Tunnusta tässä jotain
Mulla oli monta vuotta suhde naimisissa olevaan lestadiolaiseen mieheen.
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:23"]
Olen A-seksuaali. En tunne himoa miehiin en naisiinkaan. En ymmärrä kaksimielisiä vihjailua enkä sellaista huumoria. Olen yrittänyt nuorempana seksiä miehen ja myöhemmin naisen kanssa mutta se tuntui kummallakin kerralla nololta kun en tunne mitään kiihoittumista ja toinen läähättää siinä vieressä. Koin suhteessa ollessani syyllisyyttä tästä.
[/quote]
toivottavasti osuit Helsinki Prideen. Siellä oli myös aseksuaaleilla oma blokkinsa. Et ole ainut eikä sinussa ole mitään vikaa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:39"]Haluaisin rakastella. Viime kerrasta kymmenen vuotta.
N55
10 vuoden selibaatti päättyi tänään:)
N55
[/quote]
Mä otan sut ittelleni vielä jonain päivänä.. Kyl mä sut saan..
Kunhan opit luottamaan ja näkemään ettet parempaakumppania löydä. Sut mä pitäisin helvetin onnellisena, aina!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:39"]Haluaisin rakastella. Viime kerrasta kymmenen vuotta. N55 10 vuoden selibaatti päättyi tänään:) N55 [/quote]
[/quote] Tuliko poika 20v kylään?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:39"]Haluaisin rakastella. Viime kerrasta kymmenen vuotta. N55 10 vuoden selibaatti päättyi tänään:) N55 [/quote]
[/quote] Tuliko poika 20v kylään?
[/quote]
Ei tullut:)
N55
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:23"]
Olen A-seksuaali. En tunne himoa miehiin en naisiinkaan. En ymmärrä kaksimielisiä vihjailua enkä sellaista huumoria. Olen yrittänyt nuorempana seksiä miehen ja myöhemmin naisen kanssa mutta se tuntui kummallakin kerralla nololta kun en tunne mitään kiihoittumista ja toinen läähättää siinä vieressä. Koin suhteessa ollessani syyllisyyttä tästä.
[/quote]
toivottavasti osuit Helsinki Prideen. Siellä oli myös aseksuaaleilla oma blokkinsa. Et ole ainut eikä sinussa ole mitään vikaa.
[/quote]
Hitto kun alkoi itkettää...
Minulla on salarakas. Olemme molemmat varattuja, ja suhteemme perustuu täysin seksuaaliseen vetovoimaan. Juuri nyt meillä on kolmen viikon tauko, koska hän on tyttöystävänsä kanssa jossain. Minulle tuli ikävä, ja halusin jotenkin saada hänet ajattelemaan minua. En halunnut lähettää mitään ruinausviestiä, joten lähetin hänelle muka vahingossa serkulleni tarkoitetun viestin, jossa kerroin lyhyesti juuri sellaisia kuulumisia, joita uskoisin hänen haluavatkin minusta kuulla. No, hän vastasikin pian ja ehdotti tapaamista, ja ryhtyi järjestelemään sopivaa paikkaakin, kun nyt ei ole meidän vakiokuviot mahdollisia. Minulla on kuitenkin menkat, joten jää nyt menemättä, mutta sainpahan haluamaani huomiota.