Deittigurut: Seiskan naiset hakevat liian usein kympin miestä
"Epärealistiset odotukset ja haave jalat alta vievästä rakkaudesta pitää yhä useamman sinkkuna....
– Muualla maailmassa länsimaalaisia pidetään ihan hulluina, kun ajattelemme tekevämme sen elämämme tärkeimmän päätöksen sen perusteella kuka kiinnostaa eniten baarissa kello yhden aikaan yöllä....
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/297898-deittigurut-seiskan-naiset-hakevat-liian-usein-kympin-miesta
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:49"]
Tyhmät tyhjäpäät hakevat elättäjää ja eivät ole omasta ammatillisesta urasta kiinnostuneita. Ja sitten ollaan sormi suussa, kun mukelot pitäisi elättää. Ukko on vaihtanut ehkä järkinaiseen..
[/quote]
paitsi että sitten kun ollaankin käräjätuomareita tai erikoslääkäreitä, niin ei sekään todellakaan kelpaa. Kun menestyvä nainen on niiiiin iso turn off... Pariutumisvaiheessa pitäisi olla nätti tyhjäpää, ja sitten mystisesti muuttua hyväpalkkaiseksi talousihmeeksi. AI niin, mutta eihän sekään käy, kun on kauhea turn off jos nainen tienaa enemmän kuin mies. Elätti ei kumminkaan saa olla, ja elätti on siis sellainen nainen joka tienaa vähemmän kuin se mies.
että koittakaa tässä nyt pärjäillä :-D.
En tunne yhtäkään naista jolla olisi jotain ihan pimeitä vaatimuksia tyyliin; pitkä, tumma, hevospooloa pelaava, ruskea silmäinen hauska, älykäs, ja sitten tietyt marginaalit painolle, pituudelle lihasmassalle ja munalle. Pankkitilistä puhumattakaan.
Kai elänkin sellaisessa maalaisjunttikuplassa jossa ei tuollaisia bimboja ole.
Minulla miehenä käy sääliksi niitä kympin miehiä, jotka ovat seiskan naisten mukaan lähteneet, kun olisi ollut heillä mahdollisuus etsiä se kympin nainenkin.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:25"]
paitsi että sitten kun ollaankin käräjätuomareita tai erikoslääkäreitä, niin ei sekään todellakaan kelpaa. Kun menestyvä nainen on niiiiin iso turn off... Pariutumisvaiheessa pitäisi olla nätti tyhjäpää, ja sitten mystisesti muuttua hyväpalkkaiseksi talousihmeeksi. AI niin, mutta eihän sekään käy, kun on kauhea turn off jos nainen tienaa enemmän kuin mies. Elätti ei kumminkaan saa olla, ja elätti on siis sellainen nainen joka tienaa vähemmän kuin se mies.
että koittakaa tässä nyt pärjäillä :-D.
[/quote]
Paljon pienemmän vaatimukset kuin naisilla.
Mulle yksinolo ei ole mikään ongelma joten jos en saa itselleni tarpeeksi hyvää miestä, olen mieluummin yksin. Mihinkään keskinkertaiseen en aio tyytyä.
Minä haluaisin tietää, KUKA kykenee luokittelemaan ihmiset joihinkin tasoihin? Joku voi olla jonkun mielestä seiska, kun taas jollekulle toiselle sama on öbaut yksitoista. Hitto mitä paskaa moiset luokittelut. Sitä paitsi, kuinka monta soppaa keitetään hyvännnäköisestä naamasta? Treffailin joskus ulkonäöllisesti melko komeaa miestä, mutta voi aamen, mikä idiootti hän oli muuten. Nevör ögen.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:59"]
Minä olen rehellisesti arvioituna asteikolla 4-10 ehkä juuri ja juuri vitosen nainen. Olen ruma, toinen silmä karsastaa, ylipainoa on, mitäänsanomaton persoonallisuus, tyyli luokkaa harmaavarpunen, mielenterveysongelmia. Mutta minulla on mies, jonka mielestä (kyllä, hän sanoo näin päivittäin) olen jumalatar! Ihailee "kauneuttani", saa seisokin aina kun näkee minut alasti, kimpussani vielä 10 avioliittovuoden jälkeenkin. Ja mies on siis itse jossei nyt ihan alfa, niin hyvätasoinen beta.
Että anteeksi nyt vaan kauheasti, kun näin epäsuhta pari on päässyt syntymään. :D
[/quote]
Onnea sinulle! Hieno juttu kerrassaan. Toisin päin olevia pareja ei sitten olekaan, koska naiset ovat äärimmäisen pinnallisia.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:50"]Sain maailman ihanimman ja parhaan miehen joka pitää minusta huolta ja rakastaa! Monta vuotta mun tyttökaverit jaksoi vittuilla mulle, että mun mies on lyhyt, vanha ja duunari. Mutta nyt on mun vuoro nauraa niille päin naamaa kun ne itkee miten niiden alfamiehet on kusettaneet, hakanneet, pettäneet ja jättäneet. Ja mun mies on edelleen maailman ihanin lyhyt vanha duunari!
[/quote]
Vanhaan mieheen haksahtamista en tule koskaan ymmärtämään. Mieluummin seksiä ja intohimoa täynnä oleva suhde muutaman vuoden ja loppuelämä yksin kuin kaiken ikää samoissa lakanoissa elähtäneen kuvotuksen kanssa. Ei sitä parisuhteeseen tarvitse sännätä, jos on löytänyt vanhemman isällisen ystävän.
Kahden pisteen miehet etsivät kympin naista.
Elämä on.
Ja ne seiskan miehetkö ei muka hae kympin naista? O_o
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:59"]
Minä olen rehellisesti arvioituna asteikolla 4-10 ehkä juuri ja juuri vitosen nainen. Olen ruma, toinen silmä karsastaa, ylipainoa on, mitäänsanomaton persoonallisuus, tyyli luokkaa harmaavarpunen, mielenterveysongelmia. Mutta minulla on mies, jonka mielestä (kyllä, hän sanoo näin päivittäin) olen jumalatar! Ihailee "kauneuttani", saa seisokin aina kun näkee minut alasti, kimpussani vielä 10 avioliittovuoden jälkeenkin. Ja mies on siis itse jossei nyt ihan alfa, niin hyvätasoinen beta.
Että anteeksi nyt vaan kauheasti, kun näin epäsuhta pari on päässyt syntymään. :D
[/quote]
Onnea sinulle! Hieno juttu kerrassaan. Toisin päin olevia pareja ei sitten olekaan, koska naiset ovat äärimmäisen pinnallisia.
[/quote]
Naiset pinnallisia? Miehethän ne vaativat itselleen nuorempaa kumppania, edes omanikäinen ei kelpaa saati sitten se 30 vuotta vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:50"]Sain maailman ihanimman ja parhaan miehen joka pitää minusta huolta ja rakastaa! Monta vuotta mun tyttökaverit jaksoi vittuilla mulle, että mun mies on lyhyt, vanha ja duunari. Mutta nyt on mun vuoro nauraa niille päin naamaa kun ne itkee miten niiden alfamiehet on kusettaneet, hakanneet, pettäneet ja jättäneet. Ja mun mies on edelleen maailman ihanin lyhyt vanha duunari!
[/quote]
Vanhaan mieheen haksahtamista en tule koskaan ymmärtämään. Mieluummin seksiä ja intohimoa täynnä oleva suhde muutaman vuoden ja loppuelämä yksin kuin kaiken ikää samoissa lakanoissa elähtäneen kuvotuksen kanssa. Ei sitä parisuhteeseen tarvitse sännätä, jos on löytänyt vanhemman isällisen ystävän.
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Mieluummin olen yksin kuin ottaisin vanhan miehen. N34
Kympin nainen tarkoittaa eri ihmisille ihan eri asioita. Entä kympin mies? Ei tämä nyt mikään ulkonäköjuttu ole! Stephen Hawkins on monen mielestä ky,mpin mies.
Mulla onrikas, pihi ja itsekäs mies, joka yliurheilee ja on huonon lapsuuden uhri. Monien mielestä ehkä ainakin ysin mies, mutta jos tuntee paremmin, tuskin. Mulle on toki ainakin kasi
Noihin numerointeihin ja luokitteluihin kykenevät ehkä parhaiten jotkut ylä-aste/lukio ikäiset pikkupojat.
Niin ja varmaan vähän vanhemmatkin sankarit niissä miehekkään mahtavissa saunailloissaan, mikäli eivät ole onnistuneet kehittymään ja kypsymään ollenkaan varhaisaikuisuudessaan.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:35"]Kympin nainen tarkoittaa eri ihmisille ihan eri asioita. Entä kympin mies? Ei tämä nyt mikään ulkonäköjuttu ole! Stephen Hawkins on monen mielestä ky,mpin mies.
[/quote]
Niin ja esim. mun naapurimiehen mielestä Johanna Tukiainen on kympin nainen.
Halusin vain kertoa, että jo pelkkä tämän aloituksen otsikko sai hiukan oksennusta nousemaan kurkkuni.
Tähän pitäisi nyt tulla selittämään miten rumakin voi olla ihan onnistunut elämässään ja saanut sen komean lentokapteenin omakseen!
Paskat tarvitse, kun aidot ihmiset tapaa niin se jokin vain kolahtaa, jos kolahtaa. Sitten on niitä roskaihmisiä jolla on kerättynä niin paljon kaikkea pinnallista kuraa sen oman itsensä päälle, että syntyy niitä yhteysongelmia. Sitten tehdään arvoasteikoita ja blaa blaa blaa selitellään miksi ei onnistu ja mikä vika on muissa ja itsessä jne. Ihan turhaa.
Uskaltakaa! Uskaltakaa tavata se toinen omana itsenään ja erityisesti olla oma itsenne. Pätee ihan jokaiseen, riippumatta saitko Cosmopolitanin "Kuinka kuumis olet"- testissä 10 tai sitten 1500 pistettä!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:30"]
Minä haluaisin tietää, KUKA kykenee luokittelemaan ihmiset joihinkin tasoihin? Joku voi olla jonkun mielestä seiska, kun taas jollekulle toiselle sama on öbaut yksitoista. Hitto mitä paskaa moiset luokittelut. Sitä paitsi, kuinka monta soppaa keitetään hyvännnäköisestä naamasta? Treffailin joskus ulkonäöllisesti melko komeaa miestä, mutta voi aamen, mikä idiootti hän oli muuten. Nevör ögen.
[/quote]
Niin. Tämä selittääkin oikeastaan koko otsikon jutun. Naisista iso osa tuntuu elävänä sellaisessa herttaisessa "kaikki ovat yhtä hyviä" fantasiassa. No niin varmasti ovatkin, lopussa kaikki pistetään samaan maahan, mutta maailma on julma ja ihmisiä on hyvin helppo arvoittaa ulkonäön,älykkyyden,koulutuksen,työn jne perusteella.
Kokemuksesta sanon että ei kannata tyytyä ihan mihin vaan. En tiedä kuinka hyvää kannattaa odottaa mutta suosittelen tähtäämään mahdollisimman hyvään
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:59"]Minä olen rehellisesti arvioituna asteikolla 4-10 ehkä juuri ja juuri vitosen nainen. Olen ruma, toinen silmä karsastaa, ylipainoa on, mitäänsanomaton persoonallisuus, tyyli luokkaa harmaavarpunen, mielenterveysongelmia. Mutta minulla on mies, jonka mielestä (kyllä, hän sanoo näin päivittäin) olen jumalatar! Ihailee "kauneuttani", saa seisokin aina kun näkee minut alasti, kimpussani vielä 10 avioliittovuoden jälkeenkin. Ja mies on siis itse jossei nyt ihan alfa, niin hyvätasoinen beta.
[/quote]
Ihana!