit saisivat sen luksuksen ja onnen? Olet kaunis, muista se. Olen puhunut.

Vierailija
182/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:28"]Minulla miehenä käy sääliksi niitä kympin miehiä, jotka ovat seiskan naisten mukaan lähteneet, kun olisi ollut heillä mahdollisuus etsiä se kympin nainenkin.
[/quote]

No siinä on kyllä tosi traaginen ihmiskohtalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aika luupäinen jos en olisi omaksunut ajatusta että olen ruma, koska olen ylipainoinen. Ainakin rumempi kuin normaalipainoiset. No ainakin olen realisti.

Vierailija
184/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:25"]

Olen joskus miettinyt että olenko outo, kun en ole koskaan ollut kiinnostunutkaan kiiltokuvamiehistä. Siis heistä, joilla on vatsalihakset näkyvillä ja joiden David-vartalo kimaltelee auringossa. 

En ole koskaan pitänyt itseäni minään kympin naisena millään tasolla, joten en tiedä onko se vaikuttanut siihen, kenestä olen ollut kiinnostunut? En kyllä aktiivisesti ole koskaan tasoani miettinyt, kunhan peiliin katsoessa olen kelvannut itselleni, se on riittänyt. 

Nyt naimisissa ollessa nämä jutut tuntuvat paitsi kaukaisilta, myös hyvin kylmiltä ja laskelmoivilta. Jos nyt ero tulisi, en ehkä enää edes uskaltaisi etsiä ketään. Tulisi eteen jos tulisi, mutta mieluummin loppu elämä yksin kuin yrittäisi olla jotain mitä en ole saadakseni jotain, mitä luulen tarvitsevani. 

[/quote]

Olet todellakin outo naiseksi! Normaalit naiset arvottavat miehiä rutiininomaisesti ja pitävät komeina Hollywoodin komeimpia näyttelijöitä. Muut ovat sitten rumia tai tosi rumia.
[/quote]

Mistä nää miehet keksii näitä 'näin kaikki naiset ajattelee' -juttuja?!

Vierailija
185/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun odottaa iän tuomia muutoksia ulkoisessa habituksessa, niin pisteet tasoittuvat ajan myötä;)

Vierailija
186/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:00"]

Ei yllätä valtavirtamedian sovinistiset asenteet. Joka paikassa otsikot on revitty tuomitsemaan naisten pinnallisuus ja korkeat odotukset, vaikka teksti lukemalla molemmilla sukupuolilla on yhtä epärealistisia odotuksia.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Naiset nyt vaan tavoittelevat kuuta taivaalta, plain and simple: http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

[/quote]

Te lassukkaluuserit luette muna huurussa sovinistisia palstoja. Ihme kun jaksatte vaikka kukaan normaali ei teidän paskaan usko.

Esim. juuri tämän päivän hesarissa todettiin yksiselitteisesti tutkijan taholta, että suhdetta ajatellessa miehet ovat ERITTÄIN tarkkoja siitä millaisen naisen huolii itselleen.

[/quote]

Sovinistipalstoja? Tuo on maailman isoin deittisivu, idiootti.

Vierailija
187/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:50"]Sain maailman ihanimman ja parhaan miehen joka pitää minusta huolta ja rakastaa! Monta vuotta mun tyttökaverit jaksoi vittuilla mulle, että mun mies on lyhyt, vanha ja duunari. Mutta nyt on mun vuoro nauraa niille päin naamaa kun ne itkee miten niiden alfamiehet on kusettaneet, hakanneet, pettäneet ja jättäneet. Ja mun mies on edelleen maailman ihanin lyhyt vanha duunari!
[/quote]

Sama. :)

Vierailija
188/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:42"]

Ei yllätä valtavirtamedian sovinistiset asenteet. Joka paikassa otsikot on revitty tuomitsemaan naisten pinnallisuus ja korkeat odotukset, vaikka teksti lukemalla molemmilla sukupuolilla on yhtä epärealistisia odotuksia.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Naiset nyt vaan tavoittelevat kuuta taivaalta, plain and simple: http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

[/quote]

Katoitko niitä käyriä ollenkaan? Asiahan on ton mukaan täysin päinvastoin. Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saapuneita viestejä. Miehistä eniten viestejä saivat (deittipalstan) keskivertoa epäviehättävämmät miehet. Siispä: miehet tavoittelevat kuuta taivaalta.

[/quote]

Käyrien perusteella keskitason tai sitä heikommat naiset uskovat olevansa samaa tasoa komeiden miesten kanssa. Juuri nuo käyrät kummasti hyppäävät siinä kohtaa. Rumimmat naiset eivät usko kelpaavansa komeille ja kauneimmat tietävät kelpaavansa, siksi ovat nirsompia. Miesten kohdalla kaikki käyrät ovat lineaarisia, paitsi se, miten rumimmat miehet vastaavat kaikista kauneimmille, mikä varmaankin selittyy sillä että monet scammerit operoivat kauniiden naisten kuvilla.

Mut hei, ei naisia sinänsä voi tästä syyttäkään. Naiset(kaan) eivät voi biologisille vieteilleen mitään. Jos mies haluaa saada edes tyyliin kuukausittain ihan huippukauniita naisia sänkyynsä, hänen täytyy olla pitkä ja komea ja sen lisäksi persoonansa puolesta oikea naistenmiesten Wayne Gretzky, saumattoman kova karismaattinen viettelijä. Tämä johtuu siitä, että kauniit naiset tapailevat todella paljon korkean statuksen miehiä: urheilijoita, DJeitä, miljonääriyrittäjiä, pankkiireita, muusikoita, malleja...

Vierailija
189/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:42"]

[/quote]

[/quote]

Katoitko niitä käyriä ollenkaan? Asiahan on ton mukaan täysin päinvastoin. Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saapuneita viestejä. Miehistä eniten viestejä saivat (deittipalstan) keskivertoa epäviehättävämmät miehet. Siispä: miehet tavoittelevat kuuta taivaalta.

[/quote]

Ja vielä tuohon mitä virheellisesti väitit: Viehättävimmät miehet saivat eniten viestejä kaikilta muilta, paitsi vähiten viehättäviltä naisilta. Selitystä nyt ei varmaan tarvitse kaukaa hakea, sillä naiset harvemmin haluavat tapailla miestä jonka eivät usko olevan hänestä aidosti kiinnostunut. Miehillä taas tällaista ongelmaa ei ole, koska harva mies valittaa jos kaunis nainen antaisi hänelle "vain" seksiä. Melkein päinvastoin, parisuhteen saaminenhan on miehille helpompaa kuin seksin saaminen.

Vierailija
190/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistutkimukselle kyllä huutonaurut! Voiko turhempaa ollakaan? :D

Vierailija
191/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkuiksi jäävissä naisissa on sellainenkin joukko, joka kokee että jos on 19-vuotiaana saanut miehiltä paljon huomiota, pitäisi sitä saada myös 37-vuotiaana. Mä nimittäin tunnen yhden ikisinkun, joka ei yli 35-vuotiaana suostu mitenkään laskemaan vaatimustasoaan, koska oli kakskymppisenä suht hyvännäköinen ja todella suosittu tyyppi. Nyt on painoa tullut 40 kg lisää ja miesehdokkaita erittäin rajoitetusti, mutta ainoat ketkä kelpaa on statukseltaan luokkaa Hans Välimäki.

Vierailija
192/217 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä pakko heittää tähän väliin yks kommentti. Yliopistojen käytävillä voi päteä eri lainalaisuudet, mutta ainakin silloin kun itse olin noin 20-v, niin silloisen tyttiksen amis/tavis-muijakaverit pitivät kyllä yllä jotain ihme lähinnä ulkonäköön perustuvaa tasoluokittelua. Joillekin oli tosi kova pala, et mun tyttis oli mun kanssa silloin. Mä olin sitten varmaan liian vähän hyvännäköinen. Ei siinä oikein tiennyt miten päin olis pitänyt olla, kun olis vaan pitänyt olla paremmannäköinen.

MUTTA sitten taas mun äijäkaverit yritti sanattomasti hieman vihjata että kylläpä laskit riman todella alas. Jos tää on tosiaan puhdas ulkonäkökilpailu, niin mä jätän väliin. Pakko mussakin on jotain tasoa olla, koska en ikinä suostuis ottamaan ihan ketä tahansa. Netin deittisaiteilla tai yökerhossa kysyntä mua kohtaan on aina todella rajoitettua, mut sitten kun tutustutaan muissa merkeissä, on moni nainen osoittanu kiinnostusta.

Vierailija
193/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:58"]

Viesti 164 jo sivuaa sitä mitä minäkin kummailen. Mikä on tämän ketjun tarkoitus? Jos osa naisista jää sinkuksi siksi ettei löydä sen tasoista miestä kun haluaisi niin senhän pitäisi olla vain sen naisen henkilökohtainen ongelma. Suomessa ei ole pariutumispakkoa eikä seksinantopakkoa, kuten joissain maissa vieläkin on, joissa nainen naitetaan kysymättä häneltä itseltään. Minä itse en kiihoitu seksuaalisesti kuin todella harvoista miehistä ( ei tarvitse olla tavanomaisen komea, mutta joku minuun vetoava kokonaisuus pitää olla ). Ja kyllä , olen sellaisen löytänyt ja oma" tasoni" on näköjään riittävä. Jos jään syystä tai toisesta yksin, aion edelleen olla itselleni" uskollinen" , aloitan uuden suhteen vain jos löydän sellaisen joka tekee minuun oikeasti vaikutuksen, ellei löydy, olen ilman.

[/quote]Jep, täällä kolmas samanmoinen. Ja syy siihen, miksi tästä vaahdotaan, vaikka sinkkunaisia itseään ei homma juuri tunnu harmittavan, on se, et se on ne miehet kun eivät kestä sinkkuutta. Tämä näkyy kaikenlaisissa tilastoissa. Yksinelävät naiset pärjäävät kyllä, jopa paremmin kuin naimisissa olevat siskonsa, mutta yksinelävä mies on melkein hunningolla verrattuna naimisissa olevaan veljeensä. Ja silti kaikissa kulttuureissa tunnutaan esitettävän, et se on naiset, joille avioliitto on niin helvetin tärkeä ja miehet taas kammoavat koko hommaa DDD.

Mä olisin halunnut muuten 'Esko Valtaojan' tai vastaavan; jos joku pitää häntä komeana, niin OK, makuja on monenlaisia. Minä pidän älystä, huumorista, avarakatseisuudesta, lempeydestä. Valitettavasti niitä löytyy yhä vähemmän ja vähemmän tässä katkerien ja ahneiden persujen ja kokkareiden massa.

Vierailija
194/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin mielestä George Clooney on komea. Samoin moni muu näyttelijä ja urheilija ja muusikko ja, ja, ja. 

En vain "vaadi" itselleni Clooneyn näköistä miestä. En ole koskaan kiinnostunut äärettömän komeista miehistä. Ehkä en omaa tarpeeksi itseluottamusta, ehkä ymmärrän oman tasoni, kuka sen tietää? Tosin koskaan en ole pariutunut sovinistisen ja ilkeän miehen kanssa, jollaisia nämä laasalaiset suuri osa tuntuu olevan. 

Oma mieheni on ujon puoleinen nörtti insinööri, joka ulkonäöltään kyllä miellyttää minua suurestikin. Hän on fyysisesti vahva ja käsistään taitava. Hänellä on ihana huumorintaju, hän on kiltti, hän on hyvä isä, hän on positiivinen ihminen joka on saanut aikaan paljon elämässään. Hän saa minut nauttimaan sängyssä niin että haluan häntä joka päivä. 

Eikä hän koskaan, siis koskaan puhu ihmisistä kuten tässä ketjussa moni mies puhuu. Ihan näin vinkkinä, jos se naisen saanti tuntuu erityisen hankalalta omalla kohdalla ... 

Vierailija
195/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 23:00"]

[/quote]

[/quote]

Plain and simple, me saimme tarpeeksemme sinun anglismien kylvämisestäsi jo eilen. 

[/quote]

Et edes tiedä mitä anglismi tarkoittaa :D Harvinaisen heikkoa pätemistä.

Vierailija
196/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus sattuu, mammat, totuus sattuu. Se alapeukun painaminen voi tuoda hetkellisen tyydytyksen ja saada tuntemaan, että on samanmielisten joukossa, mutta totuus ei pala tulessakaan.

Vierailija
197/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:42"]

On huomattavasti helpompaa löytää korkeasti koulutettu, kohtuullisesti tienaava, itsestään huolta pitävä, päihde- ym ongelmaton nainen kuin vastaavanlainen mies.

Miehet voivat olla ulkonäöstäni (tavis) ja iästäni (32v) mitä mieltä tahansa, mutta samalla heidänkin tulee ymmärtää ettei heistä (ruokkoamaton läski, amiksen käynyt bensalenkkari, vähän tienaava, sivistymätön tollo jne esimerkkeinä) ole minulle mitään "hyötyä". Tai mies voi olla vaikkapa kuntosalilla käyvä 100000eur/vuosi tienaava kauppatieteilijä, mutta jos ei osaa yhdyssanoja tai lue kirjoja, niin ei kiitos. Ja koska olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, niin joku "Mä tienaan kuus tonnia kuussa ja oon väitellyt tohtoriksi ja mul on BMW ja käyn aina Alpeilla laskettelemassa" -läppä ei myöskään tee erityistä vaikutusta. Se vaan tarkoittaa, että samalla viivalla ollaan.

Miehettömyys oli jonkinlainen ongelma silloin kun olin 18-30-vuotias. Nyt olen jo täysin sopeutunut elämään yksin, tiedän mitä haluan, millaista elämäntyyliä haluan, mitä harrastan, kuka olen. Jos ei löydy kivaa ja hyvännäköistä (minun kriteereilläni), niin sitten ei. Ei se ole mikään maailmanloppu. Miksi tällaisesta asiasta edes keskustellaan. MIKSI sen kasin naisen pitäisi ottaa joku vitosen mies, joka ei kiinnosta tippaakaan? Yksinäisyys, epätoivo ym kertovat lähinnä siitä, etät ihminen ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Ja klisee on totta, ei toinen ihminen sitä elämää paremmaksi muuta. Itse on ensin tehtävä elämästä ihana, tarkoitti se sitten lisää rahaa tai lisää vapaa-aikaa tai uusia harrastuksia tai kaunista sisustusta tai upeaa kroppaa tai kivaa kaveriporukkaa tai mitä vaan. Vasta kun elämä on kunnossa, voi miettiä olisiko parisuhde paikallaan. Ja kun elämä on kunnossa ei ole epätoivoa ja aggressioita asiaa kohtaan eikä tosiaan edes haittaa jos ei sitä kultamurua löydykään. 

[/quote]

Ai sä taidat olla se "nimim. Kaunis akateemikko nainen 170/55/33"

Vierailija
198/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:42"]

On huomattavasti helpompaa löytää korkeasti koulutettu, kohtuullisesti tienaava, itsestään huolta pitävä, päihde- ym ongelmaton nainen kuin vastaavanlainen mies.

Miehet voivat olla ulkonäöstäni (tavis) ja iästäni (32v) mitä mieltä tahansa, mutta samalla heidänkin tulee ymmärtää ettei heistä (ruokkoamaton läski, amiksen käynyt bensalenkkari, vähän tienaava, sivistymätön tollo jne esimerkkeinä) ole minulle mitään "hyötyä". Tai mies voi olla vaikkapa kuntosalilla käyvä 100000eur/vuosi tienaava kauppatieteilijä, mutta jos ei osaa yhdyssanoja tai lue kirjoja, niin ei kiitos. Ja koska olen itse korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, niin joku "Mä tienaan kuus tonnia kuussa ja oon väitellyt tohtoriksi ja mul on BMW ja käyn aina Alpeilla laskettelemassa" -läppä ei myöskään tee erityistä vaikutusta. Se vaan tarkoittaa, että samalla viivalla ollaan.

Miehettömyys oli jonkinlainen ongelma silloin kun olin 18-30-vuotias. Nyt olen jo täysin sopeutunut elämään yksin, tiedän mitä haluan, millaista elämäntyyliä haluan, mitä harrastan, kuka olen. Jos ei löydy kivaa ja hyvännäköistä (minun kriteereilläni), niin sitten ei. Ei se ole mikään maailmanloppu. Miksi tällaisesta asiasta edes keskustellaan. MIKSI sen kasin naisen pitäisi ottaa joku vitosen mies, joka ei kiinnosta tippaakaan? Yksinäisyys, epätoivo ym kertovat lähinnä siitä, etät ihminen ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä. Ja klisee on totta, ei toinen ihminen sitä elämää paremmaksi muuta. Itse on ensin tehtävä elämästä ihana, tarkoitti se sitten lisää rahaa tai lisää vapaa-aikaa tai uusia harrastuksia tai kaunista sisustusta tai upeaa kroppaa tai kivaa kaveriporukkaa tai mitä vaan. Vasta kun elämä on kunnossa, voi miettiä olisiko parisuhde paikallaan. Ja kun elämä on kunnossa ei ole epätoivoa ja aggressioita asiaa kohtaan eikä tosiaan edes haittaa jos ei sitä kultamurua löydykään. 

[/quote]

Tästä tulee vähän se ongelma, nimittäin sinä menestyvänä naisena et taas välttämättä ole riittävän hyvännäköinen menestyville miehille, jotka ottavat ennemmin kauniin "duunaritytön" kuin ruman ja menestyneen. Kauniit ja menestyneet naiset viedään toki heti ensimmäisenä, mutta mitä sitten jäljelle jää, niin siellä on epäsuhta. Menestyneet, itsevarmat ja sosiaaliset miehet ottavat kauniita naisia kaikista tuloluokista. Jäljelle jää sitten köyhiä duunarimiehiä, erittäin epävarmoja ja epäsosiaalisia menestyneitä miehiä sekä vähemmän kauniita menestyneitä naisia, mutta kelpaavatko he toisilleen?

Vierailija
199/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 164 jo sivuaa sitä mitä minäkin kummailen. Mikä on tämän ketjun tarkoitus? Jos osa naisista jää sinkuksi siksi ettei löydä sen tasoista miestä kun haluaisi niin senhän pitäisi olla vain sen naisen henkilökohtainen ongelma. Suomessa ei ole pariutumispakkoa eikä seksinantopakkoa, kuten joissain maissa vieläkin on, joissa nainen naitetaan kysymättä häneltä itseltään. Minä itse en kiihoitu seksuaalisesti kuin todella harvoista miehistä ( ei tarvitse olla tavanomaisen komea, mutta joku minuun vetoava kokonaisuus pitää olla ). Ja kyllä , olen sellaisen löytänyt ja oma" tasoni" on näköjään riittävä. Jos jään syystä tai toisesta yksin, aion edelleen olla itselleni" uskollinen" , aloitan uuden suhteen vain jos löydän sellaisen joka tekee minuun oikeasti vaikutuksen, ellei löydy, olen ilman.

[/quote]

Usein naiset kiukuttelee, että miehet on huonoja, vaikka fakta on että naiset ovat myös vitun nirsoja. Ei mua ainakaan miehenä kauheasti nappaa kuunnella sitä kitinää. Ei se ole miehenä mitenkään helppoa olla sellainen, että moni nainen kiinnostuu. Eri asia tietysti jos sulla on ollut tosi hyvä itsetunto jo ihan nuoresta lähtien. Useimmilla ei ole eikä se mikään oma valinta ole.

Vierailija
200/217 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 13:48"]

[/quote]Jep, täällä kolmas samanmoinen. Ja syy siihen, miksi tästä vaahdotaan, vaikka sinkkunaisia itseään ei homma juuri tunnu harmittavan, on se, et se on ne miehet kun eivät kestä sinkkuutta. Tämä näkyy kaikenlaisissa tilastoissa. Yksinelävät naiset pärjäävät kyllä, jopa paremmin kuin naimisissa olevat siskonsa, mutta yksinelävä mies on melkein hunningolla verrattuna naimisissa olevaan veljeensä. Ja silti kaikissa kulttuureissa tunnutaan esitettävän, et se on naiset, joille avioliitto on niin helvetin tärkeä ja miehet taas kammoavat koko hommaa DDD.

Mä olisin halunnut muuten 'Esko Valtaojan' tai vastaavan; jos joku pitää häntä komeana, niin OK, makuja on monenlaisia. Minä pidän älystä, huumorista, avarakatseisuudesta, lempeydestä. Valitettavasti niitä löytyy yhä vähemmän ja vähemmän tässä katkerien ja ahneiden persujen ja kokkareiden massa.

[/quote]

Kun katsoo miten paljon naiset miehistä valittavat kaikkialla, niin eipä heilläkään kovin hyvin mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi