Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kissan vyöhyketerapia liian kallista?

Vierailija
21.06.2015 |

Mieheni vaatii että meidän kissan pitäisi lopettaa vyöhyketerapiassa käynti koska ei ole varaa siihen. Meidän Murre tarvitsee sitä mutta mieheni väittää ettei turhasta kannata maksaa. Minusta Murre on voinut paljon paremmin kun on alkanut käydä vyöhyketerapiassa mutta mieheni väittää ettei huomaa mitään eroa. Itkettää ja suututtaa enkä tiedä mitä tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut, että kissat eivät tarvitsisi vyöhyketerapiaa, kun ne osaavat sen ihan syntyjään. Meidän kissa ainakin osaa painella tassuillaan just oikealla tavalla käsiä, jalkoja ja selkää, aivan oikeista paikoista. Ja hyrisee samalla rentouttavasti. 

Vierailija
2/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se empatiakyvytön sika!
Kyllä kissallasi on oikeus vyöhyketerapiaan.

Jos jätät miehen, niin säästät sen ruoka-, juoma- ja hygieniamenoissa niin paljon, että sinulla on varaa viedä kissasi myös kunnon homeopaatille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta olen saanut kissan vyöhyketerapiaan tukea. Myös koiran psykoterapiaan (hänellä hyvin rankat pentukokemukset). 

Eli kysele sieltä, niin miehelläsikään ei ole pullikoimista. 

Vierailija
4/4 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eläintä ei pitäisi ottaa jos siihen ei ole varaa. Kai tajuat, että jos kissa joutuu leikkaukseen, se voi maksaa useita tuhansia?