Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta tässä jotain

Vierailija
27.06.2015 |

Mulla oli monta vuotta suhde naimisissa olevaan lestadiolaiseen mieheen.

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
162/187 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutin ne tunnustukset, joiden uskoin olevan vilpittömiä ja suoraan sydämestä.

Alapeukutin"Olen kosketellut itseäni sopimattomasti", mutta vain siitä syystä että masturbaatio on aivan luonnollista eikä siinä ole mitään sopimatonta. Toivon, ettei itsetyydytyksen tunnustaja tunne huonoa omaatuntoa, koska siihen ei ole mitään syytä.

Oma tunnustukseni olkoon, että tahtoisin olla toisella puolen maapalloa täältä missä nyt olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kova krapula, tuntuu että voisin kuolla.

Vierailija
164/187 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olisi parempi ilman miestäni.

Vierailija
165/187 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt miestä suhteen alkuaikoina kun tuntu ettei häntä kiinnosta.meni vaan omia menojaan.suhteemme syveni kuitenkin myöhemmin ja vähän väliä kun suuttuu jostain lempannut mut pihalle sit taas ottanut takas..näinä on/ off aikana olen käynyt muutamaan kertaan treffeillä sekä ollut läheisissä tekemisissä baarissa muiden miesten kanssa hänelle lemppauksesta kostoksi...koska oli niin ilkeä mulle ...hän ei kuitenkaan tiedä näistä ja edelleen tapaillaan .ja huonosti menee vähän väliä edelleen.koskaan en näitä olisi tehnyt jos mies olis kohdellu hyvin ja arvostanu ja viettäny aikaa mun kans..silti kaduttaa tekemiseni :(

Vierailija
166/187 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut yhteen mieheen ja meillä oli kiihkeä yö, josta mieheni ei tiedä mitään.

Vierailija
167/187 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järkyttävä alemmuuskompleksi miesystäväni exää kohtaan.

Vierailija
168/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP. Tahdon lukea lisää tunnustuksia =)

Vierailija
169/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta kolme kuukautta ja kaipaan eksääni aivan kauheasti. Sekä pari vuotta sitten selvitty pahasta masennuksesta ja nyt eron jälkeen mieli maassa ja koko ajan paha olla. En jaksa enää vaivata muita ongelmillani koska perhe ystävät ja sukulaiset auttaneet aivan liikaa.. Esitän että kaikki on hyvin.

Vierailija
170/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen huomiota yksittäisiltä henkilöiltä. Haluan että edes joku tietää koko ajan että olen elossa. Sen sijaan ryhmien huomio pelottaa

Vierailija
171/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:51"]

Olen ihan rakastunut työkaveriin. Tää on ihan hullua. Jos meistä oikeasti joskus jotain tulee ja tunne on molemmin puolinen ei missään ole järkeä ja kaikki tuntuu silti olevan juuri oikein kohdallaan. Niin sen elämän olisi pitänyt mennäkin, jos me vielä joskus yhdessä ollaan. Oon niin onnellinen kun katsomme toisiamme silmiin vaikka koko tästä "ehkä jostain" ei ole puuttu ollenkaan. Miten joku ihminen voikin olla niin oikein tuntuinen itselle? 

[/quote]

Osuu jotenkin aika hyvin, kaikki nuo sun viestit. Etunimesi alkukirjain? :)

[/quote]

J :)

Vierailija
172/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitten minun vai mieheni tunnustus, en tiedä.

Mieheni maksaa minulle 1000 euroa puhtaana käteen, jos onnistun laihduttamaan 30 kiloa ensi juhannukseen mennessä.

Hän ei ole pinnallinen, vaan yrittää vain epätoivoisesti kannustaa minua. Parisuhteemme EI ole kärsinyt ylipainoni takia, mutta terveyteni on. Olen yrittänyt kaiken maailman dieettejä, laihduttanut ainakin sata kertaa, aina epäonnistuen.

Saan käyttää ja minun kuulema PITÄÄKIN käyttää tuon 1000 euroa täysin itseeni. Ostaa uusia vaatteita, käydä hieronnoissa, käydä kasvo- ja jalkahoidoissa yms., hemmotella siis itseäni kaikin mahdollisin keinoin. Meillä on molemmilla omat rahat ja kaikki kulut (ruokalaskut, vuokra yms.) jaetaan puoliksi, joten tuo on aika iso juttu, varsinkin, kun kummallakaan ei ole suuren suuret tulot.

En tiedä itsekään, mitä ajatella tästä. Koska jotakuta kuitenkin kiinnostaa: takana 4 viikkoa, -5 kg...

Vierailija
173/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivottoman ihastunut mieheen jonka kanssa minulla on ollut seksisuhde puoli vuotta. Tiedän, ettei hän halua parisuhdetta juuri nyt mutta silti haaveilen liikoja ja ikävöin häntä.

Vierailija
174/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yli vuoden suhde naimisissa olevaan työkaveriini. Olen itsekin naimisissa.

Ennen kuin kivitätte, sanon, ettei tämä ole ollut helppo taival. Mies on kaikkea mitä olen koskaan uskaltanut toivoa. Olemme puhuneet siitä millaista kaikki olisi, jos olisimme tavanneet aikaisemmin ja me olisimme nyt oikea pari ja meillä olisi perhe.

Olen taistellut aivan viime aikoihin asti sitä vastaan, että en menisi hänen kanssaan sänkyyn. Nyt en kuitenkaan enää voinut vastustaa kiusausta ja olemme rakastelleet joitakin kertoja. En pysty kuvailemaan miten ihanaa se on ollut. Kuin kuuluisimme yhteen.

Pahinta tässä on se, etten kadu mitään. Oma avioliittoni on tottakai ohi, mutta meillä on pieni lapsi ja en pysty rikkomaan hänen kotiaan.

Vierailija
175/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:52"]Olen tappanut ihmisen..vahingossa.
[/quote]

Otan osaa, ei varmasti ole helppoa:(

Vierailija
176/187 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:29"]Olen toivottoman ihastunut ystäväni vaimoon. Suutelimme salaa eilen priden puistojuhlassa ja hänkin kuulemma on ihastunut minuun. Mä olen ihan helvetin sekaisin nyt. 
[/quote]

..

Menetät ystävän ja todennäköisesti myös ihastuksesi.Kannattaako?

Vierailija
177/187 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:51"]

Olen ihan rakastunut työkaveriin. Tää on ihan hullua. Jos meistä oikeasti joskus jotain tulee ja tunne on molemmin puolinen ei missään ole järkeä ja kaikki tuntuu silti olevan juuri oikein kohdallaan. Niin sen elämän olisi pitänyt mennäkin, jos me vielä joskus yhdessä ollaan. Oon niin onnellinen kun katsomme toisiamme silmiin vaikka koko tästä "ehkä jostain" ei ole puuttu ollenkaan. Miten joku ihminen voikin olla niin oikein tuntuinen itselle? 

[/quote]

Osuu jotenkin aika hyvin, kaikki nuo sun viestit. Etunimesi alkukirjain? :)

Vierailija
178/187 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa katsoa työkaverin herutuskuvia facessa, ja sitä, kun kaikki kehuu, miten nätti se on. No siltähän saa... Ja ei, en ole mustis, tää muija vaan luulee olevasa lahja miehille...

Vierailija
179/187 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 17:06"]Otan valtavat määrän pyykinpesupulveria omiin leikkeihini ja harrastukseeni. Suosikkijauheeni on hajusteeton omo, jota ostan viikottain ison muutaman kilon laatikon. Siitä sitten otan kämmenellisen jauhetta, kastelen sen ja pyöritän jauheesta noin golfpallon kokoisia palloja ja laitan ne peilikaappiin kuivumaan. Koko kaappi on varattu pesuainepalloilleni. Kuivuttaan murennan pallon käsissäni ja kastelen sen ja pesen siinä käteni. Se tunne, tuoksu ja näkö on taivaallinen, enkä osaa kuvailla sitä tyydytystä minkä tästä kaikesta saan. Olen polttanut tupakkaa, juonut kahvia jne mutta mikään ei ole koukuttanut enemmän kuin tämä. Kaupassa en voi kävellä pesuainehyllyn ohi ostamatta aina yhtä omoa. Kaadan omot valtaviin kannellisiin laatikoihin ja sieltä sitä lusikoin leikkeihini. Tarjoustalossa myydään myös erästä herkullista hajustettua omoa, tuoksu on mieto ja koukuttava. Se ei sovellu pallojen tekoon koska kovettuu liiaksi eikä sitä saa murennettua. Tätä käsittelen niin, että kaadan mitallisen tai kaksi vettä suoraan pesuaineen sekaan ja se siellä yön aikana kuivuu isoksi lastuksi jota sitten saa murennettua ja käytettyä käsien pesuun. Tätä kaikkea kirjoittaessani kurkussani on palalanen ja tunnen levottomuutta koska haluaisin vaan mennä kylppäriin koskettelemaan pesupulvereitani. Tämä harrastus vie vaan ikävän paljon rahaa, aikaa ja tilaa kun pitää piilottaa vierailta isot pesuainelaatikkoni.
[/quote]

Oletko kysellyt pesuaine- edustajan hommia? Joku reissuhomma? Saisit olla hotellihuoneessa, vain sinä ja Omo...
[/quote]

Olen kieltämättä miettinyt että millä ilveellä pääsisin työskentelemään omolle tai yleensäkin pesuaineiden parissa. Ja tosiaan tiedän mitä zeoliittiä sisältävät aineet tekevät pyykille, omat vaatteeni pesen vain nestemäisellä neutralilla, näitä rakkaita jauheitani tuhlaan vain omiin huvituksiini.
-omohullu

Vierailija
180/187 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen A-seksuaali. En tunne himoa miehiin en naisiinkaan. En ymmärrä kaksimielisiä vihjailua enkä sellaista huumoria. Olen yrittänyt nuorempana seksiä miehen ja myöhemmin naisen kanssa mutta se tuntui kummallakin kerralla nololta kun en tunne mitään kiihoittumista ja toinen läähättää siinä vieressä. Koin suhteessa ollessani syyllisyyttä tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi