Tunnusta tässä jotain
Mulla oli monta vuotta suhde naimisissa olevaan lestadiolaiseen mieheen.
Kommentit (187)
Haluaisin siementää vanhemman rouvan pillun.
Olen tajunnut kuinka huono ja mitätön ihminen olen. Mieheni on haukkunut minua vuosia päivittäin. Hän on ollut oikeassa. Olen musertunut ja joudun pakottamaan itseni aamulla liikkeelle vaikka haluaisin vain kuolla. Lapsieni takia en voi.
Minua on pantu perseeseen,ja hyvältä tuntui!
Rakastelin miehen kanssa enkä kertonut taustasta.
Transsukupuolinen nainen
Olen tappanut ihmisen..vahingossa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:42"]
Olen tajunnut kuinka huono ja mitätön ihminen olen. Mieheni on haukkunut minua vuosia päivittäin. Hän on ollut oikeassa. Olen musertunut ja joudun pakottamaan itseni aamulla liikkeelle vaikka haluaisin vain kuolla. Lapsieni takia en voi.
[/quote]
Et ole huono etkä mitätön. Olet arvokas ihminen. Hae apua, rakas ystävä. Rukoilen sinulle voimia.
Olen kosketellut itseäni sopimattomasti.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:33"]Haluaisin siementää vanhemman rouvan pillun.
[/quote]
Minkä ikäinen?
Minua ärsyttää eräs kaverini joka jatkuvasti laittaa kuvia raskausvatsastaan. En tiedä itsekään miksi se ärsyttää minua niin paljon. En ole kateellinen mutta tuo jatkuva hehkutus. Ja silti käyn tykkäämässä - ihan tavan vuoksi.
Vihaan itseäni, haluan kuolla. Testien mukaan en ole masentunut.
Mulla on kova ikävä miestäni. Vielä viikko kärsittävä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:33"]Haluaisin siementää vanhemman rouvan pillun. [/quote] Minkä ikäinen?
[/quote]
20
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:33"]Haluaisin siementää vanhemman rouvan pillun. [/quote] Minkä ikäinen?
[/quote]
20
[/quote]
Eli 21 käy hyvin kunhan on naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 20:50"]
Olen nuollut huoran pillua.
[/quote]
No niin minäkin.
Bob.
Minulla on paha (ja tuntuu vain pahenevan...) alkoholiongelma. Asun yksin uudella paikkakunnalla joten kukaan ei iltaisin ryystämistäni näe. Kuvittelen ainakin ettei työpaikalla kukaan sitä huomaa, sillä olen se tehopakkaus joka painaa peräsuoli pitkällä kaiken päivää, aina innokkaana tarttumaan hommiin. Etenkin niihin yksintehtäviin, jotta pääsen pois muiden silmistä siltä varalta että krapuloissani vaikka oksentaisin (tätä ei kyllä onneksi ole tapahtunut). Pelottaa kyllä että työkaverit ovat huomanneet aamuisin punoittavat ja turvonneet silmäni, hikisen naaman ja en tiedä peittävätkö pastillit vanhan viinan löyhkän niin täydellisesti...