Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihan/hoikan ulkomuotoa saa kommentoida?

Vierailija
27.06.2015 |

En ole anorektinen enkä alipainoinen, mutta hoikka kylläkin (52/162) ja tuntuu todella kurjalta, että ulkonäköäni "saa" ruotia. Saan usein päivittelyä siitä miten laiha olen ja miten pieni vyötärö on, söisit enemmän, voi voi kun oot pieni yms päivittelyä ja se vaan tuntuu väärältä. Siis ylipäätään tuntuu väärältä, että ulkonäköä ruoditaan, kai jokainen saa olla sen painoinen kuin on kunhan on terve? Ei sekään ole hyväksyttävää päivitellä ääneen muille sitä kuinka lihava joku on tai onpas sulla noita vararenkaita vyötäröllä tai taivas miten hurja kaksoisleuka yms! Oikeesti kertokaa mulle, miksi näin??

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 01:04"]29 jatkaa...

Vakiovastaus itselleni päin naamaai näljivöille on, että voin aina laihduttaa, muttä tyhmyydestä ja rumuudesta on vaikeampi päästä eroon.
[/quote]

Tajuavatko ne kommentoivat ees tän sun pointin? Musta toi on kyllä hyvin vastattu :)

Vierailija
62/65 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuullut, että lihavalle olisi päin naamaa joku sanonut: "oletpas läski."

Laihalle sanotaan kaikenlaista: "nälkäkurki, syö vähän enemmän ettet kuole, etkö malta syödä..."

Olen itse hoikka (pieniluinen) mutten mikään superlaiha ja kaiken tuon olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:54"]

En ole anorektinen enkä alipainoinen, mutta hoikka kylläkin (52/162) ja tuntuu todella kurjalta, että ulkonäköäni "saa" ruotia. Saan usein päivittelyä siitä miten laiha olen ja miten pieni vyötärö on, söisit enemmän, voi voi kun oot pieni yms päivittelyä ja se vaan tuntuu väärältä. Siis ylipäätään tuntuu väärältä, että ulkonäköä ruoditaan, kai jokainen saa olla sen painoinen kuin on kunhan on terve? Ei sekään ole hyväksyttävää päivitellä ääneen muille sitä kuinka lihava joku on tai onpas sulla noita vararenkaita vyötäröllä tai taivas miten hurja kaksoisleuka yms! Oikeesti kertokaa mulle, miksi näin??

[/quote]

Sulla on kyllä joku hirveä kompleksi ulkonäkösi suhteen, kun kerta toisensa jälkeen tehtailet näitä samoja aloituksia tästä samasta aiheesta.

Vierailija
64/65 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:54"]

[/quote]

Sulla on kyllä joku hirveä kompleksi ulkonäkösi suhteen, kun kerta toisensa jälkeen tehtailet näitä samoja aloituksia tästä samasta aiheesta.

[/quote]

No tämä oli ensimmäinen ulkonäkökeskeinen aloitus multa av:llä johtuen eilisistä sukujuhlista ja sieltä saaduista itsetuntoa kohottavista kommenteista. Ap

Vierailija
65/65 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:54"]

[/quote]

[/quote]

Mä en ole ap, mutta vastaan silti. Tämä on aihe, joka koskettaa monia ja jota selvästi vähätellään. Tässäkin ketjussa on moni laiha/hoikka kertonut kokemuksistaan. Joten eiköhän ole aika iso mahdollisuus, että ap kirjoittaa asiasta ensi kertaa. Ja vaikkei kirjoittaisi, niin so what? Hyvä aihe, ja näköjään vähättelyä on vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan